Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки «Технічне обслуговування офісної техніки (заправка картриджів)»
Очікувана вартість
63 700,00 UAH
UA-2020-10-19-003483-c d4c73fbb7e7c455ea94a33d50e628d46
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Басараб

+380313138667 vomrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мукачівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143347
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м.Мукачево, вул. Штефана Августина, 21
Контактна особа: Євген Басараб
+380313138667
vomrda@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 11:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 11:17
Очікувана вартість: 63 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 318,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Місцезнаходження: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Штефана Августина, 21, каб. 401.
Категорія: орган державної влади
Пропозиції подавати на українській мові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Технічне обслуговування офісної техніки (заправка картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-19-003483-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 20 жовтня 2020 21:46
Територіальність
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2020 17:08
Добрий день. Звертаю вашу увагу на те, що заправка картриджів не буде здійснюватися однією поставкою, тому що у підпорядкуванні відділу освіти знаходиться 119 установ і заправку картриджів необхідно буде проводити до кінця року, по мірі необхідності для кожного окремої установи. Тобто, кількість заправок в день неможливо передбачити. Орієнтовно це буде 4-8 шт в день. Тому просимо учасників врахувати всі витрати (в т. ч. транспортні). Особливо наголошуємо, що картриджі потрібно буде забирати з відділу освіти Мукачівської РДА (89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул. Штефана Августина, 21). Заправлені картриджі також потрібно буде відправляти на вказану вище адресу. Також ця інформація викладена в «Оголошенні_Нова редакція». Дякую за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-10-19-003483-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 20 жовтня 2020 21:50
Вимога
Шановний тендерний комітет, вимагаємо чітко прописати моделі картриджів котрі плануються для обслуговування, щоб коректно визначити вартістьі пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2020 16:26
Надаємо перелік картриджів та їх кількість. Додатково перелік знаходиться в специфікації до договору (Нова редакція). Дякую за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 11:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУЛАБНЄВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 62 800,00
UAH з ПДВ
62 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 16:39
Надання права підпису.pdf
28 жовтня 2020 16:39
Виписка з реєстру.pdf
28 жовтня 2020 16:39
Витяг з реєстру.pdf
28 жовтня 2020 16:39
Форма пропозиції.pdf
28 жовтня 2020 16:39
Паспортні дані.pdf
28 жовтня 2020 16:39
Банківські реквізити.pdf
28 жовтня 2020 16:39
Довідка по ст.17.pdf
28 жовтня 2020 16:39
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУЛАБНЄВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУЛАБНЄВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2842313999
Переможець 62 800,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУЛАБНЄВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2842313999
62 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 10:26
Договір 367_Картриджі.pdf укладений
05 листопада 2020 10:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 700,00
UAH