Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Очікувана вартість
563 850,10 UAH
UA-2020-10-19-002393-b ● 88656d1fdb92452f8c5488c59da701e0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізований будинок для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів на вул. Будищанській, 4 |
Код ЄДРПОУ: | 36820437 |
Місцезнаходження: | 02097, Україна , Київська обл., Київ, вул. Будищанська, 4 |
Контактна особа: |
Мусієнко Ірина Леонідівна 380503853983 imya8483@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2020 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 563 850,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 819,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об'єкті: Житловий будинок за адресою: м. Київ, вул. Будищанська, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2020 12:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2020 12:26 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
19 жовтня 2020 12:26 |
ТД.docx | |
19 жовтня 2020 12:25 |
оголошення роботи.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
лист виробника
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:24
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 17:21
Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога щодо надання листа від виробника обладнання системи оповіщення з посиланням на оголошення про проведення торгів в системі Рrozorro, відповідно до якого подається тендерна пропозиція, в якому вирибник гарантує вчасну поставку (відвантаження) обладнання Учаснику.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки гарантійний лист, який вимагається Вами не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати ,наприклад, у суді. Незрозуміло для чого Вам даний лист, оскільки юридичну відповідальність перед Замовником буде нести саме Учасник, а не виробник чи інші суб'єкти зазначені Замовником. Також є незрозумілим, навіщо Учаснику брати гарантійний лист у виробника , якщо відповідне обладнання вже може бути придбаним і знаходитись у власності Учасника.
Крім того, Виробник зобов'язаний надавати такий документ, а наше підприємство ніяких важелів впливу на виробника не має і примусити надавати якісь документи не може.
Зважаючи на вищевикладене, внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дикримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником включено до тендерної документації вимогу про надання в складі пропозиції листа від виробника обладнання системи оповіщення з посиланням на оголошення про проведення торгів в системі Рrozorro, відповідно до якого подається тендерна пропозиція, в якому виробник гарантує вчасну поставку (відвантаження) обладнання Учаснику, оскільки Замовник бажає переконатися, що потенційний учасник – переможець точно у термін передбачений тендерною документацією отримає дане обладнання та змонтує його.
ДПС
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:27
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 17:22
У ТД наявна вимога надати оригінал документу, виданого органами ДПС, не раніше 3-го кварталу 2020 року, в якому зазначаються всі відкриті банківські рахунки учасника.
Зазначена довідка видається банками а не ДПС.
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Статтею 22 Закону УкраЇни «Про публічні закупівлі» передбачено вимоги до змісту тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 національний банк України, банки та інші фінансові установи (далі - фінансові установи) у день відкриття/закриття рахунка платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів засобами електронної пошти мережі Інтернет на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України. Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства України, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено надання Учасниками Оригіналу документу, виданого органами ДПС, не раніше 3-го кварталу 2020 року, в якому зазначаються всі відкриті банківські рахунки учасника.
Сертифікати ISO
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:29
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 17:23
У складі тендерної пропозиції надаються:
Сертифікат ІSO 9001:2015 – «Системи управління якістю» – сфера застосування – монтаж систем пожежної сигналізації. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії)
Сертифікат ІSO 37001:2016 – Система управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» – сфера застосування – монтаж систем пожежної сигналізації. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії)
Сертифікат ISO 45001:2018 "Системи менеджменту охорони працi та здоров'я. Вимоги та настанови щодо використання" – сфера застосування – монтаж систем пожежної сигналізації. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії)
Сертифікат ISO 27001:2013 "Iнформацiйнi технологii. Методи захисту. Системи менеджменту iнформацiйноi безпеки. Вимоги" - сфера застосування – монтаж систем пожежної сигналізації. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії)
Сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологiчного управлiння. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування – монтаж систем пожежної сигналізації. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії).
Усі зазначені сертифікати міжнародного зразка, проте існують ще і аналогічні сертифікати державного зразка ДСТУ ISO.
Чи не буде причиною відхилення пропозиції надання учасником сертифікатів ДСТУ ISO?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 Розділу тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону, відповідність іншим вимогам замовника та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF, зокрема іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації. Таким чином в складі пропозиції мають бути подані всі документи, які вимагаються тендерною документацією.
Дозвіл
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:31
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 17:25
У ТД наявна вимога щодо надання Дозвілу або декларація на виконання робіт з підвищеної небезпек.
Звертаємо вашу увагу, що Відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки:
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху.
3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
6. Підземні та відкриті гірничі роботи.
Тобто, при наданні послуг по встановленню протипожежної системи не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку
Додатково зазначаємо, що надання послуг по встановленню протипожежної системи здійснюється на висоті понад 1,3 метра і підтверджується відповідно до Додатку №6 Порядку декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути відкоригована або виключена з Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації учасники в складі пропозиції повинні надати Дозвіл або декларація на виконання робіт з підвищеної небезпеки. Відповідно до вимог законодавства на певний перелік робіт отримувався дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. У зв’язку із змінами в законодавстві певний перелік робіт було віднесено до можливості виконувати на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, однак дозволи вважаються чинними до завершення їх строку дії. На підставі вище викладеного в тендерній документації вказано вимогу про надання в складі пропозиції або Дозволу або декларації.
Ліцензія
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:34
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 17:25
Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога надання Довідки, лист, документ, виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій не раніше 2020 року, яким ДСНС підтверджує, що Учасник має Ліцензію на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення з переліком робіт, які може виконувати Учасник.
Навіщо учаснику надавати таку довідку, якщо учасник може надати ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення?
Зазначена ліцензія є безстроковою. ДСНС не зобов'язана надавати якісь листи чі інші документи, які не передбачені законодавством, якщо так захотілос Замовнику.
Просимо видалити зазначену неправомірну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 5. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником включено до тендерної документації вимогу про надання в складі пропозиції Довідки, лист, документ, виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій не раніше 2020 року, яким ДСНС підтверджує, що Учасник має Ліцензію на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення з переліком робіт, які може виконувати Учасник. Замовник бажає отримати послуги в термін, передбачений тендерною документацією та від учасника, який дійсно має ліцензію. Цим листом замовник бажає переконатися, що потенційний учасник – переможець точно має необхідну кваліфікацію та зможе виконати даний вид робіт. Виходячи з вищенаведеного, у замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2020-12-17-000001 • 0633532046a94ec4ac09876ceb90d58a
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2020-12-17
•
07:16
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
В Спецдоме уже существует противопожарная сигнализация. Почему кто-то решил проложить новую, никого не известили. За последний год в Спецдоме скончалось больше людей, чем за несколько лет. Киевгорсовет передал директорам спецдомов исключительные полномочия, которыми они не упустили шанса воспользоваться.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! |
563 831,76
UAH з ПДВ
|
548 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" |
548 220,00
UAH з ПДВ
|
548 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія" |
563 850,10
UAH з ПДВ
|
563 850,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! #39138281 |
Переможець |
548 100,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 18:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 17:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 17:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 17:59
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 17:58
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 17:57
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 15:00
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
19 листопада 2020 14:47
|
Договір.pdf | укладений |
19 листопада 2020 12:57
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
21 грудня 2020 10:21
|
294 429,01 UAH | UA888201720344210001000060287 Спецбудинок на вул.Будищанській,4 |
UA873005280000026000455081234 ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС" |
Оплачений |
21 грудня 2020 10:21
|
253 670,99 UAH | UA888201720344210001000060287 Спецбудинок на вул.Будищанській,4 |
UA873005280000026000455081234 ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі отриманого позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації, узв'язку з покращенням предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |