Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Повне технічне обслуговування ліфтів
Services in full maintenance of elevators
Services in full maintenance of elevators
Очікувана вартість
16 265 489,90 UAH
UA-2020-10-19-001338-c ● c876181602b4410fb01e66a787164fb4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська область обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Ціцішвілі Олександр +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise «Management Company of the Housing Stock Servicing of Holosiivskyi District of Kyiv» |
National ID: | 32375554 |
Contact point: |
Semenets Volodymyr Volodymyrovych +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Additional contacts: |
Ціцішвілі Олександр +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2020 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2020 09:55 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2020 12:09 |
Очікувана вартість: | 16 265 489,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162 654,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Publication date: | 19 жовтня 2020 09:50 |
Enquiries until: | 04 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 грудня 2020 09:55 |
Information
Estimated total value: | 16 265 490 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 162 655 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Повне технічне обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, м. Київ, Київ, проспект Голосіївський
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Services in full maintenance of elevators
CPV: 50750000-7
Період постачання:
з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2020 14:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2020 13:52 |
Зміни (перелік) до ТД_то ліфт_від 4.12.2020.doc | |
04 грудня 2020 13:52 |
тд_то ліфти зі змінами від 04_12_2020.docx |
04 грудня 2020 14:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 грудня 2020 13:52 |
Зміни (перелік) до ТД_то ліфт_від 4.12.2020.doc
|
||||||
04 грудня 2020 13:52 |
тд_то ліфти зі змінами від 04_12_2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога тендерної документації - 500 одиниць ліфтів у одному аналогічному договорі.
Дата подання: 08 листопада 2020 11:45
Дата відповіді: 09 листопада 2020 11:45
Шановний замовнику, підпункт 3.2. пункту 3, Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимогу щодо надання 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) (Копія договору укладеного протягом 2018-2020 років на виконання аналогічних послуг Учасником з кількістю ліфтів не менше 500 шт)
Дана вимога є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, що передбачені частиною 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас як учасника та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі. Окрім того, вимога щодо пред’явлення копії договору саме за 2018-2020 роки та з об’ємом ліфтів, що обслуговувались у кількості не менше 500 шт., розцінюється нами, як така, що суперечить чинному законодавству та встановлює обмежувальні та дискримінаційні положення для учасників процедури закупівель та обмежує право Учасника на участь у відкритих торгах та НАВМИСНО звужує коло учасників до таких, що наразі здійснюють обслуговування муніципального сектору міста Києва.
Вимога про виконання аналогічних послуг Учасником з кількістю ліфтів не менше 500 шт, УНЕМОЖЛИВЛЮЄ участь Учасника у конкурсі, звужує коло учасників та порушує права учасників, шляхом встановлення відверто дискримінаційних положень. З огляду на результати тендерів у місті Києві лише ДЕКІЛЬКА КОМПАНІЙ можуть виконати вищезазначену вимогу, що дає підстави вважати їх дискримінаційними, та такими, що суттєво обмежують конкуренцію на ринку технічного обслуговування ліфтів міста Києва загалом.
З огляду на стрімкий процес формування в країні ОСББ, критерій, передбачений тендерною документацією, не є об’єктивним, та є обмежувальним для кола учасників, які мають досвід виконання аналогічних послуг з технічного обслуговування ліфтів саме у багатьох ОСББ.
Звертаємо Вашу увагу на те, що при встановленні вищевказаного обмежувального критерія, Органом оскарження неодноразово приймались відповідні рішення щодо усунення дискримінаційної вимоги щодо кількості ліфтів, зокрема: Закупівля UA-2017-11-14-000392-b, Закупівля UA-2018-01-19-001433-a, Закупівля UA-2018-01-19-001433-a, Закупівля:UA-2019-02-07-000833-a.
У зв’язку з вищевикладеним просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації, ВИКЛЮЧИВШИ вимогу про надання 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) (Копія договору укладеного протягом 2018-2020 років на виконання аналогічних послуг Учасником з кількістю ліфтів не менше 500 шт), в іншому випаду ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документальне підтвердження про наявність досвіду виконання Учасником аналогічного договору надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів у період 2018-2020рр.,з кількістю ліфтів не менше 500 шт, підтверджує спроможність та наявність матеріально-технічної бази, кількості працівників для надання послуг, що є важливим критерієм для якісного технічного обслуговування житлових будинків Голосіївського району.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-19-001338-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ-2015", Код ЄДРПОУ:39813121
Дата подання: 13 листопада 2020 18:30
Дата подання: 13 листопада 2020 18:30
СКАРГА щодо оскарження положень тендерної документації
Оскарження вимог та положень ТД, які не відповідають законодавству, є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, що безпосередньо порушує право скаржника на участь у торгах у відповідності до умов та положень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема оскарження вимог ТД встановлених підпунктом 3.2 пункту 1 Додатку 1 ТД (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 20:24
рішення від 18.11.2020 №21410 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 20:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2020 №21959.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2020 17:36
рішення від 26.11.2020 №21959.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 22:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 04 грудня 2020 14:05
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 грудня 2020
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна, Київська область обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» |
16 252 601,88
UAH з ПДВ
|
16 089 946,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
16 245 835,20
UAH з ПДВ
|
16 245 835,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» #33308688 |
Рішення скасоване |
16 089 946,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 15:29
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» #33308688 |
Відхилено |
16 089 946,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 15:33
|
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #21615705 |
Переможець |
16 245 835,20
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2022 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 09:36
|
додаткова угода 2 від 30_12_2021 до 33.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 14:17
|
додаткова угода _1_вд 08_11.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 16:30
|
33 від _25_01_21.pdf | укладений |
25 січня 2021 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |