Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (стілець учнівський з регулюванням висоти)
Очікувана вартість
682 800,00 UAH
UA-2020-10-19-005552-c ● d36409e5eba04942867597eb2d3ff90d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області. |
Код ЄДРПОУ: | 02141973 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Володимир Миколайович Анцупов +380505593800,+380645223322,+380645223081 tender36@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2020 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2020 13:39 |
Очікувана вартість: | 682 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 414,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
мова на якій подаються тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1138 штуки
ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (стілець учнівський з регулюванням висоти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2020 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2020 13:07 |
Договір шкільні меблі (стілець ЗСШ№№ 5,10).doc | |
19 жовтня 2020 13:07 |
ТД шкільні меблі (стілець ЗСШ №№5,10) парти).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо не відповідності технічних характеристик
Дата подання: 19 жовтня 2020 15:08
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 15:28
Навіщо підтверджувати технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (стілець учнівський з регулюванням висоти) ДСТУ EN 527-2:2007 який підтверджує якість Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи. Частина 2. Вимоги механічної безпеки (EN 527-2:2002, IDT). Вимагаємо внести зміни та виключити вище вказане ДСТУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимоги до тендерної документації встановлені Замовником відповідно ст.22 ч.2 п.п.3 та 4 Закону України "Про публічні закупівлі".Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів відповідно до діючих державних стандартів.Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства .та для впевненості, що комп'ютерне обладнання буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам. Таким чином, стандарт ДСТУ ЕN 527-2:2007 та ЕN 527-2:2002 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до п. 9.6 Додатку №1 тендерної документації, а саме сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимоги, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити у задоволені його вимог.
щодо надання зразків
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:49
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:48
У тендерній документації Вами постановлена вимога "з метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару вимогам технічного завдання цієї документації кожний Учасник, по закінченню аукціону, повинен надати у 2-денний строк зразки товару, що
пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються для проведення їх
перевірки (випробувань) на відповідність технічним вимогам тендерної документації"
Вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною, що підтверджується наступним:
В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ було зазначено, що зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отже не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог ст.30 Закону. За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції, а саме: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Як вбачається у вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ.
Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення випробувань таких зразків. Закон не визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції. У разі порушення переможцем торгів умов договору Замовник має діяти в порядку передбаченому ЦКУ та ГКУ та інших діючих нормативно правових актів. Надання зразків у 2-во денний термін є незаконною вимогою, а тим паче, для учасників, що знаходяться у західних регіонах країни - виконати таку вимогу неможливо.
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про надання зразків товару як протизаконну, а саме дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Слід зауважити, що при розгляді даних вимог, враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним параметрам прописаних в Тендерній документації.
Тому для залучення широкого кола виробників або їх офіційних представників було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків. Для іногородніх виробників або їх представників пропонуємо віднайти час і можливість та надати зразки продукції. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах.
Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для прийняття рішення щодо внесення змін в тоендерну документацію.
Тому для залучення широкого кола виробників або їх офіційних представників було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків. Для іногородніх виробників або їх представників пропонуємо віднайти час і можливість та надати зразки продукції. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах.
Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для прийняття рішення щодо внесення змін в тоендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-19-005552-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 11 листопада 2020 10:11
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "Меблі-Техностиль"
Шановний замовнику! 11.11.2020 Вами було дискваліфіковано нашу тендерну пропозицію та оприлюднено протокол №637 від 11.11.2020. Звертаємо Вашу увагу, що оприлюднений протокол містить інформацію про підстави дискваліфікації виключно ТОВ "ФОРМАКС ГРУП" і не містить жодної інформації про підстави дискваліфікації ТОВ "Меблі-Техностиль". Просимо надати роз'яснення щодо підстав дискваліфікації ТОВ "Меблі-Техностиль" та оприлюднити відповідний протокол.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2020 09:45
Шановний Учасник! Нами помилково розміщено проптокол про відхилення пропозиції Тов "Формакс груп". Ваша пропозиція в цілому відповідала умовам тендерної документації Замовника за виннятком п. 5. Додатка №3, який передбачав:З метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару вимогам технічного завдання цієї документації кожний Учасник, по закінченню аукціону, повинен надати у 2-денний строк зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються для проведення їх перевірки (випробувань) на відповідність технічним вимогам тендерної документації.
У разі не виконання Учасником такої вимоги, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.Невиконання вимог цього додатку тендерної документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення.
Вами не був наданий зразок, на відповідність умовам тендерної документації, у 2 -х денний строк, що пропонується до поставки. Кінцевий термін надання зразків 06.11.2020 року до 14 часів 21 хвилини.
Просимо вибачення за технічну помилку. З початку року нами плануються закупівлі шкільної меблі. Ми будемо ради бачіти Вас серед учасників.
У разі не виконання Учасником такої вимоги, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.Невиконання вимог цього додатку тендерної документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення.
Вами не був наданий зразок, на відповідність умовам тендерної документації, у 2 -х денний строк, що пропонується до поставки. Кінцевий термін надання зразків 06.11.2020 року до 14 часів 21 хвилини.
Просимо вибачення за технічну помилку. З початку року нами плануються закупівлі шкільної меблі. Ми будемо ради бачіти Вас серед учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-19-005552-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 20 листопада 2020 17:20
Дата подання: 20 листопада 2020 17:20
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 18:16
рішення від 25.11.2020 № 21839 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 18:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2020 № 22428.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 15:19
рішення від 03.12.2020 № 22428 .pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 19:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: відповідно рішення АМКУ рішення про визначеня ТОВ Лихачовська меблева фабрика" скасована.
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 09:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ |
391 472,00
UAH з ПДВ
|
391 472,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" |
443 820,00
UAH з ПДВ
|
443 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
545 102,00
UAH з ПДВ
|
524 618,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" |
549 654,00
UAH з ПДВ
|
524 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" |
614 520,00
UAH з ПДВ
|
614 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ #03972620 |
Рішення скасоване |
391 472,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 08:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" #43237089 |
Рішення скасоване |
443 820,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 08:56
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Рішення скасоване |
524 618,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 08:56
|
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" #25464410 |
Рішення скасоване |
524 994,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 08:56
|
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ #03972620 |
Відхилено |
391 472,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 09:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" #43237089 |
Відхилено |
443 820,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 09:35
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Переможець |
524 618,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 16:42
|
Договір №555.pdf | укладений |
21 грудня 2020 16:41
|