Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, батон, булочка, плюшка, пиріжок
Очікувана вартість
58 000,00 UAH
UA-2020-10-19-004454-b 6e833efc75354517acfc976a835c739e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовк Алла

0534591394 alvovkan1972@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42640282
Місцезнаходження: 38300, Україна , Полтавська обл., ВЕЛИКА БАГАЧКА, вул. Каштанова, буд. 20
Контактна особа: Вовк Алла
0534591394
alvovkan1972@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 58 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, батон, булочка, плюшка, пиріжок (фінансування: місцевий бюджет)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480 кілограми
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1100 кілограми
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
115 кілограми
Батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
170 кілограми
Булочка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
200 кілограми
Плюшка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
142 кілограми
Пиріжок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 20 банківських днів з дати постачання Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 15:22
Інформація про закупівлю Хліб.doc
19 жовтня 2020 15:22
Додаток 3 Проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ХОРОЛЬСЬКА МЕХАНІЗОВАНА ПЕКАРНЯ" 57 837,75
UAH з ПДВ
57 837,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:32
цінова пропозиція.jpg
23 жовтня 2020 11:32
технічні умови.jpg
23 жовтня 2020 11:32
сертифікат якості.jpg
23 жовтня 2020 11:32
Лист-згода.jpg
23 жовтня 2020 11:32
Наявність обладнання.jpg
23 жовтня 2020 11:32
1,3.jpg
23 жовтня 2020 11:06
статут.PDF
23 жовтня 2020 11:06
Сертифікат якості.docx
23 жовтня 2020 11:06
свідоцтво ПДВ.PDF
23 жовтня 2020 11:06
сан.книж1.jpg
23 жовтня 2020 11:06
сан.книж.jpg
23 жовтня 2020 11:06
обрання директора.jpg
23 жовтня 2020 11:06
Витяг із статуту.jpg
23 жовтня 2020 11:06
Витяг ЄДРПОУ.pdf
23 жовтня 2020 11:06
1,3.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ХОРОЛЬСЬКА МЕХАНІЗОВАНА ПЕКАРНЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ХОРОЛЬСЬКА МЕХАНІЗОВАНА ПЕКАРНЯ"
#05518747
Переможець 57 837,75
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 13:32

Документи

30 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:31
протокол 57.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ХОРОЛЬСЬКА МЕХАНІЗОВАНА ПЕКАРНЯ"
#05518747
57 837,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:31
протокол 57.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 08:54
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 08:54
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 08:50
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 08:49
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 16:50
Додаткова угода 4.JPG зміни до договору
27 січня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:45
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 січня 2021 09:44
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:39
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
04 січня 2021 09:39
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 08:50
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 08:44
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 11:57
Договір 249.PDF укладений
04 листопада 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та п. 11.2 Договору зменшені обсяги закупівлі: батон (Батон «Звичайний») на 0,2 кг. Зменшена сума договору на 5,25 грн. грн. грн. Загальна сума договору становить 57832,50 грн. (п’ятдесят сім тисяч вісімсот тридцять дві грн. 50коп.)
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та п. 11.2 Договору сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та суму договору на 5254.2 грн. Загальна сума договору становить 52578,30 грн. (п’ятдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят вісім грн. 30коп.)
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та п. 11.2 Договору сторони продовжити термін дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку року до 15.02.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та п. 11.2 Договору сторони домовилися збільшити суму договору №249 від 04 листопада 2020 року на 11567 грн. Загальна сума договору становить 64145,30 грн. (шістдесят чотири тисячі сто сорок п’ять грн.. 30 коп.).
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та п. 11.2 Договору сторони продовжити термін дії договору до 28.02.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1. статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі та суму договору на 1670,25 грн. Загальна сума договору становить 62475,05 грн.
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML