Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Технічна інвентаризація і паспортизація об’єктів благоустрою, які не мають балансового відображення, б-ру Садового (на ділянці від вул. Фізкультурної до вул. Кільцевої))
Очікувана вартість
20 520,00 UAH
UA-2020-10-19-004066-c 04bf9872b9a14017aba77a2c01cabbe1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Дьомочкіна

+380577252080 dyomochkina_v@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Валерія Дьомочкіна
+380577252080
dyomochkina_v@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 20 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 205,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код за ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Технічна інвентаризація і паспортизація об’єктів благоустрою, які не мають балансового відображення, б-ру Садового (на ділянці від вул. Фізкультурної до вул. Кільцевої))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, пров. Подільський, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки здійснюються у формі післяоплати протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Акту наданих послуг, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Послуга
Дата подання: 19 жовтня 2020 14:05
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 09:19
Доброго дня , Шановний замовник надайте пояснення що до виду послуги , Вам потрібно? Складання паспорта на дорогу(тобто технічна інвентаризація об'єктів благоустрію, для оформлення права власності)? Чи визначення балансової вартості об'єктів? це дві різні послуги які повністю не повязані між собою, для якою метою замовляється дана послуга?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання! Балансова вартість дороги визначається з метою передачі її на балансовий облік підприємства для подальшого утримання вулично-дорожньої мережі міста. Тому одним з пунктів технічного завдання на технічну інвентаризацію і паспортизацію об'єктів благоустрою, які не мають балансового відображення є визначення балансової вартості об’єкту благоустрою. Загалом метою обстеження є складання паспорта на дорогу та визначення її балансової вартості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТРАНС-КІП" 15 631,58
UAH з ПДВ
15 631,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2020 13:10
Електронний підпис
01 листопада 2020 13:08
Протокол загальних зборів.pdf
01 листопада 2020 13:08
Опис до Статуту.pdf
01 листопада 2020 13:08
Довідка_Пропозиція.pdf
01 листопада 2020 13:08
Довідка_Про працівників.pdf
01 листопада 2020 13:08
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2020 13:08
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2020 13:08
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТРАНС-КІП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТРАНС-КІП"
#40965143
Переможець 15 631,58
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 14:43

Документи

02 листопада 2020 14:43
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:42
протокол 142.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТРАНС-КІП"
#40965143
15 631,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 14:43
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:42
протокол 142.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 14:17
ДУ № 2 до договору № 954.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 14:30
ДУ № 1 до договору № 954.PDF зміни до договору
18 листопада 2020 14:27
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 13:57
Договір 954.PDF укладений
18 листопада 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 954
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 до договору про закупівлю № 954
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 954
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 2 до договору про закупівлю № 954
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 631,58
UAH