Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повне технічне обслуговування ліфтів
Services in full maintenance of elevators
Очікувана вартість
16 265 489,90 UAH
UA-2020-10-19-001338-c c876181602b4410fb01e66a787164fb4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицаєнко Ольга Валеріївна

+380445253258 vlad_vlad15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 32375554
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська область обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б
Контактна особа: Грицаєнко Ольга Валеріївна
+380445253258
vlad_vlad15@ukr.net
Додаткові контактні особи: Ціцішвілі Олександр
+380445253258
vlad_vlad15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise «Management Company of the Housing Stock Servicing of Holosiivskyi District of Kyiv»
National ID: 32375554
Contact point: Semenets Volodymyr Volodymyrovych
+380445253258
vlad_vlad15@ukr.net
Additional contacts: Ціцішвілі Олександр
+380445253258
vlad_vlad15@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 09:55
Початок аукціону: 23 грудня 2020 12:09
Очікувана вартість: 16 265 489,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162 654,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH
Publication date: 19 жовтня 2020 09:50
Enquiries until: 04 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2020 09:55

Information

Estimated total value: 16 265 490 UAH including VAT
Minimal lowering step: 162 655 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Повне технічне обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, Київ, проспект Голосіївський
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Services in full maintenance of elevators
CPV: 50750000-7
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 13:52
Зміни (перелік) до ТД_то ліфт_від 4.12.2020.doc
04 грудня 2020 13:52
тд_то ліфти зі змінами від 04_12_2020.docx
04 грудня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 13:52
Зміни (перелік) до ТД_то ліфт_від 4.12.2020.doc
11 листопада 2020 15:02
Зміни (перелік) до ТД_то ліфт_від 11.11.2020.doc
04 грудня 2020 13:52
тд_то ліфти зі змінами від 04_12_2020.docx
11 листопада 2020 15:02
тд_то ліфти зі змінами від 11_11_2020.docx
19 жовтня 2020 09:51
тд_то ліфти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога тендерної документації - 500 одиниць ліфтів у одному аналогічному договорі.
Дата подання: 08 листопада 2020 11:45
Дата відповіді: 09 листопада 2020 11:45
Шановний замовнику, підпункт 3.2. пункту 3, Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимогу щодо надання 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) (Копія договору укладеного протягом 2018-2020 років на виконання аналогічних послуг Учасником з кількістю ліфтів не менше 500 шт) Дана вимога є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, що передбачені частиною 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас як учасника та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі. Окрім того, вимога щодо пред’явлення копії договору саме за 2018-2020 роки та з об’ємом ліфтів, що обслуговувались у кількості не менше 500 шт., розцінюється нами, як така, що суперечить чинному законодавству та встановлює обмежувальні та дискримінаційні положення для учасників процедури закупівель та обмежує право Учасника на участь у відкритих торгах та НАВМИСНО звужує коло учасників до таких, що наразі здійснюють обслуговування муніципального сектору міста Києва. Вимога про виконання аналогічних послуг Учасником з кількістю ліфтів не менше 500 шт, УНЕМОЖЛИВЛЮЄ участь Учасника у конкурсі, звужує коло учасників та порушує права учасників, шляхом встановлення відверто дискримінаційних положень. З огляду на результати тендерів у місті Києві лише ДЕКІЛЬКА КОМПАНІЙ можуть виконати вищезазначену вимогу, що дає підстави вважати їх дискримінаційними, та такими, що суттєво обмежують конкуренцію на ринку технічного обслуговування ліфтів міста Києва загалом. З огляду на стрімкий процес формування в країні ОСББ, критерій, передбачений тендерною документацією, не є об’єктивним, та є обмежувальним для кола учасників, які мають досвід виконання аналогічних послуг з технічного обслуговування ліфтів саме у багатьох ОСББ. Звертаємо Вашу увагу на те, що при встановленні вищевказаного обмежувального критерія, Органом оскарження неодноразово приймались відповідні рішення щодо усунення дискримінаційної вимоги щодо кількості ліфтів, зокрема: Закупівля UA-2017-11-14-000392-b, Закупівля UA-2018-01-19-001433-a, Закупівля UA-2018-01-19-001433-a, Закупівля:UA-2019-02-07-000833-a. У зв’язку з вищевикладеним просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації, ВИКЛЮЧИВШИ вимогу про надання 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) (Копія договору укладеного протягом 2018-2020 років на виконання аналогічних послуг Учасником з кількістю ліфтів не менше 500 шт), в іншому випаду ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документальне підтвердження про наявність досвіду виконання Учасником аналогічного договору надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів у період 2018-2020рр.,з кількістю ліфтів не менше 500 шт, підтверджує спроможність та наявність матеріально-технічної бази, кількості працівників для надання послуг, що є важливим критерієм для якісного технічного обслуговування житлових будинків Голосіївського району.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-19-001338-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ-2015", Код ЄДРПОУ:39813121
Дата подання: 13 листопада 2020 18:30
СКАРГА щодо оскарження положень тендерної документації
Оскарження вимог та положень ТД, які не відповідають законодавству, є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, що безпосередньо порушує право скаржника на участь у торгах у відповідності до умов та положень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема оскарження вимог ТД встановлених підпунктом 3.2 пункту 1 Додатку 1 ТД (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 20:24
рішення від 18.11.2020 №21410 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 20:24
рішення від 26.11.2020 №21959.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 22:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 04 грудня 2020 14:05

Документи подані скаржником

13 листопада 2020 15:11
Скарга на ТД_UA-2020-10-19-001338-c (1).pdf
13 листопада 2020 15:11
Скарга на ТД_UA-2020-10-19-001338-c.docx

Документи подані замовником

20 листопада 2020 10:20
пояснення
20 листопада 2020 10:20
пояснення
20 листопада 2020 10:20
пояснення

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 грудня 2020
UA-2020-10-19-001338-cc876181602b4410fb01e66a787164fb4
Найменування: Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 32375554
Місцезнаходження: 03039, Україна, Київська область обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 08:44
Електронний підпис
09 грудня 2020 08:44
Електронний підпис
09 грудня 2020 08:42
МАЙСТЕРЛІФТ_21681-1_p7s.zip
07 грудня 2020 10:56
Електронний підпис
07 грудня 2020 10:56
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:40
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:40
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:03
4 Кваліфікація .rar
17 листопада 2020 17:03
2 Кваліфікація .rar
17 листопада 2020 17:03
3 Кваліфікація.rar
17 листопада 2020 17:03
5 Кваліфікація.rar
17 листопада 2020 17:03
1. Технічні документи.rar
17 листопада 2020 17:03
1 Кваліфікація.rar
17 листопада 2020 17:02
1 Інші документи.rar
17 листопада 2020 17:02
Банківська гарантія_21681_p7s.zip
17 листопада 2020 17:02
1 Ст 17.rar
17 листопада 2020 17:02
1 Тендерна пропозиція .pdf

Документи

Публічні документи

05 січня 2021 15:23
Електронний підпис
05 січня 2021 15:21
МВС Тишкевич.rar
05 січня 2021 15:21
МВС Бондаренко.rar
05 січня 2021 15:21
Довідка.zip
05 січня 2021 15:21
Довідка ДПІ.pdf
05 січня 2021 15:21
Довідка (2).zip
05 січня 2021 15:21
Довідка (1).zip
05 січня 2021 15:21
банкруство.pdf
11 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:38
Банківська гарантія.rar
18 листопада 2020 17:40
Електронний підпис
18 листопада 2020 17:40
Електронний підпис
18 листопада 2020 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2020 16:27
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:27
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:26
Пропозиція.pdf
18 листопада 2020 16:26
Голосіїво калькуляція_2021.pdf
18 листопада 2020 16:26
9.rar
18 листопада 2020 16:26
8.rar
18 листопада 2020 16:26
7.rar
18 листопада 2020 16:26
6.rar
18 листопада 2020 16:26
5.rar
18 листопада 2020 16:26
4.rar
18 листопада 2020 16:26
3.3.rar
18 листопада 2020 16:26
3.rar
18 листопада 2020 16:26
2.rar
18 листопада 2020 16:26
1.1.rar
18 листопада 2020 16:26
1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 16 252 601,88
UAH з ПДВ
16 089 946,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 16 245 835,20
UAH з ПДВ
16 245 835,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 08:44
Електронний підпис
09 грудня 2020 08:44
Електронний підпис
09 грудня 2020 08:42
МАЙСТЕРЛІФТ_21681-1_p7s.zip
07 грудня 2020 10:56
Електронний підпис
07 грудня 2020 10:56
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:40
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:40
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:03
4 Кваліфікація .rar
17 листопада 2020 17:03
2 Кваліфікація .rar
17 листопада 2020 17:03
3 Кваліфікація.rar
17 листопада 2020 17:03
5 Кваліфікація.rar
17 листопада 2020 17:03
1. Технічні документи.rar
17 листопада 2020 17:03
1 Кваліфікація.rar
17 листопада 2020 17:02
1 Інші документи.rar
17 листопада 2020 17:02
Банківська гарантія_21681_p7s.zip
17 листопада 2020 17:02
1 Ст 17.rar
17 листопада 2020 17:02
1 Тендерна пропозиція .pdf

Публічні документи

05 січня 2021 15:23
Електронний підпис
05 січня 2021 15:21
МВС Тишкевич.rar
05 січня 2021 15:21
МВС Бондаренко.rar
05 січня 2021 15:21
Довідка.zip
05 січня 2021 15:21
Довідка ДПІ.pdf
05 січня 2021 15:21
Довідка (2).zip
05 січня 2021 15:21
Довідка (1).zip
05 січня 2021 15:21
банкруство.pdf
11 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:38
Банківська гарантія.rar
18 листопада 2020 17:40
Електронний підпис
18 листопада 2020 17:40
Електронний підпис
18 листопада 2020 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2020 16:27
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:27
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:26
Пропозиція.pdf
18 листопада 2020 16:26
Голосіїво калькуляція_2021.pdf
18 листопада 2020 16:26
9.rar
18 листопада 2020 16:26
8.rar
18 листопада 2020 16:26
7.rar
18 листопада 2020 16:26
6.rar
18 листопада 2020 16:26
5.rar
18 листопада 2020 16:26
4.rar
18 листопада 2020 16:26
3.3.rar
18 листопада 2020 16:26
3.rar
18 листопада 2020 16:26
2.rar
18 листопада 2020 16:26
1.1.rar
18 листопада 2020 16:26
1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Рішення скасоване 16 089 946,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 15:29
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Відхилено 16 089 946,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 15:33
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 16 245 835,20
UAH з ПДВ
05 січня 2021 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2021 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
16 245 835,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2022 16:31
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 09:36
додаткова угода 2 від 30_12_2021 до 33.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:23
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 14:17
додаткова угода _1_вд 08_11.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 14:15
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 16:30
33 від _25_01_21.pdf укладений
25 січня 2021 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 14 березня 2022
Сума оплати за договором: 17 711 668,39
UAH (в тому числі ПДВ 2 951 944,73 UAH)