Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
пісок просіяний
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-10-19-003425-a 4415db7e75454aaeacb0f18c45f62e51
Відкриті торги    Кваліфікація переможця    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веретка Назар Володимирович

+38024754614 parkcurort@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК "КУРОРТНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 35722130
Місцезнаходження: Україна , Львівська обл., Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УПА, будинок 2
Контактна особа: Веретка Назар Володимирович
+38024754614
parkcurort@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 15:12
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
510 м.куб.
Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі 14210000-6 (пісок просіяний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по факту поставки Товару з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти ) календарних днів за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 жовтня 2020 19:43
Електронний цифровий підпис
19 жовтня 2020 19:43
Додаток_3договір пісок.doc
19 жовтня 2020 19:43
Додаток_4пісок.doc
19 жовтня 2020 19:43
Додаток_2пісок.doc
19 жовтня 2020 19:43
Додаток_1 (1)пісок.docx
19 жовтня 2020 19:43
Тендерна документація пісок (1).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-19-003425-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Пилипів Роман Ігорович, Код ЄДРПОУ:2834920578
Дата подання: 16 листопада 2020 12:25
Скарга на дії замовника
№ 868 від 16 листопада 2020р. До Антимонопольного Комітету України Адреса: вул..Митрополита В.Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Скаржник: Фізична Особа Підприємець Пилипів Роман Ігорович Код ЄДРПОУ 2834920578 Адреса: 82100 Львівська обл.. м. Дрогобич, вул.. Спортивна, 21 електронна пошта: budova.drohobych@gmail.com Телефон: 0673147260 Замовник: Комунальне підприємство «Парк «Курортний» 82200, Львівська обл.., м. Трускавець, вул..Героїв УПА,2 Код ЄДРПОУ 35722130; ІПН 357221313125 Тел. (0247) 5-46-14 Інформація про закупівлю: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за кодом ДК 021:2015 - 14210000-6 (пісок просіяний)» Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-19-003425-a ID закупівлі: 4415db7e75454aaeacb0f18c45f62e51 Плата за подання скарги 3000 грн. СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА КП «Парк Курортний» ( далі замовник) було розпочато процедуру закупівлі ( відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA –2017-03-14-000579-b. ФОП Пилипів Р.І. ( надалі- Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної Документації подав тендерну пропозицію. Предмет закупівлі за кодом CPV за ДК 21:2015 Єдиний закупівельний словник Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі 14210000-6 (Пісок просіяний). 05.11.2020р. аукціон відбувся. Участь в ньому взяли 4 учасники: ФОП Пилипів Роман Ігорович – запропонована сума закупівлі 162050,00грн; ТОВ «КРОК - ТЕХБУД» - запропонована сума закупівлі 163199,00грн; ТОВ «Укрєвросвіт» - запропонована сума закупівлі 182000,00грн; ПП «Осколд» - запропонована сума закупівлі 182988,00грн. 11.11.2020 року за результатами розгляду пропозиції Скаржника, замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Пилипів Р.І. ( Протокол засідання тендерного комітету КП «Парк Курортний» № 11-11 від 11.11.2020 року про розгляд тендерних пропозицій відкритих торгів на закупівлю Код CPV за ДК 21:2015 Єдиний закупівельний словник Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі 14210000-6 (Пісок просіяний). Причина відхилення, на думку Замовника – не додано відомості з ЄДРПОУ, видані органом статистики, відповідно до дод.1 п.4 пп.9 тендерної документації, а також у проекті Договору на закупівлю вказано додаток №2, якого ніби –то не було у поданій скаржником тендерній документації. Скаржник ( ФОП Пилипів Р.І. категорично не згідний з вищенаведеними причинами відхилення, оскільки згідно Закону України « Про державну статистику» органи статистики здійснюють облік юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб в єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України ( ЄДРПОУ), в який дані про фізичних осіб – підприємців не включаються. ( відповідь з головного управління статистики у Львівській області додаємо). Також ФОП Пилипів Р.І. у своїй тендерній пропозиції подав розширений витяг з Єдиного Державного Реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та сканований оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного номера. На рахунок додатку 2 - у поданій тендерній документації Додаток 3 – це проект договору на закупівлю, в якому є додаток1 – Специфікація, додаток 2 – заявка, згідно зразку ФОП Пилипів Р.І. і подав свою тендерну пропозицію. ( додаток №3 Проект договору з додатками 1 та 2 – додаємо) Отже, аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що у свою чергу, є грубим порушенням ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: 1. Протокол засідання тендерного комітету КП «Парк Курортний» № 11-11 від 11.11.2020 року про розгляд тендерних пропозицій відкритих торгів на закупівлю Код CPV за ДК 21:2015 Єдиний закупівельний словник Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі 14210000-6 (Пісок просіяний). 2. Запит про надання відомостей про ФОП Пилипів Р.І. в Головне управління статистики у Львівській області. 3. Лист - відповідь з головного управління статистики у Львівській області . 4. Розширений витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 5. Сканований оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного номера. 6. Додаток №3 Проект договору з додатками №1, №2. 7. Платіжне доручення про оплату 3000 грн. за послуги АКМУ. ФОП Пилипів Р.І.______________________________/Пилипів Р.І./ /Підпис/ /ПІБ/
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 19.11.2020 № 21512.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2020 22:54
Номер скарги: UA-2020-10-19-003425-a.c2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ФОП Пилипів Роман Ігорович, Код ЄДРПОУ:2834920578
Дата подання: 20 листопада 2020 20:22
на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
СКАРГА на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника 19.10.2020 року Замовником торгів, Комунальним підприємством «Парк «Курортний» (далі – Замовник), було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-19-003425-a, за предметом: гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за кодом ДК 021:2015 - 14210000-6 (пісок просіяний) (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон №922- VIII). 03.11.2020 року Фізична особа-підприємець Пилипів Роман Ігорович (далі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету Замовника №19-10 від 19 жовтня 2020 року, та усіх додатків до неї (далі – Тендерна документація). Відповідно до п.4.1 розділу 1 Тендерної документації предметом закупівлі є Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за кодом ДК 021:2015 - 14210000-6 (пісок просіяний). Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв та методики оцінки, визначених Замовником у розділі 5 Тендерної документації, та визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме: № Найменування учасника Код РНОКПП/ЄДРПОУ 1 ФОП Пилипів Роман Ігорович (Скаржник) 2834920578 2 ТОВ "КРОК-ТЕХБУД" 35217378 3 ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" 34854163 4 ПП "ОСКОЛД" 40441097 11.11.2020 року Замовником було опубліковано Протокол №11-11 про розгляд тендерних пропозицій від 11 листопада 2020 року про відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Пилипів Роман Ігорович (Скаржник) та дискваліфікацію Скаржника через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації, а саме про те, що «…документи, які подані зазначеним учасником не відповідають тендерній документації, оскільки не було додано відомості з ЄДРПОУ,видані органом статистики відповідно до додатку 1 п4.пп9.тендерної документації ,у проекті Договору на закупівлю вказано додаток №2 ,якого у тендерній документації не було ,а отже така пропозиція не відповідає її вимогам…». Скаржник вважає рішення, викладене Замовником у Протоколі №11-11 від 11 листопада 2020 року необґрунтованим, дискримінаційним по відношенню до Скаржника, а також таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника в частині необ’єктивного та неправомірного відхилення пропозиції Скаржника та дискваліфікацію його пропозиції, та законодавство України у сфері публічних закупівель. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, викладеним у Протоколі №11-11 від 11 листопада 2020 року, вважає його дії такими, що порушують права та інтереси Скаржника, а також суперечать нормам Закону №922-VIII, та надає обґрунтування порушень, здійснених Замовником, з огляду на наступне: 1. Щодо надання відомостей з ЄДРПОУ Частиною 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації встановлено, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:… − іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї». Частиною 4 Додатку 1 до Тендерної документації передбачається надання інших документів для учасників-юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців, зокрема п.9 передбачається вимога щодо надання «…Відомості з ЄДРПОУ, видані органом Статистики України …». Однак, відповідно до ч.11 ст.26 Закону №922-VIII, а також відповідно до п.п.3-4 ч.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, «…Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником…». На підтвердження цього, Скаржником до цієї Скарги додаються: Запит про надання відомостей (інформації) з ЄДРПОУ від фізичної особи-підприємця Пилипова Романа Ігоровича до Начальника головного управління статистики у Львівській області від 13.11.2020; а також Лист-відповідь від Головного управління статистики у Львівській області на запит про надання інформації до фізичної особи-підприємця Пилипова Романа Ігоровича №03.3-09/620/11-20 від 13.11.2020. Головне управління статистики у Львівській області (далі – ГУС у Львівській області) діє на основі Положення про Головне управління статистики у Львівській області, яке затверджене наказом Державної служби статистики України 30 вересня 2015 року №240 (у редакції наказу Державної служби статистики України від 02 січня 2020 року №14) (далі – Положення про ГУС). Головне управління статистики відповідно до Положення про головне управління статистики має повноваження: Відповідно до покладених на ГУС завдань, ГУС: - забезпечує ведення та використання даних Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України і реєстрів респондентів статистичних спостережень в області. Надає користувачам інформацію з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (пп.11 п.5 Положення про ГУС); - залучає для використання у статистичних цілях адміністративні дані та іншу необхідну інформацію й забезпечує взаємодію інформаційної системи ГУС у Львівській області з інформаційними системами місцевих органів державної влади й органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб шляхом взаємного обміну інформацією (пп.14 п.5 Положення про ГУС); - забезпечує рівний доступ користувачів до статистичної інформації та методології її складання (пп.17 ч.5 Положення про ГУС); - забезпечує функціонування інтегрованої інформаційно-аналітичної системи органів державної статистики на обласному рівні (пп.21 п.5 Положення про ГУС); - виконує відповідно до законодавства інші функції, необхідні для вирішення покладених на нього завдань (пп. 28 п.5 Положення про ГУС). З метою організації своєї діяльності, ГУС у Львівській області: - організовує розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції ГУС у Львівській області, виявляє й усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг (пп.5 п.6 Положення про ГУС); - забезпечує в межах повноважень доступ до публічної інформації, розпорядником якої є ГУС у Львівській області, у встановленому законодавством порядку (пп.6 п.6 Положення про ГУС). ГУС у Львівській області має право: - давати роз’яснення щодо використання або тлумачення статистичної інформації та методології (пп.10 п.7 Положення про ГУС); ГУС у Львівській області під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з місцевими органами державної влади й органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями (п.8 Положення про ГУС). Також, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон 2939-VI), запитувачами інформації є фізичні, юридичні особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень (п.1 ч.1 ст.12 Закону 2939-VI), яким і є Скаржник; в той час як розпорядниками інформації є суб'єкти, визначені у статті 13 Закону 2939-VI, в тому числі суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи (п.2 ч.1 ст.12, п.1 ч.1 ст.13 Закону 2939-VI), яким і є ГУС у Львівській області. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах (абз.2 ч.1 ст.10-1 Закону 2939-VI); публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації (ч.2 ст.10-1 Закону 2939-VI). Відповідно до ч.4 ст.13 Закону 2939-VI, усі розпорядники інформації незалежно від нормативно-правового акта, на підставі якого вони діють, при вирішенні питань щодо доступу до інформації мають керуватися Законом 2939-VI. Враховуючи вищевикладене, Скаржник мав право звертатись до ГУС у Львівській області для отримання відомостей (інформації) з ЄДРПОУ, так само як і ГУС у Львівській області мав право надавати інформацію на такий запит. У запиті, що додається до цієї Скарги, ГУС у Львівській області зазначив, що «.. відповідно до Закону України «Про державну статистику» органи статистики здійснюють облік юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), в який дані про фізичних осіб-підприємців не включаються». Окрім того, у складі пропозиції Скаржника міститься файл під назвою «4.6.Розширений витяг.pdf», що містить у собі Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо фізичної особи-підприємця Пилипова Романа Ігоровича на запит від 02.11.2020 за №1006859797 станом на 02.11.2020 року, виданий відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – Закон 755-IV), який містить у собі усю необхідну інформацію, яка передбачається у складі Відомостей з ЄДРПОУ, виданих органами статистики, що повністю відповідає вимогам Замовника у цій частині у зв’язку з наступним. Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118 (далі – Положення), Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Положення було введене в дію з 01.01.1996; Кабінет Міністрів України доручив Міністерству статистики вжити заходів для створення та ведення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Відповідно до пункту 3 Положення, Реєстр ведеться з метою: - забезпечення єдиного державного обліку та ідентифікації суб'єктів; - класифікації суб'єктів для отримання статистичної інформації у формалізованому вигляді; - проведення спостережень за структурними змінами в економіці щодо видів діяльності, створення, реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) та ліквідації суб'єктів; - удосконалення статистичного обліку суб'єктів та створення реєстрів респондентів статистичних спостережень (статистичних реєстрів). Згідно із пунктом 4 Положення, інформаційний фонд Реєстру містить такі дані: - ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб'єкта; - класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, форма власності, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить суб'єкт, тощо; - довідкові - місцезнаходження, телефон, телефакс, прізвище керівника, засновників тощо; - реєстраційні - відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них; - економічні - виробничі та фінансово-економічні показники діяльності суб'єкта. Згідно з пунктом 5 Положення, до складу базових даних ЄДРПОУ входять: - ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу); - ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб); - територіальна належність та місцезнаходження; - прізвище та телефон керівника; - дані щодо видів економічної діяльності; - інституційний сектор економіки; - дата проведення первинної реєстрації; - дата та місце проведення останніх реєстраційних дій. До складу розширених даних входять: - ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу); - ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб); - територіальна належність та місцезнаходження; - прізвище, телефон/факс керівника/голови ліквідаційної комісії, керуючого санацією; - адреса електронної пошти; - дані щодо всіх видів економічної діяльності, указаних у реєстраційних документах; - інституційний сектор економіки; - орган державної реєстрації; - дата проведення первинної реєстрації; - дата та місце проведення останніх реєстраційних дій. Відповідно до Закону 755-IV, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) – єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи. Відповідно до частини четвертої статті 9 Закону 755-IV, в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: 1) найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності); 2) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (далі - ідентифікаційний код); 3) організаційно-правова форма; 8) перелік засновників (учасників) юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серія та номер паспорта, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа; відмітка про закінчення повноважень засновника громадського формування у зв’язку з державною реєстрацією; 9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. 