Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 79710000-4 - охоронні послуги (послуги з охорони території центрального парку культури та відпочинку ім. M.Горького міста Харкова та об’єктів охорони, розташованих на його території, код ДК 021:2015 - 79713000-5)
code CPV - 79710000-4 - security services (services for protection of the territory of the Central Park of Culture and Recreation named after M. Gorky of Kharkiv and objects of protection located on its territory, code CPV - 79713000-5)
Очікувана вартість
15 350 000,00 UAH
UA-2020-10-19-012870-c a9773691015946ada35d619005cd5cce
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Бридун

+380577253321 tk.park@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02220763
Місцезнаходження: 61023, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Сумська, 81
Контактна особа: Євгенія Бридун
+380577253321
tk.park@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: COMMUNAL ENTERPRISE is "CENTRAL PARK of CULTURE AND REST of the NAME of М. GORKI"
National ID: 02220763
Contact point: Yevheniia Brydun
+380577253321
tk.park@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 21:32
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 22:30
Початок аукціону: 15 грудня 2020 11:18
Очікувана вартість: 15 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 19 жовтня 2020 21:32
Enquiries until: 09 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 листопада 2020 22:30

Information

Estimated total value: 15 350 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 153 500 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони території центрального парку культури та відпочинку ім. M.Горького міста Харкова та об’єктів охорони, розташованих на його території, код ДК 021:2015 - 79713000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61023, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Сумська, 81
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Services for protection of the territory of the Central Park of Culture and Recreation named after M. Gorky of Kharkiv and objects of protection located on its territory, code CPV - 79713000-5
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту наданих послуг, який складається по підсумкам за місяць, протягом 15-ти (п’ятнадцяти) днів з дня надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 21:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 21:35
ТД ОХОРОНА 2021_ перелік змін.doc
11 листопада 2020 21:35
ТД ОХОРОНА 2021_ нова редакція.doc
11 листопада 2020 21:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 21:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 21:35
ТД ОХОРОНА 2021_ перелік змін.doc
11 листопада 2020 21:35
ТД ОХОРОНА 2021_ нова редакція.doc
19 жовтня 2020 21:37
ТД ОХОРОНА 2021.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 грудня 2020
UA-2020-10-19-012870-ca9773691015946ada35d619005cd5cce
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02220763
Місцезнаходження: 61023, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Сумська, 81
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ІНЕКС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 19:43
ТОВ АКБ ОФ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури виявив невідповідності в документах, поданих учасником процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ІНЕКС" (далі - Учасник) в тендерній пропозиції: 1 частина 1) Перелік виявлених розбіжностей: для документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник відповідно до п.п.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації мав надати копію не менше одного діючого свідоцтва інструктора службового собаківництва, виданого державними установами або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, що є штатним працівником Учасника. Учасником надано копію посвідчення №Х-001 та копію Сертифікату на Редіна Сергія Миколайовича. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: вимога п.п.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копію не менше одного діючого свідоцтва інструктора службового собаківництва, виданого державними установами або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, що є штатним працівником Учасника. 2 частина 1) Перелік виявлених розбіжностей: для документального підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до п.п.2 п.3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати не менше одного оригіналу листа-відгуку, оформленого на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) Замовника, якому учасник надавав охоронні послуги. Такий відгук повинен містити інформацію про сумлінне виконання учасником своїх зобов’язань з надання охоронних послуг протягом строку дії відповідного договору. Учасником надано відгук № 527 від 10.10.2020 року, що не містить всієї необхідної інформації, що вимагалася документацією. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: вимога п.п.2 п.3 Додатку 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: не менше одного оригіналу листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) Замовника, якому учасник надавав охоронні послуги з обов’язковим зазначенням в ньому інформації про сумлінне виконання учасником своїх зобов’язань з надання охоронних послуг протягом строку дії відповідного договору. 3 частина 1) Перелік виявлених розбіжностей: для документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник відповідно до п.п.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації мав надати ветеринарний паспорт на кожну собаку. Учасником надано копії окремих сторінок зазначеного документу 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: вимога п.п.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ветеринарний паспорт на кожну собаку в повному обсязі. 4 частина: 1) Перелік виявлених розбіжностей: для документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник відповідно до п.п.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації мав надати дипломи, підтверджуючі, що кожен собака пройшов курси дресирувань по слухняності і караульній службі в державних організаціях, або Кінологічних організаціях які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій і придатні для роботи в охоронних структурах. Учасником надано дипломи Федерації службово-спортивного собаківництва України по курсам «Захисна служба» та «ССД», що не є підтвердженням проходження курсу дресирувань по слухняності і караульній службі. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: вимога п.п.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: дипломи, підтверджуючі, що кожен собака пройшов курси дресирувань по слухняності і караульній службі.

Документи

19 листопада 2020 22:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:11
Відповідність ст 17.pdf
18 листопада 2020 10:11
Інші документи.pdf
18 листопада 2020 10:11
Прєкт договору.pdf
18 листопада 2020 10:11
Статутні документи.pdf
18 листопада 2020 10:11
Відповід технічн вимогам.pdf
18 листопада 2020 10:11
Відповід квал вимогам Ч.2.pdf
18 листопада 2020 10:11
Вілповід квал вимогам Ч.1.pdf

Документи

19 листопада 2020 22:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 грудня 2020 10:50
Документи переможця
19 листопада 2020 16:15
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:15
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:12
11. Листи.pdf
19 листопада 2020 16:12
10.Лист-згода.pdf
19 листопада 2020 16:12
9. Договір машиним.pdf
19 листопада 2020 16:12
8. Інше.pdf
19 листопада 2020 16:12
7. Статут.pdf
19 листопада 2020 16:12
6. Довідки_до ПД.pdf
19 листопада 2020 16:12
5 Проект_договору _.pdf
19 листопада 2020 16:12
4. Документи-на-керівника.pdf
19 листопада 2020 16:12
3. Технічні_вимоги.pdf
19 листопада 2020 16:12
2. Стаття_17.pdf

Документи

19 листопада 2020 22:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2020 21:31
Електронний підпис
19 листопада 2020 21:31
Електронний підпис
19 листопада 2020 21:30
18 Лист щодо ненадання.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
17 Паспорт Маслій.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
16 Про санкції.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
11 Проект договору.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
06 кваліфікаційні.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
13 про оподаткування.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
12 Про субпідрядників.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
10 Лист-згода договір.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
09 Довкілля.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
08 Кількісні якісні.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
07 ст. 17.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
04 Довідка працівники.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
02 Гар лист авто.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
01 Довідка МТБ.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ІНЕКС"

ТОВ АКБ ОФ

ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АКБ ОФ 15 300 000,00
UAH з ПДВ
14 993 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА 15 310 000,00
UAH з ПДВ
15 003 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 10:50
Документи переможця
19 листопада 2020 16:15
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:15
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:12
11. Листи.pdf
19 листопада 2020 16:12
10.Лист-згода.pdf
19 листопада 2020 16:12
9. Договір машиним.pdf
19 листопада 2020 16:12
8. Інше.pdf
19 листопада 2020 16:12
7. Статут.pdf
19 листопада 2020 16:12
6. Довідки_до ПД.pdf
19 листопада 2020 16:12
5 Проект_договору _.pdf
19 листопада 2020 16:12
4. Документи-на-керівника.pdf
19 листопада 2020 16:12
3. Технічні_вимоги.pdf
19 листопада 2020 16:12
2. Стаття_17.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 21:31
Електронний підпис
19 листопада 2020 21:31
Електронний підпис
19 листопада 2020 21:30
18 Лист щодо ненадання.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
17 Паспорт Маслій.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
16 Про санкції.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
11 Проект договору.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
06 кваліфікаційні.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
13 про оподаткування.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
12 Про субпідрядників.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
10 Лист-згода договір.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
09 Довкілля.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
08 Кількісні якісні.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
07 ст. 17.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
04 Довідка працівники.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
02 Гар лист авто.pdf.zip
19 листопада 2020 21:30
01 Довідка МТБ.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АКБ ОФ

ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АКБ ОФ
#40684354
Переможець 14 993 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2020 21:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2020 21:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АКБ ОФ
#40684354
14 993 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 13:21
охорона.doc укладений
24 січня 2022 13:20
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 09:53
ДУ_охорона_2.pdf зміни до договору
20 січня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:53
ДУ_охорона.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:26
ДОГОВІР_охорона.pdf укладений
30 грудня 2020 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 301220/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 301220/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 992 999,15
UAH (в тому числі ПДВ 2 498 832,48 UAH)