Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти)
Очікувана вартість
579 600,00 UAH
UA-2020-10-19-008822-c ● 9d96d1e72ba84196b0b4fa0a386d86a0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області. |
Код ЄДРПОУ: | 02141973 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Володимир Миколайович Анцупов +380505593800,+380645223322,+380645223081 tender36@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2020 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2020 11:04 |
Очікувана вартість: | 579 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 898,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
мова на якій подаються тендерні пропозиції -українгська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
483 штуки
ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 15:57 |
Перелік змін.PDF | |
27 жовтня 2020 15:57 |
ТД шкільні меблі (стіл ЗСШ №№5,10) парти)2.docx | |
27 жовтня 2020 15:57 |
ТД шкільні меблі (стіл ЗСШ №№5,10) парти)2.doc |
27 жовтня 2020 16:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 жовтня 2020 15:57 |
Перелік змін.PDF
|
|||
27 жовтня 2020 15:57 |
ТД шкільні меблі (стіл ЗСШ №№5,10) парти)2.docx
|
|||
27 жовтня 2020 15:57 |
ТД шкільні меблі (стіл ЗСШ №№5,10) парти)2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо не відповідності технічних характеристик
Дата подання: 20 жовтня 2020 08:21
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 15:26
Навіщо підтверджувати технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (стілець учнівський з регулюванням висоти) ДСТУ EN 527-2:2007 який підтверджує якість Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи. Частина 2. Вимоги механічної безпеки (EN 527-2:2002, IDT). Вимагаємо внести зміни та виключити вище вказане ДСТУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимоги до тендерної документації встановлені Замовником відповідно ст.22 ч.2 п.п.3 та 4 Закону України "Про публічні закупівлі".Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів відповідно до діючих державних стандартів.Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства .та для впевненості, що комп'ютерне обладнання буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам. Таким чином, стандарт ДСТУ ЕN 527-2:2007 та ЕN 527-2:2002 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до п. 9.6 Додатку №1 тендерної документації, а саме сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимоги, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити у задоволені його вимог.
Уточнення щодо відповіді на запитання
Дата подання: 23 жовтня 2020 15:10
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 07:41
Прошу уточнення відповіді. Початок відповіді про сертифікати ДСТУ ЕN 527-2:2007 та ЕN 527-2:2002, а закінчення про сертифікати ISO.
Відповідь: Вимоги до тендерної документації встановлені Замовником відповідно ст.22 ч.2 п.п.3 та 4 Закону України "Про публічні закупівлі".Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів відповідно до діючих державних стандартів.Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства .та для впевненості, що комп'ютерне обладнання буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам. Таким чином, стандарт ДСТУ ЕN 527-2:2007 та ЕN 527-2:2002 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до п. 2.1 Додатку №3 тендерної документації, а саме сертифікатів ДСТУ ЕN 527-2:2007 та ЕN 527-2:2002 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення ви
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-19-008822-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 21 жовтня 2020 17:53
Вимога про усунення порушень
Доброго дня. З усією повагою вимагаємо від Замовника усунути дискримінаційні умови тендерної документації в частині умови «Учасник, по закінченню аукціону, повинен надати у 2-денний строк зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю».
Ні в якому разі не обмежуючи право Замовника на перевірку якості товару, ця вимога ставить учасників у не рівні умови термінами надання зразків «у 2-денний строк».
Вважаємо, що надати зразки «у 2-денний строк» та за умови відсутності у тендерній документації адреси надання таких зразків та контактної особи з боку Замовника, мають змогу лише учасники, що знаходяться у регіоні Замовника, а це, в свою чергу, звужує коло потенційних учасників та порушує принцип недискримінації.
На підставі викладеного вимагаємо від Замовника внести зміни у тендерну документацію та зазначити помірковані терміни надання зразків з урахуванням дати проведення аукціону та наступних вихідних та вимагати надання зразків у учасників, тендерна пропозиція яких знаходиться на розгляді. Терміни розгляду пропозицій, що передбачені законодавством, є цілком достатніми для надання зразків продукції учасниками з будь-якого регіону України. Це гарантовано дає Замовнику можливість впевнитися у якості продукції та не призведе до порушень законодавства у частині термінів розгляду пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Ні в якому разі не обмежуючи право Замовника на перевірку якості товару, ця вимога ставить учасників у не рівні умови термінами надання зразків «у 2-денний строк».
Вважаємо, що надати зразки «у 2-денний строк» та за умови відсутності у тендерній документації адреси надання таких зразків та контактної особи з боку Замовника, мають змогу лише учасники, що знаходяться у регіоні Замовника, а це, в свою чергу, звужує коло потенційних учасників та порушує принцип недискримінації.
На підставі викладеного вимагаємо від Замовника внести зміни у тендерну документацію та зазначити помірковані терміни надання зразків з урахуванням дати проведення аукціону та наступних вихідних та вимагати надання зразків у учасників, тендерна пропозиція яких знаходиться на розгляді. Терміни розгляду пропозицій, що передбачені законодавством, є цілком достатніми для надання зразків продукції учасниками з будь-якого регіону України. Це гарантовано дає Замовнику можливість впевнитися у якості продукції та не призведе до порушень законодавства у частині термінів розгляду пропозицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2020 11:27
Слід зауважити, що при розгляді даних вимог, враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним параметрам прописаних в Тендерній документації. Тому для залучення широкого кола виробників або їх офіційних представників було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків. Для іногородніх виробників або їх представників пропонуємо віднайти час і можливість та надати зразки продукції за адресами, які вказані в розділі 1,п 2.2 Тендерної документації або в Додатку №3. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для прийняття рішення щодо внесення змін в тоендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-10-19-008822-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 22 жовтня 2020 12:42
Вимога про усунення порушень
Повторна вимога.
Вимагаємо усунити дискримінаційні умови тендерної документації в частині умови «Учасник, по закінченню аукціону, повинен надати у 2-денний строк зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю».
У відповіді на попередню вимогу Замовник посилається на своє законне право впевнитися у якості продукції: «Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним параметрам прописаних в Тендерній документації.» та пропонує тлумачення терміну “дискримінація”: «… у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.»
По-перше, у попередній вимозі було підкреслено погодження з правом Замовника на перевірку «Ні в якому разі не обмежуючи право Замовника на перевірку якості товару…»
По-друге, вимога стосувалася виключно термінів, що встановлені замовником «…зазначити помірковані терміни надання зразків з урахуванням дати проведення аукціону та наступних вихідних та вимагати надання зразків у учасників, тендерна пропозиція яких знаходиться на розгляді...»
По-третє, наголошення було зроблено на те, що «зазначити помірковані терміни надання зразків» «Це гарантовано дає Замовнику можливість впевнитися у якості продукції та не призведе до порушень законодавства у частині термінів розгляду пропозицій».
Зважаючи на викладене та тлумачення самим Замовником терміну «дискримінація», Замовник підтверджує «суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників» оскільки наявні ознаки «надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.»
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо усунити дискримінаційні умови тендерної документації в частині умови «Учасник, по закінченню аукціону, повинен надати у 2-денний строк зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю».
У відповіді на попередню вимогу Замовник посилається на своє законне право впевнитися у якості продукції: «Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним параметрам прописаних в Тендерній документації.» та пропонує тлумачення терміну “дискримінація”: «… у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.»
По-перше, у попередній вимозі було підкреслено погодження з правом Замовника на перевірку «Ні в якому разі не обмежуючи право Замовника на перевірку якості товару…»
По-друге, вимога стосувалася виключно термінів, що встановлені замовником «…зазначити помірковані терміни надання зразків з урахуванням дати проведення аукціону та наступних вихідних та вимагати надання зразків у учасників, тендерна пропозиція яких знаходиться на розгляді...»
По-третє, наголошення було зроблено на те, що «зазначити помірковані терміни надання зразків» «Це гарантовано дає Замовнику можливість впевнитися у якості продукції та не призведе до порушень законодавства у частині термінів розгляду пропозицій».
Зважаючи на викладене та тлумачення самим Замовником терміну «дискримінація», Замовник підтверджує «суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників» оскільки наявні ознаки «надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 08:52
звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним параметрам прописаних в Тендерній документації. Тому для залучення широкого кола виробників або їх офіційних представників було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків. Для іногородніх виробників або їх представників пропонуємо віднайти час і можливість та надати зразки продукції за адресами, які вказані в розділі 1,п 2.2 Тендерної документації або в Додатку №3. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах. Якщо Ви маєте уже готову продукцію за предметом закупівлі то її можна предоставити Замовнику і до завершення періоду подачі тендерних пропозицій. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для прийняття рішення щодо внесення змін в тоендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" |
336 168,00
UAH з ПДВ
|
336 168,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" |
344 862,00
UAH з ПДВ
|
344 862,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" |
539 994,00
UAH з ПДВ
|
460 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
492 660,00
UAH з ПДВ
|
492 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
530 817,00
UAH з ПДВ
|
519 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" |
578 151,00
UAH з ПДВ
|
520 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Сало Олександр Олександрович |
579 600,00
UAH з ПДВ
|
579 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" #43237089 |
Відхилено |
336 168,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2020 16:38
|
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" #25464410 |
Переможець |
344 862,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 15:43
|
Договір №463.pdf | укладений |
23 листопада 2020 15:42
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 грудня 2020 11:56
|
344 862,00 UAH | UA778201720344250003056053510 Відділ освіти ВЦА м. Сєвєродонецьк |
UA603808050000000026007538573 ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" |
Оплачений |