Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 24450000-3 (Агрохімічна продукція ) (Дезінфікуючи засоби)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-10-19-005744-b ● 12976a715f6c44079b86cc0eecd4a379
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2020 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 507 один
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: відповідно дислокації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 22.12. 2020 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: відповідно дислокації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 22.12. 2020 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10.507 Одиниця
Дезінфікуючи засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 16:33 |
Перелік змін від 20.11.2020.docx | |
20 листопада 2020 16:32 |
ТД дезінфікуючі зі змінами від 20.11.2020.doc |
20 листопада 2020 16:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2020 16:33 |
Перелік змін від 20.11.2020.docx
|
|||
20 листопада 2020 16:32 |
ТД дезінфікуючі зі змінами від 20.11.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет закупівлі
Дата подання: 20 жовтня 2020 12:57
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 16:52
Шановний Замовник, доброго дня.
Наша компанія має намір прийняти участь в цій закупівлі.
Є питання по вимогам документації.
За нашими даними немає аналогу до предмету закупівлі, чи не могли б Ви внести зміни в технічний опис предмету закупівлі, що б ми не звертались в АМКУ та процедура не була заблокована? Або надайте будь ласка аналог.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ст.22 Закону "Про публічні закупівлі" учасник має права запропопонувати аналог. Окрім того, хочемо зазначаити, що в тендерній документації Замовника, вказано щодо аналого або еквівалента до предмету закупівлі.
Питання
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:01
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 16:56
Доброго дня.
За якою методикою замовник буде оцінювати наданий еквівалент "не гірший за якістю", як вимагається в Додатку №2?
Що таке "Якість" дез.засобу у Вашому розумінні?
Відповідь: Доброго дня! Після розкриття тендерних пропозицій на етапі кваліфікації за результатами оцінки на відповідність вимогам тендерної документації буде прийматись рішення про відповідність пропонованого товару встановленим вимогам.
1
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:04
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 17:00
Доброго дня.
Якими документами має бути підтверджений склад запропонованих засобів?
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації Додаток №2 "Технічні вимоги на закупівлю дезінфікуючих засобів для навчальних закладів освіти Оболонського району на 2020рік" зазначені необхідні документи для підтвердження якості товару.
Предмет закупівлі
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:14
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 17:03
Шановний замовнику, доброго дня.
Чим Ви керувались коли визначали предмет закупівлі та функціональні характеристики дезінфікуючих засобів?
Ці засоби з'явились на ринку тільки в 2020 році. Чи не боїтесь витратити такі кошти на якусь "жижу" з невідомими наслідками? Закупівля для використання в закладах де є діти. Ви не виставили жодних екологічних вимог чи вимог до якості, чи вимог до безпечності засобів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації Додаток №2 "Технічні вимоги на закупівлю дезінфікуючих засобів для навчальних закладів освіти Оболонського району на 2020рік" зазначені необхідні документи для підтвердження якості товару. А саме: "Для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати наступні документи: сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість продукції (якщо продукція входить до переліку ТМЦ, які підлягають сертифікації на території України), а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копії, завірені Учасником), та має бути реєстрація дезінфікуючого засобу Міністерством Охорони Здоров`я."
Просимо відповісти
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:18
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 17:13
Доброго дня.
Які хірургічні інструменти Ви збираєтесь обробляти? Школи та садочки стали хірургічними відділеннями управління освіти?
Відповідь: Доброго дня! Закупівлю код ДК 021:2015 - 24450000-3 (Агрохімічна продукція ) (Дезінфікуючи засоби) було розроблено на підставі потреби кінцевого Користувача. Звертаємо вашу увагу, що даний засіб доречний для дитячих дошкільних закладів, учбово-виховних закладів різних рівнів акредитації, що зазначено в описі в тендерній документації Додаток №2 "Технічні вимоги на закупівлю дезінфікуючих засобів для навчальних закладів освіти Оболонського району на 2020рік"
позиція 1
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:25
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 17:15
Доброго дня.
Ви для кого купуєте засіб за першою позицією?
Для персоналу "у закладах охорони здоров'я будь якого профілю; обробки шкіри рук персоналу, працівників підприємств парфюмерно-косметичної, хіміко-фармацевтичної, мікробіологічної, харчової промисловості, закладів ресторанного господарства і торгівлі, працівників всіх видів транспорту, комунально-побутових об'єктів".
Ви благодійна організація? А де в цьому списку діти чи хоча б учні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закупівлю код ДК 021:2015 - 24450000-3 (Агрохімічна продукція ) (Дезінфікуючи засоби) було розроблено на підставі потреби кінцевого Користувача. Звертаємо вашу увагу, що даний засіб доречний для дитячих дошкільних закладів, учбово-виховних закладів різних рівнів акредитації, що зазначено в описі в тендерній документації Додаток №2 "Технічні вимоги на закупівлю дезінфікуючих засобів для навчальних закладів освіти Оболонського району на 2020рік"
Договір
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:09
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:59
Пункт 4.3
-Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку.
Які гарантіі, що кошти на рахунку і розрахунок буде протягом 30 днів?
Відповідь: Доброго дня, всі розрахунки здійснюються відповідно бюджетного кодексу України
Тендер
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:38
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:55
Доброго дня. Просимо вас відповісти на поставлені запитання вище або відповісти на телефон. Другий день телефонуємо, жодного разу не підняли слуховку!
Відповідь: Доброго дня, відповіді на всі запитання надаються вчасно, через електронну систему закупівель.
Поділ на ЛОТИ
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:35
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 17:09
Ви маєте можливість отримати значну економію коштів при закупівлі ЛОТами
Лот 1 Засоби для поверхонь (ВИРОБНИКИ ХЛОР засоби)
Лот 2 Засоби для рук (ВИРОБНИКИ СПИРТ засоби)
Ваша відмова від пропозиції економити може бути розглянута як змова із посередниками,
які дорого продають продукцію різних виробників.
Нагадуємо про Кримінальну відповідальність - розтрата Державних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовник діє в межах своєї компетенції, зазначена закупівля сформована відповідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-19-005744-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Код ЄДРПОУ:43527454
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:54
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:54
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 листопада 2020 17:51
рішення від 02.11.2020 № 20310 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 17:51
інформація про резулятивну частину рішення від 12.11.2020 № 21084.pdf.docx.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2020 22:06
рішення від 12.11.2020 № 21084.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 22:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управлінням освіти були усунені порушення
Дата виконання рішення замовником: 20 листопада 2020 16:35
Номер скарги: UA-2020-10-19-005744-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРЕМ ЛТД", Код ЄДРПОУ:39977103
Дата подання: 25 листопада 2020 17:47
Дата подання: 25 листопада 2020 17:47
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Дискримінаційні вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2020 19:06
рішення від 27.11.2020 № 22004 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2020 19:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.12.2020 №22691 .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 13:59
рішення від 08.12.2020 №22691 .pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 21:41
Номер скарги: UA-2020-10-19-005744-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Код ЄДРПОУ:43527454
Дата подання: 25 листопада 2020 19:34
Дата подання: 25 листопада 2020 19:34
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2020 19:14
рішення від 27.11.2020 № 22010 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2020 19:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.12.2020 № 22716.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 15:23
рішення від 08.12.2020 № 22716.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 22:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" |
3 181 818,00
UAH
|
3 181 818,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" |
3 488 190,00
UAH
|
3 488 190,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Фартунат" |
3 498 697,00
UAH
|
3 498 697,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" #43527454 |
Відхилено |
3 181 818,00
UAH
|
14 грудня 2020 15:33
|
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" #39382835 |
Переможець |
3 488 190,00
UAH
|
14 грудня 2020 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 21:01
|
1.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 21:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 22:20
|
369-Т.pdf | укладений |
28 грудня 2020 22:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 369-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |