Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Киданецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Киданецької сільської ради по вул.Шкільна, 5 в с.Киданці Збаразького району Тернопільської області»
Очікувана вартість
2 945 748,80 UAH
UA-2020-10-19-012204-c ● 1f9e3440dbaa4132a9b60f17486715b8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ з питань освіти та сім’ї Збаразької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40428935 |
Місцезнаходження: | 47302, Україна , Тернопільська обл., Збаразький район, місто Збараж, майдан Івана Франка, 1 |
Контактна особа: |
Василь Бойко +380355021746 grupavo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2020 19:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 2 945 748,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 728,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: п.1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Киданецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Киданецької сільської ради по вул.Шкільна, 5 в с.Киданці Збаразького району Тернопільської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47374, Україна, Тернопільська область, с. Киданці, вул. Шкільна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2020 19:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2020 19:11 |
ДОДАТОК_4_СУБПiДРЯДНИКИ.docx | |
19 жовтня 2020 19:11 |
ДОДАТОК 2 ТЕХНIЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx | |
19 жовтня 2020 19:11 |
Додаток № 3 Проект договору.docx | |
19 жовтня 2020 19:11 |
ТД Капітальний ремонт.docx | |
19 жовтня 2020 19:11 |
ДОДАТОК_1_ПРОПОЗИЦiЯ_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Накази про призначення
Дата подання: 22 жовтня 2020 13:06
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 11:19
У мова документації передбачено надати: "Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції надають посвідчення директора, головного інженера та виконавця робіт про перевірку знань з питань охорони праці та накази про їх призначення на посаду"
Вимога щодо надання лише наказів про призначення є дискримінаційною, так як в суб'єктів господарювання праціники можуть працювати згідно цивільно-правового договору. Тому дані учасники не зможуть надати наказ про призначення так як він видається лише для штатних працівників.
Тому просимо внести зміни і передбачити можливість надання наказів про призначення або цивільно-правових договорів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувни Ваше запитання відносно умов документації повідомляємо наступне:
Відповідно до п.п.3.5.6. п.5 Розділу ІІІ ТД, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Також відповідно до п.п. 3.5.16. п.5 Розділу ІІІ ТД в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Відповідно до п.п.3.5.6. п.5 Розділу ІІІ ТД, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Також відповідно до п.п. 3.5.16. п.5 Розділу ІІІ ТД в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Деклалація відповідності МТБ
Дата подання: 22 жовтня 2020 13:21
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 11:29
Шановний замовнику, в докумениації ви вказали в документації ви вказали:
Учасники з складі тендерної пропозиції надають декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання таких робіт:
1. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
2. Роботи в траншеях, котлованах.
3. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій.
4. Роботи верхолазні.
5. Роботи в діючих установках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти.
6. Зварювальні роботи.
7. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки,що зазначені в додатках 3 і 7 до «Порядкувидачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»:
- Устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій і мереж, технологічне електрообладнання);
- Вантажопідіймальні крани та машини, підйомники.
8. Роботи, що ведуться за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.
9. Зведення, монтаж та демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
10. Будівництво ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин.
11. Лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу.
12. Газополум’яні роботи.
13. Посудин, що працюють під тиском понад 0,05 Мпа.
14. Вантажопідіймальні крани та машини.
Тобто ви вимагаєте від учасників надати 14 Денкларацій.
Майже усі декларації перераховані вами не мають жодного відношення до робіт передбачених умовами даної закупівлі. У вас Капітальний ремон внутрішніх приміщень. Згідно переліку робіт технічного завдання, для виконання даних робіт необхідна ліцензі видана ДАБІ. Інших дозвільних документів не передбачено.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянувши ваше питання повідомляємо наступне:
відповідно п.п. 3.5.16. п.5 Розділу ІІІ ТД в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільнійформі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів, та п.п. 3.5.17. п.5 Розділу ІІІ ТД передбачено наступне:
документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
відповідно п.п. 3.5.16. п.5 Розділу ІІІ ТД в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільнійформі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів, та п.п. 3.5.17. п.5 Розділу ІІІ ТД передбачено наступне:
документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-19-012204-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", Код ЄДРПОУ:41303113
Дата подання: 12 листопада 2020 21:34
Оскарження дискваліфікації
незаконне відхилення тендерної пропозиції учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2020 17:51
Добрий день. Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу, за результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» чітко визначена форма документа «Договірна ціна» (Додаток С), учасник у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначеного документа, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо виправлення невідповідностей в інформації/та або документах, то відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, в Замовника були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою усунення невідповідностей, так як Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи все вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для скасування рішення про дискваліфікацію Учасника ПП «Райремцентр Нове село».
Щодо виправлення невідповідностей в інформації/та або документах, то відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, в Замовника були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою усунення невідповідностей, так як Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи все вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для скасування рішення про дискваліфікацію Учасника ПП «Райремцентр Нове село».
Номер вимоги: UA-2020-10-19-012204-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", Код ЄДРПОУ:41303113
Дата подання: 16 листопада 2020 22:28
Відповідь на повідомлення Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 17:07
Добрий день. Тендерний комітет розглянув ваше звернення, за результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» чітко визначена форма документа «Договірна ціна» (Додаток С). Згідно з п.п.3.6.2. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші) наступні документи:• договірну ціну. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції документу «Договірна ціна», що не відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для скасування рішення про дискваліфікацію Учасника ПП «Райремцентр Нове село».
Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для скасування рішення про дискваліфікацію Учасника ПП «Райремцентр Нове село».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД" |
2 168 955,00
UAH з ПДВ
|
1 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МВА-БУД" |
2 533 713,48
UAH з ПДВ
|
2 533 713,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ІНДАСТРІ» |
2 891 192,36
UAH з ПДВ
|
2 876 463,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД" #41434871 |
Відхилено |
1 999 900,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 17:52
|
ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" #41303113 |
Відхилено |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 17:21
|
ТОВ "МВА-БУД" #42826057 |
Відхилено |
2 533 713,48
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 18:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ІНДАСТРІ» #42870855 |
Відхилено |
2 876 463,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 09:14
|
Інформація про відміну
Дата відміни
18 листопада 2020 09:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі