Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Киданецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Киданецької сільської ради по вул.Шкільна, 5 в с.Киданці Збаразького району Тернопільської області»
Очікувана вартість
2 945 748,80 UAH
UA-2020-10-19-012204-c 1f9e3440dbaa4132a9b60f17486715b8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Бойко

+380355021746 grupavo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ з питань освіти та сім’ї Збаразької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40428935
Місцезнаходження: 47302, Україна , Тернопільська обл., Збаразький район, місто Збараж, майдан Івана Франка, 1
Контактна особа: Василь Бойко
+380355021746
grupavo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 19:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 13:08
Очікувана вартість: 2 945 748,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 728,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: п.1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Киданецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Киданецької сільської ради по вул.Шкільна, 5 в с.Киданці Збаразького району Тернопільської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47374, Україна, Тернопільська область, с. Киданці, вул. Шкільна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 19:11
ДОДАТОК_4_СУБПiДРЯДНИКИ.docx
19 жовтня 2020 19:11
ДОДАТОК 2 ТЕХНIЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
19 жовтня 2020 19:11
Додаток № 3 Проект договору.docx
19 жовтня 2020 19:11
ТД Капітальний ремонт.docx
19 жовтня 2020 19:11
ДОДАТОК_1_ПРОПОЗИЦiЯ_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Накази про призначення
Дата подання: 22 жовтня 2020 13:06
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 11:19
У мова документації передбачено надати: "Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції надають посвідчення директора, головного інженера та виконавця робіт про перевірку знань з питань охорони праці та накази про їх призначення на посаду" Вимога щодо надання лише наказів про призначення є дискримінаційною, так як в суб'єктів господарювання праціники можуть працювати згідно цивільно-правового договору. Тому дані учасники не зможуть надати наказ про призначення так як він видається лише для штатних працівників. Тому просимо внести зміни і передбачити можливість надання наказів про призначення або цивільно-правових договорів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувни Ваше запитання відносно умов документації повідомляємо наступне:
Відповідно до п.п.3.5.6. п.5 Розділу ІІІ ТД, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Також відповідно до п.п. 3.5.16. п.5 Розділу ІІІ ТД в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Деклалація відповідності МТБ
Дата подання: 22 жовтня 2020 13:21
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 11:29
Шановний замовнику, в докумениації ви вказали в документації ви вказали: Учасники з складі тендерної пропозиції надають декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання таких робіт: 1. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 2. Роботи в траншеях, котлованах. 3. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. 4. Роботи верхолазні. 5. Роботи в діючих установках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти. 6. Зварювальні роботи. 7. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки,що зазначені в додатках 3 і 7 до «Порядкувидачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»: - Устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій і мереж, технологічне електрообладнання); - Вантажопідіймальні крани та машини, підйомники. 8. Роботи, що ведуться за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. 9. Зведення, монтаж та демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. 10. Будівництво ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин. 11. Лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу. 12. Газополум’яні роботи. 13. Посудин, що працюють під тиском понад 0,05 Мпа. 14. Вантажопідіймальні крани та машини. Тобто ви вимагаєте від учасників надати 14 Денкларацій. Майже усі декларації перераховані вами не мають жодного відношення до робіт передбачених умовами даної закупівлі. У вас Капітальний ремон внутрішніх приміщень. Згідно переліку робіт технічного завдання, для виконання даних робіт необхідна ліцензі видана ДАБІ. Інших дозвільних документів не передбачено.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянувши ваше питання повідомляємо наступне:
відповідно п.п. 3.5.16. п.5 Розділу ІІІ ТД в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільнійформі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів, та п.п. 3.5.17. п.5 Розділу ІІІ ТД передбачено наступне:
документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-19-012204-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", Код ЄДРПОУ:41303113
Дата подання: 12 листопада 2020 21:34
Оскарження дискваліфікації
незаконне відхилення тендерної пропозиції учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2020 17:51
Добрий день. Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу, за результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» чітко визначена форма документа «Договірна ціна» (Додаток С), учасник у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначеного документа, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо виправлення невідповідностей в інформації/та або документах, то відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, в Замовника були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою усунення невідповідностей, так як Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи все вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для скасування рішення про дискваліфікацію Учасника ПП «Райремцентр Нове село».
Номер вимоги: UA-2020-10-19-012204-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", Код ЄДРПОУ:41303113
Дата подання: 16 листопада 2020 22:28
Відповідь на повідомлення Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 17:07
Добрий день. Тендерний комітет розглянув ваше звернення, за результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» чітко визначена форма документа «Договірна ціна» (Додаток С). Згідно з п.п.3.6.2. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші) наступні документи:• договірну ціну. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції документу «Договірна ціна», що не відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для скасування рішення про дискваліфікацію Учасника ПП «Райремцентр Нове село».

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД" 2 168 955,00
UAH з ПДВ
1 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" 2 200 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МВА-БУД" 2 533 713,48
UAH з ПДВ
2 533 713,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ІНДАСТРІ» 2 891 192,36
UAH з ПДВ
2 876 463,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 14:38
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:32
30.Всі розрахунки..pdf
03 листопада 2020 14:32
22.1.Локальний кошторис..pdf
03 листопада 2020 14:32
19.Зведений кошторис..pdf
03 листопада 2020 14:32
18..Договірна ціна..pdf
03 листопада 2020 14:32
17.Технічне завдання..pdf
03 листопада 2020 14:32
16.Проєкт договору..pdf
03 листопада 2020 14:32
15.Копія ДЕКЛАРАЦІЇ..pdf
03 листопада 2020 14:32
9.Довідка МВС України.pdf
03 листопада 2020 14:32
5.Копія паспорта і кода.pdf
03 листопада 2020 14:32
4.Копія Статуту..pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 09:03
Електронний підпис
03 листопада 2020 22:46
68_локальний кошторис.pdf
03 листопада 2020 22:46
67_локальнйи кошторис.pdf
03 листопада 2020 22:46
66_локальний кошторис.pdf
03 листопада 2020 22:46
65_локальний кошторис.pdf
03 листопада 2020 22:46
61_забезпечення.pdf
03 листопада 2020 22:46
60_ознайомлення з ТД.pdf
03 листопада 2020 22:46
55_дані про учасника.pdf
03 листопада 2020 22:46
54_погодження з договором.pdf
03 листопада 2020 22:46
53_господарські санкції.pdf
03 листопада 2020 22:46
51_згода на зміну договору.pdf
03 листопада 2020 22:46
47_згода на консультанта.pdf
03 листопада 2020 22:46
46_контрольовані операції.pdf
03 листопада 2020 22:46
44_довідка санкції.pdf
03 листопада 2020 22:46
40_довіреність.pdf
03 листопада 2020 22:46
38_довідка субпідрядники.pdf
03 листопада 2020 22:46
37_довідка сертифікати.pdf
03 листопада 2020 22:46
32_формування ціни.pdf
03 листопада 2020 22:46
31_погодження з додатком 2.pdf
03 листопада 2020 22:46
30_договірна ціна.pdf
03 листопада 2020 22:46
29_декларація відповідності.pdf
03 листопада 2020 22:46
25_довідка субпідрядники.pdf
03 листопада 2020 22:46
17_відгук.pdf
03 листопада 2020 22:46
09_кваліфікаційні критерії.pdf
03 листопада 2020 22:46
07д_статут.pdf
03 листопада 2020 22:46
07г_довідка статут.pdf
03 листопада 2020 22:46
07ба_паспорті дані.pdf
03 листопада 2020 22:46
07б_персональні дані.pdf
03 листопада 2020 22:46
07а_погодження з ТД.pdf
03 листопада 2020 22:46
07_наказ по охорони праці
03 листопада 2020 22:46
06_довідка обороту по рахунку
03 листопада 2020 22:46
05_перелік видів робіт
03 листопада 2020 22:46
04_ліцензія
03 листопада 2020 22:46
03_відомості з ЄДРПОУ
03 листопада 2020 22:46
02_витяг з ЄДРПОУ

Публічні документи

04 листопада 2020 14:13
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:02
Формальні помилки.pdf
04 листопада 2020 14:02
фінансова звітність.pdf
04 листопада 2020 14:02
Уповноважена особа.pdf
04 листопада 2020 14:02
Умови закупівлі.pdf
04 листопада 2020 14:02
Статут.PDF
04 листопада 2020 14:02
Сертифікати МВА-БУД.pdf
04 листопада 2020 14:02
Сертифікати дипломи_merged.pdf
04 листопада 2020 14:02
Роботи субпідрядник.pdf
04 листопада 2020 14:01
Рішення засновника ТОВ.PDF
04 листопада 2020 14:01
Пропозиція.pdf
04 листопада 2020 14:01
Проєкт договору.pdf
04 листопада 2020 14:01
Про звернення Замовника.pdf
04 листопада 2020 14:01
Погодження зціною.pdf
04 листопада 2020 14:01
Локальний 2-2-2.pdf
04 листопада 2020 14:01
Погодження з строками.pdf
04 листопада 2020 14:01
Локальний 2-2-1.pdf
04 листопада 2020 14:01
Персональні данні.pdf
04 листопада 2020 14:01
Локальний 2-1-2.pdf
04 листопада 2020 14:01
Паспорт_ код.pdf
04 листопада 2020 14:01
Ліцензія.pdf
04 листопада 2020 14:01
Охорона праці_merged_merged.pdf
04 листопада 2020 14:01
Лист охорона праці.pdf
04 листопада 2020 14:01
Лист надання документів.pdf
04 листопада 2020 14:01
Обєктний кошторис 2-2.pdf
04 листопада 2020 14:01
Лист ДСТУ.pdf
04 листопада 2020 14:01
Лист витрати.pdf
04 листопада 2020 14:01
Контрольовані операції.pdf
04 листопада 2020 14:01
Обєктний кошторис 2-1.pdf
04 листопада 2020 14:01
код.pdf
04 листопада 2020 14:01
Недостовірна інформація.pdf
04 листопада 2020 14:01
Не врахована вартість.pdf
04 листопада 2020 14:01
Довідка гол.бух..pdf
04 листопада 2020 14:01
Зміни до установчих.pdf
04 листопада 2020 14:01
Довідка аналогічі дог..pdf
04 листопада 2020 14:01
Дія санкцій.pdf
04 листопада 2020 14:01
Наказ.pdf
04 листопада 2020 14:01
Згода субпідрядника.pdf
04 листопада 2020 14:01
Графік робіт.pdf
04 листопада 2020 14:00
Наказ на директора.PDF
04 листопада 2020 14:00
Згода з тех. специфікацією.pdf
04 листопада 2020 14:00
Відповідність учасника.pdf
04 листопада 2020 14:00
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
04 листопада 2020 14:00
Зведений кошторис.pdf
04 листопада 2020 14:00
Відповідність МТБ.pdf
04 листопада 2020 14:00
Відомість ресурсів.pdf
04 листопада 2020 14:00
Захист довкілля.pdf
04 листопада 2020 14:00
Застава обладнання.pdf
04 листопада 2020 14:00
Витяг ФОП Мариняк.pdf
04 листопада 2020 14:00
Витяг ПДВ.PDF
04 листопада 2020 14:00
Доовірна ціна.pdf
04 листопада 2020 14:00
Витяг МВА-БУД.pdf
04 листопада 2020 14:00
Договір оренди МТБ.pdf
04 листопада 2020 14:00
Виписка_ рішення_ статут.pdf
04 листопада 2020 14:00
Договір ГЛОБАЛ.pdf
04 листопада 2020 14:00
Довідка працівники.pdf
04 листопада 2020 14:00
Виписка з ЄДР.PDF
04 листопада 2020 14:00
Виписка з ЄДР(Мариняк В.А).pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 13:12
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:03
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:58
лист про субпідряд.pdf
03 листопада 2020 16:58
письмома згода.pdf
03 листопада 2020 16:58
лист-пояснення про опис.pdf
03 листопада 2020 16:58
Установчі документи.pdf
03 листопада 2020 16:58
СТАТУТ.pdf
03 листопада 2020 16:58
довідка про право на підпис.pdf
03 листопада 2020 16:58
довідка погодження.pdf
03 листопада 2020 16:58
ГЛ щодо матеріалів та обл..pdf
03 листопада 2020 16:58
ГЛ щодо виконання робіт .pdf
03 листопада 2020 16:58
ГЛ про згоду .pdf
03 листопада 2020 16:58
ГЛ погодження.pdf
03 листопада 2020 16:58
ГЛ про обладнання.pdf
03 листопада 2020 16:58
ГЛ про витрати учасника.pdf
03 листопада 2020 16:58
ГЛ погодження з ціною.pdf
03 листопада 2020 16:58
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
03 листопада 2020 16:58
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД"

ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО"

ТОВ "МВА-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ІНДАСТРІ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД"
#41434871
Відхилено 1 999 900,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 17:52
ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО"
#41303113
Відхилено 2 000 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 17:21
ТОВ "МВА-БУД"
#42826057
Відхилено 2 533 713,48
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 18:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ІНДАСТРІ»
#42870855
Відхилено 2 876 463,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 09:14

Документи

11 листопада 2020 17:52
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:50
протокол 119_to_pdf.pdf
05 листопада 2020 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 листопада 2020 17:21
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:20
Протокол № 120 pdf.pdf
11 листопада 2020 17:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 листопада 2020 18:45
Електронний підпис
17 листопада 2020 18:44
відхилення 125_pdf.pdf
12 листопада 2020 17:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 листопада 2020 09:14
Електронний підпис
17 листопада 2020 18:52
126 відхилення pdf.pdf
17 листопада 2020 18:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
18 листопада 2020 09:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі