Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти)
Очікувана вартість
579 600,00 UAH
UA-2020-10-19-008822-c 9d96d1e72ba84196b0b4fa0a386d86a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Миколайович Анцупов

+380505593800
+380645223322
+380645223081
tender36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області.
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Контактна особа: Володимир Миколайович Анцупов
+380505593800,+380645223322,+380645223081
tender36@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 11:04
Очікувана вартість: 579 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 898,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


мова на якій подаються тендерні пропозиції -українгська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
483 штуки
ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:57
Перелік змін.PDF
27 жовтня 2020 15:57
ТД шкільні меблі (стіл ЗСШ №№5,10) парти)2.docx
27 жовтня 2020 15:57
ТД шкільні меблі (стіл ЗСШ №№5,10) парти)2.doc
27 жовтня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 15:57
Перелік змін.PDF
27 жовтня 2020 15:57
ТД шкільні меблі (стіл ЗСШ №№5,10) парти)2.docx
19 жовтня 2020 15:25
ТД шкільні меблі (стіл ЗСШ №№5,10) парти).docx
27 жовтня 2020 15:57
ТД шкільні меблі (стіл ЗСШ №№5,10) парти)2.doc
19 жовтня 2020 15:25
Договір шкільні меблі (стіл ЗСШ№№ 5,10).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо не відповідності технічних характеристик
Дата подання: 20 жовтня 2020 08:21
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 15:26
Навіщо підтверджувати технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (стілець учнівський з регулюванням висоти) ДСТУ EN 527-2:2007 який підтверджує якість Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи. Частина 2. Вимоги механічної безпеки (EN 527-2:2002, IDT). Вимагаємо внести зміни та виключити вище вказане ДСТУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимоги до тендерної документації встановлені Замовником відповідно ст.22 ч.2 п.п.3 та 4 Закону України "Про публічні закупівлі".Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів відповідно до діючих державних стандартів.Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства .та для впевненості, що комп'ютерне обладнання буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам. Таким чином, стандарт ДСТУ ЕN 527-2:2007 та ЕN 527-2:2002 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до п. 9.6 Додатку №1 тендерної документації, а саме сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимоги, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити у задоволені його вимог.
Уточнення щодо відповіді на запитання
Дата подання: 23 жовтня 2020 15:10
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 07:41
Прошу уточнення відповіді. Початок відповіді про сертифікати ДСТУ ЕN 527-2:2007 та ЕN 527-2:2002, а закінчення про сертифікати ISO.
Відповідь: Вимоги до тендерної документації встановлені Замовником відповідно ст.22 ч.2 п.п.3 та 4 Закону України "Про публічні закупівлі".Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів відповідно до діючих державних стандартів.Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства .та для впевненості, що комп'ютерне обладнання буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам. Таким чином, стандарт ДСТУ ЕN 527-2:2007 та ЕN 527-2:2002 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до п. 2.1 Додатку №3 тендерної документації, а саме сертифікатів ДСТУ ЕN 527-2:2007 та ЕN 527-2:2002 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення ви

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-19-008822-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 21 жовтня 2020 17:53
Вимога про усунення порушень
Доброго дня. З усією повагою вимагаємо від Замовника усунути дискримінаційні умови тендерної документації в частині умови «Учасник, по закінченню аукціону, повинен надати у 2-денний строк зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю».
Ні в якому разі не обмежуючи право Замовника на перевірку якості товару, ця вимога ставить учасників у не рівні умови термінами надання зразків «у 2-денний строк».
Вважаємо, що надати зразки «у 2-денний строк» та за умови відсутності у тендерній документації адреси надання таких зразків та контактної особи з боку Замовника, мають змогу лише учасники, що знаходяться у регіоні Замовника, а це, в свою чергу, звужує коло потенційних учасників та порушує принцип недискримінації.
На підставі викладеного вимагаємо від Замовника внести зміни у тендерну документацію та зазначити помірковані терміни надання зразків з урахуванням дати проведення аукціону та наступних вихідних та вимагати надання зразків у учасників, тендерна пропозиція яких знаходиться на розгляді. Терміни розгляду пропозицій, що передбачені законодавством, є цілком достатніми для надання зразків продукції учасниками з будь-якого регіону України. Це гарантовано дає Замовнику можливість впевнитися у якості продукції та не призведе до порушень законодавства у частині термінів розгляду пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2020 11:27
Слід зауважити, що при розгляді даних вимог, враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним параметрам прописаних в Тендерній документації. Тому для залучення широкого кола виробників або їх офіційних представників було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків. Для іногородніх виробників або їх представників пропонуємо віднайти час і можливість та надати зразки продукції за адресами, які вказані в розділі 1,п 2.2 Тендерної документації або в Додатку №3. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для прийняття рішення щодо внесення змін в тоендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-10-19-008822-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 22 жовтня 2020 12:42
Вимога про усунення порушень
Повторна вимога.
Вимагаємо усунити дискримінаційні умови тендерної документації в частині умови «Учасник, по закінченню аукціону, повинен надати у 2-денний строк зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю».
У відповіді на попередню вимогу Замовник посилається на своє законне право впевнитися у якості продукції: «Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним параметрам прописаних в Тендерній документації.» та пропонує тлумачення терміну “дискримінація”: «… у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.»
По-перше, у попередній вимозі було підкреслено погодження з правом Замовника на перевірку «Ні в якому разі не обмежуючи право Замовника на перевірку якості товару…»
По-друге, вимога стосувалася виключно термінів, що встановлені замовником «…зазначити помірковані терміни надання зразків з урахуванням дати проведення аукціону та наступних вихідних та вимагати надання зразків у учасників, тендерна пропозиція яких знаходиться на розгляді...»
По-третє, наголошення було зроблено на те, що «зазначити помірковані терміни надання зразків» «Це гарантовано дає Замовнику можливість впевнитися у якості продукції та не призведе до порушень законодавства у частині термінів розгляду пропозицій».
Зважаючи на викладене та тлумачення самим Замовником терміну «дискримінація», Замовник підтверджує «суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників» оскільки наявні ознаки «надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 08:52
звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним параметрам прописаних в Тендерній документації. Тому для залучення широкого кола виробників або їх офіційних представників було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків. Для іногородніх виробників або їх представників пропонуємо віднайти час і можливість та надати зразки продукції за адресами, які вказані в розділі 1,п 2.2 Тендерної документації або в Додатку №3. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах. Якщо Ви маєте уже готову продукцію за предметом закупівлі то її можна предоставити Замовнику і до завершення періоду подачі тендерних пропозицій. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для прийняття рішення щодо внесення змін в тоендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" 336 168,00
UAH з ПДВ
336 168,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 344 862,00
UAH з ПДВ
344 862,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" 539 994,00
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 492 660,00
UAH з ПДВ
492 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 530 817,00
UAH з ПДВ
519 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 578 151,00
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Сало Олександр Олександрович 579 600,00
UAH з ПДВ
579 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 17:47
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:47
Платіжка склад.PDF.p7s
04 листопада 2020 17:47
Платіжка склад.PDF
04 листопада 2020 17:47
Платіжка офіс.PDF.p7s
04 листопада 2020 17:47
Платіжка офіс.PDF
04 листопада 2020 17:47
Відомості з ЄДРПОУ Формакс.pdf
04 листопада 2020 17:47
79-17 Логотип виробника.pdf.p7s
04 листопада 2020 17:47
79-17 Логотип виробника.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 14:16
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:13
10.Від переможця_ч.2 ст.17.pdf
12 листопада 2020 14:13
9.Від переможця_п.12 ч.1 ст.17.pdf
12 листопада 2020 14:13
3.Від переможця_Довідка ДФС.rar
12 листопада 2020 14:13
2.Від переможця_Довідка МВС .pdf
30 жовтня 2020 17:16
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:15
8.Реєстр документів.pdf
30 жовтня 2020 17:15
7.Інші документи_.pdf
30 жовтня 2020 17:15
5.Повноваження_.pdf
30 жовтня 2020 17:15
4.Технічні вимоги_.pdf
30 жовтня 2020 17:15
3.Стаття 17_.pdf
30 жовтня 2020 17:15
1.Цінова пропозиція_.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 23:25
Електронний підпис
04 листопада 2020 23:24
Art_Metal_logo.png
04 листопада 2020 22:46
Електронний підпис
04 листопада 2020 22:45
26. лист співпраці Коваленко.pdf
04 листопада 2020 22:45
19. гар. лист.pdf
04 листопада 2020 22:45
18. гар. лист відп. дсту.pdf
04 листопада 2020 22:45
14. дод.6 ст.17.pdf
04 листопада 2020 22:45
12. інформація щодо санкцій.pdf
04 листопада 2020 22:45
11. відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 22:45
4. ліцензування.pdf
04 листопада 2020 22:45
3. лист довідка.pdf
04 листопада 2020 22:45
2. лист гарантія санкції.pdf
04 листопада 2020 22:45
17. опис.pdf
04 листопада 2020 22:45
16. лист згода дод.3.pdf
04 листопада 2020 22:45
Документи на склад.pdf
04 листопада 2020 22:45
15. проект договору.pdf
04 листопада 2020 22:45
1. тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2020 22:45
Сертификат 4.pdf
04 листопада 2020 22:45
Сертификат 1 Меблі .pdf
04 листопада 2020 22:45
PaymentOrder.pdf
04 листопада 2020 22:45
Копії аналог договорів.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 17:31
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:30
19-20 Повноваження директора.pdf
04 листопада 2020 17:30
25 Довідка ліцензування.pdf
04 листопада 2020 17:30
1 Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2020 17:30
Сертифікати ІSO.pdf
04 листопада 2020 17:30
26 Гарантійний лист санкції.pdf
04 листопада 2020 17:30
24 Довідка стаття 17.pdf
04 листопада 2020 17:30
10-1 Згода з проектом договру.pdf
04 листопада 2020 17:30
23 Гарант лист санкції.pdf
04 листопада 2020 17:30
Договір Аншар.pdf
04 листопада 2020 17:30
Педвимоги 90157.pdf
04 листопада 2020 17:30
21 Установчі документи.pdf
04 листопада 2020 17:30
27 Гарант лист санкції.pdf
04 листопада 2020 17:30
16 ГЛ_захист довкілля.pdf
04 листопада 2020 17:30
29 Гарантійний лист.pdf
04 листопада 2020 17:30
Паспорт, 90157.pdf
04 листопада 2020 17:30
9 Технічні характеристики.pdf
04 листопада 2020 17:30
7-1 Банк довідка рахунки.pdf
04 листопада 2020 17:30
4 Аналогічні договори.pdf
04 листопада 2020 17:30
6 Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 17:30
1333 Авторизаційний Гамаюн.pdf
04 листопада 2020 17:30
2 Документи МТБ.pdf
04 листопада 2020 17:30
5 Довідка стаття 17.pdf
04 листопада 2020 17:30
9 Порівняльна таблиця.pdf
04 листопада 2020 17:30
10 Проект договору.pdf
04 листопада 2020 17:30
2 Довідка МТБ.pdf
04 листопада 2020 17:30
7 Довідка про рахунки.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 10:28
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:27
Цінова пропозиція.pdf.zip
04 листопада 2020 10:27
Тех. частина.pdf.zip
04 листопада 2020 10:27
Кваліфікація.pdf.zip
04 листопада 2020 10:27
Відповідність.pdf.zip

Публічні документи

04 листопада 2020 17:24
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:08
38. Лист щодо зразків товару.pdf
04 листопада 2020 17:08
37. Висновоки ДСЕЕ.pdf
04 листопада 2020 17:08
35. Довідка щодо санкцій.pdf
04 листопада 2020 17:08
34. Договір перевезення.pdf
04 листопада 2020 17:08
32. Гарантійний лист.pdf
04 листопада 2020 17:08
31 Сертифікат ISO 14001.pdf
04 листопада 2020 17:08
27. Лист щодо виробника.pdf
04 листопада 2020 17:08
25. Лист щодо ліцензії.pdf
04 листопада 2020 17:08
24. Інформація щодо санкцій.pdf
04 листопада 2020 17:08
16. Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 17:08
14.1 Витяг з ЄДР.pdf
04 листопада 2020 17:08
13. Статут.pdf
04 листопада 2020 17:08
10. Довідка ст.17.pdf
04 листопада 2020 17:08
9. Відгуки від контрагента.pdf
04 листопада 2020 17:08
8.1 Видаткові накладні.pdf
04 листопада 2020 17:08
8. Аналогічні договори.pdf
04 листопада 2020 17:08
6. Довідка про наявність МТБ.pdf
04 листопада 2020 17:08
5. Лист щодо повноважень.pdf
04 листопада 2020 17:08
4. Довіреність.pdf
04 листопада 2020 17:08
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 13:49
Сертифікат крайка.PDF
04 листопада 2020 13:49
Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 13:49
тех.паспорт 2.pdf
04 листопада 2020 13:48
Наявн. матер-тех.бази.pdf
04 листопада 2020 13:48
Аналогічний договір №4.PDF
04 листопада 2020 13:48
Висновок сес.PDF
04 листопада 2020 13:48
Аналогічний договір №3.PDF
04 листопада 2020 13:48
Витяг зЄДР.pdf
04 листопада 2020 13:48
Лист персональні данні.pdf
04 листопада 2020 13:48
договір.pdf
04 листопада 2020 13:48
Аналогічній договір №1.PDF
04 листопада 2020 13:48
Довідка відкр. рахунку.pdf
04 листопада 2020 13:48
Витяг єд.налог.pdf
04 листопада 2020 13:48
Висновок сєс ЛДСП.PDF
04 листопада 2020 13:48
Аналогічний договір №2.PDF
04 листопада 2020 13:48
ліцензія.pdf
04 листопада 2020 13:48
Сертефікат.PDF
04 листопада 2020 13:48
Тех.паспорт 1.pdf
04 листопада 2020 13:48
лист-згода з договором.pdf
04 листопада 2020 13:48
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"

ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА"

ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ПП "ТК - РЕНЕССАНС"

ФОП Сало Олександр Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
#43237089
Відхилено 336 168,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 16:38
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА"
#25464410
Переможець 344 862,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 12:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА"
#25464410
344 862,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:27
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:43
Договір №463.pdf укладений
23 листопада 2020 15:42

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2020 11:56
344 862,00 UAH UA778201720344250003056053510
Відділ освіти ВЦА м. Сєвєродонецьк
UA603808050000000026007538573
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 344 862,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 477,00 UAH)