Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення окремих функцій служби замовника – перевірка актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) в частині відповідності їх ціноутворенню при виконанні робіт на об’єкті: Капітальний ремонт вул. Великої Кільцевої, 136, 138 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71240000-2 -Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
20 170,20 UAH
UA-2020-10-19-004062-c 77a1ca663af742b19595bb92ccab40ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Толстих

+380577252080 tolstyh_o@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Ольга Толстих
+380577252080
tolstyh_o@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 20 170,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 504,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення окремих функцій служби замовника – перевірка актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) в частині відповідності їх ціноутворенню при виконанні робіт на об’єкті: Капітальний ремонт вул. Великої Кільцевої, 136, 138 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71240000-2 -Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61143, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Велика Кільцева, 136, 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 10 000,00
UAH з ПДВ
10 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 08:55
Електронний підпис
29 жовтня 2020 08:53
уповноважена особа.pdf
29 жовтня 2020 08:53
Положення.PDF
29 жовтня 2020 08:53
Наказ Управлння №12.pdf
29 жовтня 2020 08:53
навнсть працівників.pdf
29 жовтня 2020 08:53
загальна форма.pdf
29 жовтня 2020 08:53
доідка гаратія.pdf
29 жовтня 2020 08:53
довідка єдрпу.pdf
29 жовтня 2020 08:53
гарантійний лист.pdf
29 жовтня 2020 08:53
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
Переможець 10 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
10 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:47
Додаткова угода №3 до договору 982.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 14:59
ДУ № 2 до договору № 982.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 11:33
Договір 982.PDF укладений
26 листопада 2020 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 982
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 982
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 982
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору № 982
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 161,93
UAH