Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам’яне марки Г(13-100)
Очікувана вартість
243 996,40 UAH
UA-2020-10-19-002745-a e384fd0a363741f59228544f89cf8564
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковач Е.Й.

+380314143295 oplberegovo@uoz-zak.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992251
Місцезнаходження: 90202, Україна , Закарпатська обл., м. Берегово, вул. Мужайська, 41
Контактна особа: Ковач Е.Й.
+380314143295
oplberegovo@uoz-zak.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 15:19
Початок аукціону: 06 листопада 2020 15:19
Очікувана вартість: 243 996,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. Інформація про мову, якою мають бути подані тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.

Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. Інформація про мову, якою мають бути подані тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78.7 тони
вугілля кам’яне марки Г (13-100) (код ДК 021:2015 - 09111100-1 – вугілля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90233, Україна, Закарпатська область, с. Яноші, вул. Батозі,1 (17 км від м. Берегово, автомобільним сполученням за рахунок Постачальника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за договором реєструються в межах відповідних бюджетних асигнувань за загальним фондом та фактичних надходжень за спеціальним фондом Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 10:38
ТД_вугілля (нова редакція).doc
28 жовтня 2020 10:38
Додаток 2 Технічні вимоги (нова редакція).docx
28 жовтня 2020 10:38
Перелiк_змiн_-_лист.pdf
19 жовтня 2020 15:48
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
19 жовтня 2020 15:48
Додаток 1 Проект договору.docx
28 жовтня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 10:38
ТД_вугілля (нова редакція).doc
19 жовтня 2020 15:48
ТД_вугілля.doc
28 жовтня 2020 10:38
Додаток 2 Технічні вимоги (нова редакція).docx
19 жовтня 2020 15:48
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
28 жовтня 2020 10:38
Перелiк_змiн_-_лист.pdf
19 жовтня 2020 15:48
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
19 жовтня 2020 15:48
Додаток 1 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

посвідчення якості
Дата подання: 20 жовтня 2020 09:54
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 12:00
Доброго дня. В технічному завданні ТД Ви вимагаєте надання посвідчення про якість за 2018 або 2019 р., наше підприємство створене в 2020 році, а тому немаємо можливості подати посвідчення про якість за вказані в документації періоди, дана вимога носить дискримінаційнй характер щодо нас та недає можливості подати належнм чином підготувати тендерну пропозицію, просимо внести відповідні змін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни про які, Вас буде поінформовано пізніше

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ" 188 801,03
UAH з ПДВ
169 204,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сузір'я 209 342,00
UAH з ПДВ
169 205,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВПК ЗАХІД" 224 295,00
UAH з ПДВ
204 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 223 508,00
UAH з ПДВ
223 508,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 243 183,00
UAH з ПДВ
243 183,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Енергозахід" 243 970,00
UAH з ПДВ
243 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 17:18
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:12
цінова пропозиція.pdf.p7s
05 листопада 2020 17:12
УСТАНОВЧІ (2).rar
05 листопада 2020 17:12
цінова пропозиція.pdf.p7s
05 листопада 2020 17:12
цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2020 17:12
договір.pdf
05 листопада 2020 17:12
стаття 17.pdf
05 листопада 2020 17:12
стаття 17 по формі.pdf
05 листопада 2020 17:12
ст.16 мат - тех.rar
05 листопада 2020 17:12
Повноваження директора (2).rar
05 листопада 2020 17:12
лист-згода договора.pdf
05 листопада 2020 17:11
довідка ст.17.pdf
05 листопада 2020 17:11
довідка санкції.pdf
05 листопада 2020 17:11
довідка про корупцію.pdf
05 листопада 2020 17:11
довідка навантажувач.pdf
05 листопада 2020 17:11
довідка засудженість.pdf
05 листопада 2020 17:11
довідка заборгованість..pdf
05 листопада 2020 17:11
довідка ЄДР.pdf
05 листопада 2020 17:11
довідка довкілля.pdf
05 листопада 2020 17:11
довідка відповідальнісь.pdf
05 листопада 2020 17:11
довідка ваги автомобільні.pdf
05 листопада 2020 17:11
довідка автомобіль камаз.pdf
05 листопада 2020 17:10
гарантійний лист ДСТУ.pdf
05 листопада 2020 17:10
гарантійний лист ГЗФ ЦЕНТР.pdf
05 листопада 2020 17:10
баланс.pdf
05 листопада 2020 17:10
аналогічний договір.pdf
05 листопада 2020 16:48
цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2020 16:48
договір.pdf
05 листопада 2020 16:48
УСТАНОВЧІ (2).rar
05 листопада 2020 16:48
стаття 17.pdf
05 листопада 2020 16:48
стаття 17 по формі.pdf
05 листопада 2020 16:48
ст.16 мат - тех.rar
05 листопада 2020 16:48
Повноваження директора (2).rar
05 листопада 2020 16:48
лист-згода договора.pdf
05 листопада 2020 16:48
довідка ст.17.pdf
05 листопада 2020 16:48
довідка санкції.pdf
05 листопада 2020 16:48
довідка про корупцію.pdf
05 листопада 2020 16:48
довідка навантажувач.pdf
05 листопада 2020 16:48
довідка засудженість.pdf
05 листопада 2020 16:48
довідка заборгованість..pdf
05 листопада 2020 16:48
довідка ЄДР.pdf
05 листопада 2020 16:48
довідка довкілля.pdf
05 листопада 2020 16:48
довідка відповідальнісь.pdf
05 листопада 2020 16:48
довідка ваги автомобільні.pdf
05 листопада 2020 16:48
довідка автомобіль камаз.pdf
05 листопада 2020 16:48
гарантійний лист ДСТУ.pdf
05 листопада 2020 16:48
гарантійний лист ГЗФ ЦЕНТР.pdf
05 листопада 2020 16:48
баланс.pdf
05 листопада 2020 16:48
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 15:12
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:11
пропозиція.rar

