Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясорубка електрична (39312100-3), електросковорода (39312200-4), марміт для других страв (39314000-6), жарочна шафа (39314000-6), ванна мийна (39314000-6) (код ДК 021:2015 : 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування).
Очікувана вартість
89 200,00 UAH
UA-2020-10-19-008239-c 51267c69cef04cada6f6f11ba4ad08bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

МИРОСЛАВА КОСТЯНТИНІВНА БОЙЧУН

+380332705222 boratin.school@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНЯ С. БОРАТИН ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21754252
Місцезнаходження: 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село Боратин, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 6
Контактна особа: МИРОСЛАВА КОСТЯНТИНІВНА БОЙЧУН
+380332705222
boratin.school@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 89 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 446,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
М’ясорубка електрична (39312100-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45605, Україна, Волинська область, с.Боратин, Луцький р-н, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Електросковорода (39312200-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45605, Україна, Волинська область, с.Боратин, Луцький р-н, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Марміт для других страв (39314000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45605, Україна, Волинська область, с.Боратин, Луцький р-н, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Жарочна шафа (39314000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45605, Україна, Волинська область, с.Боратин, Луцький р-н, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
4 штуки
Ванна мийна односекційна (39314000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45605, Україна, Волинська область, с.Боратин, Луцький р-н, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 20 (двадцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів, передбачених пунктом 5.2 Договору, але не пізніше терміну закінчення строку дії Договору. Технічні характеристики товару, котрий постачається замовнику, повинні відповідати технічному регламенту (стандарту та ін.), дія яких поширюється на відповідні види (типи) продукції згідно із законодавством України, якості товарів, вимогам чинного законодавства України та умовам Договору. Комплектність товару повинна відповідати Вимозі до предмета закупівлі та технічній документації на товар (інструкція (настанова) з експлуатації, керівництво (посібник) користувача або інший аналогічний документ, який передається в комплекті з товаром). Товар повинен відповідати вимогам санітарного законодавства та національних стандартів України, ДСТУ 3376-96 (ГОСТ 17446-96) «Електроприлади побутові. Надійність. Вимоги та методи контрольних випробувань», ДСТУ 4281:2004 «Заклади ресторанного господарства», ГОСТ 12.2.003-91 «Обладнання промислове. Загальні вимоги безпеки», з урахуванням наказу Міністерства освіти і науки України від 08.05.2020 року № 613 «Про затвердження Переліку погоджених пропозицій обласних державних адміністрацій щодо використання освітньої субвенції у 2020 році за напрямом «Ремонт та придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти» та іншим умовам Вимог до предмета закупівлі. Ціна – 100 % Ціна пропозиції визначається учасником самостійно: - відповідно до чинного законодавства України та умов цих Вимог; - у валюті, передбаченій у Вимогах, відповідної грошової одиниці; - з урахування вартісних та інших характеристик товару, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов цієї Вимоги. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 15:17
39310000-8 -Вимоги до предмета закупівлі. ЗОШ Боратин.pdf.zip
19 жовтня 2020 15:17
39310000-8 - Проєкт договору про закупівлю.pdf (1).zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

монтаж
Дата подання: 20 жовтня 2020 01:34
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 07:47
Доброго дня! введення в експлуатацію потрібно чи достатньо тільки доставки?
Відповідь: «ЗАТВЕРДЖЕНО»
Рішенням уповноваженої особи
від 20 жовтня 2020 року

Уповноважена особа
М.К.Бойчун
20.10.2020


РОЗ’ЯСНЕННЯ

У відповідь на поставлене Вами запитання щодо оголошеної Загальноосвітньою школою Ⅰ-ⅡⅠ ступеня с. Боратин Луцького району Волинської області спрощеної закупівлі UA-2020-10-19-008239-c за предметом закупівлі: М’ясорубка електрична (39312100-3), електросковорода (39312200-4), марміт для других страв (39314000-6), жарочна шафа (39314000-6), ванна мийна (39314000-6) (код ДК 021:2015: 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування), із врахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне:
підпунктом 6.1.1 пункту 6.1 Додатку №2 до вимог до предмета закупівлі передбачено надання послуг, які пов'язані з постачанням товарів (супутні послуги), в тому числі монтаж (складання) та гарантійна підтримка товару.
Крім того, відповідно до пункту 2 Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 року №506 (далі – Порядок) предмет закупівлі це – технічно складні побутові товари, які необхідні замовнику для забезпечення власних побутових потреб. Тому для забезпечення належного виконання умов договору в частині гарантійного ремонту (обслуговування) вище зазначеного обладнання сторони повинні керуватися відповідним Порядком.
Згідно з пунктом 15 Порядку під час продажу товару, який підлягає гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, продавець зобов'язаний:
у присутності споживача здійснити перевірку споживчих властивостей товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування, комплектності товару, зазначеної в експлуатаційних документах;
поінформувати споживача про правила користування товаром;
заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування;
видати споживачеві розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек чи інший документ, що засвідчує факт купівлі товару).
Якщо товар потребує проведення робіт з введення в експлуатацію, продавець зобов'язаний надати споживачеві відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.
Відповідно до пункту 21 Порядку, виконання робіт з введення товару в експлуатацію здійснюється на підставі відомостей, зазначених в експлуатаційних
документах, виробником, продавцем або за їх дорученням виконавцем
у триденний термін після отримання звернення споживача.
Таким чином, керуючись умовами Положення, Вимог до предмета закупівлі та Проекту договору про закупівлю, для забезпечення належного і своєчасного виконання зобов’язань Продавця в частині поставки та гарантійного обслуговування товару, учасник при формуванні пропозиції повинен врахувати та відповідно включити у складі пропозиції надання послуг, пов'язаних з постачанням товарів (супутних послуг), в тому числі монтаж (складання) та гарантійну підтримку товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Холодтехсервіс 89 200,00
UAH
89 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:13
Технічна специфікація.pdf
29 жовтня 2020 15:13
Статут.pdf
29 жовтня 2020 15:13
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 жовтня 2020 15:13
Паспорт.pdf
29 жовтня 2020 15:13
Ідентифікаційний код.pdf
29 жовтня 2020 15:12
Довідка про учасника.pdf
29 жовтня 2020 15:12
Довідка про адресу ЦСО.pdf
29 жовтня 2020 15:12
Витяг від 190820.pdf
29 жовтня 2020 15:12
Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 15:12
Форма 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Холодтехсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Холодтехсервіс
#34745382
Рішення скасоване 89 200,00
UAH
03 листопада 2020 14:24
ТОВ Холодтехсервіс
#34745382
Переможець 89 200,00
UAH
03 листопада 2020 14:28

Документи

03 листопада 2020 14:23
Електронний підпис

Документи

03 листопада 2020 14:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Холодтехсервіс
#34745382
89 200,00
UAH
Документи

Документи

03 листопада 2020 14:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:22
39310000-8 -Звіт про виконання договору_Боратин.pdf.zip укладений
11 січня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 21:09
Додаткова угода_2.pdf.zip зміни до договору
01 грудня 2020 21:08
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:24
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 17:18
Протокол УО про конкретизацію даних.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 17:18
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:52
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:51
IMG_0002.pdf (1).zip укладений
13 листопада 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною кошторисних призначень Загальноосвітньої школи Ⅰ-ⅡⅠ ступеня с. Боратин Луцького р-ну, Волинської обл. на 2020 календарний рік виникла необхідність коригування (доповнення) банківських реквізитів Сторони. 2. Прийняття рішення щодо необхідності виправлення інформації про закупівлю у документах (інформації, формах), передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», щодо спрощеної закупівлі UA-2020-10-19-008239-c, за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування (М’ясорубка електрична (39312100-3), електросковорода (39312200-4), марміт для других страв (39314000-6), жарочна шафа (39314000-6), ванна мийна (39314000-6)), у частині помилково викладеної інформації щодо КЕКВ. А саме, доповнення інформації про закупівлю, викладення п.7 річного плану щодо спрощеної закупівлі UA-2020-10-19-008239-c у наступній редакції: «КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування; 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» та приведення у відповідність документів (інформації, форм), передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 13\11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Впровадження державної програми по заміні обладнання у їдальнях/харчоблоках закладів загальної середньої освіти зумовило аномальний попит на відповідне обладнання/устаткування, що являється предметом закупівлі, та, відповідно, незаплановане збільшення обсягів і перевантаження виробництва на заводах-виробниках. Як наслідок, подовження термінів виробництва і випробування обладнання. Опираючись на повідомлення виробника - Товариства з обмеженою відповідальністю «КІЙ-В», вих. № 121 від 10 вересня 2020 р., Сторони дійшли згоди про необхідність продовжити терміни постачання товару, що являється предметом Договору, до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 13\11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 89 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 866,67 UAH)