Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Проведення технічного нагляду по об'єкту: «Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя» (без електропостачання) (коригування) І черга, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 333 386,09 UAH
UA-2020-10-19-010802-c 07e9f587536e4887a93f67311c13c203
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Фільчакова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маргарита Фільчакова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 11:06
Очікувана вартість: 1 333 386,09 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 333,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


до 31 грудня 2022 року

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення технічного нагляду по об'єкту: «Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя» (без електропостачання) (коригування) І черга, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр. Металургів,148, Кальміуський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за здійснення технічного нагляду проводиться «Замовником» в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок «Виконавця» зазначений у Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Актів виконаних робіт. У випадку затримки бюджетного фінансування коштів, виділених під оплату даного зобов’язання, розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Міське управління капітального будівництва 1 244 493,68
UAH з ПДВ
1 244 493,68
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива" 1 333 386,09
UAH з ПДВ
1 333 386,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 14:26
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:00
Довідка МВС
10 листопада 2020 12:57
Довідки перможця ст. 17
03 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:08
Електронний підпис
02 листопада 2020 15:38
Технічне завдання.pdf
02 листопада 2020 15:38
Тендерна пропозиція.pdf
02 листопада 2020 15:38
Довідка Про санкції.pdf
02 листопада 2020 15:38
Проєкт договору.PDF
02 листопада 2020 15:38
Відомості про підприємство.pdf
02 листопада 2020 15:38
Статут нова редакція.pdf
02 листопада 2020 15:38
договір _ Д1С-20 на ТЕХНО (1С).pdf
02 листопада 2020 15:38
ч. 2 ст. 17.pdf
02 листопада 2020 15:38
договір _ 01-34745 на АВК-5.pdf
02 листопада 2020 15:38
п. 13 ч. 1 ст. 17.pdf
02 листопада 2020 15:38
п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
02 листопада 2020 15:38
штангенциркуль.pdf
02 листопада 2020 15:38
мультиметр 2.pdf
02 листопада 2020 15:38
п. 10 ч. 1 ст. 17.pdf
02 листопада 2020 15:38
мультиметр 1.pdf
02 листопада 2020 15:38
п. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
02 листопада 2020 15:38
Фінансова звітність.pdf
02 листопада 2020 15:38
молоток.pdf
02 листопада 2020 15:38
Логан.pdf
02 листопада 2020 15:38
Колесо.pdf
02 листопада 2020 15:38
Ланос.pdf
02 листопада 2020 15:38
квадрокоптер.pdf
02 листопада 2020 15:38
Дастер.pdf
02 листопада 2020 15:38
далекомир.pdf
02 листопада 2020 15:38
склад 2.pdf
02 листопада 2020 15:38
склад 1.pdf
02 листопада 2020 15:38
Інвентарна картка.pdf
02 листопада 2020 15:38
ліцензія на АВК-5.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 08:38
2.rar
02 листопада 2020 08:38
1.rar
02 листопада 2020 08:38
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Міське управління капітального будівництва

Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Міське управління капітального будівництва
#04011733
Рішення скасоване 1 244 493,68
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 13:29
КП Міське управління капітального будівництва
#04011733
Рішення скасоване 1 244 493,68
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 14:22
КП Міське управління капітального будівництва
#04011733
Переможець 1 244 493,68
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 09:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Міське управління капітального будівництва
#04011733
1 244 493,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 09:45
Повідомлення про внесення змін до договору №439 дод угода №11.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 09:43
Дод угода №11 від 16.12.2021 до договору №439 від 24.11.2020 р.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 09:57
Дод угода №10 від26.10.2021 до договору №439 від 24.11.2020.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 09:53
Повідомлення про внесення змін до договору №439 дод угода №10.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 09:52
Дод угода №9 від 26.10.2021 до договору №439 від 24.11.2020 р.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 09:50
Повідомлення про внесення змін до договору №439 дод угода №9.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 08:41
Додаткова угода № 8 від 07.10.2021р до до. 439.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 08:40
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору №439 дод угода №8.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 08:40
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 08:33
Додаткова угода № 7 від 07.10.2021р до до. 439.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 08:32
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору №439 дод угода №7.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 08:32
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 15:47
Дод угода №6 від 20.09.2021 до договору №439 від 24.11.2020 р.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 15:47
Повідомлення про внесення змін до договору №439 дод угода №6.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 16:48
Повідомлення про внесення змін до договору №439 дод угода №5.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 16:47
Дод угода №5 від 06.09.2021 до договору №439 від 24.11.2020 р.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 13:25
Дод угода №4 від 28.05.2021 до договору №439 від 24.11.2020.pdf зміни до договору
28 травня 2021 13:24
Повідомлення про внесення змін до договору №439 від 24.11.2020 дод угода №4.pdf зміни до договору
28 травня 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 12:14
Дод.угода 3 від 24.03.21 (дог.439 від 24.11.2021.КП МУКБ).pdf зміни до договору
24 березня 2021 12:13
Повідомлення про внесення змін до договору ( КП МУКБ Дод.угода 3 від 24.03.21).pdf зміни до договору
24 березня 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 11:07
Дод угода №2 від 19.02.2021 до договору №439 від 19.02.2020.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 11:06
Повідомлення про внесення змін до договору №439 дод угода №2.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 11:06
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:58
Повідомлення про внесення змін до договору №439 дод угода №1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:57
Дод угода №1 від 16.12.2020 до договору №439 від24.11.2020 р.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 10:31
Договір на здійснення технічного нагляду №439 від 24.11.2020 р..pdf укладений
24 листопада 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. (далі - Договір), для повного використання наданого бюджетного фінансування, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір: « 3.4. Обсяг послуг на 2020 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 344 493,64 грн. (триста сорок чотири тисячi чотириста дев`яносто три гривнi 64 коп.), у тому числі ПДВ 57 415,60 грн., за рахунок коштів міського – субвенція з обласного бюджету. Обсяг фінансування на 2020 рік збільшити на 1 788,43 грн. Обсяг фінансування на 2021 рік зменшити на 1 788,43 грн. Вартість послуг за Договором залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди викласти п.3.4 розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» та розділ 8 «Адреси, реквізити і підписи Сторін та печатки» «Замовник» в наступній редакції: «3.4. Обсяг послуг на 2020 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 344 493,64 грн. (триста сорок чотири тисячi чотириста дев`яносто три гривнi 64 коп.), у тому числі ПДВ 57 415,60 грн., за рахунок коштів міського – субвенція з обласного бюджету. Обсяг послуг на 2021 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 388 030,00 грн. (триста вiсiмдесят вiсiм тисяч тридцять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 64 671,67 грн., за рахунок коштів місцевого – субвенція з обласного бюджету». «8. Адреси, реквізити і підписи Сторін та печатки ЗАМОВНИК: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 р/р UA778201720344331015100020704 в ДКСУ м. Київ р/р UA258201720344341005100020704 ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812 Cв-во 08498499 Тел: (0629)58-84-91 e-mail:zakupki.mkpzelen@meta.ua Додаток №1 до Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. викласти у редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди викласти п.3.4 розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» та розділ 8 «Адреси, реквізити і підписи Сторін та печатки» «Замовник» в наступній редакції: «3.4. Обсяг послуг на 2020 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 311 025,89 грн. (триста одинадцять тисяч двадцять п`ять гривень 89 коп), у тому числі ПДВ 51 837,65 грн., за рахунок коштів місцевого– субвенція з обласного бюджету в розмірі 306 769,58 грн, у т.ч. ПДВ 51 128, 26 грн. та за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 4 256,31 грн., у т.ч. ПДВ 709,39 грн. Обсяг послуг на 2021 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 567 877,94 грн. (п`ятсот шiстдесят сiм тисяч вiсiмсот сiмдесят сiм гривень 94 коп), у тому числі ПДВ 94 646,32 грн., за рахунок коштів місцевого – субвенція Сартанської селищної громади в розмірі 382 404,00 грн., у т.ч. ПДВ 63 734, 00 грн. та за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 185 473,94 грн., у т.ч. ПДВ 30 912,32 грн.». Зміна реквізитів Замовника. 2. Додаток №1 до Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. викласти у редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди викласти розділ 8 «Адреси, реквізити і підписи Сторін та печатки» «Замовник» в наступній редакції: «8. Адреси, реквізити і підписи Сторін та печатки ЗАМОВНИК: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 р/р UA228201720344341018100020704 UA288201720344311019100020704 UA978201720344331019193020704 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812 Cв-во 08498499 Тел: (0629)58-84-91 e-mail:zakupki.mkpzelen@meta.ua
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди викласти п.3.4 розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» в наступній редакції: «3.4. Обсяг послуг на 2020 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 311 025,89 грн. (триста одинадцять тисяч двадцять п`ять гривень 89 коп), у тому числі ПДВ 51 837,65 грн., за рахунок коштів місцевого– субвенція з обласного бюджету в розмірі 306 769,58 грн, у т.ч. ПДВ 51 128, 26 грн. та за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 4 256,31 грн., у т.ч. ПДВ 709,39 грн. Обсяг послуг на 2021 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 563 001,32 грн. (п`ятсот шiстдесят три тисячi одна гривня 32 коп), у тому числі ПДВ 93 833,55 грн., за рахунок коштів місцевого – субвенція Сартанської селищної громади в розмірі 542 001,32 грн., у т.ч. ПДВ 90 333,55 грн. та за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 21 000,00 грн., у т.ч. ПДВ 3 500,00 грн. Обсяг послуг на 2021 рік зменшити на 4 876 грн. 62 коп., у тому числі ПДВ 812 грн.77 коп. Кошти місцевого – субвенція Сартанської селищної громади збільшити на 159 597 грн. 32 коп., у тому числі ПДВ 26 599 грн. 55 коп., кошти місцевого бюджету зменшити на 164 473 грн. 94 коп., у тому числі ПДВ 27 412 грн.32 коп. 2.Додаток №1 до Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. викласти у редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди викласти п.3.4 розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» в наступній редакції: «3.4. Обсяг послуг на 2020 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 311 025,89 грн. (триста одинадцять тисяч двадцять п`ять гривень 89 коп), у тому числі ПДВ 51 837,65 грн., за рахунок коштів місцевого– субвенція з обласного бюджету в розмірі 306 769,58 грн, у т.ч. ПДВ 51 128, 26 грн. та за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 4 256,31 грн., у т.ч. ПДВ 709,39 грн. Обсяг послуг на 2021 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 624 770,32 грн. (шiстсот двадцять чотири тисячi сiмсот сiмдесят гривень 32 коп.), у тому числі ПДВ 104 128,38 грн., за рахунок коштів місцевого – субвенція Сартанської селищної громади в розмірі 542 001,32 грн., у т.ч. ПДВ 90 333,55 грн. та за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 82 769,00 грн., у т.ч. ПДВ 13 794,83 грн. Обсяг послуг на 2021 рік збільшити на 61 769 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ 10 294 грн.83 коп. Кошти місцевого бюджету збільшити на 61 769 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ 10 294 грн.83 коп. Додаток №1 до Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. викласти у редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.4. та додатку № 1 Договору
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.4., реквізитів Замовника та додатку № 1 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди Внести зміни до реквізитів Замовника розділу 8 «Адреси, реквізити і підписи Сторін та печатки» та викласти їх у наступній редакції: «Замовник Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 р/р UA928201720344331018194020704 UA288201720344311019100020704 UA978201720344331019193020704 UA948201720344371019182020704 В ДКСУ м.Київ, МФО 820172 ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812, Cв-во 08498499 Тел. бух-рія (0629) 58-84-95; Відділ закупівель (067) 568-12-14 e-mail: zakupki.mkpzelen@meta.ua» Реквізити Виконавця залишити без змін
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди викласти п.3.4 розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» в наступній редакції: «3.4. Обсяг послуг на 2020 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 311 025,89 грн. (триста одинадцять тисяч двадцять п`ять гривень 89 коп), у тому числі ПДВ 51 837,65 грн., за рахунок коштів місцевого– субвенція з обласного бюджету в розмірі 306 769,58 грн, у т.ч. ПДВ 51 128, 26 грн. та за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 4 256,31 грн., у т.ч. ПДВ 709,39 грн. Обсяг послуг на 2021 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 791 276,56 грн. (сiмсот дев`яносто одна тисяча двiстi сiмдесят шiсть гривень 56 коп.), у тому числі ПДВ 131 879,43 грн., за рахунок коштів місцевого – субвенція Сартанської селищної громади в розмірі 451 365,59 грн., у т.ч. ПДВ 75 227,60 грн.; за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 21 000,00 грн., у т.ч. ПДВ 3 500,00 грн. та за рахунок місцевого-субвенція з обласного бюджету в розмірі 318 910,97 грн., у т.ч. ПДВ 53 151,83 грн. Обсяг послуг на 2021 рік зменшити на 90 635 грн. 73 коп., у тому числі ПДВ 15 105 грн.95 коп. Ціна договору залишається незмінною.» Додаток №1 до Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. викласти у редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.6.3 Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди викласти п.3.4 розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» в наступній редакції: «3.4. Обсяг послуг на 2020 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 311 025,89 грн. (триста одинадцять тисяч двадцять п`ять гривень 89 коп.), у тому числі ПДВ 51 837,65 грн., за рахунок коштів місцевого– субвенція з обласного бюджету в розмірі 306 769,58 грн, у т.ч. ПДВ 51 128, 26 грн. та за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 4 256,31 грн., у т.ч. ПДВ 709,39 грн. Обсяг послуг на 2021 рік визначений згідно з виділеним фінансуванням і складає 933 467,79 грн. (дев`ятсот тридцять три тисячi чотириста шiстдесят сiм гривень 79 коп.), у тому числі ПДВ 155 577,96 грн., за рахунок коштів місцевого – субвенція Сартанської селищної громади в розмірі 451 365,59 грн., у т.ч. ПДВ 75 227,60 грн.; за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 21 000,00 грн., у т.ч. ПДВ 3 500,00 грн. та за рахунок місцевого-субвенція з обласного бюджету в розмірі 461 102,20 грн., у т.ч. ПДВ 76 850,36 грн. Обсяг послуг на 2021 рік збільшити на 142 191 грн. 23 коп., у тому числі ПДВ 23 698 грн.54 коп. Ціна договору залишається незмінною.» Внести зміни до реквізитів Замовника розділу 8 «Адреси, реквізити і підписи Сторін та печатки» та викласти їх у наступній редакції: «Замовник Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 р/р UA778201720344331015100020704 UA138201720344311013193020704 UA658201720344391013100020704 UA948201720344371019182020704 UA928201720344331018194020704 В ДКСУ м.Київ, МФО 820172 ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812, Cв-во 08498499 Тел. бух-рія (0629) 58-84-95; Відділ закупівель (067) 568-12-14 e-mail: zakupki.mkpzelen@meta.ua» Додаток №1 до Договору на здійснення технічного нагляду № 439 від «24» листопада 2020 р. викласти у редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди..
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML