Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Папір для друку» (ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»)
Очікувана вартість
416 667,00 UAH
UA-2020-10-19-012273-c 47e587567bbf4d589bf4b6849c0c49db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Іванов

+380542601530 sergey_ms31@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА
Код ЄДРПОУ: 03527891
Вебсайт: http://sumy.gp.gov.ua
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33
Контактна особа: Сергій Іванов
+380542601530
sergey_ms31@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 19:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 14:47
Очікувана вартість: 416 667,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 166,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження замовника: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000
Категорія замовника - орган державної влади (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону)
Код товару чи послуги, що визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : код ДК 021:2015:30197630-1«Папір для друку".
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4763 пачка
"Папір для друку формат А4, 80 г/м2" (ДК 021:2015:30197630-1«Папір для друку")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 33 на склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник не вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору. Умови оплати деталізовано в договорі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 19:25
ТД папір.docx
19 жовтня 2020 19:25
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-19-012273-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:14
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-10-19-012273-с на закупівлю «Папір для друку» (ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»), де Замовником виступає Сумська обласна прокуратура, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу для друку формат А4, 80 г/м2, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до Паперу для друку формат А4, 80 г/м2: Білизна по CIE (ISO 11475), % ≥161; Непрозорість (ISO 2471), % ≥ 92; Вологість 4,2 – 4,8 %; Шорсткість (ISO 8791-2), мл/хв ≤180; Яскравість (ISO 2470), % ≥101; Жорсткість (супротив згинам), у поперечному напрямку (CD) (ISO 2493), mN ≥50; Жорсткість (супротив згинам) у поздовжньому напрямку (MD) (ISO 2493), mN ≥115. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку формат А4, 80 г/м2, а саме показники паперу: Білизна по CIE (ISO 11475), % ≥160; Непрозорість (ISO 2471), % 90; Вологість 3,8 – 5,0 %; Шорсткість (ISO 8791-2), мл/хв ≤220; Яскравість (ISO 2470), % 95; Жорсткість (супротив згинам), у поперечному напрямку (CD) (ISO 2493), mN ≥0,4; Жорсткість (супротив згинам) у поздовжньому напрямку (MD) (ISO 2493), mN ≥0,20 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 17:37
Тендерний комітет Сумської обласної прокуратури розглянув Вашу вимогу щодо внесення деяких змін в технічний опис характеристик товару, що міститься в тендерній документації за предметом закупівлі: «Папір для друку» (ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне») (ідентифікатор вимоги UA-2020-10-19-012273-c.c1, дата подачі: 23.10.20 р, 10 год 14 хв) та повідомляє наступне.
Технічні вимоги до паперу для друку, формат А4, 80 г/м2, не були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Як показує попередній досвід проведення торгів, вказаний технічний опис предмета закупівлі відноситься до різних торгівельних марок паперу, адже не містить точних фіксованих значень параметрів та жодним чином не впливає на добросовісну конкуренції серед учасників та не суперечить принципам здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України
« Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІIІ (зі змінами в редакції від19.04.2020 року).
Тому, з огляду на вищезазначене, тендерним комітетом обласної прокуратури прийнято рішення відхилити вимогу Учасника.

Документи

26 жовтня 2020 17:37
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 337 220,40
UAH з ПДВ
337 220,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 393 804,84
UAH з ПДВ
393 804,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 17:05
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:43
Dovidka_20301441760210184545 від 06.11.2020.pdf
11 листопада 2020 15:43
Dovidka_20301441760210184545.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:43
Документи.pdf
03 листопада 2020 15:53
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:51
Документи 2.pdf
03 листопада 2020 15:51
Документи 1.pdf
03 листопада 2020 15:51
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 14:39
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:39
Документи частина 2.rar
03 листопада 2020 14:39
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 337 220,40
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
337 220,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 20:36
ТОВ Аверс канцелярія.pdf укладений
23 листопада 2020 20:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 337 220,40
UAH (в тому числі ПДВ 56 203,40 UAH)