Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (стілець учнівський з регулюванням висоти)
Очікувана вартість
682 800,00 UAH
UA-2020-10-19-005552-c d36409e5eba04942867597eb2d3ff90d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Миколайович Анцупов

+380505593800
+380645223322
+380645223081
tender36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області.
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Контактна особа: Володимир Миколайович Анцупов
+380505593800,+380645223322,+380645223081
tender36@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 13:39
Очікувана вартість: 682 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 414,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


мова на якій подаються тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1138 штуки
ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (стілець учнівський з регулюванням висоти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 13:07
Договір шкільні меблі (стілець ЗСШ№№ 5,10).doc
19 жовтня 2020 13:07
ТД шкільні меблі (стілець ЗСШ №№5,10) парти).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо не відповідності технічних характеристик
Дата подання: 19 жовтня 2020 15:08
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 15:28
Навіщо підтверджувати технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (стілець учнівський з регулюванням висоти) ДСТУ EN 527-2:2007 який підтверджує якість Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи. Частина 2. Вимоги механічної безпеки (EN 527-2:2002, IDT). Вимагаємо внести зміни та виключити вище вказане ДСТУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимоги до тендерної документації встановлені Замовником відповідно ст.22 ч.2 п.п.3 та 4 Закону України "Про публічні закупівлі".Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів відповідно до діючих державних стандартів.Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства .та для впевненості, що комп'ютерне обладнання буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам. Таким чином, стандарт ДСТУ ЕN 527-2:2007 та ЕN 527-2:2002 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до п. 9.6 Додатку №1 тендерної документації, а саме сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимоги, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити у задоволені його вимог.
щодо надання зразків
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:49
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:48
У тендерній документації Вами постановлена вимога "з метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару вимогам технічного завдання цієї документації  кожний Учасник, по закінченню аукціону, повинен надати у 2-денний строк зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються для проведення їх перевірки (випробувань) на відповідність технічним  вимогам тендерної документації" Вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною, що підтверджується наступним: В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ було зазначено, що зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отже не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог ст.30 Закону. За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ. Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції, а саме: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Як вбачається у вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ. Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення випробувань таких зразків. Закон не визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції. У разі порушення переможцем торгів умов договору Замовник має діяти в порядку передбаченому ЦКУ та ГКУ та інших діючих нормативно правових актів. Надання зразків у 2-во денний термін є незаконною вимогою, а тим паче, для учасників, що знаходяться у західних регіонах країни - виконати таку вимогу неможливо. На підставі викладеного, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про надання зразків товару як протизаконну, а саме дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Слід зауважити, що при розгляді даних вимог, враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним параметрам прописаних в Тендерній документації.
Тому для залучення широкого кола виробників або їх офіційних представників було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків. Для іногородніх виробників або їх представників пропонуємо віднайти час і можливість та надати зразки продукції. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах.
Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для прийняття рішення щодо внесення змін в тоендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-19-005552-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 11 листопада 2020 10:11
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "Меблі-Техностиль"
Шановний замовнику! 11.11.2020 Вами було дискваліфіковано нашу тендерну пропозицію та оприлюднено протокол №637 від 11.11.2020. Звертаємо Вашу увагу, що оприлюднений протокол містить інформацію про підстави дискваліфікації виключно ТОВ "ФОРМАКС ГРУП" і не містить жодної інформації про підстави дискваліфікації ТОВ "Меблі-Техностиль". Просимо надати роз'яснення щодо підстав дискваліфікації ТОВ "Меблі-Техностиль" та оприлюднити відповідний протокол.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2020 09:45
Шановний Учасник! Нами помилково розміщено проптокол про відхилення пропозиції Тов "Формакс груп". Ваша пропозиція в цілому відповідала умовам тендерної документації Замовника за виннятком п. 5. Додатка №3, який передбачав:З метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару вимогам технічного завдання цієї документації кожний Учасник, по закінченню аукціону, повинен надати у 2-денний строк зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються для проведення їх перевірки (випробувань) на відповідність технічним вимогам тендерної документації.

У разі не виконання Учасником такої вимоги, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.Невиконання вимог цього додатку тендерної документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення.
Вами не був наданий зразок, на відповідність умовам тендерної документації, у 2 -х денний строк, що пропонується до поставки. Кінцевий термін надання зразків 06.11.2020 року до 14 часів 21 хвилини.
Просимо вибачення за технічну помилку. З початку року нами плануються закупівлі шкільної меблі. Ми будемо ради бачіти Вас серед учасників.

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 10:11
Протокол № 637.PDF

Документи

13 листопада 2020 09:45
протокол637.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-19-005552-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 20 листопада 2020 17:20
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 18:16
рішення від 25.11.2020 № 21839 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 18:15
рішення від 03.12.2020 № 22428 .pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 19:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: відповідно рішення АМКУ рішення про визначеня ТОВ Лихачовська меблева фабрика" скасована.
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 09:06

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 16:39
Скарга Северодонецк.pdf
20 листопада 2020 16:39
рішення від 17.04.2020 №7467.pdf
20 листопада 2020 16:39
протокол637.pdf
20 листопада 2020 16:39
Протокол № 637.PDF
20 листопада 2020 16:39
протокол 646.pdf

Документи подані замовником

27 листопада 2020 13:41
пояснення.pdf
27 листопада 2020 13:41
00 Акт надання Зразка.pdf
09 грудня 2020 09:06
амку (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ 391 472,00
UAH з ПДВ
391 472,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" 443 820,00
UAH з ПДВ
443 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 545 102,00
UAH з ПДВ
524 618,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 549 654,00
UAH з ПДВ
524 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" 614 520,00
UAH з ПДВ
614 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 18:35
Електронний підпис
03 листопада 2020 18:34
витяг ЄДР.PDF
03 листопада 2020 18:34
витяг ПДВ.PDF
03 листопада 2020 18:34
Статут.PDF
03 листопада 2020 18:34
Додаток 6 лист гарантія.PDF
03 листопада 2020 18:34
Додаток 8 .PDF
03 листопада 2020 18:34
Додаток 5 лист згода.PDF
03 листопада 2020 18:34
Гарантійні листи.PDF
03 листопада 2020 18:34
Проект договору.PDF
03 листопада 2020 18:34
Авторизаційний лист.PDF
03 листопада 2020 18:34
Довідка підпис.PDF
03 листопада 2020 18:34
Висновок СЕС.PDF
03 листопада 2020 18:34
Сертифікати ISO.PDF
03 листопада 2020 18:34
Сертифікат відповідності.PDF
03 листопада 2020 18:34
Протокол випробувань.PDF
03 листопада 2020 18:34
Довідки.PDF
03 листопада 2020 18:34
Довідка МТБ.PDF
03 листопада 2020 18:34
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

03 листопада 2020 15:47
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:46
Платіжка склад.PDF.p7s
03 листопада 2020 15:46
Платіжка склад.PDF
03 листопада 2020 15:46
Платіжка офіс.PDF.p7s
03 листопада 2020 15:46
Платіжка офіс.PDF
03 листопада 2020 15:46
Відомості з ЄДРПОУ Формакс.pdf
03 листопада 2020 15:46
77-17 Логотип виробника.pdf.p7s
03 листопада 2020 15:46
77-17 Логотип виробника.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 11:36
ст.17.pdf
11 грудня 2020 11:36
Dovidka_20324405910820496043.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:36
Dovidka_20324405910820496043.pdf
03 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:53
Цінова пропозиція.pdf.zip
03 листопада 2020 11:53
Тех. частина.pdf.zip
03 листопада 2020 11:53
Кваліфікація.pdf.zip
03 листопада 2020 11:53
Відповідність.pdf.zip

Публічні документи

13 листопада 2020 16:58
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:57
10.Від переможця_ч.2 ст.17.pdf
13 листопада 2020 16:57
9.Від переможця_п.12 ч.1 ст.17.pdf
13 листопада 2020 16:57
3.Від переможця_Довідка ДФС.rar
13 листопада 2020 16:57
2.Від переможця_Довідка МВС .pdf
28 жовтня 2020 14:23
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:22
8.Реєстр документів.pdf
28 жовтня 2020 14:22
7.Інші документи_.pdf
28 жовтня 2020 14:22
5.Повноваження_.pdf
28 жовтня 2020 14:22
4.Цінова пропозиція_.pdf
28 жовтня 2020 14:22
3.Технічні вимоги_.pdf
28 жовтня 2020 14:22
2.Стаття 17_.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 21:34
Електронний підпис
03 листопада 2020 21:30
Довідка про наявність МТБ.pdf
03 листопада 2020 18:46
Електронний підпис
03 листопада 2020 18:45
Технічна специфікація.pdf
03 листопада 2020 18:45
Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2020 18:45
Статут ТОВ «НВП «Промінь».pdf
03 листопада 2020 18:45
Сертифікати ISO.pdf
03 листопада 2020 18:45
Перелік закладів освіти.pdf
03 листопада 2020 18:45
Лист про ліцензування.pdf
03 листопада 2020 18:45
Інформація щодо санкцій.pdf
03 листопада 2020 18:45
Довідка про наявність МТБ.pdf
03 листопада 2020 18:45
Довідка по ст. 17.pdf
03 листопада 2020 18:45
Декларація відповідності.pdf
03 листопада 2020 18:45
Гарантійний лист про товар.pdf
03 листопада 2020 18:45
Відомості про учасника.pdf
03 листопада 2020 18:45
Витяг з ЄДР ТОВ НВП Промінь.pdf
03 листопада 2020 18:45
Висновок ДСЕЕ 27272.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972620
Рішення скасоване 391 472,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 08:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
#43237089
Рішення скасоване 443 820,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 08:56
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 524 618,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 08:56
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА"
#25464410
Рішення скасоване 524 994,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 08:56
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972620
Відхилено 391 472,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 09:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
#43237089
Відхилено 443 820,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 09:35
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 524 618,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 10:24

Документи

09 листопада 2020 15:59
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:58
Протокол № 630.PDF
04 листопада 2020 14:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 листопада 2020 13:50
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:49
Протокол № 637.PDF
09 листопада 2020 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 листопада 2020 09:49
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:48
Протокол № 637.PDF
10 листопада 2020 13:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 грудня 2020 09:25
Електронний підпис
09 грудня 2020 09:24
протокол 630.pdf

Документи

09 грудня 2020 09:35
Електронний підпис
09 грудня 2020 09:34
протокол 637.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
524 618,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 16:42
Договір №555.pdf укладений
21 грудня 2020 16:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 524 618,00
UAH (в тому числі ПДВ 87 436,33 UAH)