Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт критого басейну (Павільйон П-74) та навіс закритий Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі» код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
6 673 416,00 UAH
UA-2020-10-19-012891-c 98870ec18689424dbf4ce8c6d977b375
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слуцький Валерій Олегович

380633969316
380503101649
murashko.anya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зміна"
Код ЄДРПОУ: 20578818
Місцезнаходження: 07840, Україна , Київська обл., Бородянський район, с. Пилиповичі
Контактна особа: Слуцький Валерій Олегович
380633969316,380503101649
murashko.anya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 21:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 15:23
Очікувана вартість: 6 673 416,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 367,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


- мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту.
Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений.
Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону.
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів)) згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" та внутрішніх положень банк-гарантів.

Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев ' яносто) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк.
До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.
Більш детально умови надання забезпечення тендерних пропозицій наведено в тендерній документації.

- Строк виконання робіт: Протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Акту про початок виконання робіт, але не пізніше 31 грудня 2020 року. Дату початку виконання робіт визначає Замовник
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт критого басейну (Павільйон П-74) та навіс закритий Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі» код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07840, Україна, Київська область, Бородянський район, с. Пилиповичі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за Договором здійснюються після виконання робіт, платежами за виконані роботи по об’єкту у цілому, в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно Акту про вартість виконаних робіт, який Замовник підписує протягом 20 (двадцяти) днів, з дати підписання Сторонами Акту приймання-здачі робіт. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі п. 1 ст. 23 та ст. 49 Бюджетного кодексу України, протягом 20 днів після підписання Акту про вартість виконаних робіт. Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів) - 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям), кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 21:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 21:40
2.1. Додаток 4.docx
19 жовтня 2020 21:40
2 ТД_ Капітальний басейн.doc
19 жовтня 2020 21:40
2.1. Додаток 5.docx
19 жовтня 2020 21:40
2.1. Додаток 3.docx
19 жовтня 2020 21:40
2.1. Додаток 2.docx
19 жовтня 2020 21:40
2.1. Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд 6 555 627,60
UAH з ПДВ
6 488 892,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТІМА СЕРВІСЕС" 6 583 692,00
UAH з ПДВ
6 516 956,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 14:33
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:26
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:24
Кошторис
25 листопада 2020 18:24
Довідка МВС
25 листопада 2020 18:24
Довідки
11 листопада 2020 13:11
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:08
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:06
Установчі.pdf
04 листопада 2020 18:06
Субпідрядники.pdf
04 листопада 2020 18:06
По працівникам.pdf
04 листопада 2020 18:06
Кошторис.rar
04 листопада 2020 18:06
З відгуком.pdf
04 листопада 2020 18:06
ДЦ.pdf
04 листопада 2020 18:06
Довідки.pdf
04 листопада 2020 18:06
Довідка.pdf
04 листопада 2020 18:06
Виписка.pdf
04 листопада 2020 18:06
Банківські довідки.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 10:36
Басейн.rar
04 листопада 2020 10:36
гарантия.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІБК Енерготехнобуд

ТОВ "ОПТІМА СЕРВІСЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ІБК Енерготехнобуд
#34327586
Переможець 6 488 892,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 21:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 21:07

Вимога про усунення невідповідностей

1. На виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям мав, зокрема, надати: -«2.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці має бути зазначено прізвище та ініціали працівників, а також інформація про їх посаду. В довідці має бути зазначено інформацію про наявність щонайменше наступних працівників: інженера або головного інженера, виконавця робіт, електрика/електромонтера 5 розряду (або вище), інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (кошторисника). 2.2. Документи, що підтверджують наявність трудових/договірних відносин між учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб, або цивільно-правові договори тощо.» В складі пропозиції учасника надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, зокрема: - Лойко Анатолій Анатолійович, - технік. Проте наказ надано на Лойко Сергій Анатолійович, - вантажник. Наказ на Лойко Анатолій Анатолійович, технік, - відсутній. - Омелянчук Василь Володимирович, виконавець робіт (робітник – будівельник). Проте наказ надано на Омелянчук Василь Володимирович, - інженер проектувальник. Наказ на Омелянчук Василь Володимирович, Виконавець робіт (робітник – будівельник), - відсутній. - Прокопець Петро Ананійович, підсобний ПРАЦІВНИК. Проте наказ надано на Прокопець Петро Ананійович, підсобний РОБІТНИК. - Ющук Віталій Миколайович, підсобний ПРАЦІВНИК. Проте наказ надано на Ющук Віталій Миколайович, підсобний РОБІТНИК. Учасник для усунення виявлених невідповідностей має надати уточнену, відповідно до наданих наказів, Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації або накази у відповідності до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації. 2. На виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям мав, зокрема, надати: -«3.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору(-ів)* в 2017-2020 році, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту; номер та дата договору, предмет договору; сума договору.» Надана учасником Довідка про досвід виконання аналогічного договору не містить повне найменування контрагента з яким укладено договір. Учасник для усунення виявлених невідповідностей має надати уточнену Довідку про досвід виконання аналогічного договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 21:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд
#34327586
6 488 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:41
ДУ1(басейн).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:37
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 16:06
Договір.zip укладений
01 грудня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни. Більш детально в доданому файлі.
Номер договору про закупівлю: КР30-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 488 890,05
UAH (в тому числі ПДВ 1 081 481,67 UAH)