Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтно-реставраційні роботи системи пожежогасіння та пожежної сигналізації в будівлі комунального закладу «Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь)» за адресою: площа Театральна,1 м. Маріуполь, Донецька область.
Очікувана вартість
9 144 025,00 UAH
UA-2020-10-19-012628-c b47c65ca40a945749328eadb704ee53a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайн Олександр Володимирович

380676290062 chainalex81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь)"
Код ЄДРПОУ: 02225312
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., Маріуполь, площа Театральна, 1
Контактна особа: Чайн Олександр Володимирович
380676290062
chainalex81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 20:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 15:18
Очікувана вартість: 9 144 025,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 440,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Комунальний заклад «Донецький академічний обласний
драматичний театр (м. Маріуполь)» пам'ятка архітектури місцевого значення, охоронний №2056ДН
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонтно-реставраційні роботи системи пожежогасіння та пожежної сигналізації в будівлі комунального закладу «Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь)» за адресою: площа Театральна,1 м. Маріуполь, Донецька область.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, Маріуполь, площа Театральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020  —  05 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Робочі 20
Виконання робіт Розрахунки проводятся за фактично виконані роботи з моменту підписання належно оформленних актіввиконанних робіт, тільки в межах бюджетного фінансування Пiсляоплата 10 Робочі 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 21:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 20:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 11:43
Scan титул 26.10.pdf
26 жовтня 2020 11:37
Scan внесення змін до ТД 26.10..pdf
26 жовтня 2020 11:36
ИзмененаТендерна документація ремонтно-реставраційні роботи пожбезпека 26.10.2020.doc
19 жовтня 2020 20:35
Тендерна документація ремонтно-реставраційні роботи пожбезпека 19.10.2020.doc
20 жовтня 2020 12:40
Scan протокол затвердження ТД.pdf
19 жовтня 2020 20:42
титул.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:35
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 09:43
У документації вимона надати підтвердити аналогічний досвід в будівлях соціальної сфери. Що значить соціальна сфера? Які будівлі маються на увазі?
Відповідь: Доброго дня. Маються на увазі будівлі які приймають відвідувачів (Палаци культури, лікарні, театри та інші.)
Підготовка тендерної документації
Дата подання: 22 жовтня 2020 16:54
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 10:07
Доброго дня. На стр.4 Тендерної документації, в главі 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вказано: "Документи, передбачені п.п.1-15, 17-22 Додатку 1 завантажуються учасником протягом строку подання тендерної пропозиції. Документи, передбачені п. 16 Додатку 1, завантажуються учасником...", але Додаток 1 не містить вказаних вище пунктів. Уточніть, будь-ласка, перелік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Завантажуються документи протягом строку подання тендерної пропозиції згідно ст.16 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" та додатку 1
Аналогічний досвід
Дата подання: 24 жовтня 2020 22:10
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 10:02
Шановнй Замонику, досвіт виконання аналогічних робіт у загальноосвітніх школах підпадають під вимогу надати аналогічний досвід в будівлях соціальної сфери?
Відповідь: Доброго дня. Так. з наданням відповідних документів про виконання договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-19-012628-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦСЕРВІС КИЇВ", Код ЄДРПОУ:38763143
Дата подання: 23 жовтня 2020 16:29
зміни до вимог тендерної документації: п. 10 розділу «Інші документи»
Внаслідок низки реорганізацій органів, на які покладено функцію ліцензування господарської діяльності, пов'язаною із забезпеченням пожежної безпеки та на підставі чинного законодавства України, зокрема постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 р.,
просимо внести зміни до вимог тендерної документації: п. 10 розділу «Інші документи» та викласти його в такій редакції: «Копія ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2020 11:44
Доброго дня. Внесенно зміни до ТД п. 10
Номер вимоги: UA-2020-10-19-012628-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦСЕРВІС КИЇВ", Код ЄДРПОУ:38763143
Дата подання: 25 жовтня 2020 21:02
Уточнення п.8 розділу «Інші документи»
Ліцензія на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.
Можливість отримання ліцензії на паперовому носії відсутня. В Електронному ліцензійному реєстрі відсутня можливість перегляду видів робіт. Норма щодо визначення Кабінетом Міністрів України Переліку видів робіт також встановлена положеннями статей 2, 8, 9 Закону України «Про основи містобудування».
з 10.06.2017, ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками. Наявність ліцензії ( а саме запису у Єдиному державному реєстрі, де визначено тип організації як «Генеральний підрядник будівництва»), означає право організації на господарську діяльність пов’язану зі створенням об’єкту архітектури класу наслідків відповідальності СС3.
Просимо уточнити п.8 розділу «Інші документи» вимог до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 10:22
Доброго дня. На об'ект розроблена проекно-кошторисна документація, та отримано позитивний експертний звіт, в якому указано що об'ект відноситься до классу наслідків відповідальності СС3, з усіма розрахунками. У зв'язку з тим що будівля театру є пам'яткою архітектури місцевого значення, на будівельні роботи які потрібно виконати в рамках робіт пожежного захисту потрібна відповідна ліцензія, у генпідрядника або у субпідрядника, та досвід виконання даних робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦСЕРВІС КИЇВ" 7 939 069,00
UAH з ПДВ
7 939 069,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАРАНТ-СЕРВІС 8 234 058,34
UAH з ПДВ
8 142 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ" 9 144 025,00
UAH з ПДВ
9 144 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 22:44
Електронний підпис
04 листопада 2020 22:42
Пропозиція.pdf
04 листопада 2020 22:42
фин_звітність.pdf
04 листопада 2020 22:42
статут_завер.pdf
04 листопада 2020 22:42
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 22:42
наказ_керівник_протокол.pdf
04 листопада 2020 22:42
ліцензія.pdf
04 листопада 2020 22:42
довідка_субпідрядник.pdf
04 листопада 2020 22:42
Довідка_ст17.pdf
04 листопада 2020 22:42
Довідка_обладнання.pdf
04 листопада 2020 22:42
Довідка_інформ.pdf
04 листопада 2020 22:42
декларація_СпецсервісКиїв.pdf
04 листопада 2020 22:42
витяг_ПДВ.pdf
04 листопада 2020 22:42
акт_огляду_об'єкту.pdf

Конфіденційні документи

04 листопада 2020 22:42
довідка_аналог_договори.pdf

Обґрунтування конфіденційності

відповідно до укладених з контрагентами договорів

Публічні документи

14 листопада 2020 08:50
Електронний підпис
14 листопада 2020 08:45
imd після аукціону1
14 листопада 2020 08:45
imd після аукціону
14 листопада 2020 08:45
Маленко Ф. висота
14 листопада 2020 08:45
лист - роз'яснення
14 листопада 2020 08:45
Гришко эл. безоп.
05 листопада 2020 10:29
Електронний підпис
05 листопада 2020 10:26
проект договору.PDF
05 листопада 2020 10:26
Ліцензія_Повноваження_УБІБ.zip
05 листопада 2020 10:26
76.imd
05 листопада 2020 10:26
75.imd
05 листопада 2020 10:26
23. Пропозиція.pdf
05 листопада 2020 10:26
21. Фин.отчетность 2019 Варант.pdf
05 листопада 2020 10:26
19. Ліцензія (_копія).pdf
05 листопада 2020 10:26
17. СС3 ТОВ Наша спадщина.pdf
05 листопада 2020 10:26
16. Витяг ПДВ (_копія).pdf
05 листопада 2020 10:26
16. Виписка (_копія).pdf
05 листопада 2020 10:26
13. акт огляду обєкта.PDF
05 листопада 2020 10:26
12. довідка досвід.pdf
05 листопада 2020 10:26
12. аналог. договір _61..pdf
05 листопада 2020 10:26
11. охорона праці.pdf
05 листопада 2020 10:26
11. довідка працівники.pdf
05 листопада 2020 10:26
9. довідка МТБ.pdf
05 листопада 2020 10:26
8. довідка субпідрядника.pdf
05 листопада 2020 10:26
3. обсяг робіт.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 15:53
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:36
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:34
100 2этап.ims
20 листопада 2020 10:34
100 2этап.imd
20 листопада 2020 10:34
99 1этап.ims
20 листопада 2020 10:34
99 1этап.imd
19 листопада 2020 11:05
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:03
Проект договору.pdf
19 листопада 2020 11:03
Лист роз'яснення.pdf
19 листопада 2020 11:03
Конкурсна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 10:01
Електронний підпис
05 листопада 2020 09:59
Лист МВВ.pdf
04 листопада 2020 20:38
Електронний підпис
04 листопада 2020 20:36
фін_звіт_2019.pdf
04 листопада 2020 20:36
Технічні вимоги.pdf
04 листопада 2020 20:36
субпідрядна організація.pdf
04 листопада 2020 20:36
Статут завірений.pdf
04 листопада 2020 20:36
ст.17.pdf
04 листопада 2020 20:36
скан трудових книжок.pdf
04 листопада 2020 20:36
протокол_от_.21_11_16.pdf
04 листопада 2020 20:36
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 20:36
наказ_директор.pdf
04 листопада 2020 20:36
МВВ_витяг_ПДВ.pdf
04 листопада 2020 20:36
ліцензія_Будівельна.pdf
04 листопада 2020 20:36
ліцензія.pdf
04 листопада 2020 20:36
Лист виробника.pdf
04 листопада 2020 20:36
Конкурсна пропозиція.pdf
04 листопада 2020 20:36
квитанция_фін_звіт_2019.pdf
04 листопада 2020 20:36
інформаційна довідка_АСТ.pdf
04 листопада 2020 20:36
ЕЦП БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 1675.rar
04 листопада 2020 20:36
Договор Аренды Lancer.pdf
04 листопада 2020 20:36
Довідка про обладнання.pdf
04 листопада 2020 20:36
Довідка працівники.pdf
04 листопада 2020 20:36
Декларация_МВВ.pdf
04 листопада 2020 20:36
Відомості про підпрємство.pdf
04 листопада 2020 20:36
Аналогічні договори.pdf
04 листопада 2020 20:36
Акт осмотра.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦСЕРВІС КИЇВ"

ТОВ ВАРАНТ-СЕРВІС

ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦСЕРВІС КИЇВ"
#38763143
Відхилено 7 939 069,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 14:49
ТОВ ВАРАНТ-СЕРВІС
#37671240
Відхилено 8 142 600,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 14:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 10:37
ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ"
#41432366
Переможець 9 144 025,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 10:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 11:55

Документи

11 листопада 2020 14:45
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно з п.2 пп. 2,2 Додатка 1 до ТД « Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» необхідно надати копії трудових книжок (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування у Учасника) робітників або інших документів, що підтверджують трудові відносини Учасника з працівником. На підтвердження трудових відносин ТОВ «ВАРАНТ-СЕРВІС» надані трудові договори з працівниками Довбня О.В., Яковлев К.В., від 01.04.2020р. з тривалістю робочого тижня 40-годин. А надані ТОВ «ВАРАНТ-СЕРВІС» на тих самих працівників посвідчення про охорону праці при виконанні робіт на висоті видані від 21.09.2020р. де вказано місце роботи ТОВ «Аверт Груп». У зв’язку з чим, просимо надати роз’яснення стосовно вищезазначеного та для підтвердження трудових відносин Учасника з працівниками просимо надати “Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам” відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум, нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, за попередній звітний місяць відносно дати розкриття пропозицій завірена печаткою та підписом директора . 2. Також п.2 пп. 2,1 Додатка 1 до ТД передбачає надання посвідчень/сертифікатів про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3-ї групи електробезпеки) та охорони праці при виконанні робіт на висоті. У Гришко Ю.М. відсутнє посвідчення про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3-ї групи електробезпеки). Просимо надати посвідчення. 3. У Маленко Ф.Ш. посвідчення про охорону праці при виконанні робіт на висоті видане 22.11.2020р. 4. Просимо надати фінансовий звіт завірений печаткою та підписом керівника.

Документи

17 листопада 2020 14:04
Електронний підпис
17 листопада 2020 13:57
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно вимогам п.3 «Інші документи» просимо Вас надати розрахунок твердої договірної ціни та кошторис в інформаційній моделі останньої версії програмного забезпечення АВК, протягом трьох календарних днів з дня опублікування Замовником рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Відповідно п.5 «Інші документи» Вами надана конкурсна форма «пропозиція» в якій вказано строк виконання робіт 210 календарних днів, що не відповідає вимогам. Згідно вимогам п.6 «Інші документи» проект договору про закупівлю (Додаток 6), повинен бути підписаний власноручно Учасником процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (за наявності).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ"
#41432366
9 144 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 12:04
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 11:27
допугода 6.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 11:25
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 16:36
допугода №5.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 11:50
дод.угода 4.PDF зміни до договору
28 серпня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 14:43
Scan допугода 3.pdf зміни до договору
29 червня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 17:32
Додаткова №2.PDF зміни до договору
02 березня 2021 17:31
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 14:42
додаткова угода.PDF зміни до договору
08 грудня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 10:59
протокол.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:54
графік.PDF укладений
02 грудня 2020 15:48
зведений кошторис .PDF укладений
02 грудня 2020 15:48
план фінансування .PDF укладений
02 грудня 2020 15:42
протокол .PDF укладений
02 грудня 2020 15:42
договір.PDF укладений
02 грудня 2020 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки у Звіті "Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг"
Номер договору про закупівлю: 141-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Розділу 16 Договору та додатки у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 141-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Отримання дозволу на початок будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 141-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 141-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 141-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №3 "Договірна ціна"
Номер договору про закупівлю: 141-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в тексті (розділі 17 "Юридичні адреси сторін" Договору)
Номер договору про закупівлю: 141-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 144 025,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 524 004,17 UAH)