Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання оновленої версії програмного продукту (комп'ютерної програми) Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» з одночасним наданням відповідного дозволу (Ліцензії) на право його користування
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-10-19-005883-b 603d3afc3d49454ab3e8c632358ecfa3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фомінова Олена Вікторівна

+380442790900 uvets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 39924774
Вебсайт: http://consumer.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1
Контактна особа: Фомінова Олена Вікторівна
+380442790900
uvets@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


немає конкуренції з технічних причин. Оновлення існуючого програмного продукту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання оновленої версії програмного продукту (комп'ютерної програми) Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» з одночасним наданням відповідного дозволу (Ліцензії) на право його користування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Договором здійснюються у наступному порядку: Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання- передачі програмної продукції перераховує суму, що зазначена в.3.1 цього Договору, на поточний рахунок Постачальника. Платіж за поставлений Програмний продукт є разовим за весь час користування Продуктом. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

19 жовтня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Айкюжн ІТ"
#40026988
Переможець 199 000,00
UAH
19 жовтня 2020 17:56

Документи

19 жовтня 2020 17:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 18:01
Договір укладений
19 жовтня 2020 17:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 000,00
UAH