Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту лазерних принтерів та копіювального обладнання
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2020-10-19-010111-c 69cbfd27efab432ab51b4f8c9a5088e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Бут

+380444814693 ihor.but@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: https://corp.suspilne.media
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, Іллєнка Юрія, 42
Контактна особа: Ігор Бут
+380444814693
ihor.but@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 15:48
Очікувана вартість: 49 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 748,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Мова подання тендерних пропозицій - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту лазерних принтерів та копіювального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Ю. Іллєнка, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник сплачує Виконавцю вартість Послуг на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання уповноваженими представниками сторін Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 16:17
Додаток-5.docx
19 жовтня 2020 16:17
Додаток -3.docx
19 жовтня 2020 16:17
Додаток-4.docx
19 жовтня 2020 16:17
Додаток -2.docx
19 жовтня 2020 16:17
Додаток-1.docx
19 жовтня 2020 16:17
Тендерна документація .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІНТ 44 424,00
UAH з ПДВ
44 424,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 48 024,00
UAH з ПДВ
48 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:11
мвд
14 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
14 листопада 2020 13:04
Документи переможця
11 листопада 2020 12:57
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:56
Копія Наказу
11 листопада 2020 12:56
Копія інших протоколів
05 листопада 2020 13:32
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:30
Опис до Статуту.pdf
05 листопада 2020 13:30
Копія Статуту.pdf
05 листопада 2020 13:30
Копія Паспорт_код_ген.дир.pdf
05 листопада 2020 13:30
Копія Наказу_ протоколу.pdf
05 листопада 2020 13:30
Копія Баланс_2019.pdf
05 листопада 2020 13:30
Копія Баланс_1 півріччя 2020.pdf
05 листопада 2020 13:30
Screenshot_2.png
05 листопада 2020 13:30
Screenshot_1.png
05 листопада 2020 13:30
_21-58_акт_копія.pdf
05 листопада 2020 13:30
_21-58 відгук.pdf
05 листопада 2020 13:30
_15-19В відгук.pdf
05 листопада 2020 13:30
_15-19B_акти_копія.pdf
05 листопада 2020 13:30
IMG-5912.JPG
05 листопада 2020 13:30
IMG-5910.JPG
05 листопада 2020 13:30
20. Аналогічний договір.pdf
05 листопада 2020 13:30
13. Проект договору.pdf
05 листопада 2020 13:30
18. Господарська діяльність.pdf
05 листопада 2020 13:30
12. Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2020 13:30
17. Відповідність.pdf
05 листопада 2020 13:30
11. Відсутність підстав.pdf
05 листопада 2020 13:30
16. Відсутність підстав.pdf
05 листопада 2020 13:30
10. Відсутність підстав.pdf
05 листопада 2020 13:30
15. Довідка про ресурс.pdf
05 листопада 2020 13:30
08. Об_єднання учасників.pdf
05 листопада 2020 13:30
07. Субпідрядник.pdf
05 листопада 2020 13:30
05. Зразок фірмової наклейки.pdf
05 листопада 2020 13:30
04. Технічна специфікація.pdf
05 листопада 2020 13:30
02. Відповідність ст. 17.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 15:23
Електронний підпис
02 листопада 2020 15:02
Пропозиція.pdf
02 листопада 2020 15:02
Наклейка.pdf
02 листопада 2020 15:02
Копія Протокол.pdf
02 листопада 2020 15:02
Довідка.pdf
02 листопада 2020 15:02
Довідка регламент.pdf
02 листопада 2020 15:02
Довідка про субпідрядника.pdf
02 листопада 2020 15:02
Довідка по Ст 17.pdf
02 листопада 2020 15:02
Довідка витратні матеріали.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІНТ

ТОВ Гарант прінт сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СІНТ
#16285789
Переможець 44 424,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 11:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 16:10

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 2 Переліку документів, що надаються Учасником Додатку № 4 до тендерної документації Учасник (юридична особа) мав надати копію протоколу зборів учасників/засновників та наказу (іншого розпорядчого документу) про його призначення (якщо документи пропозиції підписуються іншою особою, ніж керівник Учасника, додатково до вищезазначених документів надається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати документи пропозиції); Однак, у складі пропозиції Учасника надано лише копію наказу про призначення генерального директора, а копію протоколу зборів учасників/засновників не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Стиренко Л.М. поставила на голосування питання щодо оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в наступному вигляді: 1) Перелік виявлених невідповідностей: відсутній протокол зборів учасників/засновників. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 Переліку документів, що надаються Учасником Додатку № 4 до тендерної документації; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: протокол зборів учасників/засновників.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІНТ
#16285789
44 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 16:48
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 13:44
Договір ТОВ Сінт.pdf укладений
04 грудня 2020 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 44 424,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 404,00 UAH)