Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Нове будівництво дитячого та спортивного майданчиків на земельній ділянці комунальної власності вздовж вулиці Сергія Бузейникова кут вул. Сонячної в ж/м «Дружний», с. Лиманка»
Очікувана вартість
7 680 041,20 UAH
UA-2020-10-19-005934-b 8cbf93b8b2a145f1a8a939ae4a8346a3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 11:51
Очікувана вартість: 7 680 041,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76 800,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Нове будівництво дитячого та спортивного майданчиків на земельній ділянці комунальної власності вздовж вулиці Сергія Бузейникова кут вул. Сонячної в ж/м «Дружний», с. Лиманка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, престижний район м. Одеси в ж/м «Дружний», с. Лиманка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 18:03
Додаток 3.pdf
19 жовтня 2020 18:03
Додаток 2.pdf
19 жовтня 2020 18:03
Додаток 4.pdf
19 жовтня 2020 18:03
Додаток 5.pdf
19 жовтня 2020 18:03
Додаток 6.pdf
19 жовтня 2020 18:03
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
19 жовтня 2020 18:03
Тендерна документація.pdf
19 жовтня 2020 18:03
Додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 1
Дата подання: 24 жовтня 2020 18:59
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:13
Пунктов 1.1.1. Додатку 1 до ТД передбачено надання документів на техніку, якщо вона не є власністю Учасника, а саме договори оренди чи договори оренду з екіпажем. Проте жодного зазначення немає про інші види договорів залучення техніки, які Учасник має право заключати згідно діючого Законодавства, зокрема договори послуг, лізингу тощо. Просимо надати роз'яснення, чому Замовник обмежує Учасників, які мають всі необхідні механзіми, але залучені за іншими цивільно-правовими видами договорів? Просимо внести зміни у Тендерную документацію, а саме у п.1.1.1. Додатку 1, то надати можливість приймати участь підприємствам які мають всі необхідні механзіми, але залучені за іншими цивільно-правовими видами договорів, що (!) передбачені чинним Законодавством. Вимагання виключно договорів оренди є дискримінаційним та обмежую коло потенційних Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: Відповідно до вимог пункту 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 цього Додатку щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном. Учасник зазначає інформацію в даній довідці відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів (якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (орендований або власне субпідрядника). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки, зазначену в таблиці 1:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства або довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів;
- гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, які не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою та не мають обмежень в користуванні.
Якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці згідно таблиці 1, Учасник додатково надає:
- випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди або договору (-ів) оренди з екіпажем на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, транспортних засобів для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі.
Якщо орендодавець не є власниками техніки, зазначеної в довідці, Учасник додатково надає:
- договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, який не є власником цієї машини, механізму, транспортного засобу, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вартість експлуатації будівельних машин і механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонуються для виконання, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування в поточних цінах. Вартість експлуатації 1 машино-години власної будівельної техніки підрядника відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 визначається на підставі ресурсних нормативних показників експлуатації будівельних машин і механізмів і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань, витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються, вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування цієї техніки тощо. Вартість експлуатації 1 машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною орендодавця, яка приймається на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів в регіоні. При укладанні договору оренди будівельної техніки сторонами зазначаються умови її експлуатації. Виходячи із змісту вашого питання та тієї інформації яку Ви плануєте зазначити/надати та залучити техніку на підставі Договору надання послуг – то це є виконання робіт субпідрядною (-ими) організацією (-ми). Предметом закупівлі є роботи ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Нове будівництво дитячого та спортивного майданчиків на земельній ділянці комунальної власності вздовж вулиці Сергія Бузейникова кут вул. Сонячної в ж/м «Дружний», с. Лиманка» (ДК 021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи). Замовник також зазначає, що за результатами проведення процедури закупівлі передбачається укладення договору будівельного підряду та підписання договірної ціни на виконання будівельних робіт, які відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 є кошторисом вартості підрядних робіт і використовується при проведенні взаєморозрахунків та до складу якої входять всі витрати (у тому числі матеріально-технічні ресурси), необхідні для будівництва та досягнення проектних рішень. Пунктом 27 частини першої статті 1 Закону визначено, що роботи – розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Під час підготовки пропозиції учасник здійснює розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). Будівельні норми передбачають або власну будівельну техніку або орендовану. Згідно ДСТУ-Н Б Д. 1.1 - 4:2013 п. б, який затверджує розрахунок складових вартості 1 машино-години, будь-то власна чи орендована техніка. Вартість машини-години складається із прямих витрат (заробітна плата машиністів, витрати на паливно-мастильні матеріали, амортизація, витрати на ремонт, ТО, перебазування) та непрямих витрат (податки та збори). При застосуванні орендованої техніки (машин та механізмів) приймаються ціни по ціні орендодавця, але розрахунок цієї ціни повинен містити принаймні прямі витрати (заробітна плата та витрати на паливно-мастильні матеріали). Вартість експлуатації машин і механізмів значно та напряму залежить від вартості паливно-мастильних матеріалів і нормою витрат на кожен механізм. Дискримінаційною умовою є кількість автомобілів, машин або марка машини, автомобіля. Таким чином, за змістом звернення не доведено та документально не підтверджено в неможливість виконати наведені вище умови тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови тендерної документації. Учасник під час підготовки своєї тендерної пропозиції самостійно вивчає всі положення документації виходячи з наявною та наданою останнім інформацією.
Додаток 1
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:09
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:16
Пунктом 1.1.1.1 Додатку 1 до ТД передбачено, що Учасник МОЖЕ надати інформацію про асфальтобетоний завод та підтверждуючі документи. Чи правильно ми розуміємо, що формулювання МОЖЕ не зобов'язує Учасника надавати відповідні документи (відповідно до п.1.1.1.1), а саме про наявність асфальтобетонного заводу, підтверджуючі документи на завод, копію атестата виробництва, тощо. аналогічне питання про лабораторію. Без зазначених документів з пункту 1.1.1.1. пропозиція Учасника не буде відхилена?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: згідно вимог підпункту 1.1.1.1 пункту 1.1.1 додатку №1 до тендерної документації зазначено чітко Учасник в складі пропозиції може надати додатково інформаційну довідку у довільній формі про асфальтобетонний(ні) завод(и), з якого(их) на об’єкт згідно предмету закупівлі будуть поставлятися асфальтобетонні суміші із зазначенням:
- підстав користування (власний(ні), орендований(ні), у лізингу, тощо);
- типу (стаціонарний або мобільний);
- найменування (марка і модель);
- продуктивність;
- місцезнаходження.
Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
В підтвердження наявності в учасника власного(них) асфальтобетонного(них) заводу(ів), що буде(уть) залучений(ні) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, в складі тендерної пропозиції учасник може надати додатково документ(и), який(і) засвідчує право власності та копію атестату виробництва, виданого компетентним органом, дійсних на дату їх подання.
- В підтвердження наявності в учасника орендованого(них)(лізинг) або залученого(них) асфальтобетонного(них) заводу(ів), що буде(уть) залучений(ні) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції може надати додатково копію діючого на момент розкриття тендерної пропозиції договору оренди/надання послуг тощо, а також копію атестата виробництва, виданого компетентним органом та дійсний на дату його подання.
- У разі якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції може надати додатково скан-копію(ї) договору(ів) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону адресовані Замовнику про можливість безперебійного постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт, а також копію атестата виробництва, виданого компетентним органом та дійсний на дату його подання. Асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп. 5.4.4 п 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладання не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування). Учасник в довільній формі надає розрахунок часу доставки асфальтобетонних сумішей до місця їх укладання, обравши при цьому найбільш оптимальний маршрут слідування, врахувавши в обов’язковому порядку нормативи швидкості транспортування згідно таблиці 1 ДСТУ – НБД.1.1 – 9:2013.
Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник може надати додатково в складі тендерної пропозиції:
- гарантійний лист у довільній формі про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде(уть) виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням копії чинного на момент подання свідоцтва про технічну компетентність або копія сертифікату визначення спроможності проведення вимірювань.
Вимоги п.п. 1.1.1.1 цього додатку №1 до тендерної документації не є обов’язковими до учасників в частині їх надання в складі пропозиції. Отже, з огляду на наведене вище та з урахуванням встановлених вимог тендерної документації Учасник може надати документи як того вимогає затверджена документація.
