Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV): 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Крісло гінекологічне (відповідний код ДК-33192300-5 Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів, НК 024:2019: 36065 — Крісло гінекологічне для огляду/терапевтичних процедур, механічне))
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2020-10-19-002646-a ea3ef45bbf1244f1af376dfaeaa9a465
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боровська Олена Іванівна

+380612862805 pklinikadzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЗАПОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5"
Код ЄДРПОУ: 38969547
Місцезнаходження: 69097, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, 25
Контактна особа: Боровська Олена Іванівна
+380612862805
pklinikadzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 15:37
Початок аукціону: 05 листопада 2020 12:24
Очікувана вартість: 10 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


1 шт., м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва,буд25., категорія: п3.ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Крісло гінекологічне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 36065 — Крісло гінекологічне для огляду / терапевтичних процедур, механічне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язаний перерахувати на розрахунковий рахунок Постачальника суму, визначену в відповідному рахунку та видатковій накладній. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу на термін 10 банківських днів з дня виписання видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 15:47
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.docx
19 жовтня 2020 15:35
Додаток 3 кваліф.ст.16.doc
19 жовтня 2020 15:35
Додаток 4 довідка ст.17.doc
19 жовтня 2020 15:35
Додаток 5 для переможця.doc
19 жовтня 2020 15:35
Додаток 6 проект дог..doc
19 жовтня 2020 15:35
Додаток 7 згода перс.дані.doc
19 жовтня 2020 15:35
Додаток 8 інф.довідка.doc
19 жовтня 2020 15:34
ТД Крісло гінекологічне.doc
19 жовтня 2020 15:34
Додаток 1 тенд.пропоз..doc
19 жовтня 2020 15:34
Додаток 2 тех.вимоги.doc
19 жовтня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 15:47
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.docx
19 жовтня 2020 15:35
Додаток 3 кваліф.ст.16.doc
19 жовтня 2020 15:35
Додаток 4 довідка ст.17.doc
19 жовтня 2020 15:35
Додаток 5 для переможця.doc
19 жовтня 2020 15:35
Додаток 6 проект дог..doc
19 жовтня 2020 15:35
Додаток 7 згода перс.дані.doc
19 жовтня 2020 15:35
Додаток 8 інф.довідка.doc
19 жовтня 2020 15:34
ТД Крісло гінекологічне.doc
19 жовтня 2020 15:34
Додаток 1 тенд.пропоз..doc
19 жовтня 2020 15:34
Додаток 2 тех.вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА 9 000,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕРЛАДИН ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ 9 990,00
UAH з ПДВ
9 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:16
public_doc.p7s
17 листопада 2020 14:16
Dovidka_20317553420820127084.pdf.p7s
17 листопада 2020 14:16
Довідка МВС.pdf
07 листопада 2020 11:55
Електронний підпис
07 листопада 2020 11:55
public_doc.p7s
07 листопада 2020 11:55
Довідка податкова.pdf
07 листопада 2020 11:55
Dovidka_20266354240110056358.pdf.p7s
07 листопада 2020 11:55
Довідка МВС.pdf
07 листопада 2020 11:55
Відгук КДП договір 1520 25.09.2019.pdf
04 листопада 2020 15:16
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:15
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2020 15:15
Реєстраційні документи.pdf
04 листопада 2020 15:15
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 15:15
Лист-відгук.pdf
04 листопада 2020 15:15
Довідка ліцензія.pdf
04 листопада 2020 15:15
Витяг ЄДРПОУ липень 2020.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 14:10
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:09
Технічна докукментація.zip
04 листопада 2020 14:09
Пропозиція.pdf
04 листопада 2020 14:09
Кваліфікаційні критерії.zip
04 листопада 2020 14:09
Відповідність вимогам.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕРЛАДИН ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#1955300085
Переможець 9 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 10:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2020 13:34

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА в процедури відкритих торгів № UA-2020-10-19-002646-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів на поставку: ліжечка для новонароджених, шаф медичних, аквадистилятора, стерилізатора, бантетки, ліжко функціональне, також надано скан копії наведених в довідці договорів та документи які підтверджують факт виконання договорів. Предметом даної закупівлі є крісло гінекологічне, тому вище зазначені договори Замовник не може зарахувати як аналогічні. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно розділу 3 частини 5 тендерної документації Замовника установлено один кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону, а саме «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (вимоги наведені в Додатку 3)» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Інформаційна довідка про виконаний (в повному обсязі) аналогічний договір* (один) за предметом закупівлі за період 2018-2020р.р. (в довільній формі) в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності). 2. Копія наведеного в довідці аналогічного договору (додатки до договору (якщо такі є), додаткові угоди (якщо такі є), які є невід’ємною частиною цього договору); 3. Документи, що підтверджують його виконання (накладна або акт звірки взаєморозрахунків, або лист-підтвердження від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за відповідним предметом закупівлі). Такі документи мають бути подані обов’язко на всю суму договору. Тільки таким чином факт повного виконання договору буде підтверджено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#1955300085
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 10:18
Звіт Крісло 201.doc укладений
26 листопада 2020 10:17
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 10:07
договір укладений
23 листопада 2020 10:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 000,00
UAH