Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Постачання програмного забезпечення з правом тимчасового доступу до програмного забезпечення «OSHKOLA» для контролю освіти учнів і роботи з даними освітнього процесу учнів шляхом надання доступу до сервісу за допомогою ліцензійних ключів)
Очікувана вартість
144 786,00 UAH
UA-2020-10-19-002588-b 5bf66bbc6dcc450b8108e981f353205a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шклярук Наталія Віталіївна

380577124127
380577123083
hlg_uo_kh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146305
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ярославська, 10
Контактна особа: Шклярук Наталія Віталіївна
380577124127, 380577123083
hlg_uo_kh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 15:00
Очікувана вартість: 144 786,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 723,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути викладені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою, до нього додається переклад українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі наявності) учасника. Визнaчaльним є текст, виклaдений укpaїнськoю мoвoю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2454 послуга
ДК 021:2015 код 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Постачання програмного забезпечення з правом тимчасового доступу до програмного забезпечення «OSHKOLA» для контролю освіти учнів і роботи з даними освітнього процесу учнів шляхом надання доступу до сервісу за допомогою ліцензійних ключів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, заклади загальної середньої освіти згідно дислокації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ДК 021:2015 код 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Постачання програмного забезпечення з правом тимчасового доступу до програмного забезпечення «OSHKOLA» для контролю освіти учнів і роботи з даними освітнього процесу учнів шляхом надання доступу до сервісу за допомогою ліцензійних ключів) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 12:45
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОШКОЛА" 144 786,00
UAH
144 786,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 10:55
Електронний підпис
26 жовтня 2020 10:53
Статут кв.pdf
26 жовтня 2020 10:53
Статут 09-04-2020.pdf
26 жовтня 2020 10:53
Опис держреєстрація.pdf
26 жовтня 2020 10:53
Наказ керівник.pdf
26 жовтня 2020 10:53
Наказ керівник кв.pdf
26 жовтня 2020 10:53
ВИТЯГ.pdf
26 жовтня 2020 10:53
Витяг ПДВ.pdf
26 жовтня 2020 10:53
виписка ЄДР.pdf
26 жовтня 2020 10:53
виписка ЄДР кв.pdf
26 жовтня 2020 10:53
231 санкцii.pdf
26 жовтня 2020 10:53
230 лист_згода.pdf
26 жовтня 2020 10:53
226 персонал_нi_даннi.pdf
26 жовтня 2020 10:53
225 про_оснащення_.pdf
26 жовтня 2020 10:53
224 висновок_атестат_.pdf
26 жовтня 2020 10:53
221 Звіт UA-2018-12-22-001744.pdf
26 жовтня 2020 10:53
221 Договір101.pdf
26 жовтня 2020 10:53
221 відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОШКОЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОШКОЛА"
#41739152
Переможець 144 786,00
UAH
29 жовтня 2020 14:07

Документи

29 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:06
Протокол № 67-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОШКОЛА"
#41739152
144 786,00
UAH
Документи

Документи

29 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:06
Протокол № 67-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:58
протокол № 2.pdf зміни до договору
21 січня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 11:06
Дод угода №1.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 11:05
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 14:09
Договір № 129-20.pdf укладений
12 листопада 2020 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: Договір № 129/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завершення протоколу після відновлення з'єднання з мережою Інтернет
Номер договору про закупівлю: Договір № 129/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 144 786,00
UAH