Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення вимірів опору ізоляції силових і освітлювальних проводів та заміри перехідного опору та опору розтікання на заземлюючих пристроях на наступних об'єктах: КЗ "Степовий НВК", КЗ "Балівська ЗОШ", КЗ "Горьківський НВК", КЗ "Горянівський НВК", КЗ "Обухівська ЗОШ №1", КЗ "Обухівський НВК №2", КЗ "Миколаївська ЗОШ №1", КЗ "Миколаївська ЗОШ №2", КЗ "Олександрівська ЗОШ", КЗ "Партизанська ЗОШ", КЗ "Підгородненський НВК №3", КЗ "Підгородненськийй НВК №4", КЗ "Шевченківська ЗОШ"
Очікувана вартість
33 996,00 UAH
UA-2020-10-19-011319-c 070c10a4f97146879f8421cb1e3c4cb5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Бураченко

+380675679459 vozakupki88@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41118550
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5
Контактна особа: Лариса Бураченко
+380675679459
vozakupki88@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 33 996,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 339,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 послуга
Проведення вимірів опору ізоляції силових і освітлювальних проводів та заміри перехідного опору та опору розтікання на заземлюючих пристроях на наступних об'єктах: КЗ "Степовий НВК", КЗ "Балівська ЗОШ", КЗ "Горьківський НВК", КЗ "Горянівський НВК", КЗ "Обухівська ЗОШ №1", КЗ "Обухівський НВК №2", КЗ "Миколаївська ЗОШ №1", КЗ "Миколаївська ЗОШ №2", КЗ "Олександрівська ЗОШ", КЗ "Партизанська ЗОШ", КЗ "Підгородненський НВК №3", КЗ "Підгородненськийй НВК №4", КЗ "Шевченківська ЗОШ"
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52000, Україна, Дніпропетровська область, с. Степове; с. Балівка; с.Горького; с. Горянівське; с. Миколаївка-1; с. Миколаївка-2; смт. Обухівка; с. Олександрівка; с. Партизанське; м. Підгородне; с. Шевченко, пров. Шкільний, 2; вул. Калинова, 52-Б: вул. Нова, 2; вул. Успенська,20; вул. Генерала Пушкіна, 2; вул. Шкільна, 5; вул. Центральна, 36; вул. Солідарності, 49; вул. Центральна, 1; вул. Шкільна, 18; вул. Каштанова,1; вул. Партизанська,58; вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 17:18
Додаток №3 проект договору 1.docx
19 жовтня 2020 17:18
Оголошення замір опору ізоляції 1.doc
19 жовтня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 17:18
Додаток №3 проект договору 1.docx
19 жовтня 2020 17:18
Оголошення замір опору ізоляції 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи на підтвердження
Дата подання: 22 жовтня 2020 07:47
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 10:01
Запитання до п. 14 Оголошення, а саме переліку "Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі". П.9. Свідоцтво технічної компетенції вимірювальної електролабораторії з додатком до нього з наявністю пункту про випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц електротехнічних виробів на напругу понад 12 В змінного струму понад 120В постійного струму, у тому числі: - ізоляції обмоток та кабелю живлення ручного електроінструмента відносно корпусу та зовнішніх металевих деталей; - ізоляції обмоток знижувальних трансформаторів; - повірені прибори для електричних вимірювань. - група допуску з електробезпеки до робот обслуговуючого персоналу не нижче IV. Запитання: а) "Свідоцтво технічної компетенції вимірювальної електролабораторії" - що мається на увазі? б) Згідно переліку робіт (Додаток 1 до Оголошення), відсутні випробування, перелічені в абзацах 1 та 2 пункту 9. Абзаци 3 та 4 - ніяк не відносяться до Свідоцтва? П.14. Наявність особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання робіт. Зауваження: Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам з видачею особистих медичних книжок, визначаються Постановою КМУ № 559 від 23 травня 2001р. (поточна редакція від 17.01.2014). Знайдіть там електротехнічний персонал випробувальних електролабораторій та тільки після цього вимагайте наявність медичних книжок. 12. Наявність протоколу проведення випробувань засобів захисту від ураження струмом. Питання: Які саме засоби захисту маються на увазі? Навіщо? Питання: Блискавкозахист - для перевірки системи земляного закінчення - є в наявності та вільному доступі контрольні злучники для проведення вимірів? Перевірка системи перехоплення - робота на висоті. Чи потрібен дозвіл чи відповідна декларація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Свідоцтво технічної компетенції вимірювальної електролабораторії – свідоцтво, що засвідчує технічну компетентність вимірювальної електролабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».
2. У декількох школах у котельних є знижувальні трансформатори освітлення 220/36В (12В), у яких треба перевірити ізоляцію обмоток, з оформленням відповідних документів.
3. Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб. Перш за все, відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Ці медичні огляди можна об’єднати у групу так званих «трудових» медоглядів, проведення яких спрямоване на своєчасне запобігання заподіянню шкоди здоров’ю працівників. Друга група медичних оглядів (так званих «профілактичних») передбачена ст. 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 6 квітня 2000 р. № 1645-ІІІ (далі — Закон № 1645), згідно з якою працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення, зобов’язані проходити профілактичні медичні огляди з метою уникнення поширення інфекційних хвороб. Такі медогляди відповідно до чинного законодавства мають проходити працівники харчових підприємств, підприємств роздрібної торгівлі та громадського харчування, оздоровчих закладів для дітей, лікувально-профілактичних закладів для дорослих, працівники лазень, саун, готелів, гуртожитків, спортивно-оздоровчих комплексів, закладів культури (театри, цирки, клуби, будинки культури тощо), розважальних закладів, підприємств фармацевтичної промисловості, аптек та їх структурних підрозділів, працівники підприємств та об’єктів водопостачання і каналізації, метрополітену, транспортно-дорожнього комплексу, рибного господарства, суб’єкти господарювання, що займаються розведенням, вирощуванням і реалізацією тварин, особи, які надають приватні послуги вдома та інші. Особливістю є те, що працівникам, які підлягають «профілактичним» оглядам, потрібно мати особову медичну книжку. Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року (тобто, «трудових» медоглядів) детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246). Медичний огляд обов’язковий для наступних категорій працівників: — зайнятих на важких роботах; — на роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці; — на роботах, де є потреба у професійному доборі; — осіб віком до 21 року (незалежно від професії та виду діяльності). Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку № 246, де вказано безпосередньо сам фактор небезпеки, періодичність оглядів, фах лікарів, які мають брати в них участь, лабораторних досліджень, що повинні бути проведені, а також спеціальні медичні протипоказання (на доповнення до загальних). Так, до шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу належать: — хімічні речовини, їх сполуки та елементи (неорганічного та органічного походження); — складні хімічні суміші, композиції, хімічні речовини визначеного призначення (барвники і пігменти органічні, пестициди, синтетичні мийні засоби, синтетичні полімерні матеріали: смоли, лаки, клей, пластмаси, мастилоохолоджувальні рідини, герметики, фарби, емалі; добрива; фармакологічні засоби); — промислові аерозолі переважно фіброгенного та змішаного типу дії (азбест, цемент, скловолокно, вуглецевий пил); — біологічні фактори (білково-вітамінні концентрати, комбікорми, ферментні препарати, біостимулятори, інфікований матеріал і матеріал, що заражений паразитами, збудники інфекційних захворювань); — фізичні фактори; — фізичне перевантаження та перенапруження окремих органів і систем та інші фактори трудового процесу (підняття та ручне переміщення вантажу, зорово-напружені роботи (з оптичними приладами, спостереження за екраном). За таким самим принципом як додаток 4, побудовано і додаток 5 до Порядку № 246 — у ньому міститься перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання. До таких робіт відносяться: — робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів; — праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму та 110 В постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках; — роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу; — роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні; — усі види підземних робіт; — робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку; — геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи; — роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском; — праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду; — роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах; — роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її; — роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні. — аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру; — роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо). Таким чином, оскільки роботи будуть виконуватися в дошкільному навчальному закладі, де перебувають діти, які на час проведення робіт будуть знаходитися в закладі, була встановлена вимога щодо надання медичних книжок працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи.
4. Наявність протоколу проведення випробувань засобів захисту від ураження струмом. Для проведення робіт з електровимірювання персонал повинен мати засоби індивідуального захисту: рукавиці діелектричні; інструмент з ізольованими рукоятками: викрутки, бокорізи, плоскогубці.
5. Блискавкозахист - для перевірки системи земляного закінчення - є в наявності та вільному доступі контрольні злучники для проведення вимірів? – Ці питання вирішуються на кожному об’єкті окремо.
6. Перевірка системи перехоплення - робота на висоті. Чи потрібен дозвіл чи відповідна декларація? – Перелік документів, необхідних для подання тендерної пропозиції зазначен в оголошенні. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ДІЯ" 33 996,00
UAH з ПДВ
33 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 14:42
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:40
Цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 14:40
Технічні вимоги.pdf
27 жовтня 2020 14:40
Статут завірений.PDF
27 жовтня 2020 14:40
Реквізити ТОВ Дія.pdf
27 жовтня 2020 14:40
Наказ про призначення.PDF
27 жовтня 2020 14:40
Наказ ДСНС від 14.02.2019р..PDF
27 жовтня 2020 14:40
Медичні книжки.PDF
27 жовтня 2020 14:40
Договір Хумана Схід.PDF
27 жовтня 2020 14:40
Довідка Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 14:40
Довідка ЄДРПОУ.pdf
27 жовтня 2020 14:40
Довідка досвід.pdf
27 жовтня 2020 14:40
Гарантійний лист.pdf
27 жовтня 2020 14:40
Витяг ПДВ.PDF
27 жовтня 2020 14:40
Виписка 28.01.2019.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ДІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ДІЯ"
#42768053
Переможець 33 996,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 18:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ДІЯ"
#42768053
33 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 20:34
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 17:05
Договір №157 вимір опору ізоляції.pdf укладений
16 листопада 2020 17:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 33 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 666,00 UAH)