Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги інкасації та перевезення валютних цінностей
Currency collection and transportation services
Очікувана вартість
2 225 895,00 UAH
UA-2020-10-19-011059-c 070ea0687a914a18bac8ec4778a64293
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анисимова

+380501600230
+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дніпропетровської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25771603
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 62
Контактна особа: Олена Анисимова
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi dnipropetrovskoi dyrektsii
National ID: 25771603
Contact point: Olena Anysymova
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 225 895,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Publication date: 19 жовтня 2020 16:58
Enquiries until: 18 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 2 225 895 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 22 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Товар. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дніпропетровська дирекція Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 62. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 25771603. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Goods as part of the tender proposals. Name of the customer: Joint-stock company "Ukrposhta". Customer's location: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, building 22. Code according to the USREOU of the customer: 21560045. Category of the Customer: a legal entity that carries out activities in certain areas of management.
Name of the buyer: Dnipropetrovsk Directorate of Ukrposhta Joint-Stock Company. Location of the Buyer: Ukraine, 49000, Dnipropetrovsk region, Dnipro city, Dmytro Yavornytsky Avenue, building 62. Code according to the USREOU of the buyer: 25771603.
The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement. Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20460 послуга
Послуги збирання та доставки валютних цінностей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, об’єкти поштового зв’язку
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Currency collection and delivery services
CPV: 79710000-4
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
224 послуга
Послуги інкасації валютних цінностей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, об’єкти поштового зв’язку
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Currency collection services
CPV: 79710000-4
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги в розмірах, передбачених Договором, проводиться Замовником щомісячно не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому був виставлений Виконавцем рахунок-фактура Замовнику щодо сплати за період, впродовж якого послуги були надані, та підлягають оплаті. Під банківським днем Сторони розуміють день, в який банківські установи в Україні в установленому порядку здійснюють розрахунково-касове обслуговування своїх клієнтів. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дніпропетровська дирекція Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 62. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 25771603. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна. Назва предмета закупівлі - Послуги інкасації та перевезення валютних цінностей. Код предмета закупівлі відповідно до класифікаторів та назва - ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги. Name of the subject of purchase - Services of collection and transportation of currency values. Code of the subject of purchase according to classifiers and name - DK 021: 2015: 79710000-4 Security services Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:58
Perelik zmin do tendernoi dokumentatsii (1).zip
19 листопада 2020 16:58
Proekt Dohovoru iz zminamy na 19.11.2020.zip
19 листопада 2020 16:58
Tenderna dokumentatsiia iz zminamy na 19.11.2020.zip
13 листопада 2020 10:47
Perelik zmin do tendernoi dokumentatsii.zip
19 жовтня 2020 16:59
Rishennia UO pro pochatok zakupivli.zip
19 листопада 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:58
Perelik zmin do tendernoi dokumentatsii (1).zip
19 листопада 2020 16:58
Proekt Dohovoru iz zminamy na 19.11.2020.zip
13 листопада 2020 10:47
Proekt Dohovoru iz zminamy na 13.11.2020.zip
19 жовтня 2020 16:59
Proekt Dohovoru (1).zip
19 листопада 2020 16:58
Tenderna dokumentatsiia iz zminamy na 19.11.2020.zip
13 листопада 2020 10:47
Tenderna dokumentatsiia iz zminamy na 13.11.2020.zip
19 жовтня 2020 16:59
Tenderna dokumentatsiia.zip
13 листопада 2020 10:47
Perelik zmin do tendernoi dokumentatsii.zip
19 жовтня 2020 16:59
Rishennia UO pro pochatok zakupivli.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендеру
Дата подання: 06 листопада 2020 17:06
Дата відповіді: 09 листопада 2020 18:21
Загальна сума тендеру не відповідає реальній вартості надання послуг. Сума тендеру повинна становити в розрахунку не менше 150 грн/заїзд.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Розглянувші ваші запитання відповідаємо наступне: Формування очікуваної вартісті закупівлі послуг з інкасації та перевезення валютних цінностей на 2021 рік проводилось з урахуванням орієнтовної кількості заєздів по м. Дніпро за 12 місяців ВПЗ (відділення поштового звязку) - ГК (головна каса) - ВПЗ (відділення поштового зв'язку) = 20460 та орієнтовної кількості заєздів за 12 місяців БАНК - ГК (головна каса) - БАНК = 204. А також в додатку №3 до Тендерної документації визначені умови надання зазначених послуг. З урахуванням даних, які вказані в цьому додатку необхідно розраховувати тендерну пропозицію.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 06 листопада 2020 17:07
Дата відповіді: 09 листопада 2020 18:14
Виключити умову страхування з тендерної документації. Час доставки підкріплення продовжити з 8.00 до 12.00, а час збирання цінностей встановити з 16.00 до 21.00.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Розглянувши Ваші запитання відповідаємо наступне: 1) Пункт 3.1.10. проекту договору про надання послуг з інкасації та перевезення валютних цінностей щодо надання Замовнику в термін до 10 календарних днів після укладання Договору завірену належним чином копію договору страхування повної відповідальності Виконавця перед Замовником на випадок знищення, пошкодження та/або втрати валютних цінностей під час надання послуг за Договором не суперечить чинному законодавству України. Тому, цей пункт проекту договору не буде виключений. 2) Відповідно до додатку 3 до тендерної специфікації встановлений графік інкасації збирання валютних цінностей проводиться з понеділка по суботу орієнтовно з 16:00 до 21:00 години (з урахуванням режиму роботи ВПЗ), доставка валютних цінностей здійснюється з понеділка по суботу з 08.00 до 11.30 годин (з урахуванням режиму роботи ВПЗ). Час доставки підкріплення грошових коштів до відділень поштового зв’язку та час збирання (інкасації) обумовлене графіком роботи відділень потового зв’язку.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-10-19-011059-c070ea0687a914a18bac8ec4778a64293
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дніпропетровської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25771603
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 62
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

16 листопада 2020 11:01
Ліцензія.pdf
16 листопада 2020 11:01
Лист-відгук.pdf
16 листопада 2020 11:01
Додаток 5.pdf
16 листопада 2020 11:01
Додаток 3.pdf
16 листопада 2020 11:01
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" 1 985 664,00
UAH
1 985 664,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 11:01
Ліцензія.pdf
16 листопада 2020 11:01
Лист-відгук.pdf
16 листопада 2020 11:01
Додаток 5.pdf
16 листопада 2020 11:01
Додаток 3.pdf
16 листопада 2020 11:01
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій