Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4 80 г/м² (ДК 021:2015 код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-10-19-008628-c c1a2c83c09c54fa298b249a437c4d1d1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Білаш

+380962792787 zdcptobug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти"
Код ЄДРПОУ: 02541846
Місцезнаходження: 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, село Саксагань, ВУЛ. СОЛОВЙОВА, будинок 1
Контактна особа: Наталія Білаш
+380962792787
zdcptobug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 15:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 15:10
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
117 пачка
Папір офісний А4 80 г/м² (ДК 021:2015 код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52173, Україна, Дніпропетровська область, с.Саксагань, вул Соловйова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 15:18
ОГОЛОШЕННЯ допорогова папір.docx
19 жовтня 2020 15:18
Додаток 4 договір.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій