Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на км 112+026 – км 143+003, Запорізька область (Р-37 Енергодар –Василівка-Бердянськ, км 185+810 – км 216+787) (додаткові роботи)
Очікувана вартість
163 183 470,00 UAH
UA-2020-10-19-006043-b 7aefa9308a234789ab25be9886b7afb3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

+380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
+380966070662
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 29 жовтня 2020 23:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на км 112+026 – км 143+003, Запорізька область (Р-37 Енергодар –Василівка-Бердянськ, км 185+810 – км 216+787)
(додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник може надати Генпідряднику аванс (попередню оплату) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах, що не перевищують терміни і розміри, визначені ним. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Генпідрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000036 ● 64add35772314417959652f23768b569
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2020-10-19-006043-b 19.10.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-06 10:45:39

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на км 112+026 – км 143+003, Запорізька область (Р-37 Енергодар – Василівка – Бердянськ, км 185+810 – км 216+787) (додаткові роботи), очікуваною вартістю 163 183 470,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-19-006043-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, визначено очікувану вартість предмета закупівлі; а також надати пояснення (інформацію та документи) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-12 10:02:37

Відповідь на запит

Переговорну процедуру було застосовано відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера». Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектних рішень та змін у проектно-кошторисній документації предмета закупівлі.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
#32794511
Переможець 163 183 470,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 18:39

Документи

19 жовтня 2020 18:39
sign.p7s
19 жовтня 2020 18:39
альтком переговор.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 18:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
#32794511
163 183 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2020 18:39
sign.p7s
19 жовтня 2020 18:39
альтком переговор.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 листопада 2020 08:59
411-20.pdf укладений
16 листопада 2020 08:57
sign.p7s зміни до договору
21 січня 2021 15:48
sign.p7s зміни до договору
31 грудня 2020 11:26
ДУ 6 411-20 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:26
sign.p7s зміни до договору
30 листопада 2020 11:36
ДУ2 411-20 (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 11:34
sign.p7s зміни до договору
16 листопада 2020 10:23
Протокол про технічну помилку (1).pdf зміни до договору
16 листопада 2020 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 19 жовтня 2020 року було допущено технічну помилку при формуванні протоколу про намір укласти договір (Протокол №2 засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області від 19.10.2020 року), а саме вказано невірну підставу для застосування переговорної процедури закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 411-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол про те
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Генпідрядника від 25.11.2020р №25/11-01 внести зміни до Додатку № 3 «Перелік Субпідрядників» договору № 411-20 від 13 листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 411-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2 ДУ/411-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 29/12-05 від 29.12.2020 року та на підставі п. 3.2 Договору внести зміни до п. 3.1 №411-20 від «13» листопада 2020 року (далі – Договір), та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: без ПДВ 114 653 771,01 грн (Сто чотирнадцять мільйонів шістсот п’ятдесят три тисячі сімсот сімдесят одна грн 01 коп ) ПДВ 22 930 754,20 грн (Двадцять два мільйони дев’ятсот тридцять тисяч сімсот п’ятдесят чотири грн 20 коп) з ПДВ 137 584 525,21 (Сто тридцять сім мільйонів п’ятсот вісімдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять п’ять грн 21 коп)». 2. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 29/12-05 від 29.12.2020 року та на підставі п. 3.2 Договору внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору №411-20 від «13» листопада 2020 року(далі – Договір), та викласти його у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 411-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА УГОДА
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 137 010 114,01
UAH (в тому числі ПДВ 22 835 019,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку