Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бережанського району Тернопільської області»
Очікувана вартість
436 500,00 UAH
UA-2020-10-19-005474-b fdcf9886309d481e9ca834c8f976576f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 13:57
Очікувана вартість: 436 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 182,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт»

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бережанського району Тернопільської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Бережанського району, автомобільні дороги загального користування місцевого значення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 340 000,00
UAH з ПДВ
337 812,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 432 135,00
UAH з ПДВ
339 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 12:23
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:20
Документи переможця.zip
11 листопада 2020 10:47
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:46
Документи.zip
04 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:42
КК 14 тех паспорти.zip
04 листопада 2020 16:42
ІД.zip
04 листопада 2020 16:42
КК.zip
04 листопада 2020 16:42
КК 11.1.zip
04 листопада 2020 16:42
KK.zip
04 листопада 2020 16:42
Проект договору.zip
04 листопада 2020 16:42
КК 11.2.zip
04 листопада 2020 16:42
дов._лиц._рейтин_20200217_0001.pdf
04 листопада 2020 16:42
ВПВ17.zip
04 листопада 2020 16:42
Рейтинг_(2020).zip
04 листопада 2020 16:42
Лiцензiя.zip
04 листопада 2020 16:42
Довiренiст__Пустовойт_1.zip
04 листопада 2020 16:42
Гарантия_7916.zip

Публічні документи

04 листопада 2020 16:17
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:16
Довіреності Олійник.pdf
04 листопада 2020 16:16
Реєстр документів.pdf
04 листопада 2020 16:16
довідки та акти ч.6 (1 кт).pdf
04 листопада 2020 16:16
довідки та акти ч.5 (1 кт).pdf
04 листопада 2020 16:16
довідки та акти ч.4 (1 кт).pdf
04 листопада 2020 16:16
довідки та акти ч.3 (1 кт).pdf
04 листопада 2020 16:16
довідки та акти ч.2 (1 кт).pdf
04 листопада 2020 16:16
довідки та акти ч.1 (1 кт).pdf
04 листопада 2020 16:16
довідки та акти ч 4.pdf
04 листопада 2020 16:16
довідки та акти ч 3.pdf
04 листопада 2020 16:16
Довідки та акти ч 2.pdf
04 листопада 2020 16:16
довідки та акти ч 1.pdf
04 листопада 2020 16:16
Довідка ризики.pdf
04 листопада 2020 16:16
№40 Календарний графік.pdf
04 листопада 2020 16:16
№39 Проект договору.pdf
04 листопада 2020 16:16
№38 Довідка субпідрядник.pdf
04 листопада 2020 16:16
№37 Зразок підпису.pdf
04 листопада 2020 16:16
№35 Копія ліцензії.pdf
04 листопада 2020 16:16
№28 Довідка забезпечення.pdf
04 листопада 2020 16:16
№26 Витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2020 16:16
№25 Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 16:16
№24 Копія паспорта.pdf
04 листопада 2020 16:16
№20 Протокол до Статуту.pdf
04 листопада 2020 16:16
№19 Копія Статуту та опису.pdf
04 листопада 2020 16:16
№16 ВПВ 17.pdf
04 листопада 2020 16:16
№15 Фінансова звітність.pdf
04 листопада 2020 16:16
№11 ДОГОВІР 2.pdf
04 листопада 2020 16:16
№11 Договір 1КТ.pdf
04 листопада 2020 16:16
№9 Штатний розпис.pdf
04 листопада 2020 16:16
№9 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
04 листопада 2020 16:16
№8 Довідка робітники.pdf
04 листопада 2020 16:16
№6 Дипломи.pdf
04 листопада 2020 16:16
№5 Довідка працівники.pdf
04 листопада 2020 16:16
№2 Інвентарні картки.pdf
04 листопада 2020 16:16
№1 Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Переможець 337 812,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 12:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 11:02

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "БМБУД"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "БМБУД" по закупівлі послуг «Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бережанського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо - UA-2020-10-19-005474-b  виявлено невідповідність в інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: 1. У «Довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)» не зазначено чи обладнано спеціалізовані автомобілі - піскорозкидувачі (не менше 2 од.) та трактори (не менше 2 од) відвалами від снігу. 2. У «Довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)» не зазначено технічні характеристики машин, механізмів та техніки. 3. У відповідності до свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, наданих у складі тендерної пропозиції, частина техніки належить «філії Козівський райавтодор». Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні документи які б підтверджували правові підстави володіння/користування ТОВ «БМБУД» технікою «філії Козівський райавтодор», оскільки у договорі оренди від 07.05.2018 №б/н укладеного ТОВ «БМБУД» із ДП «Тернопільський облавтодор» передбачена передача майна тільки «філії Бережанський райавтодор». Зважаючи на це, ТОВ «БМБУД» не підтверджено наявність одного автонавантажувача та одного трактора, обладнаного відвалом від снігу. Вимога, щодо надання такої інформації встановлена частиною 1 Додатку 1 до тендерної документації: « 1.1. Відомості подаються згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»). Довідка повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні Учасника машин, механізмів та техніки в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - автонавантажувач - 2 одиниці; - спеціалізований автомобіль обладнаний відвалом від снігу та механізмом посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами - 2 одиниці; - автомобіль вантажний самоскид - 2 одиниці; - автогрейдер - 1 одиниця; - трактор обладнаний відвалом від снігу- 2 одиниці; В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає: - оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт(надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. - оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цих машин, механізмів, техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. 1.2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту п.1.1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригі-нал(-и) листа-підтвердження(листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг). 1.3. Якщо законодавством не передбачена обов’язкова державна реєстрація деяких машин, механізмів, техніки, то Учасник зазначає про це у довідці. Таблиця «а» «Довідка про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)» Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно: 1. У «Довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)» зазначити чи обладнано спеціалізовані автомобілі - піскорозкидувачі (не менше 2 од.) та трактори (не менше 2 од) відвалами від снігу. 2. У «Довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)» зазначити технічні характеристики машин, механізмів та техніки. 3. Для підтвердження наявності автонавантажувачів, в кількості не менше 2 одиниць, надати документи, які б підтверджували правові підстави володіння/користування ТОВ «БМБУД» технікою «філії Козівський райавтодор», або інші документи (відповідно до умов тендерної документації) для підтвердження наявності у ТОВ «БМБУД», щонайменше ще одного автонавантажувача та одного трактора, обладнаного відвалом від снігу. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
337 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:23
додаткова угода №2 до дог №184.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 10:23
додаткова угода №1 до дог №184.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 15:31
Договір №184.pdf укладений
30 листопада 2020 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.2. Розділ 4 Договору викласти в новій редакції "Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів залишку субвенції, наданої у 2018-2019 роках із спеціального фонду державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Тернопільській області".
Номер договору про закупівлю: Договір №184
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до актів приймання виконаних робіт з урахуванням фактичного обсягу видатків сторони домовилися зменшити ціну (суму) договору на 8 922.00грн. пункт 3.1. розділу 3 "Ціна договору" викласти в наступній редакції: Ціна цього договору становить 328890,00
Номер договору про закупівлю: Договір №184
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 328 890,00
UAH (в тому числі ПДВ 54 815,00 UAH)