Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, а саме - ремонт судна б/к “Антон Мазин”
CPV 021: 2015 50240000-9 Repair, maintenance and associated services related to marine and other equipment namely - repair of tugboat tug "Anton Mazin"
Очікувана вартість
2 617 366,67 UAH
UA-2020-10-19-006173-c c316a868f6564375afd4e75fbfa2012e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Касьян

+380615362581 kasian.o.s@bmtport.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП Бердянський морський торговельний порт
Код ЄДРПОУ: 01125761
Вебсайт: http://bmtport.com.ua
Місцезнаходження: 71112, Україна , Запорізька область обл., м. Бердянськ, вул. Горького, 13/7
Контактна особа: Олена Касьян
+380615362581
kasian.o.s@bmtport.com.ua
Додаткові контактні особи: Кобилкін Володимир Миколайович
+3800615362483
kasian.o.s@bmtport.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: DP Berdyanskiy morskiy torgovelniy port
National ID: 01125761
Contact point: Elena Kasian
+380615362581
kasian.o.s@bmtport.com.ua
Additional contacts: Кобилкін Володимир Миколайович
+3800615362483
kasian.o.s@bmtport.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 08:00
Початок аукціону: 28 грудня 2020 13:31
Очікувана вартість: 2 617 366,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,91%
Publication date: 19 жовтня 2020 13:39
Enquiries until: 09 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 листопада 2020 08:00

Information

Estimated total value: 2 617 367 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,91 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Місце надання послуг — судноремонтне підприємство. Термін виконання ремонту судна складає не більше 70 календарних днів виключаючи Державні святкові дні, договор діє по 31.03.2021 року включно.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції -
під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Технічна документація, а також документи, викладені в оригіналі російською мовою, що видані учаснику або складені учасником, не потребують перекладу українською мовою.
Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Place of service - ship repair company. The term of repair of the vessel is not more than 70 calendar days excluding public holidays, the contract is valid until 31.03.2021 inclusive.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared -
during the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian language.
Technical documentation, as well as documents presented in the original in Russian, issued to the participant or compiled by the participant, do not require translation into Ukrainian language.
Documents submitted by bidders as part of their bids, presented in other languages, must be submitted together with their authentic translation into Ukrainian. The accuracy of the translation of these documents / the authenticity of the translator's signature is notarized. The defining document is the document / text presented in the Ukrainian language.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ремонт судна б/к “Антон Мазин”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50241000-6 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден

repair of tugboat tug "Anton Mazin"
CPV: 50241000-6
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів, по факту наданих послуг з ремонту, на підставі Акту наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 14:18
Додаток №1-ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА — зі змінами від 30.10.2020р..doc
19 жовтня 2020 13:39
Додаток №1-ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.doc
30 жовтня 2020 14:18
Додаток №4 -Проект договору — зі змінами від 30.10.2020р..doc
19 жовтня 2020 13:39
Додаток №4 -Проект договору.doc
30 жовтня 2020 14:18
Перелік змін до тендерної документації від 30.10.2020р..doc
30 жовтня 2020 14:18
Тендерна документація з додатками зі змінами від 30.10.2020р..doc
19 жовтня 2020 13:39
Оголошення про проведення торгів на англійській мові.odt
19 жовтня 2020 13:39
Оголошення про проведення торгів.odt
19 жовтня 2020 13:39
Додаток №3- Для переможця торгів.doc
19 жовтня 2020 13:39
Додаток №2- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.doc
19 жовтня 2020 13:39
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-19-006173-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43421492
Дата подання: 28 жовтня 2020 16:07
Вимога стосовно внесення змін до тендерної документації
Тендерному комітету ДП "Бердянський морський торговельний порт".
У відповідності до тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021-2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, а саме - ремонт судна б/к “Антон Мазин” Додатку №1- Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, а саме 1.Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям- Замовник вимагає від учасника наявності в учасника процедури закупівлі обладнаня, матеріально-технічної бази та технологій, а саме наявності суднопідйомної споруди, яка в змозі підняти судно що пропонується для ремонту, а у випадку оренди такої суднопідйомної споруди- надати копію договіру про оренду доку або копію договору про оренду сліпу. Проте, така конкретизація щодо вимоги саме договору про оренду доку чи сліпу обмежує коло учасників даної процедури закупівлі, тим самим створюючи процеси монополізації щодо предмету закупівлі.
Тому, враховуючи вищевикладене, звертаємося з вимогою внести зміни до Тендерної документації предмету закупівлі ДК 021-2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, а саме - ремонт судна б/к “Антон Мазин” в Додатку №1-Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, а саме в частині 1. Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій- внести зміни : " А у випадку оренди сліпу або доку, на додаток до вищевказаних документів, надати також копію “Договору про оренду сліпу", " Договору про оренду доку" ,або "Договору про співпрацю", або "Договору про співробітництво".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2020 14:23
Тендерним комітетом 30.10 2020р. прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. Зміни оприлюднено. З повагою.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 14:46
Кінець періоду оскарження: 27 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 27 листопада 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно п.1 ч.17 ст. 14 Закону, замовник відміняє спрощену закупівлю в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
16 листопада 2020 14:46
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:45
Протокол №176 16.11.2020 відміна.PDF