Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту будівлі Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Дніпро) за адресою: м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 21-А
Очікувана вартість
294 000,00 UAH
UA-2020-10-19-011650-c e0689c08bc4c48efa4271956c62cccbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380563712767 psjust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)
Код ЄДРПОУ: 43314918
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380563712767
psjust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 17:55
Початок аукціону: 05 листопада 2020 15:10
Очікувана вартість: 294 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8820 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту будівлі Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Дніпро) за адресою: м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 21-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Явоницького, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться у відповідності до законодавства у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету договору в наступний спосіб: - безготівкового перерахунку Замовником грошових коштів Підряднику за виконані роботи (надані послуги) після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних робіт (послуг) та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт (послуг) за формою КБ-2в, складених Підрядником відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 15 календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету договору на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 17:50
ТД послуги поточного ремонту Дмитра Яворницького 21А 19.10.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо оплати
Дата подання: 19 жовтня 2020 19:51
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 14:18
чи передбачена поетапна оплата робіт
Відповідь: Доброго дня! Тендерним комітетом розглянуто ваше запитання, щодо якого повідомляємо про наступне: поетапна оплата виконаних робіт можлива.
Відповідно до п.3.1. проекту Договору Розрахунки проводяться у відповідності до законодавства у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету договору в наступний спосіб:
- безготівкового перерахунку Замовником грошових коштів Підряднику за виконані роботи (надані послуги) після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних робіт (послуг) та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт (послуг) за формою КБ-2в, складених Підрядником відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 15 календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету договору на рахунок Замовника.
ЩОДО ОПЛАТИ
Дата подання: 20 жовтня 2020 20:00
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 09:53
ДАЙТЕ ПРОСТУ ВІДПОВІДЬ Є ПОЕТАПНА ОПЛАТА ЧИ НІ
Відповідь: Доброго дня! Поетапна оплата є.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС 293 472,74
UAH з ПДВ
293 472,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЮРЕЙЗ" 293 999,84
UAH з ПДВ
293 999,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 17:37
Електронний підпис
10 листопада 2020 17:35
довідка о незасудженності
10 листопада 2020 17:35
розрахунок ціни
28 жовтня 2020 11:42
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:38
копія ліцензії.pdf
28 жовтня 2020 11:38
відомості з ЕДРПОУ.pdf
28 жовтня 2020 11:38
проект договору.pdf
28 жовтня 2020 11:38
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС

ТОВ "АЛЮРЕЙЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС
#41252620
Переможець 293 472,74
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 18:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 18:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС
#41252620
293 472,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:38
Звіт укладений
13 січня 2021 15:35
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 17:57
Договір укладений
25 листопада 2020 17:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 293 472,74
UAH (в тому числі ПДВ 48 912,12 UAH)