Додаток 1
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:12
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:19
Пунктом 1.1.2. Додатку 1 до ТД зазначено що Учасник надає документи про право власності на об'єкти, що перелічені у довідці. Чи правильно ми розуміємо, що мова йде про ОБ'ЄКТИ нерухомості, такі як офіс, склад, база, тощо? Ручний інструмент, тощо не являється ОБ'ЄКТОМ. Також просимо надати роз'яснення, якщо у п.1.1.2 зазначено саме про ПРАВО ВЛАСНОСТІ, то чи може Учасник, у власності якого немає жодного об'єкту нерухомості, надати документи про оренду/тощо таких об'єктів? Чи обов'язкова наявність таких об'єктів у довідці взагалі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: Положеннями підпункту 1.1.2 пункту 1.1 додатку №1 до тендерної документації встановлено, що Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. З огляду на Ваше звернення інформуємо, що ручний інструмент тощо не є об’єктом. У разі, якщо учасник наведе у даній довідці додатково інформацію про ручний інструмент – це не є порушенням вимог але з урахуванням того, що дана довідка повинна містити інформацію щодо виробничих баз, офісних приміщень, тощо. Крім того, до зазначеної довідки про перелік матеріально – технічної бази учасник повинен навести інформацію: якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (власне або орендоване або власне субпідрядника) та/або зазначається найменування, номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 4 Таблиці 2. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2 та/або дійсні та чинні договори оренди, що посвідчують право користування: оренди надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт.
Додаток 1
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:19
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:20
Пунктом 1.2.1. Додатку 1 до ТД зазначено що Учасник надає довідку про наявність працівників із зазначенням операторів машин та механізмів. Передбачено надання документів про працевлаштування в Учасника, та використання працівників орендодавця (договір оренди з екіпажем). Просимо надати роз'яснення, якщо Учасник має інший вид договору (наприклад, договір послуг), згідно з яким машини надаються у користування, яким чином Учасник може підтвердити наявність таких працівників? Послугодавець не зобов'язаний розголошувати внутрішню інформацію про наявність у нього працівників, зокрема наказ такого підприємства про зобов`язанная екіпажа виконувати такі роботи. Проте жодного зазначення немає про інші види договорів залучення техніки, які Учасник має право заключати згідно діючого Законодавства, зокрема договори послуг. Просимо надати роз'яснення, чому Замовник обмежує Учасників, які мають всі необхідні механзіми та епікаж, але залучені за іншими цивільно-правовими видами договорів? Просимо внести зміни у Тендерную документацію, а саме у п.1.2.1. Додатку 1, то надати можливість приймати участь підприємствам, які використовують інші види договорів з екіпажем, що (!) передбачені чинним Законодавством. Вимагання виключно договорів оренди є дискримінаційним та обмежую коло потенційних Учасників. просимо надати роз'яснення які саме документи мають надати Учасники, у яких інші види договорів з обгрунтуванням вимагання таких документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: З метою підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» на виконання вимог підпункту 1.2.1 додатку №1 до тендерної документації учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками; у разі оренди договору з екіпажем учасник надає наказ орендодавця щодо зобов’язання екіпажу орендованого транспортного засобу виконувати роботи з переліком, видами та обсягами робіт та даний документ засвідчується підписом керівника орендодавця та підписується членами екіпажу. Учасник надає письмове повідомлення адресоване на ім’я орендаря про те, що екіпаж ознайомлений з умовами робіт, які повинні бути наведено у договорі оренди. За відсутності в Учасника згоди на обробку персональних даних працівника, копія витягу з трудової книжки може містити відповідні накладення, тощо, що обмежує перегляд відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Додаток 1
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:25
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:21
Пунктом 1.3.1. Додатку 1 до ТД зазначено що Учасник надає інформацію про аналогічний договір, а саме про виконання робіт з ремонту/реконструкції/будівництва спортивного майданчика чи дитячого майданчика. Просимо надати роз'яснення, мова йде саме про ПРЕДМЕТ договору? Якщо Учасник виконував подібні до Технічного завдання роботи, але з іншим предметом договору, чи буде це відповідати вимогам Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: З метою підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та на виконання ввимог підпункту 1.3.1 в складі тендерної пропозиції учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі. При цьому, положеннями затвердженої тендерної документації визначено, що є аналогічним договором (договорами), зокрема: аналогічним договором є договір з предметом якого є будівництво дитячого майданчика або будівництво спортивного майданчика чи реконструкція дитячого майданчика або реконструкція спортивного майданчика або капітальний ремонт дитячого майданчика або капітальний ремонт спортивного майданчика.
Додаток 1
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:29
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:21
Пунктом 2.4. передбачено надання дозволу Учасника або субпідрядника на роботи, відповідно до технічного завдання. Просимо вказати конкретно на які саме види робіт (саме що повинно бути зазначено у дозволі). Відсутність конкретики створює умови для подвійного трактування зазначеної вимоги під час розгляду пропозиції. Просимо також надати роз'яснення, чому вимогами п.2.4. не передбачено надання ДЕКЛАРАЦІЇ про відповідність матеріально-технічної бази, яка відповідно до діючого законодавства дозволяє підприємствам провадити свою діяльність у частині виконання небезпечних та складних робіт? Просимо надати роз'яснення, чому Замовник обмежує Учасників, які мають Декларацію на виконання всіх видів робіт? Просимо внести зміни у Тендерную документацію, а саме у п.2.4. Додатку 1, то надати можливість приймати участь підприємствам, які мають інши види дозвільних документів, що (!) передбачені чинним Законодавством та дозволяють виконати всі роботи відповідно до технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: Шановний учаснику, просимо Вас звернути увагу на встановлені вимоги пунктом 2.4 додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції надає копію (-ї) діючий(-і) дозвіл(-оли) учасника та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки,виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами або копія (-ї) декларація(-ї) учасника та субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право виконувати роботи, передбачені технічним завданням Замовника, які викладені в додатку №3 до документації. З огляду на викладене вище, з боку тендерного комітету відсутні будь які дії (дискримінаційні), які унеможливлють прийняти участь у даних відкритих торгах. З огляду на наведене вище, внесення змін до тендерної документації в цій частині не планується.
Додаток 1
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:38
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:23
Просимо надати роз'яснення щодо п.2.9. Додатку 1, а саме щодо надання плану фінансування. Наказом Мінрегіону N 2 від 13.01.2009 Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві зазначений графік складається ЗАМОВНИКОМ. 3.5. Основою для визначення показників плану фінансування є інформація, передбачена проектно-кошторисною документацією, календарними графіками виконання робіт, титульним списком будови (об'єкта), а також домовленість між Підрядником та Замовником щодо умов розрахунків за виконані роботи та послуги, порядку надання авансів, джерел фінансування. 3.7. План фінансування будівництва складається Замовником. За необхідності, він отримує від Підрядника інформацію, потрібну для виконання цієї роботи, зокрема, щодо обсягів коштів для оплати виконаних робіт згідно з календарними графіками виконання робіт та умовами розрахунків, надання авансів тощо. Просимо надати роз'яснення яким чином Учасник може скласти план фінансування, не МАЮЧИ ЖОДНОЇ інформацію проектно-кошторисної документації, титульним списком будови (об'єкта), а також домовленісті між Підрядником та Замовником щодо умов розрахунків за виконані роботи та послуги, порядку надання авансів, та зокрема джерел фінансування та бюджету? З якою метою взагалі вимагається складання цього документу, якщо він складаються на етапі підписання договору ЗАМОВНИКОМ? Просимо виключити з Тендерної документації вимогу, яка суперечить Законодавству щодо надання плану фінансування, як таку, яку неможливо виконати!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: Пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації зазначено, що документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умовами пуктів 2.8 та 2.9 додатку №1 до тендерної документації передбачено, що учасник надає Календарний графік виконання робіт за формою наведеною в таблиці 6 та План фінансування робіт за формою наведеною в таблиці 7 цього додатку №1 до тендерної документації. Зазанчені вище документи повинні бути складені Учасником та надані у сканованому друкованому вигляді, за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника. Зазначені документи складаються Учасником самостійно з урахуванням технічного завдання Замовника, яке викладено у додатку №3 до документації. Оскільки Учасник самостійно складає календарний план виконання робіт, який включає необхідні роботи, а отже Учасник їх самостійно і оцінює й дану інформацію наводить у плані фінансування робіт. Звертаємо Вашу увагу, що джерело фінансування вищезазначеної закупівлі – кошти місцевих бюджетів (кошти місцевого бюджету) та умови оплати наступні: розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». З огляду на викладене вище, з боку тендерного комітету відсутні будь які дії (дискримінаційні), які унеможливлюють прийняти участь у даних відкритих торгах.
Лист-згода
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:42
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:24
Просимо надати роз'яснення щодо надання листа-згоди від кожного робітника. Такий лист повинен бути підписаний уповноваженою особою з переліком всіх робітників, чи кожен робітник має скласти такий лист окремо від свого імені?
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: Умовами пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації зазначено, що документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція учасника складається зокрема з, листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до додатку 6 до тендерної документації щодо уповноваженої особи учасника так і на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, з огляду на викладене вище, учасник надає лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до додатку 6 до тендерної документації щодо уповноваженої особи учасника так і окремо на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Довідки з банку
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:44
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:24
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги надання довідок з банку (банків). Мова йде про той банк, що зазначений у інформаційній довідці про Учасник, та на який буде здійснюватися оплата за Договором? Чи про всі банки, в яких Учасник має рахунки?
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: Умовами пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації зазначено, що документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція учасника складається зокрема з, оригіналу довідки(ок) виданою(і) банківською(ими) установою(ами), у якій(их) обслуговується учасник, про наявність поточного рахунку та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. З огляду на наведене вище, учасник в складі пропозиції надає довідку (-и) у якій(их) обслуговується учасник. Звертаємо Вашу увагу на те, що за надання недостовірної інформації учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства. У разі надання учасником недостовірної інформації при складанні довідок у довільній формі, такий учасник особисто несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.
Розрахунки
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:45
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:25
Просимо надати роз'яснення, якщо деякі статті витрат не враховані у Договірній ціни (наприклад, відрядження працівників), чи має Учасник в такому разі надавати відповідно розрахунки ?
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: Умовами пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації зазначено, що документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До складу технічної частини тендерної пропозиції надаються розрахунки, зокрема, розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні). При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що як зазначено вище у разі врахування у договірній ціні учасник надає зазначений вище розрахунок. Проте, у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів.
Формат документів
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:48
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:26
Просимо надати файл с тендерною документацією та Додатки до неї у форматі word для можливості копіювання форм, зразків, таблиць, тощо! Наданий формат файлів НЕ ДАЄ МОЖЛИВОСТІ підготувати такі документи, як Проект Договору, який в тому числі вимагається Тендерною документацію, адже нема можливості скопіювати проект для подальшого підписання Учасником. Дуже просимо надати документі до оголошення у форматі, який дозволяє коректно скопіювати необхідні форми, таблиці, текст, та інше. Надання файлів у форматі PDF не дає можливості коректно підготувати пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: Відповідно до вимог п. 32 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Крім того, розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Вид документів
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:49
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:27
Просимо надати роз'яснення, якщо щодо конкретного документу не зазначено у вигляді оригіналу чи копії потрібно його надавати, Учасник в такому випадку надає документи у будь-якому вигляді?
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: Пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації зазначено, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «*.pdf.», «*.jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Копії документів тендерної пропозиції оформлюються учасником згідно чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". З огляду на наведене вище, у разі встановлення вимоги в тендерній документації до документа, який повинен надаватися учасником в складі тендерної пропозиції «як копія» - учасник надає саме засвідчену копію документа з урахуванням вимог до його засвідчення; у вимогах тендерної документації щодо надання документа без виразу «копія» учасник надає документ сканований кольоровий документ з оригіналу документа/електронного документа.
Розрахунки та договірна ціна
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:49
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:28
Які коефіцієнти доцільно використовувати при складанні кошторису? Договірна ціна має бути тверда чи динамічна?
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: З огляду на поставлене Вами питання не зрозуміно чого конкретно стосується. Усереднені коефіцієнти переходу від нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості робіт, що передбачаються у прямих витратах, до трудовитрат працівників, заробітна плата яких ураховується у загальновиробничих витратах на різних видах будівельних та монтажних робіт, зокрема: загальнобудівельні роботи; монтаж металевих конструкцій; електроосвітлення будівель та електромонтажні роботи; монтаж устаткування; озеленення. захисні лісонасадження. багаторічні плодові насадження тощо. Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічних вимогах (додаток 3 до тендерної документації) Замовника. Учасник самостійно вивчає всі вимоги тендерної документації з урахуванням додатку №3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація» до тендерної документації.
Строк виконання робіт
Дата подання: 24 жовтня 2020 19:56
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:29
Просимо надати роз'яснення щодо строків виконання робіт. Відповідно до Тендерної документації АУКЦІОН відбудеться 04.11.20. Щонайменше декілька днів знадобиться Замовнику на розгляд пропозицій та визначення Переможця, а враховуючи обсяги документів - не меньше тижня. Після визначення переможця має пройти не менше 10 днів до укладання договору. Тобто Договір про закупівлю буде укладений точно не раніше 20 листопада. Строк виконання робіт - до 31.12.2020. Тобто, Підрядника має трохи більше місяца на те щоб виконати роботи вартістю більше 7 млн. грн. Враховуючи ще й те, що у грудні велика ймовірність настання несприятливих погодних умов, а роботи проводяться у зовнішньому середовищі. Яким чином Замовник планує такий строк виконання робіт? Це технічно та фізично НЕМОЖЛИВО. Особливо враховуючи виконання таких робіт, як укладання суміші, які НЕМОЖЛИВО прискорити. Просимо внести зміни у Тендерну документації, та вказати РЕАЛЬНІ СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ відповідно до розрахунків людино-годин, кількості працівників на об'єкті та проектної документації. або надати обгрунтування таких строків, у вигляді проектної документації та відповідних розрахунків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: Умовами оголошення про проведення відкритих торгів та затвердженої тендерної документації строк виконання робіт до 31.12.2020 року. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно часини 5 статті 33 цього Закону - з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому, керуючись частиною шостою статті 33 Закону - Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Умови тендерної документації враховують всі положення нормативно – правових актів України, а саме: Закону України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019), Постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», експертного звіту щодо розгляду проектом документації «Нове будівництво дитячого та спортивного майданчиків на земельній ділянці комунальної власності вздовж вулиці Сергія Бузейникова кут вул. Сонячної в ж/м «Дружний», с. Лиманка» тощо. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця / переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави (з посиланням нормативно – правовий акт) ненадання відповідних документів. Таким чином, за змістом звернення не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені вище умови тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови тендерної документації. Учасник під час підготовки своєї тендерної пропозиції самостійно вивчає всі положення документації виходячи з наявною та наданою останнім інформацією. З огляду на наведене вище, внесення змін до тендерної документації в цій частині не планується.
проект виконання робіт
Дата подання: 24 жовтня 2020 20:07
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:29
Просимо надати роз'яснення щодо Проекту договору, а саме вимоги надання Проекту виконання робіт на етапі подання пропозиції Проект виконання робіт – це Вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. У свою чергу, відповідно до п. 5.2.2 ПОБ розробляє генеральна проектна організація із залученням, за необхідності, інших проектних або науково-дослідних організацій для розроблення окремих розділів проекту. Для капітального ремонту, реконструкції, технічного переоснащення існуючого об'єкта ПОБ розробляється із залученням замовника. Відповідно до п.5.5. Проекту договору (Додаток 3 до Тендерної документації) Забезпечення робіт (будівництва Об’єкта) проектною документацією покладається на Замовника із врахуванням положень Загальних умов, інших нормативних документів. Передача пакету проектної документації можлива лише після підписання Договору. Отже, не маючи проектної документації, Учасник не має ніякої можливості розробити Проект виконання робіт. З якою метою взагалі вимагається складання цього документу, якщо він складаються після підписання договору із залученням проектної організації? Яким чином Учасник може виконати зазначену вимогу? Просимо виключити з Тендерної документації вимогу, яка суперечить Законодавству щодо надання проекту виконання робіт, як таку, яку неможливо виконати!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне: Відповідно до вимог п. 32 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно ДБН А.3.1-5 2016 “Організація будівельного виробництва”, а саме пункту 5.3.5, Проект виконання робіт розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує, а згідно пункту 5.3.7 визначає умови використання будівельних машин і транспортних засобів. Додатки К, Л до ДБН А.3.1-5:2016 є довідковими, тому Учасник самостійно визначає яку інформацію він має зазначити при складанні Проекту виконання робіт на конкретний об’єкт будівництва, який є предметом закупівлі. Відповідно до додатку №3 до тендерної документації: “Проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо здійснення закупівель». Проект виконання робіт (ПВР) відноситься до обов'язкової документації, що регламентує організацію будівництва відповідно до вимог ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва». ПВР складається для детального опрацювання питання раціональної організації будівництва об'єкта на будівельному майданчику. З метою якісного та вчасного виконання робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Нове будівництво дитячого та спортивного майданчиків на земельній ділянці комунальної власності вздовж вулиці Сергія Бузейникова кут вул. Сонячної в ж/м «Дружний», с. Лиманка» (ДК 021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи) у відповідності до оголошення UA-2020-10-19-005934-b, Замовник вимагає перед початком будівельних робіт розробити, Проект виконання робіт у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва». Правовідносини підряду врегульовуються Главою 61 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV, в якому стаття 837 дає визначення договору підряду. Договір підряду на капітальне будівництво врегульовується статтею 318 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року N 436-IV. Укладення трудового договору (контракту, угоди) також врегульовується статтею 46 Господарського кодексу України. Строк виконання робіт зазначено до 31 грудня 2020 року, у разі своєчасного фінансування, з урахуванням та в межах затверджених річних обсягів, проте договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати (зобов’язання) до повного його виконання. Дія договору не завжди співпадає зі строком виконання робіт, а саме як приклад, у разі затримки фінансування витрат замовника. Таким чином Учасник повинен надати у тендерної пропозиції заповнений та завізований проект договору з додатками. З огляду на наведене вище, внесення змін до тендерної документації в цій частині не планується.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРЕОНА БІЛДІНГ" 7 408 849,20
UAH з ПДВ
7 408 849,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ 7 643 100,00
UAH з ПДВ
7 643 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЄР-БУД" 7 660 800,20
UAH з ПДВ
7 660 800,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 23:17
Електронний підпис
03 листопада 2020 23:13
Витяг.pdf
03 листопада 2020 22:54
Технічна_частина_ч1.pdf
03 листопада 2020 22:54
Кваліфікаційна_частина_ч.1.pdf
03 листопада 2020 22:54
Технічна_частина_ч2.pdf
03 листопада 2020 22:54
Кваліфікаційна_частина_ч.3.pdf
03 листопада 2020 22:54
Кваліфікаційна_частина_ч.4.pdf
03 листопада 2020 22:54
Кваліфікаційна_частина_ч.2.pdf
03 листопада 2020 22:54
63695527584008.pdf
03 листопада 2020 22:54
Підписаний_G1020-5652-GL_tender.pdf
03 листопада 2020 22:54
Відгук .pdf
03 листопада 2020 18:10
Електронний підпис
03 листопада 2020 18:10
Електронний підпис

Публічні документи

03 листопада 2020 18:46
Електронний підпис
03 листопада 2020 18:46
УСТАВНІ.pdf
03 листопада 2020 18:46
Бузейникова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КРЕОНА БІЛДІНГ"

ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЄР-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ
#42004259
Очікує рішення 7 643 100,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2020 15:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРЕОНА БІЛДІНГ"
#40159947
Відхилено 7 408 849,20
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:39

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ (код ЄДРПОУ 42004259) в процедурі відкритих торгів UA-2020-10-19-005934-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ (код ЄДРПОУ 42004259) у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією за процедурою закупівлі відкритих торгів за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Нове будівництво дитячого та спортивного майданчиків на земельній ділянці комунальної власності вздовж вулиці Сергія Бузейникова кут вул. Сонячної в ж/м «Дружний», с. Лиманка» (ДК 021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи) у відповідності до оголошення UA-2020-10-19-005934-b, а саме: Відповідно до п. 1.2 розділу «І. ДЛЯ УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ» додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками; За відсутності в Учасника згоди на обробку персональних даних працівника, копія витягу з трудової книжки може містити відповідні накладення, тощо, що обмежує перегляд відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Вимогами пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації учасник надає лист-згода на обробку персональних даних відповідно до додатку 6 до тендерної документації щодо уповноваженої особи учасника так і на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В підтвердження інформації щодо освіти інженерно-технічних працівників Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: дипломи (без додатків) про закінчення учбових закладів; копія діючого штатного розпису (розкладу) Учасника; копії форми «1ДФ» за всі квартали 2019 року. В той же час інформація, зазначена Учасником у стопці «3» таблиці в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» від 30 жовтня 2020 р. вих. № 496, яка містить посилання інформацію про електрогазозварника Гайдаржи Сергія Івановича проте відсутній додаток №6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати вимогу пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації, зокрема лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до додатку 6 до тендерної документації щодо уповноваженої особи учасника так і на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.

Документи

05 листопада 2020 16:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 10:21
Кінець періоду оскарження: 27 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 27 листопада 2020 00:03
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту 1 частини п’ятої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили.
Документи:
16 листопада 2020 10:21
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:16
Протокол щодо визнання тендеру таким, що не відбувся