Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі за адресою Чоколівський бульвар, 13 в місті Києві
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2020-10-19-011950-c 957a79f3d1fb46c58702950ecbbe0883
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плескач Оксана Миколаївна

+38 044 483 25 28 tender@man.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний центр "Мала академія наук України"
Код ЄДРПОУ: 32827468
Вебсайт: http://man.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44, офіс 1006
Контактна особа: Плескач Оксана Миколаївна
+38 044 483 25 28
tender@man.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 13:48
Очікувана вартість: 4 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 132000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45300000-0: Будівельно-монтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі за адресою Чоколівський бульвар, 13 в місті Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Здійснення попередньої оплати на підставі рахунків-фактур згідно постанови КМУ №1070 від 04.12.2019 року "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Аванс 5 Банківські 70
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 17:29
Перелік_змін_до_ТД, 23.10-1.docx
23 жовтня 2020 17:29
ТД_НР_23_10_1_поточний_ремонт_45300000_0.pdf
23 жовтня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 17:29
Перелік_змін_до_ТД, 23.10-1.docx
23 жовтня 2020 17:29
ТД_НР_23_10_1_поточний_ремонт_45300000_0.pdf
19 жовтня 2020 18:27
ТД_19.10-1_поточний_ремонт_45300000-0.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:19
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 12:34
Поясніть, що мається на увазі допуск до робіт на висоті, допуск до роботи із зварювальним обладнанням? Чи достатньо мати витяг з протоколу та посвідчення про проходження навчання з охорони праці по відповідним видам робіт у спеціалізованих організаціях?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
До тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень будівлі за адресою Чоколівський бульвар, 13 в місті Києві (номер ЦБД UA-2020-10-19-011950-c) тендерним комітетом НЦ "МАНУ" внесено відповідні зміни згідно протоколу №23.10-1 від 23.10.2020 року та викладено Тендерну документацію в новій редакції.
З повагою, тендерний комітет НЦ "МАНУ".
Кошторисна документація
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:34
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 07:58
Поясніть, що мається на увазі у п. 1.4 Кошторисні розрахунки на окремі види витрат Додатку 3 тендерної документації? Які самі кошторисні розрахунки треба надати?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Кошторисні розрахунки на окремі види витрат є складовою проектно-кошторисної документації, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 що затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, на підставі Листа Мінрегіонбуду від 11.03.2014 № 7/15-2747 «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об’єктів будівництва».
З повагою, тендерний комітет НЦ "МАНУ".
Експертиза
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:43
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 07:58
Чи враховувати в договірній ціні витрати на проходження експертизи Учасником?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Обсяг витрат на проходження експертизи Учасником не включається до вартості пропозиції.
З повагою, тендерний комітет НЦ "МАНУ".
Щодо дефектного акту
Дата подання: 22 жовтня 2020 12:21
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 12:34
Просимо пояснити (або внести зміни) п.9 Дефектного акту, згідно якого виконується заповнення дверних прорізів в кількості 2,53 шт.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
До тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень будівлі за адресою Чоколівський бульвар, 13 в місті Києві (номер ЦБД UA-2020-10-19-011950-c) тендерним комітетом НЦ "МАНУ" внесено відповідні зміни згідно протоколу №23.10-1 від 23.10.2020 року та викладено Тендерну документацію в новій редакції.
З повагою, тендерний комітет НЦ "МАНУ".
Щодо дефектного акту
Дата подання: 23 жовтня 2020 11:26
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 12:34
Просимо пояснити або привести у відповідність одиниці вимірювання та кількість плитки у наступних пунктах дефектного акту: - п. 74 і п.76,77; - п. 111 і п.112.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
До тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень будівлі за адресою Чоколівський бульвар, 13 в місті Києві (номер ЦБД UA-2020-10-19-011950-c) тендерним комітетом НЦ "МАНУ" внесено відповідні зміни згідно протоколу №23.10-1 від 23.10.2020 року та викладено Тендерну документацію в новій редакції.
З повагою, тендерний комітет НЦ "МАНУ".
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000163 ● e3587af082c5406ab0b4b04224b83ada
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
68 UA-2020-10-19-011950-c 19.10.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУПЧАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ 4 357 407,91
UAH з ПДВ
4 357 407,91
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОМАЗЮК ІРИНА БОРИСІВНА 4 396 387,77
UAH з ПДВ
4 396 387,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 13:18
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:18
Dovidka_20289586470170364242.rar.p7s
09 листопада 2020 13:18
Dovidka_20289586470170364242.rar
04 листопада 2020 09:58
Електронний підпис
04 листопада 2020 09:57
Віписка Купчак А.Ю..pdf.p7s
04 листопада 2020 09:57
Віписка Купчак А.Ю..pdf
03 листопада 2020 13:59
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:58
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:55
7 Інші документи.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:55
7 Інші документи.pdf
03 листопада 2020 13:55
1 Тендерна пропозиція.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:55
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУПЧАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОМАЗЮК ІРИНА БОРИСІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУПЧАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3187623637
Переможець 4 357 407,91
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУПЧАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3187623637
4 357 407,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 18:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:10
ДУ_4_до_1611 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 16:19
ДУ_3_до_1611 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 22:54
ДУ_2_до_1611 (1).pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 14:25
ДУ_1_до_1611 (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2020 14:25
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 17:34
ДОГОВІР_1611.pdf укладений
16 листопада 2020 17:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.17.3. Договору №1611 та статті 41 закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 1611
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.17.3 Договору та ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 1611
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.17.3 Договору та ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 1611
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.17.3. Договору та статті 41 закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1611
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 029 494,73
UAH