Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари згідно договору
Очікувана вартість
1 239,00 UAH
UA-2020-10-19-003448-c ac5bff6bf4ca4117b929b315b7e8712c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Дубовик

+380504044268 ludmila.dubovik.17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лютенська сільська територіальна виборча комісія Миргородського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 43773263
Місцезнаходження: 37353, Україна , Полтавська обл., Гадяцький р-н, село Лютенька, вул.Дружби, будинок 64
Контактна особа: Людмила Дубовик
+380504044268
ludmila.dubovik.17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Відповідно до договору, укладеного на канцелярські товари.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Книга канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул. Л. Українки 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020  —  23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Папка 2 кольца
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул. Л. Українки 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020  —  23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Маркер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул. Л. Українки 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020  —  23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Індекс регістр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул. Л. Українки 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020  —  23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
печатка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул. Л. Українки 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020  —  23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штуки
штемпельна фарба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул. Л. Українки 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020  —  23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

19 жовтня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МИНКА ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
#3376708770
Переможець 1 239,00
UAH
19 жовтня 2020 11:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2021 00:48
P10122-200834 (1).jpg укладений
23 січня 2021 00:47
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 11:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Книга канцелярська 3 штуки 24,00
UAH
Папка 2 кольца 1 штуки 48,00
UAH
Маркер 1 штуки 10,00
UAH
Індекс регістр 1 штуки 17,00
UAH
печатка 1 штуки 420,00
UAH
штемпельна фарба 7 штуки 96,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 239,00
UAH