Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 24450000-3 (Агрохімічна продукція ) (Дезінфікуючи засоби)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-10-19-005744-b 12976a715f6c44079b86cc0eecd4a379
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 11:50
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 507 один
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: відповідно дислокації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 22.12. 2020 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10.507 Одиниця
Дезінфікуючи засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 16:33
Перелік змін від 20.11.2020.docx
20 листопада 2020 16:32
ТД дезінфікуючі зі змінами від 20.11.2020.doc
20 листопада 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 16:33
Перелік змін від 20.11.2020.docx
20 листопада 2020 16:32
ТД дезінфікуючі зі змінами від 20.11.2020.doc
19 жовтня 2020 17:17
ТД дезінфікуючі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 20 жовтня 2020 12:57
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 16:52
Шановний Замовник, доброго дня. Наша компанія має намір прийняти участь в цій закупівлі. Є питання по вимогам документації. За нашими даними немає аналогу до предмету закупівлі, чи не могли б Ви внести зміни в технічний опис предмету закупівлі, що б ми не звертались в АМКУ та процедура не була заблокована? Або надайте будь ласка аналог.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ст.22 Закону "Про публічні закупівлі" учасник має права запропопонувати аналог. Окрім того, хочемо зазначаити, що в тендерній документації Замовника, вказано щодо аналого або еквівалента до предмету закупівлі.
Питання
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:01
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 16:56
Доброго дня. За якою методикою замовник буде оцінювати наданий еквівалент "не гірший за якістю", як вимагається в Додатку №2? Що таке "Якість" дез.засобу у Вашому розумінні?
Відповідь: Доброго дня! Після розкриття тендерних пропозицій на етапі кваліфікації за результатами оцінки на відповідність вимогам тендерної документації буде прийматись рішення про відповідність пропонованого товару встановленим вимогам.
1
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:04
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 17:00
Доброго дня. Якими документами має бути підтверджений склад запропонованих засобів?
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації Додаток №2 "Технічні вимоги на закупівлю дезінфікуючих засобів для навчальних закладів освіти Оболонського району на 2020рік" зазначені необхідні документи для підтвердження якості товару.
Предмет закупівлі
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:14
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 17:03
Шановний замовнику, доброго дня. Чим Ви керувались коли визначали предмет закупівлі та функціональні характеристики дезінфікуючих засобів? Ці засоби з'явились на ринку тільки в 2020 році. Чи не боїтесь витратити такі кошти на якусь "жижу" з невідомими наслідками? Закупівля для використання в закладах де є діти. Ви не виставили жодних екологічних вимог чи вимог до якості, чи вимог до безпечності засобів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації Додаток №2 "Технічні вимоги на закупівлю дезінфікуючих засобів для навчальних закладів освіти Оболонського району на 2020рік" зазначені необхідні документи для підтвердження якості товару. А саме: "Для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати наступні документи: сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість продукції (якщо продукція входить до переліку ТМЦ, які підлягають сертифікації на території України), а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копії, завірені Учасником), та має бути реєстрація дезінфікуючого засобу Міністерством Охорони Здоров`я."
Просимо відповісти
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:18
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 17:13
Доброго дня. Які хірургічні інструменти Ви збираєтесь обробляти? Школи та садочки стали хірургічними відділеннями управління освіти?
Відповідь: Доброго дня! Закупівлю код ДК 021:2015 - 24450000-3 (Агрохімічна продукція ) (Дезінфікуючи засоби) було розроблено на підставі потреби кінцевого Користувача. Звертаємо вашу увагу, що даний засіб доречний для дитячих дошкільних закладів, учбово-виховних закладів різних рівнів акредитації, що зазначено в описі в тендерній документації Додаток №2 "Технічні вимоги на закупівлю дезінфікуючих засобів для навчальних закладів освіти Оболонського району на 2020рік"
позиція 1
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:25
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 17:15
Доброго дня. Ви для кого купуєте засіб за першою позицією? Для персоналу "у закладах охорони здоров'я будь якого профілю; обробки шкіри рук персоналу, працівників підприємств парфюмерно-косметичної, хіміко-фармацевтичної, мікробіологічної, харчової промисловості, закладів ресторанного господарства і торгівлі, працівників всіх видів транспорту, комунально-побутових об'єктів". Ви благодійна організація? А де в цьому списку діти чи хоча б учні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закупівлю код ДК 021:2015 - 24450000-3 (Агрохімічна продукція ) (Дезінфікуючи засоби) було розроблено на підставі потреби кінцевого Користувача. Звертаємо вашу увагу, що даний засіб доречний для дитячих дошкільних закладів, учбово-виховних закладів різних рівнів акредитації, що зазначено в описі в тендерній документації Додаток №2 "Технічні вимоги на закупівлю дезінфікуючих засобів для навчальних закладів освіти Оболонського району на 2020рік"
Договір
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:09
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:59
Пункт 4.3 -Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку. Які гарантіі, що кошти на рахунку і розрахунок буде протягом 30 днів?
Відповідь: Доброго дня, всі розрахунки здійснюються відповідно бюджетного кодексу України
Тендер
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:38
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:55
Доброго дня. Просимо вас відповісти на поставлені запитання вище або відповісти на телефон. Другий день телефонуємо, жодного разу не підняли слуховку!
Відповідь: Доброго дня, відповіді на всі запитання надаються вчасно, через електронну систему закупівель.
Поділ на ЛОТИ
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:35
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 17:09
Ви маєте можливість отримати значну економію коштів при закупівлі ЛОТами Лот 1 Засоби для поверхонь (ВИРОБНИКИ ХЛОР засоби) Лот 2 Засоби для рук (ВИРОБНИКИ СПИРТ засоби) Ваша відмова від пропозиції економити може бути розглянута як змова із посередниками, які дорого продають продукцію різних виробників. Нагадуємо про Кримінальну відповідальність - розтрата Державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовник діє в межах своєї компетенції, зазначена закупівля сформована відповідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-19-005744-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Код ЄДРПОУ:43527454
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:54
Скарга
Скарга, додатки
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 листопада 2020 17:51
рішення від 02.11.2020 № 20310 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 17:51
рішення від 12.11.2020 № 21084.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 22:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управлінням освіти були усунені порушення
Дата виконання рішення замовником: 20 листопада 2020 16:35
Номер скарги: UA-2020-10-19-005744-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРЕМ ЛТД", Код ЄДРПОУ:39977103
Дата подання: 25 листопада 2020 17:47
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Дискримінаційні вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2020 19:06
рішення від 27.11.2020 № 22004 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2020 19:06
рішення від 08.12.2020 №22691 .pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 21:41
Номер скарги: UA-2020-10-19-005744-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Код ЄДРПОУ:43527454
Дата подання: 25 листопада 2020 19:34
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2020 19:14
рішення від 27.11.2020 № 22010 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2020 19:14
рішення від 08.12.2020 № 22716.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 22:31

Документи подані скаржником

30 жовтня 2020 11:51
Додаток 1. Витяг з ТУ.pdf
30 жовтня 2020 11:51
Скарга Оболонь 2 ТД.docx

Документи подані замовником

09 листопада 2020 16:42
Scan пояснення по суті.pdf
09 листопада 2020 16:43
АнтисептикІнструкція.pdf
09 листопада 2020 16:44
ЕконормDEZАнтисептик.pdf
09 листопада 2020 16:45
ДСЕЕАнтисептик.pdf
09 листопада 2020 16:45
ЕконормDEZЕкспрес.pdf
09 листопада 2020 16:46
Експресіснтрукція.pdf
09 листопада 2020 16:46
ДСЕЕЕкспрес.pdf
09 листопада 2020 16:46
Антисептик (свідоцтво).pdf
09 листопада 2020 16:46
Порівняльна таблиця.docx
09 листопада 2020 16:47
Експрес (свідоцтво).pdf
09 листопада 2020 16:47
2 Документи_Vasept forte_ВЗ.pdf

Документи подані скаржником

25 листопада 2020 17:03
Постанова_ГДСЛУ_№55.pdf
25 листопада 2020 17:03
Скарга_Оболонь.pdf

Документи подані замовником

02 грудня 2020 17:05
Таблиця еквівалентів.docx
02 грудня 2020 17:05
ISO 22000 дез еком.jpg
02 грудня 2020 17:05
Ekonorm Dez РП 1л фото.jpg
02 грудня 2020 17:05
ISO 9001-2015 МДМ.pdf
02 грудня 2020 17:05
ISO 14001-2015 М Д М.PDF
02 грудня 2020 17:05
ISO 22000-2018 М Д М.pdf
02 грудня 2020 17:05
ISO 14001 Дез еком.jpg
02 грудня 2020 17:06
NOR_express_1l Фото.png
02 грудня 2020 17:06
Еконорм РП Інструкція.pdf
02 грудня 2020 17:06
НОР ЕКСПРЕС 5 л ФОТО.png
02 грудня 2020 17:06
НОР-експрес ДСЕЕ.pdf
02 грудня 2020 17:07
РП (свідоцтво).pdf
02 грудня 2020 17:07
РП 5 л ФОТО.png
02 грудня 2020 17:07
РП ДСЕЕ.pdf

Документи подані скаржником

25 листопада 2020 19:32
Скарга 2 Оболонь 2 ТД скан.pdf
25 листопада 2020 19:32
Скарга 2 Оболонь 2 ТД.docx

Документи подані замовником

02 грудня 2020 17:15
ISO 22000 дез еком.jpg
02 грудня 2020 17:15
Ekonorm Dez РП 1л фото.jpg
02 грудня 2020 17:15
ISO 22000-2018 М Д М.pdf
02 грудня 2020 17:15
ISO 14001-2015 М Д М.PDF
02 грудня 2020 17:15
ISO 14001 Дез еком.jpg
02 грудня 2020 17:15
ISO 9001-2015 МДМ.pdf
02 грудня 2020 17:15
Еконорм РП Інструкція.pdf
02 грудня 2020 17:15
NOR_express_1l Фото.png
02 грудня 2020 17:15
НОР-експрес ДСЕЕ.pdf
02 грудня 2020 17:15
НОР ЕКСПРЕС 5 л ФОТО.png
02 грудня 2020 17:15
Пояснення на скаргу.doc
02 грудня 2020 17:16
Пояснення на скаргу.pdf
02 грудня 2020 17:16
РП (свідоцтво).pdf
02 грудня 2020 17:16
Таблиця еквівалентів.docx
02 грудня 2020 17:16
РП 5 л ФОТО.png
02 грудня 2020 17:16
РП ДСЕЕ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" 3 181 818,00
UAH
3 181 818,00
UAH
Документи
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" 3 488 190,00
UAH
3 488 190,00
UAH
Документи
ТОВ "Фартунат" 3 498 697,00
UAH
3 498 697,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 12:19
СТАТУТ.pdf
24 листопада 2020 12:19
Рішення засновника.PDF
24 листопада 2020 12:19
Опис до Статуту.PDF
24 листопада 2020 12:19
копія паспорту і коду.pdf
24 листопада 2020 12:19
Відомості ЄДР.pdf
24 листопада 2020 12:19
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 листопада 2020 12:19
Виписка з ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

26 листопада 2020 15:23
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:21
Рейтинг.zip
26 листопада 2020 15:21
Лiцензiя.zip
26 листопада 2020 15:21
Довiренiсть_Рижий.zip
26 листопада 2020 15:21
Гарантия_8565.zip
26 листопада 2020 15:21
Установчі документи.pdf
26 листопада 2020 15:21
Технічна специфікація.pdf
26 листопада 2020 15:21
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 15:21
Решта документів.pdf
26 листопада 2020 15:21
Кваліфікація ст.16-17.pdf
26 листопада 2020 15:21
Документи_повноваження.pdf
26 листопада 2020 15:21
Документи до товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

ТОВ "Фартунат"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП"
#43527454
Відхилено 3 181 818,00
UAH
14 грудня 2020 15:33
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
Переможець 3 488 190,00
UAH
14 грудня 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
3 488 190,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 21:01
1.pdf зміни до договору
06 січня 2021 21:00
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 22:20
369-Т.pdf укладений
28 грудня 2020 22:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 369-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 488 186,30
UAH