Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання для сенсорної кімнати
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-10-19-006254-c a55b8b4b485843e2b7547d9414e1af1f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тригуб

+380637914329 tanyatrugyb80@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціальна школа І -ІІ ступенів №12 Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 16462352
Місцезнаходження: 02091, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Харківське шосе 121/3
Контактна особа: Тетяна Тригуб
+380637914329
tanyatrugyb80@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 09:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель 65 дюймів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе 121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2020  —  20 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 13:42
Оголошення 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-19-006254-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 22 жовтня 2020 15:56
Зміна технічних характеристик Інтерактивної панелі
Шановний Замовнику!
У Додатку 3 в описі технічних характеристик Інтерактивної панелі Ви вказуєте наступне:
"Порти: 5xUSB2.0, 4xUSB3.0,.."
Звертаємо Вашу увагу, що під вказану характеристику підходить лише одна Інтерактивна панель від 1 виробника. Це, свою чергу, є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, та обмеженням кола потенційних учасників.
Таким чином, наполягаємо на видаленні зазначених дискримінаційних характеристик або зменшенні їх відповідно до рекомендацій МОН України задля забезпечення добросовісної конкуренції та раціонального витрачання бюджетних коштів.
В іншому разі Ви закупите прописане обладнання, яке не є найкращої якості на території України.
Якщо Ви відмовитесь внести зміни, то надайте вичерпну розгорнуту відповідь щодо обгрунтування такої великої кількості портів USB, щодо мети їх використання та призначення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 15:54
Потреба в наявності портів
Номер вимоги: UA-2020-10-19-006254-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 22 жовтня 2020 16:06
Видалення дискримінаційних вимог
Доброго дня!
Шановний Замовнику, Ви вказуєте, що Учасники повинні надати:
"Із метою підтвердження відповідності Спеціалізоване програмне забезпечення технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції надає:

- лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)"
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених грифів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель грифів МОН вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких грифів не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та не звужуйте коло учасників!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 15:58
Щодо видалення дискримінаційних вимог
Номер вимоги: UA-2020-10-19-006254-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 22 жовтня 2020 16:12
Видалення дискримінаційної вимоги
Шановний Замовнику, Ви вказуєте, що Учасники повинні надати:
"- Копію договорів з виробником або дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення з видавництвами електронних підручників, що підтверджують право на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу."
Звертаємо Вашу увагу, що більшість учасників є дистриб'юторами та не мають відповідних договорів з виробниками. Тому дана вимога є дискримінаційною та повністю звужує коло учасників.
Таким чином, наполягаємо на видаленні вказаної вимоги та наданні можливості всім потенційним учасникам взяти участь у Вашій закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 16:01
Щодо видалення дискримінаційних вимог

Документи

23 жовтня 2020 15:54
001.jpg

Документи

23 жовтня 2020 15:58
002.jpg
23 жовтня 2020 15:58
003.jpg

Документи

23 жовтня 2020 16:01
004.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" 89 970,00
UAH з ПДВ
89 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:58
20. Проект договору.pdf
27 жовтня 2020 16:58
19. Сервісні центри.pdf
27 жовтня 2020 16:58
18. Право підпису.pdf
27 жовтня 2020 16:58
16. ст. 17.pdf
27 жовтня 2020 16:58
15. Довідка банк №2.pdf
27 жовтня 2020 16:58
14. Довідка банк № 1.pdf
27 жовтня 2020 16:58
12. Код доступу.pdf
27 жовтня 2020 16:58
11. Паспорт.pdf
27 жовтня 2020 16:58
9.Транспортні витрати.pdf
27 жовтня 2020 16:58
8. Гарантія 12 місяців.pdf
27 жовтня 2020 16:58
6. СЕС панель.pdf
27 жовтня 2020 16:58
3. Авторизація панель.pdf
27 жовтня 2020 16:58
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
Переможець 89 970,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 10:15

Документи

02 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:14
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
89 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:14
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 17:42
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 11:07
Договір № 1611.pdf укладений
16 листопада 2020 11:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 89 970,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 995,00 UAH)