Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Термінали збору даних (для зчитування бар-кодів) (код 30216130-6 Сканери штрих-кодів)
Очікувана вартість
197 600,00 UAH
UA-2020-10-19-010393-c b65807f4b40643bebffe5464598f6a6a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Стойка

+380660341992 lmtz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108913
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Ференца Ракоці, буд. 13
Контактна особа: Василь Стойка
+380660341992
lmtz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 16:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 16:22
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 14:32
Очікувана вартість: 197 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 988,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Термінали збору даних (для зчитування бар-кодів) (код 30216130-6 Сканери штрих-кодів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вулиця Ференца Ракоці, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30216130-6 — Сканери штрих-кодів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-19-010393-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ШЕЛЬКО НАДІЯ ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2805617966
Дата подання: 09 листопада 2020 12:40
Вимога
Доброго дня, до відома Замовника відповідно додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження), а саме де Замовник вимагає "Копію ліцензії або документа дозвільного характериру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист пояснення з посиланням на нормативні документи у разі не подання копії ліцензії або документа дозвільного характеру".
Учасник ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТА" не вказав у своїй довідці посилання на нормативні документи, чому саме він не надає ліцензію на проведення господарської діяльності, тим самим не виконав Вимогу, яку зазначив Замовник;

Також згідно п.3 додатку 5 Замовник вимагає довідку, про те, що запропонований товар не підпадає під дію п. 2 Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.2018р. "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), введення в дію Указом Президента України від 21.06.2018р. №176\2018"
Учасник ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТА", надав невірну довідку, так як в даному п. 2 Рішення РНБО України від 21.06.2018р.
Застосувуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до окремих фізичних і юридичних осіб, учасник зазначив у своїй довідці що даний товар який він пропонує не підпадає під дію Рішення, що є недоречно та не відповідає даному рішенню. Тим самим не відповідає вимогам Замовника.

Так, само в додатку 5 Замовник вимагає надати в складі пропозиції Гарантійний лист в якому зазначити що постачальник гарантує надійність, якість товару, що поставляється з гарантією не менше 12 місяців з дати поставки товару, учасник ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТА", не виконав вимоги Замовника, бо надав Гарантійний лист без зазначення терміну гарантії на товар який він хоче поставити Замовнику;

Згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція учасника ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТА" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні спрощеної закупівлі та повинна бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2020 11:39
Шановна, Надія Василівна на вимогу UA-2020-10-19-010393-c.a1 повідомляємо, наступне:
Додатком 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пунктом 2 передбачено надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру. Відповідно до абзацу четвертого статті 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (далі-Закон) визначено термін щодо документу дозвільного характеру, а саме документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. В складі пропозиції ТОВ «АЙТІ ПЛАНЕТА» (далі - Учасник) міститься файл «Витяг Айті.pdf» саме витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань що є в розумінні Закону документом дозвільного характеру.
Додатком 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пунктом 3 передбачено надання довідки у довільній формі про те, що запропонований товар не підпадає під дію пункту 2 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.18 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018. Учасником в складі пропозиції надано довідку №1028-20/02 від 28 жовтня 2020 року згідно зазначеної довідки в пункті 3 Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Додатком 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пунктом 5 передбачено, що Постачальник гарантує надійність та якість Товару, що поставляється, не менше 12 місяців з дати поставки Товару. Так, Учасником в складі пропозиції надано файл «Гарантійний лист про якість товару.pdf» та файл «Порівняльна таблиця.pdf» в якому міститься інформація про надання Учасником гарантії 12 місяців, чим Учасник виконав вимогу Додатку 5 до оголошенння про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Імпортерра" 111 150,00
UAH з ПДВ
111 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТА" 168 012,00
UAH з ПДВ
168 012,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШЕЛЬКО НАДІЯ ВАСИЛІВНА 197 600,00
UAH з ПДВ
194 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис
28 жовтня 2020 12:14
14.Лист несертифікація.pdf
28 жовтня 2020 12:14
11. Лист-гарантія ст 17.pdf
28 жовтня 2020 12:14
10. Лист дотрим законод.pdf
28 жовтня 2020 12:14
9. Лист захист довкілля.pdf
28 жовтня 2020 12:14
7. Лист якість товару.pdf
28 жовтня 2020 12:14
6. Протокол.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 14:35
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:34
Довідка.pdf
28 жовтня 2020 13:23
Протокол АЙТІ № 1.pdf
28 жовтня 2020 13:23
Пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 13:23
Проект договора.pdf
28 жовтня 2020 13:23
Порівняльна таблиця.pdf
28 жовтня 2020 13:23
Наказ Айті.pdf
28 жовтня 2020 13:23
Довідка про СЦ.pdf
28 жовтня 2020 13:23
Витяг ПДВ Айті.pdf
28 жовтня 2020 13:23
Витяг Айті.pdf
28 жовтня 2020 13:23
Виписка Айті.pdf
28 жовтня 2020 13:23
C6000-CE.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 16:02
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:02
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:02
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:01
T8900 RoHS报告.pdf
28 жовтня 2020 16:01
T8901 ROHS报告.pdf
28 жовтня 2020 16:01
Проєкт договору.pdf
28 жовтня 2020 16:01
L2_T8900_CE.pdf
28 жовтня 2020 16:01
Витяг Єдиного податку.pdf
28 жовтня 2020 16:01
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
28 жовтня 2020 12:41
СЦ.pdf
28 жовтня 2020 12:41
Статут.pdf
28 жовтня 2020 12:41
Протокол.pdf
28 жовтня 2020 12:41
Наказ Директор.pdf
28 жовтня 2020 12:41
Довідка санкції.pdf
28 жовтня 2020 12:41
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Імпортерра"

ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТА"

ФОП ШЕЛЬКО НАДІЯ ВАСИЛІВНА

ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Імпортерра"
#39286204
Відхилено 111 150,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 09:52
ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТА"
#41307516
Переможець 168 012,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 14:30

Документи

04 листопада 2020 09:52
Електронний підпис
04 листопада 2020 09:51
Протокол відхилення.pdf
04 листопада 2020 09:51
Лист пояснення.pdf

Документи

06 листопада 2020 14:30
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:29
Протокол 1.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТА"
#41307516
168 012,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 14:30
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:29
Протокол 1.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 09:40
Додаткова угода № 1 від 02.12.2020.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 09:37
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:58
Договір №677 від 25.11.2020.pdf укладений
25 листопада 2020 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 677
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 168 012,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 002,00 UAH)