10) місцезнаходження юридичної особи; 11) види діяльності; 12) назва органів управління юридичної особи; 13) відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи; 15) розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) та розмір частки кожного із засновників (учасників); 16) вид установчого документа (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо); 18) інформація для здійснення зв’язку з юридичною особою: телефон, адреса електронної пошти; 19) дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі; 20) дані про відокремлені підрозділи юридичної особи: ідентифікаційний код відокремленого підрозділу; найменування відокремленого підрозділу; місцезнаходження відокремленого підрозділу; види діяльності відокремленого підрозділу; відомості про керівника відокремленого підрозділу: прізвище, ім’я, по батькові, посада, дата народження, дата призначення та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи; відомості про членів керівних органів: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку – для відокремленого підрозділу громадського формування; відомості про належність відокремленого підрозділу юридичної особи, що припиняється шляхом злиття, приєднання, поділу або перетворення, до юридичної особи - правонаступника; інформація для здійснення зв’язку з відокремленим підрозділом: телефон та адреса електронної пошти; 26) дані про перебування юридичної особи у процесі припинення, у тому числі дані про рішення щодо припинення юридичної особи, відомості про комісію з припинення (ліквідатора, ліквідаційну комісію тощо) та про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог; 27) дані про скасування рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи; 28) дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією; 29) дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа; 30) дані про юридичних осіб - правонаступників; 31) дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення, на підставі якого проведено реєстраційну дію; 39) місце зберігання реєстраційної справи в паперовій формі; 41) фінансова звітність про господарську діяльність юридичної особи (крім бюджетних установ) у складі балансу і звіту про фінансові результати в електронній формі, отримана з інформаційної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики; 42) відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів; 43) відомості про смерть засновника (учасника) юридичної особи, визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим, відомості про смерть керівника юридичної особи та особи, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи, тощо. Стаття 10 Закону 755-IV встановлює презумпцію достовірності відомостей, внесених до Єдиного державного реєстру: Якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою (частина 1). Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними (частина 2). Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, не внесені до нього, вони не можуть бути використані у спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості (частина 3). Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ. Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом 755-IV, з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9). Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Водночас, відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, перевага має надаватися саме відомостям ЄДР, які були надані Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції і які безпосередньо передбачаються законодавчими нормами для отримання такого документа Скаржником. Така позиція також неодноразово підтверджувалась у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні Колегії від 13.03.2020 № 4829-р/пк-пз; рішенні Колегії від 08.04.2020 №6743-р/пк-пз. Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови Тендерної документації Замовника, у зв’язку з чим, Замовник відхилив пропозицію Скаржника неправомірно, цим самим порушивши вимоги законодавства України про публічні закупівлі, а саме ч.1 ст.5, ч.ч.3-4 ст.22, ч.11 ст.26 та ч.1 ст.31 Закону №922-VIII. 2. Щодо надання Додатку 2 до Проекту договору про закупівлю Частиною 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації встановлено, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:… − іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї». Частиною 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» до Тендерної документації передбачається що «…Проект Договору про закупівлю викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Заповнений та підписаний учасником проект договору надається у складі пропозиції…». Відповідно до такої вимоги Замовника, Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції було надано файл «3 Проект договору зі специфікацією і заявкою.pdf» із заповненим та підписаним проектом договору про закупівлю, який було викладено Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації. Скаржником також було надано Додаток 2 до проекту договору із формою заявки на поставку, згідно зразку, який використовуються Скаржником у своїй господарській діяльності. Однак, відповідно до частини 3 розділу 6 Тендерної документації, «…Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником…». Окрім того, у Тендерній документації Замовника зазначено, що «…Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації….» (частина 2 розділу 5 Тендерної документації). Відповідно до вищезазначеного, Скаржник, шляхом надання своєї тендерної пропозиції на Процедуру закупівлі, підтвердив своє цілковите погодження з усіма умовами проекту договору про закупівлю, що викладений Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації, а також підтвердив готовність дотримуватись умов своєї тендерної пропозиції та виконати закупівлю відповідно до встановлених Замовником умов проекту договору про закупівлю. Окрім цього, Замовник у своїй Тендерній документації встановлює, що проект договору про закупівлю може бути змінений і остаточний проект договору про закупівлю буде складений безпосередньо Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю. У жодній умові Тендерної документації Замовника не встановлена заборона або неможливість Замовника внести зміни до проекту договору про закупівлю. Також, відповідно до умов Тендерної документації Замовника, а саме згідно частини 7 розділу 1, «…Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд...». Окрім того, відповідно до частини 3 розділу 6 Тендерної документації, «…Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником…». Отож, Замовник не був зобов’язаний розглядати документи, які прямо не вимагались ним в умовах Тендерної документації і, тим паче, не мав права відхиляти пропозицію Скаржника на підставі розгляду таких документів. Документ, який не вимагався умовами Тендерної документації Замовника, не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника та розглядатись Замовником у якості невідповідності Тендерній документації. Таким чином, Скаржник у складі своєї тендерної пропозиції надав заповнений та підписаний Скаржником проект договору, тим самим виконавши усі вимоги Замовника та підтвердивши свою відповідність таким вимогам. Тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо неможливості надання учасниками додаткових документів у складі своєї тендерної пропозиції, а також не встановлює окремі вимоги щодо складу та змісту таких документів. Така позиція також неодноразово підтверджувалась у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні Колегії від 12.02.2020 № 2734-р/пк-пз; рішенні Колегії від 19.04.2019 №4816-р/пк-пз. Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови Тендерної документації Замовника, у зв’язку з чим, Замовник відхилив пропозицію Скаржника неправомірно, цим самим порушивши вимоги законодавства України про публічні закупівлі, а саме ч.1 ст.5, ч.ч.3-4 ст.22, ч.11 ст.26 та ч.1 ст.31 Закону №922-VIII. 3. Щодо зазначення Замовником підстави відхилення, яка не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» Як вже зазначалось Скаржником раніше, 11.11.2020 року Замовником було опубліковано Протокол №11-11 про розгляд тендерних пропозицій від 11 листопада 2020 року про відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Пилипів Роман Ігорович (Скаржник) та дискваліфікацію Скаржника через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації, а саме про те, що «…документи, які подані зазначеним учасником не відповідають тендерній документації, оскільки не було додано відомості з ЄДРПОУ,видані органом статистики відповідно до додатку 1 п4.пп9.тендерної документації ,у проекті Договору на закупівлю вказано додаток №2 ,якого у тендерній документації не було ,а отже така пропозиція не відповідає її вимогам…». Однак, відповідно до частини першої статті 31 Закону №922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Статтею 31 Закону №922-VIII не передбачено як підставу відхилення пропозиції невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав. Така позиція також неодноразово підтверджувалась у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні Колегії від 12.10.2020 № 19144-р/пк-пз; рішенні Колегії від 14.08.2020 № 15597-р/пк-пз; рішенні Колегії від 11.06.2020 № 11558-р/пк-пз. Приймаючи до уваги те, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі та оцінки тендерної пропозиції Скаржника, в тому числі її неправомірне та необґрунтоване відхилення, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, вливають на об’єктивність визначення переможця Процедури закупівлі, призводять до порушення прав та законних інтересів Скаржника – Фізичної особи-підприємця Пилипіва Романа Ігоровича, а також ст. 40 та ст.55 Конституції України, ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень порядку проведення Процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, викладене у Протоколі Комунального підприємства «Парк «Курортний» №11-11 про розгляд тендерних пропозицій від 11 листопада 2020 року про відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Пилипів Роман Ігорович (Скаржник) та дискваліфікацію Скаржника через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації; 4. Зобов’язати Замовника визнати Фізичну особу-підприємця Пилипіва Романа Ігоровича (РНОКПП/ЄДРПОУ: 2834920578) переможцем Процедури закупівлі; 5. Повернути Суб’єкту оскарження (Скаржнику) плату за подання скарги. Додатки: 1. Протокол Комунального підприємства «Парк «Курортний» №11-11 про розгляд тендерних пропозицій від 11 листопада 2020 року про відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Пилипів Роман Ігорович (Скаржник) та дискваліфікацію Скаржника через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації – 2 аркуші; 2. Запит про надання відомостей (інформації) з ЄДРПОУ від фізичної особи-підприємця Пилипова Романа Ігоровича до Начальника головного управління статистики у Львівській області від 13.11.2020 – 1 аркуш; 3. Лист-відповідь від Головного управління статистики у Львівській області на запит про надання інформації до фізичної особи-підприємця Пилипова Романа Ігоровича №03.3-09/620/11-20 від 13.11.2020 – 1 аркуш; 4. Розширений витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо фізичної особи-підприємця Пилипова Романа Ігоровича на запит від 02.11.2020 за №1006859797 станом на 02.11.2020 року – 4 аркуші. 20 листопада 2020 року ____________________________ Фізична особа-підприємець Пилипів Роман Ігорович
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 20:09
рішення від 25.11.2020 №21848 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 20:09

Документи подані скаржником

16 листопада 2020 11:56
2.Запит в статистику.pdf
16 листопада 2020 11:56
8.Скарга до АКМУ ..pdf
16 листопада 2020 11:56
4.Розширений витяг.pdf
16 листопада 2020 11:56
5. Наказ паспорт довідка.pdf
16 листопада 2020 11:56
1. протокол 11-11pdf.pdf

Документи Органу Оскарження

19 листопада 2020 22:54
Рішення від 19.11.2020 № 21512.pdf

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 19:56
1. Протокол №11-11.pdf
20 листопада 2020 19:56
Скаргв.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пилипів Роман Ігорович 163 200,00
UAH з ПДВ
162 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРОК-ТЕХБУД" 223 992,00
UAH з ПДВ
163 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" 193 800,00
UAH з ПДВ
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОСКОЛД" 201 960,00
UAH з ПДВ
182 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 15:40
sign.p7s
03 листопада 2020 15:39
ІД про захист довкілля.pdf
03 листопада 2020 15:39
Свідоцтво_реєстр.PDF
03 листопада 2020 15:39
Звіт за півріччя 2020 року.pdf
03 листопада 2020 15:39
Звіт за 2019 рік.pdf
03 листопада 2020 15:39
Лист пояснення про податки.pdf
03 листопада 2020 15:39
ІД про бенефіціара.pdf
03 листопада 2020 15:39
ІД про звітність.pdf
03 листопада 2020 15:39
Довідка з банку.pdf
03 листопада 2020 15:39
4.10.ІД про несудимість.pdf
03 листопада 2020 15:38
4.6.Розширений витяг.pdf
03 листопада 2020 15:38
4.1.Наказ паспорт довідка.pdf
03 листопада 2020 15:38
4.2.ІД про статут.pdf
03 листопада 2020 15:38
3.1. Довідка з МВС.pdf
03 листопада 2020 15:38
2. ІД про відпов ст 17.pdf
03 листопада 2020 15:38
2.1.1.ГЛ про штрафні санкції.pdf
03 листопада 2020 15:38
1.3.1.1.Ан договір Турик.pdf
03 листопада 2020 15:38
1.3.1.1.Лист-відгук водоканал.pdf
03 листопада 2020 15:38
1.1.1.Тех паспорти.pdf
03 листопада 2020 15:38
1.1. ІД про наявність МТБ.pdf
03 листопада 2020 15:38
1.1.Відомості про учасника.pdf
03 листопада 2020 15:38
1.2.1. ІД про працівників.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 10:31
sign.p7s
04 листопада 2020 10:30
Сертифiкати вiдповiдностi.pdf
04 листопада 2020 10:30
протоколи.pdf
04 листопада 2020 10:30
пропозиція.jpeg
04 листопада 2020 10:30
Накладна на пісок.jpeg
04 листопада 2020 10:30
Наказ на директора ТзОВ.pdf
04 листопада 2020 10:30
Копія статутСатут.pdf
04 листопада 2020 10:30
Договір Горизонт-к.pdf
04 листопада 2020 10:30
Відгук Горизонт-к.pdf
04 листопада 2020 10:30
Вияг зі Статуту.pdf
04 листопада 2020 10:30
Витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2020 10:30
аспорт .pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 20:02
sign.p7s
03 листопада 2020 20:00
Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2020 20:00
Статут завірений.pdf
03 листопада 2020 20:00
сертифікати на пісок.pdf
03 листопада 2020 20:00
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
03 листопада 2020 20:00
Проект договору.pdf
03 листопада 2020 20:00
Паспорт директора.pdf
03 листопада 2020 20:00
Лист згода на обробку даних.pdf
03 листопада 2020 20:00
ІПН Клок О. Р..pdf
03 листопада 2020 20:00
Додаток 2.pdf
03 листопада 2020 20:00
Договір оренди території.pdf
03 листопада 2020 20:00
Довідка про ліцензування.pdf
03 листопада 2020 20:00
Витяг.pdf
03 листопада 2020 20:00
Баланс 2019 рік.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 21:04
sign.p7s
03 листопада 2020 21:03
9.1.Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2020 21:03
8.2.Договір Дністер.pdf
03 листопада 2020 21:03
8.2.Дністер (2).pdf
03 листопада 2020 21:03
8.2.Дністер (1).pdf
03 листопада 2020 21:03
8.1.Техн. специфікація.pdf
03 листопада 2020 21:03
7.1.Баланс, звіт 2019 (2).pdf
03 листопада 2020 21:03
7.1.Баланс, звіт 2019 (1).pdf
03 листопада 2020 21:03
5.5.Наказ директор.pdf
03 листопада 2020 21:03
5.4.Паспорт та код.pdf
03 листопада 2020 21:03
5.3.Витяг з ЄДР.pdf
03 листопада 2020 21:03
5.2..Витяг ПДВ.pdf
03 листопада 2020 21:03
5.1..Статут ПДФ.pdf
03 листопада 2020 21:03
2.3.Договір ЛЗЗк.pdf
03 листопада 2020 21:03
2.3.Відгук Платан-С.jpeg
03 листопада 2020 21:03
2.3.Відгук ЛЗЗК.PDF
03 листопада 2020 21:03
2.3._Договір_Трансгаз_15.01.2020.pdf
03 листопада 2020 21:03
2.3..Відгук Парк Курортний.jpeg
03 листопада 2020 21:03
2.2.Договір Платан С.pdf
03 листопада 2020 21:03
2.2.Договір Парк Курортний.pdf
03 листопада 2020 21:03
1.4.Лд-Галбуд екскаватор (4).jpg
03 листопада 2020 21:03
1.4.Лд-Галбуд екскаватор (3).jpg
03 листопада 2020 21:03
1.4.Лд-Галбуд екскаватор (2).pdf
03 листопада 2020 21:03
1.4.Лд-Галбуд екскаватор (2).jpg
03 листопада 2020 21:03
1.4.Лд-Галбуд екскаватор (1).pdf
03 листопада 2020 21:03
1.4.Лд-Галбуд екскаватор (1).jpg
03 листопада 2020 21:03
1.4.Лд-Галбуд екскаватор (1).jpeg
03 листопада 2020 21:03
1.4.Документи ЛД-Галбуд.pdf
03 листопада 2020 21:03
1.4..Техпаспорт.ФОРД.pdf
03 листопада 2020 21:03
1.4..Техпаспорт СКАНІЯ.pdf
03 листопада 2020 21:03
1.4..Техпаспорт МАН та причіп.pdf
03 листопада 2020 21:03
1.4..Договір №1 найму.pdf
03 листопада 2020 21:03
1.1. Довідка Обладнання.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пилипів Роман Ігорович
#2834920578
Відхилено 162 050,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 13:56
ТОВ "КРОК-ТЕХБУД"
#35217378
Відхилено 163 199,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 14:02
ПП "ОСКОЛД"
#40441097
Очікує рішення 182 988,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 13:55
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ"
#34854163
Відхилено 182 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 13:55

Документи

11 листопада 2020 13:56
sign.p7s
11 листопада 2020 13:55
протокол 11-11pdf.pdf
05 листопада 2020 15:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 листопада 2020 14:02
sign.p7s
11 листопада 2020 14:02
протокол 11-11_ 1.pdf
11 листопада 2020 13:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 листопада 2020 13:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 листопада 2020 13:54
sign.p7s
20 листопада 2020 13:54
протокол 20-11від 20.11.20.pdf
11 листопада 2020 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Актуальні тендери

До пошуку