Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільна парта з лавкою регульована по висоті двомісна, стіл для викладача, шафа для зберігання дидактичного матеріалу, стінка, стілець, дошка аудиторна
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-10-19-003618-c 2c4e50cd745d4b9bade8869ac352dead
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казмірук Катерина Олександрівна

380574143086 melekatya83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВОВЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02146400
Вебсайт: http://wolrwo.at.ua
Місцезнаходження: 62503, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 31
Контактна особа: Казмірук Катерина Олександрівна
380574143086
melekatya83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 10:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 10:47
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт.
Шкільна парта з лавкою регульована по висоті двомісна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62503, Україна, Харківська область, Вовчанськ, вул.Гоголя, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
6 шт.
Стіл для викладача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62503, Україна, Харківська область, Вовчанськ, вул.Гоголя, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 шт.
шафа для зберігання дидактичного матеріалу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62503, Україна, Харківська область, Вовчанськ, вул.Гоголя, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт.
стінка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62503, Україна, Харківська область, Вовчанськ, вул.Гоголя, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 шт.
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62503, Україна, Харківська область, Вовчанськ, вул.Гоголя, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 шт.
Дошка аудиторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62503, Україна, Харківська область, Вовчанськ, вул.Гоголя, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару післяоплата 100%. Оплата здійснюється за фактом постачання товару на підставі документів, що підтверджують факт отримання товару Замовником. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної у термін 10 (десять) календарних днів з дня прийняття товару. У випадку затримки оплати Замовника, як бюджетної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 11:27
Оголошення.docx
19 жовтня 2020 11:27
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 10:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рильцев Олег Віталійович 117 700,00
UAH з ПДВ
117 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 14:01
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:00
установчі з підписом.pdf
29 жовтня 2020 14:00
Установчi_документи.pdf
29 жовтня 2020 14:00
тендерна документація.pdf
29 жовтня 2020 14:00
сертифікати матеріали.pdf
29 жовтня 2020 14:00
Дилерский договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рильцев Олег Віталійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рильцев Олег Віталійович
#2923606078
Переможець 117 700,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 09:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рильцев Олег Віталійович
#2923606078
117 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 13:50
ДУ №2 дог181 (ФОП Рильцев О.В) (1).pdf зміни до договору
11 листопада 2020 13:49
Протокольне рішення УО про прийняття рішення про скасування ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
11 листопада 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 16:30
ДУ №1 дог181 (ФОП Рильцев О.В) (1).pdf зміни до договору
09 листопада 2020 16:29
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 13:47
Дог №181 (ФОП Рильцев О.В).pdf укладений
09 листопада 2020 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, укладено цю додаткову угоду про внесення змін в додаток №1 до договору - специфікацію.
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасувати додаткову угоду №1 від 09.11.2020 року. Внести зміни до договору згідно п1. ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Внести коригування, щодо зміни ціни договору. Загальна сума договору становить 88600,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 88 600,00
UAH