Публічні документи

04 грудня 2020 16:24
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:16
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:14
фін звіт 2019 рік.pdf
03 листопада 2020 13:01
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:58
проект договора.rar
03 листопада 2020 12:58
тендерна пропозиція.rar
03 листопада 2020 12:58
ст 17.rar
03 листопада 2020 12:58
інші.rar
03 листопада 2020 12:58
повноваж посад ос.rar
03 листопада 2020 12:58
техн ч.rar
03 листопада 2020 12:58
кваліф кр.rar

Публічні документи

04 листопада 2020 12:35
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:34
гар лист сплата штрафу.PDF
04 листопада 2020 12:34
гар лист актуальність ціни.PDF
04 листопада 2020 12:34
дов субпідрядники.PDF
04 листопада 2020 12:34
сертифікат.pdf
04 листопада 2020 12:34
тех вимоги.PDF
04 листопада 2020 12:34
згода проект договору.PDF
04 листопада 2020 12:34
ст 17.PDF
04 листопада 2020 12:34
баланс.pdf
04 листопада 2020 12:34
дов дог.pdf
04 листопада 2020 12:34
дов працівники.PDF
04 листопада 2020 12:34
мат тех база.PDF
04 листопада 2020 12:34
пропозиція.PDF
04 листопада 2020 12:34
опис до Статуту.PDF
04 листопада 2020 12:34
оригінал Статуту.PDF
04 листопада 2020 12:34
наказ та паспорт.PDF

Публічні документи

05 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:48
38 паспорт на ваги.pdf
05 листопада 2020 13:48
технічні характеристики.pdf
05 листопада 2020 13:48
штраф 5%.jpg
05 листопада 2020 13:48
проект договору.pdf
05 листопада 2020 13:48
ст.17.pdf
05 листопада 2020 13:48
пропозиція.jpg
05 листопада 2020 13:48
про фракцію.pdf
05 листопада 2020 13:48
про ринкові ціни.jpg
05 листопада 2020 13:48
про фіз.ос.учасн..jpg
05 листопада 2020 13:48
працівники.jpg
05 листопада 2020 13:48
паспорт і код директора.pdf
05 листопада 2020 13:48
оплата лаборат.досліджень.jpg
05 листопада 2020 13:48
пільга ПДВ.jpg
05 листопада 2020 13:48
Опис статут.pdf
05 листопада 2020 13:48
посвідчення про якість.pdf
05 листопада 2020 13:48
повірка 2020 (1).pdf
05 листопада 2020 13:48
мтб.jpg
05 листопада 2020 13:48
невикорист.дитячої праці.jpg
05 листопада 2020 13:48
заходи довкілля.jpg
05 листопада 2020 13:48
купівля ваги.pdf
05 листопада 2020 13:48
зважування.jpg
05 листопада 2020 13:48
згода з проектом.jpg
05 листопада 2020 13:48
Договір Ст.Самбір ЦРЛ.pdf
05 листопада 2020 13:48
лист монарх.pdf
05 листопада 2020 13:48
лист-відгук Ст.Самбір ЦРЛ.pdf
05 листопада 2020 13:48
лист_Оптім-Паливо.pdf
05 листопада 2020 13:48
1. СТАТУТ актуальний.pdf
05 листопада 2020 13:48
ГКОМ 13-100 (1).pdf
05 листопада 2020 13:48
договір оренди склад.pdf
05 листопада 2020 13:47
баланс_30.09.2020.pdf
05 листопада 2020 13:47
грунт, каміння, сміття.jpg
05 листопада 2020 13:47
БАЛАНС 2019р..pdf
05 листопада 2020 13:47
аналогічні.jpg
05 листопада 2020 13:47
відс.користл.мотивів.jpg
05 листопада 2020 13:47
відс.заборг.по податках.jpg
05 листопада 2020 13:47
16.оригінал повірки.pdf
05 листопада 2020 13:47
відгук Вільшани.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 12:21
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:20
фінансовий звіт.pdf
04 листопада 2020 12:20
фін звіт 2020.pdf
04 листопада 2020 12:20
тех.PDF
04 листопада 2020 12:20
пропозиція.PDF
04 листопада 2020 12:20
проект договору.PDF
04 листопада 2020 12:20
Оригінал Статуту.PDF
04 листопада 2020 12:20
Накладна на ваги.pdf
04 листопада 2020 12:20
навантажувач.pdf
04 листопада 2020 12:20
лист.PDF
04 листопада 2020 12:20
копія техпаспорту.pdf
04 листопада 2020 12:20
копія посвідчення.PDF
04 листопада 2020 12:20
копія паспорту.PDF
04 листопада 2020 12:20
копія навантажувач.PDF
04 листопада 2020 12:20
копія договору послуги.PDF
04 листопада 2020 12:20
копія договору зважування.PDF
04 листопада 2020 12:20
копія дог з виробником.PDF
04 листопада 2020 12:20
копія Витягу ПДВ.PDF
04 листопада 2020 12:20
документи виробника.pdf
04 листопада 2020 12:20
довідки та листи.pdf
04 листопада 2020 12:20
довідка з місця прожив ос.PDF
04 листопада 2020 12:20
відгук Солотвинська ЗОШ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ"

ПП Сузір'я

ТОВ "ВПК ЗАХІД"

ТОВ Вуглеторфзбагачення

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

ПП "Енергозахід"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ"
#36731895
Відхилено 169 204,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 11:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 11:31
ПП Сузір'я
#22404614
Рішення скасоване 169 205,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 13:59
ПП Сузір'я
#22404614
Відхилено 169 205,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 14:06
ТОВ "ВПК ЗАХІД"
#41744728
Переможець 204 620,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 11:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 14:22

Вимога про усунення невідповідностей

від 11.11.2020 №1012/2020 Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Виходячи з вимог п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачалось, що Учасник щодо кожної з позицій зазначених в Довідці про наявність власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази обов’язково зазначає назву, підстави використання або залучення такого майна, відомості про технічний стан та місцезнаходження. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» файл «55103929_довідка наявність обладнання та матеріально-технічної бази», яка не містить інформації про місцезнаходження матеріально-технічної бази. Окрім цього, відповідно до вимог п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів передбачалось надання інформаційної довідки про виконання аналогічного договору* за 2018-2020 роки, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту; номер та дата договору, предмет договору з зазначенням обсягу; сума договору. За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» зазначеного вище документу виявлено не було. При цьому, згідно з вимогами п.п. 5.3.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції оригіналу позитивного листа-відгуку від кожного контрагента, інформація про укладення договору з яким вказана учасником у Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за 2018-2020 роки, не раніше дати оприлюднення інформації про закупівлю, з зазначенням показника обсягу вугілля, яке має/мало бути поставлене згідно договору та числового показника кількості вугілля, яке було фактично відвантажене на момент формування листа-відгука. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «55103947_лист-відгук аналогічного договору», який не містить дати видачі та формування такого листа та інформації про показник обсягу вугілля, яке має/мало бути поставлене згідно договору. Разом з цим, виходячи з інформації відображеної у відгуці йде мова про поставку 139,9 тонн вугілля марки Г13-100, в той час коли аналізуючи договір наданий у якості аналогічного та видаткову накладу, останні містять інформацію про поставку 131,9 тонн, що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Крім цього, варто зазначити, що згідно вимог тендерної документації передбачалось надання оригіналу даного документу, а Учасником надано копію, що також не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації п.п. 5.3.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Виправлена довідка, про наявність власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору* за 2018-2020 роки, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту; номер та дата договору, предмет договору з зазначенням обсягу; сума договору.. 3. Оригінал позитивного листа-відгуку від кожного контрагента, інформація про укладення договору з яким вказана учасником у Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за 2018-2020 роки, не раніше дати оприлюднення інформації про закупівлю, з зазначенням показника обсягу вугілля, яке має/мало бути поставлене згідно договору та числового показника кількості вугілля, яке було фактично відвантажене на момент формування листа-відгука. Голова тендерного комітету Е.Й. Ковач

Документи

16 листопада 2020 11:08
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 листопада 2020 14:06
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

від 30.11.2020 №1079/2020 Товариство з обмеженою відповідальністю «ВПК ЗАХІД» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.п. 5.4.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання балансу та звіту про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. На виконання зазначеної вище умови Учасником у складі поданої тендерної пропозиції надано фінансову звітність малого підприємства станом на 30 вересня 2020 року, що є порушенням, оскільки виходячи з виходячи з положень норм статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України» звітним періодом є календарний рік. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.4.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Фінансову звітність малого підприємства. Голова тендерного комітету Е.Й. Ковач

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВПК ЗАХІД"
#41744728
204 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 20:45
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 17:19
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 17:09
Договiр№277-0911.pdf укладений
14 грудня 2020 16:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 204 620,00
UAH