Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт теплогенеруючого обладнання Е1/9 котельні по вул. Загреблянська, м. Куп’янськ
Очікувана вартість
188 659,00 UAH
UA-2020-10-19-007524-c ● 0661846fbafe4c57a486c4998a16528a
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22726737 |
Місцезнаходження: | 63701, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, Харківська обл., місто Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Коваленко Артем Вікторович +380574251951 kovalenkoartem755@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2020 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 188 659,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 943,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт теплогенеруючого обладнання Е1/9 котельні по вул. Загреблянська, м. Куп’янськ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт теплогенеруючого обладнання Е1/9 котельні по вул. Загреблянська, м. Куп’янськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право провести попередню оплату. Розмір попередньої оплати складає суму до 30% від загального річного обсягу робіт. Підрядник у строк, що не перевищує 90 днів з дня надходження коштів, як попередньої оплати, підтверджує їх використання згідно акту виконаних робіт відповідно до вимог діючого законодавства. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата на протязі 10 (десяти) календарних днів | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2020 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2020 14:35 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-19-007524-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД", Код ЄДРПОУ:34630070
Дата подання: 02 листопада 2020 18:13
Неправомірна дискваліфікація
Рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Афіна Групп ЛТД» є необґрунтованим та неправомірним, порушує основні положення та принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Повідомляємо, що на сьогодні існує 2 види довідок з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення: особиста довідка фізичної особи, та особиста довідка юридичної особи. Учасник ТОВ «Афіна Групп ЛТД» є юридичною особою, та відповідна довідка про відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення щодо юридичної особи була надана у складі пропозиції Учасника.
Отримання Довідки про «службову (посадову) особу учасника (керівника підприємства та особи, що має довіреність на підпис пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі» є неможливим, оскільки такі довідки взагалі не передбачені чинним законодавством та є неіснуючими.
Відповідно до частини 1 статті 17 Закону за наявності названих у ній підстав замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону). Оскільки спрощені закупівлі не належать до процедур закупівель, доходимо висновку, що замовники не застосовують статтю 17 Закону при проведенні спрощених закупівель. Отже, Замовник взагалі не мав права відхиляти пропозицію учасника ТОВ «Афіна Групп ЛТД» на підставі пункту 3 частини 1 Статті 17 Закону, оскільки дія цієї статті взагалі не розповсюджується на спрощені закупівлі.
Стаття 14 Закону, яка регламентує порядок проведення спрощеної закупівлі, також не містить вказівки на необхідність перевірити пропозицію щодо відповідності вимогам, передбаченим у статті 17 Закону, не зобов’язує замовників включати такі положення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі і не дозволяє відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію на підставі статті 17 Закону.
Повідомляємо також, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є відкритим реєстром, та відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації” публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Отже, будь-яка особа може вільно та безкоштовно здійснити запит на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ та отримати відповідну інформацію.
Довідка конкретно на «посадову особу учасника (керівника підприємства)» не передбачена чинним законодавством, не видається жодним уповноваженим органом взагалі, та Замовник не має права відхиляти пропозиції Учасників на підставі відсутності вигаданих особисто Замовником не існуючих довідок, які неможливо отримати.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Просимо скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Афіна Групп ЛТД» та під час проведення спрощених закупівель діяти виключно у рамках Закону, а також розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Доводимо до відома Замовника, що у разі незадоволення даної вимоги, враховуючи протиправні рішення Замовника, ТОВ «Афіна Групп ЛТД» буде вимушене скористатися своїм право звернення до суду з відповідною позовною заявою.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що на сьогодні існує 2 види довідок з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення: особиста довідка фізичної особи, та особиста довідка юридичної особи. Учасник ТОВ «Афіна Групп ЛТД» є юридичною особою, та відповідна довідка про відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення щодо юридичної особи була надана у складі пропозиції Учасника.
Отримання Довідки про «службову (посадову) особу учасника (керівника підприємства та особи, що має довіреність на підпис пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі» є неможливим, оскільки такі довідки взагалі не передбачені чинним законодавством та є неіснуючими.
Відповідно до частини 1 статті 17 Закону за наявності названих у ній підстав замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону). Оскільки спрощені закупівлі не належать до процедур закупівель, доходимо висновку, що замовники не застосовують статтю 17 Закону при проведенні спрощених закупівель. Отже, Замовник взагалі не мав права відхиляти пропозицію учасника ТОВ «Афіна Групп ЛТД» на підставі пункту 3 частини 1 Статті 17 Закону, оскільки дія цієї статті взагалі не розповсюджується на спрощені закупівлі.
Стаття 14 Закону, яка регламентує порядок проведення спрощеної закупівлі, також не містить вказівки на необхідність перевірити пропозицію щодо відповідності вимогам, передбаченим у статті 17 Закону, не зобов’язує замовників включати такі положення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі і не дозволяє відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію на підставі статті 17 Закону.
Повідомляємо також, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є відкритим реєстром, та відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації” публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Отже, будь-яка особа може вільно та безкоштовно здійснити запит на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ та отримати відповідну інформацію.
Довідка конкретно на «посадову особу учасника (керівника підприємства)» не передбачена чинним законодавством, не видається жодним уповноваженим органом взагалі, та Замовник не має права відхиляти пропозиції Учасників на підставі відсутності вигаданих особисто Замовником не існуючих довідок, які неможливо отримати.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Просимо скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Афіна Групп ЛТД» та під час проведення спрощених закупівель діяти виключно у рамках Закону, а також розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Доводимо до відома Замовника, що у разі незадоволення даної вимоги, враховуючи протиправні рішення Замовника, ТОВ «Афіна Групп ЛТД» буде вимушене скористатися своїм право звернення до суду з відповідною позовною заявою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 13:45
Оголошення про проведення спрощеної процедури складено відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 14 Закону
В оголошенні зазначено що в складі пропозиції учасник надає оригінал довідки виданої у паперовому або електронному вигляді не раніше 30 календарних днів до дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника (керівника підприємства та особи, що має довіреність на підпис пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (електронний вигляд довідки повинен містити ZIP архів із довідкою у форматі PDF та електронним підписом); тобто, дана довідка отримується в «Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» особисто керівником, або особою, що має довіреність на підпис пропозиції за допомогою ЕЦП, або КЕП.
Пропозиція учасника була відхилена на підставі п.1 ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Слід зазначити, що Учасником в складі пропозиції була надана довідка з «Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» стосовно юридичної особи, що свідчить про згоду Учасника з вимогою Замовника про надання довідки виданої у паперовому або електронному вигляді не раніше 30 календарних днів до дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника (керівника підприємства та особи, що має довіреність на підпис пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (електронний вигляд довідки повинен містити ZIP архів із довідкою у форматі PDF та електронним підписом
В оголошенні зазначено що в складі пропозиції учасник надає оригінал довідки виданої у паперовому або електронному вигляді не раніше 30 календарних днів до дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника (керівника підприємства та особи, що має довіреність на підпис пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (електронний вигляд довідки повинен містити ZIP архів із довідкою у форматі PDF та електронним підписом); тобто, дана довідка отримується в «Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» особисто керівником, або особою, що має довіреність на підпис пропозиції за допомогою ЕЦП, або КЕП.
Пропозиція учасника була відхилена на підставі п.1 ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Слід зазначити, що Учасником в складі пропозиції була надана довідка з «Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» стосовно юридичної особи, що свідчить про згоду Учасника з вимогою Замовника про надання довідки виданої у паперовому або електронному вигляді не раніше 30 календарних днів до дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника (керівника підприємства та особи, що має довіреність на підпис пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (електронний вигляд довідки повинен містити ZIP архів із довідкою у форматі PDF та електронним підписом
Номер вимоги: UA-2020-10-19-007524-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД", Код ЄДРПОУ:34630070
Дата подання: 04 листопада 2020 12:09
Неправомірна дискваліфікація
03 листопада 2020 року об 13:45 Вами було опубліковано рішення стосовно вимоги Учасника ТОВ «Афіна Групп ЛТД», у останньому абзаці якого Ви повідомляєте (наступний текст скопійовано безпосередньо з рішення опублікованого вами на сайті за посиланням № UA-2020-10-19-007524-c :«Слід зазначити, що Учасником в складі пропозиції була надана довідка з «Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» стосовно юридичної особи, що свідчить про згоду Учасника з вимогою Замовника про надання довідки виданої у паперовому або електронному вигляді не раніше 30 календарних днів до дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника (керівника підприємства та особи, що має довіреність на підпис пропозиції), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (електронний вигляд довідки повинен містити ZIP архів із довідкою у форматі PDF та електронним підписом».
Поясність будь ласка, яким чином ви у одному і тому ж рішенні одночасно погоджуєтесь з тим, що будь-які порушення у пропозиції ТОВ «Афіна Групп ЛТД» відсутні, та в той же час лишаєте своє рішення стосовно дискваліфікації незмінним?
Стосовно того, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нібито складено Вами відповідно до норм статті 14 Закону, наголошуємо: Стаття 14 Закону, яка регламентує порядок проведення спрощеної закупівлі, не містить вказівки на необхідність перевірити пропозицію щодо відповідності вимогам, передбаченим у статті 17 Закону, не зобов’язує замовників включати такі положення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі і не дозволяє відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію на підставі статті 17 Закону (стаття 17, зокрема її положення про корупційні правопорушення, не розповсюджується на спрощені закупівлі взагалі!).
Враховуючи, що на сьогодні існує 2 види довідок з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення: особиста довідка фізичної особи, та особиста довідка юридичної особи, Учасник ТОВ «Афіна Групп ЛТД» є юридичною особою, та відповідна довідка про відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення щодо юридичної особи була надана у складі пропозиції Учасника, а також те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є відкритим реєстром, та відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації” публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Отже, будь-яка особа може вільно та безкоштовно здійснити запит на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ та отримати відповідну інформацію. Довідка конкретно на «посадову особу учасника (керівника підприємства)» не передбачена чинним законодавством, не видається жодним уповноваженим органом взагалі, та Замовник не має права відхиляти пропозиції Учасників на підставі відсутності вигаданих особисто Замовником не існуючих довідок, які неможливо отримати.
У своєму рішенні опублікованому 03 листопада 2020 року об 13:45 ви прямо погоджуєтесь з вищевказаною інформацією, та з тим, що учасником надано всі необхідні документи.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Афіна Групп ЛТД» та під час проведення спрощених закупівель діяти виключно у рамках Закону, а також розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Поясність будь ласка, яким чином ви у одному і тому ж рішенні одночасно погоджуєтесь з тим, що будь-які порушення у пропозиції ТОВ «Афіна Групп ЛТД» відсутні, та в той же час лишаєте своє рішення стосовно дискваліфікації незмінним?
Стосовно того, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нібито складено Вами відповідно до норм статті 14 Закону, наголошуємо: Стаття 14 Закону, яка регламентує порядок проведення спрощеної закупівлі, не містить вказівки на необхідність перевірити пропозицію щодо відповідності вимогам, передбаченим у статті 17 Закону, не зобов’язує замовників включати такі положення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі і не дозволяє відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію на підставі статті 17 Закону (стаття 17, зокрема її положення про корупційні правопорушення, не розповсюджується на спрощені закупівлі взагалі!).
Враховуючи, що на сьогодні існує 2 види довідок з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення: особиста довідка фізичної особи, та особиста довідка юридичної особи, Учасник ТОВ «Афіна Групп ЛТД» є юридичною особою, та відповідна довідка про відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення щодо юридичної особи була надана у складі пропозиції Учасника, а також те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є відкритим реєстром, та відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації” публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Отже, будь-яка особа може вільно та безкоштовно здійснити запит на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ та отримати відповідну інформацію. Довідка конкретно на «посадову особу учасника (керівника підприємства)» не передбачена чинним законодавством, не видається жодним уповноваженим органом взагалі, та Замовник не має права відхиляти пропозиції Учасників на підставі відсутності вигаданих особисто Замовником не існуючих довідок, які неможливо отримати.
У своєму рішенні опублікованому 03 листопада 2020 року об 13:45 ви прямо погоджуєтесь з вищевказаною інформацією, та з тим, що учасником надано всі необхідні документи.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Афіна Групп ЛТД» та під час проведення спрощених закупівель діяти виключно у рамках Закону, а також розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2020 15:26
Оголошення про проведення спрощеної процедури складено відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 14 Закону.
Якщо в Учасника виникають питання, щодо необхідних довідок, для цього є період уточнень коли учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Учаснику в складі пропозиції необхідно було надати зазначену довідку на керівника, тобто Жегуліна Миколу Олександровича.
Якщо в Учасника виникають питання, щодо необхідних довідок, для цього є період уточнень коли учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Учаснику в складі пропозиції необхідно було надати зазначену довідку на керівника, тобто Жегуліна Миколу Олександровича.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД" #34630070 |
Відхилено |
188 657,32
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 09:15
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій