Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення каналізаційної насосної станції «Винзавод» з впровадженням енергозберігаючого обладнання та частотного регулювання за адресою: вул. Новопирогівська, 56 в Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)
Очікувана вартість
17 746 789,00 UAH
UA-2020-10-19-010678-c 5aa18c48f2554d67addbc382c8a5a262
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Брюханов

+380442007308 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Андрій Брюханов
+380442007308
bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 13:17
Очікувана вартість: 17 746 789,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 733,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 88000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення каналізаційної насосної станції «Винзавод» з впровадженням енергозберігаючого обладнання та частотного регулювання за адресою: вул. Новопирогівська, 56 в Голосіївському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03045, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Новопирогівська, 56 в Голосіївському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати передбачені Розділом 2 «Вартість договору та порядок розрахунку» проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації: 2.5. Оплата за виконані Роботи проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт у розмірі не більше 90% від загальної вартості виконаних робіт по Договору з відстрочкою платежу не менше ніж на 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт. Пiсляоплата 45 Календарні 90
Виконання робіт Умови оплати передбачені Розділом 2 «Вартість договору та порядок розрахунку» проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації: 2.6. Оплата за виконані роботи у розмірі не більше 10% від загальної вартості виконаних робіт по Договору проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт у двотижневий строк після введення Об’єкту в експлуатацію відповідно до чинного законодавства в Україні, та передачі Замовнику комплектної виконавчої документації у чотирьох примірниках 2.7. На підставі окремої заявки та відповідних обґрунтувань Генпідрядника, Замовник має право надавати Генпідряднику аванс. Пiсляоплата 14 Календарні 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 16:41
wТХ_КНС Винзавод.pdf
19 жовтня 2020 16:41
wПОБ_КНС Винзавод.pdf
19 жовтня 2020 16:41
wПЗ_КНС Винзавод.pdf
19 жовтня 2020 16:41
wОВНС_КНС Винзавод.pdf
19 жовтня 2020 16:41
wЕМ_КНС Винзавод.pdf
19 жовтня 2020 16:41
ТД_Винзавод_ВТ.pdf
19 жовтня 2020 16:41
Форма_оголошення_відкриті_торги_Винзавод.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:24
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 15:03
Для коректної підготовки тендерної пропозиції, просимо додатково надати проект об'єкта і по можливості інвестиційний кошторис.
Відповідь: Замовником, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами), під час проведення даної процедури закупівлі розміщена/оприлюднена Тендерна документація з відповідними додатками до неї та інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відомість обсягів робіт та відомість матеріалів), у тому числі відповідну технічну специфікацію, плани, креслення, малюнки, опис предмета закупівлі.
Проєктна документація по об`єкту ( в тому числі в частині складу та змісту), який є предметом даної закупівлі розроблена у відповідності до вимог та норм чинного законодавства України, в т.ч ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДБН А.2.2-3-2014, пройшла комплексу експертизу з отриманням позитивного експертного звіту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" 17 499 301,95
UAH з ПДВ
17 499 301,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" 17 715 158,34
UAH з ПДВ
17 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛВТ ІНЖИНІРИНГ" 17 575 768,16
UAH з ПДВ
17 575 768,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА" 17 745 900,00
UAH з ПДВ
17 745 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 13:07
Електронний підпис
17 листопада 2020 12:43
Договірна ціна з додатками.pdf
17 листопада 2020 12:43
Довідка МВС.PDF
17 листопада 2020 12:43
Довідка з податкової.pdf
17 листопада 2020 12:43
118.imd
17 листопада 2020 12:43
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2020 12:43
Супровідний лист.pdf
10 листопада 2020 08:59
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:15
0_3.rar
03 листопада 2020 16:15
0_2.rar
03 листопада 2020 16:15
0_1.rar
03 листопада 2020 16:15
0_6.rar
03 листопада 2020 16:15
0_5.rar
03 листопада 2020 16:15
0_4.rar

Публічні документи

04 листопада 2020 09:58
Електронний підпис
04 листопада 2020 09:49
Електронний підпис
04 листопада 2020 09:48
Гарнтійний лист згода .pdf
04 листопада 2020 09:48
Листи.pdf
04 листопада 2020 09:48
Договор Сервіт.pdf
04 листопада 2020 09:48
Модель кошторисів.imd
04 листопада 2020 09:48
Лист НБУ по ліцензії.pdf
04 листопада 2020 09:48
Дог. 45 нотаріально зав.pdf
04 листопада 2020 09:47
Дог.07 нотаріально зав.pdf
04 листопада 2020 09:47
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2020 09:47
Стаття17 ЗУ.pdf
04 листопада 2020 09:47
Графік виконання робіт.pdf
04 листопада 2020 09:47
Персонал.pdf
04 листопада 2020 09:47
Договір 2.pdf
04 листопада 2020 09:47
Договір 1.pdf
04 листопада 2020 09:47
Фінансова звітність.pdf
04 листопада 2020 09:47
Відгук 2.pdf
04 листопада 2020 09:47
Статутні та інші.pdf
04 листопада 2020 09:47
Відгук 1.pdf
04 листопада 2020 09:47
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 09:47
Паспорти на устаткування.pdf
04 листопада 2020 09:47
Кошторис.pdf
04 листопада 2020 09:47
Відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 16:16
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:14
Установчі.rar
03 листопада 2020 16:14
Сертификаты.pdf
03 листопада 2020 16:14
проєкт Договору.pdf
03 листопада 2020 16:14
працівники.rar
03 листопада 2020 16:14
Наказ_антикорупц.pdf
03 листопада 2020 16:14
Кошторис.rar
03 листопада 2020 16:14
Досвід+.rar
03 листопада 2020 16:14
Договір оренди (Молдавська).PDF
03 листопада 2020 16:14
Довідка ДФС.pdf
03 листопада 2020 16:14
Банківська гарантія.rar
03 листопада 2020 16:14
№484 Тех специфікація.pdf
03 листопада 2020 16:14
№481 працівники.pdf
03 листопада 2020 16:14
№480 працівники.pdf
03 листопада 2020 16:14
№479 формальні помилки.pdf
03 листопада 2020 16:14
№478 ТП.pdf
03 листопада 2020 16:14
№476 погодження з ТД.pdf
03 листопада 2020 16:14
№475 наявність МБТ.pdf
03 листопада 2020 16:14
№474_юридична особа.pdf
03 листопада 2020 16:14
№473 резидентність.pdf
03 листопада 2020 16:14
№469 гарантія.pdf
03 листопада 2020 16:14
№468 платник ПДВ.pdf
03 листопада 2020 16:14
№467_аналог.pdf
03 листопада 2020 16:14
№466 Гарантія.pdf
03 листопада 2020 16:14
№465 сервісний центр.pdf
03 листопада 2020 16:14
№461. субпідряд.pdf
03 листопада 2020 16:14
№458 захист довілля.pdf
03 листопада 2020 16:14
№456_право підпису.pdf
03 листопада 2020 16:14
№454_17 ЗУ.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 13:53
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:38
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:36
ТЕХ_ЧАСТИНА.zip
03 листопада 2020 13:36
КВАЛ_ЧАСТИНА_2.zip
03 листопада 2020 13:36
КВАЛ_ЧАСТИНА_1.zip
03 листопада 2020 13:36
ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""

ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС"

ТОВ "ЛВТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""
#23534069
Переможець 17 499 301,95
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 14:45

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-19-010678-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" не надав: відповідно до Додатку 6 Тендерної документації у Довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі, у стовбці «Номер та дата укладання договору, предмет договору» Учасником ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" не заповнено інформацію щодо назви предмета договору(ів). 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі із заповненим у стовбці «Номер та дата укладання договору, предмет договору» предмету договору(ів). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""
#23534069
17 499 301,95
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 15:22
Звіт_виконання_договору_Винзавод.docx укладений
30 серпня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 15:35
ДУ_1від24_11_2020.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:33
Повідомлення_внесення змін_1.docx зміни до договору
24 листопада 2020 15:33
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:02
Додаток_1.pdf укладений
23 листопада 2020 16:00
Додаток_2.pdf укладений
23 листопада 2020 16:00
Договір_23В.pdf укладений
23 листопада 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP», в особі генерального директора Федоренка Анатолія Юрійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 44 від 02.01.2020 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 1 до Договору № 23В від 23.11.2020 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення каналізаційної насосної станції «Винзавод» з впровадженням енергозберігаючого обладнання та частотного регулювання за адресою: вул. Новопирогівська, 56 в Голосіївському районі м. Києва», про наступне: 1. Відповідно до п. 2.7 Договору Замовник надає Генпідряднику аванс у сумі 11 807 400,00 грн (одинадцять мільйонів вісімсот сім тисяч чотириста гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % – 1 967 900,00 грн (один мільйон дев’ятсот шістдесят сім тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок), на який Генпідрядником мають бути виконані роботи відповідно до Договору. Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику належно оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт на суму отриманого авансу до 30.04.2021. 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Генпідрядник: Замовник: Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP» 02121, Україна, м. Київ, вул. Вірменська, буд. 5-А IBAN UA903395000000026003328663001 в АТ "Таскомбанк" м. Київ, код банку 339500 код ЄДРПОУ – 23534069 ІПН: 235340626517 свідоцтво платника ПДВ №100335399 тел.: (044) 563-55-55, факс: (044) 560-49-73 e-mail: mail@sugroup.com.ua Генеральний директор ___________________ А. Ю. Федоренко Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________ А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №23В
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 499 301,95
UAH (в тому числі ПДВ 2 916 550,33 UAH)