Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2020-10-19-007054-c 7f6c87cffcef48ca9301e9255b5b6f64
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Тараско

+380507410495 vladtarasko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 08506791
Вебсайт: http://cska.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 10
Контактна особа: Владислав Тараско
+380507410495
vladtarasko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 14:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 14:15
Початок аукціону: 02 листопада 2020 14:26
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
349 метр кубічний
Послуги з вивозу твердих та рідких побутових відходів з кінно-спортивної бази ЦСК ЗС України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, бульвар Л.Українки, 23 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:52
ТД.docx
23 жовтня 2020 15:52
Перелік змін.docx
23 жовтня 2020 15:52
Протокол УО.pdf
23 жовтня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:52
ТД.docx
19 жовтня 2020 14:17
ТД.docx
23 жовтня 2020 15:52
Перелік змін.docx
23 жовтня 2020 15:52
Протокол УО.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗІНЧЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА 82 995,00
UAH з ПДВ
82 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ 93 560,00
UAH з ПДВ
93 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2020 11:49
Тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2020 11:49
Проект догвору.pdf
31 жовтня 2020 11:49
Довідка про рахунки.pdf
31 жовтня 2020 11:49
відгук.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:26
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 15:26
санкції.pdf
30 жовтня 2020 15:26
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 15:26
право підпису.pdf
30 жовтня 2020 15:26
права водіїв.pdf
30 жовтня 2020 15:26
Паспорт, код Витя 2020.pdf
30 жовтня 2020 15:26
медичні книжки.pdf
30 жовтня 2020 15:26
ліцензія.pdf
30 жовтня 2020 15:26
Контейнера.pdf
30 жовтня 2020 15:26
договір полігон.pdf
30 жовтня 2020 15:26
Довідка працівники.pdf
30 жовтня 2020 15:26
Довідка обладнання.pdf
30 жовтня 2020 15:26
Довідка довкілля.pdf
30 жовтня 2020 15:26
Госпиталь МВС_договір.pdf
30 жовтня 2020 15:26
Витяг Витя с печатью.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗІНЧЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗІНЧЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА
#3031405602
Відхилено 82 995,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 15:25
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ
#3007517896
Переможець 93 560,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 16:04

Документи

05 листопада 2020 15:25
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:25
Протокол відхилення.pdf

Документи

06 листопада 2020 16:04
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:04
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ
#3007517896
93 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 16:04
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:04
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:17
img-211224103503-001.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 15:03
ДУ 4 (155).pdf зміни до договору
21 січня 2021 15:03
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 15:02
ДУ 3 (155).pdf зміни до договору
21 січня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 14:27
ДУ2.PDF зміни до договору
06 січня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 14:06
ДУ1.PDF зміни до договору
06 січня 2021 14:04
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 10:57
Договір.pdf укладений
11 листопада 2020 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 155/11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 155/11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 155/11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 155/11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 155/11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML