Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту та модернізації ілюмінаційного обладнання, світлових новорічних конструкцій та прикрас
Очікувана вартість
3 916 666,66 UAH
UA-2020-10-19-003377-c 19defbe5bf9d47c69034c77913fc64f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 11:21
Очікувана вартість: 3 916 666,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 166,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з демонтажу (45111300-1 - Демонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
1 послуга
Послуги з монтажу ілюмінаційного обладнання, світлових новорічних конструкцій та прикрас (45316100-6 - Монтаж обладнання зовнішнього освітлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 11:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 11:19
Тендерна документація (ремонт).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕЖНЬОВ РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ 3 800 000,00
UAH з ПДВ
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лайтек Трейдінг" 3 879 270,59
UAH з ПДВ
3 879 270,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 11:03
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:03
Dovidka_20309535920380185771.pdf.p7s
09 листопада 2020 14:52
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:52
Довідка ст 17.pdf.p7s
09 листопада 2020 14:52
Довідка з ДФС.pdf.p7s
09 листопада 2020 14:52
Довідка ст 17.pdf
09 листопада 2020 14:52
Довідка з ДФС.pdf
06 листопада 2020 14:20
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:20
Dovidka_20309535920380185771.pdf.p7s
06 листопада 2020 14:20
Dovidka_20309535920380185771.pdf
04 листопада 2020 17:45
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:43
демографічний витяг.pdf
03 листопада 2020 20:08
Електронний підпис
03 листопада 2020 20:05
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:12
7,8,9,11.pdf
03 листопада 2020 17:12
56-61.pdf
03 листопада 2020 17:12
55.pdf
03 листопада 2020 17:12
52-54.pdf
03 листопада 2020 17:12
5-6.pdf
03 листопада 2020 17:12
45-51.pdf
03 листопада 2020 17:12
33-44.pdf
03 листопада 2020 17:12
3-4.pdf
03 листопада 2020 17:12
27-32.pdf
03 листопада 2020 17:12
26.pdf
03 листопада 2020 17:12
22.pdf
03 листопада 2020 17:12
19-21 23-25.pdf
03 листопада 2020 17:12
15.pdf
03 листопада 2020 17:12
13-14,16-18.pdf
03 листопада 2020 17:12
12.pdf
03 листопада 2020 17:12
10.pdf
03 листопада 2020 17:12
1-2.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 15:22
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:19
статут нова редакція (1).pdf
03 листопада 2020 15:19
217ДЦ 3.pdf
03 листопада 2020 15:19
ліцензія та дозвіл (2).pdf
03 листопада 2020 15:19
ПДВ копія.pdf
03 листопада 2020 15:19
протокол скан копія.pdf
03 листопада 2020 15:19
Протокол.pdf
03 листопада 2020 15:19
наказ скан копія.pdf
03 листопада 2020 15:19
ПДВ.pdf
03 листопада 2020 15:19
Наказ.pdf
03 листопада 2020 15:19
217ДЦ.pdf
03 листопада 2020 15:19
217ДЦ 4.pdf
03 листопада 2020 15:19
217ДЦ 5.pdf
03 листопада 2020 15:19
217ДЦ 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕЖНЬОВ РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лайтек Трейдінг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕЖНЬОВ РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#2638600031
Переможець 3 800 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 15:50

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Перелік виявлених невідповідностей: документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, а саме: Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру надано у вигляді завіреної копії. Разом з цим, вимогами тендерної документації вимагалось надання оригіналу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації: Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами: у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – повною копією паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати відсканований з оригіналу Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру Лежньова Руслана Віталійовича.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕЖНЬОВ РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#2638600031
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:25
ДУ2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 20:43
Ду 1 24.11-5.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 15:10
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 14:58
24.11-5.pdf укладений
26 листопада 2020 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 24/11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24/11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 18 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника