Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки
Очікувана вартість
499 500,00 UAH
UA-2020-10-19-011711-c 1777730c8e324538bcb82e2edb45d360
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фацієвич Ольга Василівна

+380324151126 o_fatsievych@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області
Код ЄДРПОУ: 02144619
Місцезнаходження: 81600, Україна , Львівська обл., Миколаївський р-н місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ Р.ШУХЕВИЧА, будинок 12
Контактна особа: Фацієвич Ольга Василівна
+380324151126
o_fatsievych@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 23:55
Початок аукціону: 05 листопада 2020 15:35
Очікувана вартість: 499 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 497,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 8000 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника:Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81600, Україна, Львівська область, Миколаїв, вулиця Р.Шухевича,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.Джерело фінансування-залишки освітньої субвенції Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 17:56
Тендерна документація ноутбуки (повторно) .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" 498 550,00
UAH з ПДВ
498 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пайонкевич Андрій Федорович 499 200,00
UAH з ПДВ
499 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 12:20
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:19
Лист УКРСЕРТЗВ_ЯЗОК.pdf
04 листопада 2020 12:19
Висновок СЕС на Acer.pdf
04 листопада 2020 12:19
Аcer 2 СЕС.jpg
04 листопада 2020 12:19
Аcer 1 СЕС.jpg
04 листопада 2020 12:19
Acer2_ISO_14001.pdf
04 листопада 2020 12:19
Acer_ISO_9001.pdf
04 листопада 2020 12:19
Acer сертифікати ISO.pdf

Публічні документи

07 листопада 2020 19:42
Електронний підпис
07 листопада 2020 19:36
Довідка МВС
07 листопада 2020 19:36
Довідка корупція
07 листопада 2020 19:36
Довідка податки
03 листопада 2020 17:28
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:20
банк.rar
03 листопада 2020 17:20
довідки.rar
03 листопада 2020 17:20
копії докум.rar
03 листопада 2020 17:20
Сертифікати.rar
03 листопада 2020 17:20
договір проект.pdf
03 листопада 2020 17:20
Тех спец 7 7.pdf
03 листопада 2020 17:20
пропозиція 7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА"

ФОП Пайонкевич Андрій Федорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА"
#3179404784
Відхилено 498 550,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 17:25
ФОП Пайонкевич Андрій Федорович
#3116706739
Переможець 499 200,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пайонкевич Андрій Федорович
#3116706739
499 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:21
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 12:02
договір.pdf укладений
17 листопада 2020 11:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 499 200,00
UAH