Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування фонтану на площі Театральній
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-10-19-000963-b 68b4aeac5bb145dda5fdb22fed7f4288
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 15:50
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: Технічне обслуговування фонтану на площі Театральній
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Технічне обслуговування фонтану на площі Театральній.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 71340000-3: Комплексні інженерні послуги.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 06.11.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток № __).
Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги.
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 500,00 грн. (1%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування фонтану на площі Театральній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 14:05
Перелік змін.docx
29 жовтня 2020 14:05
Додаток №4 Проект договору (нова редакція).docx
29 жовтня 2020 14:04
Тендерна документація (нова редакція).docx
20 жовтня 2020 08:35
Перелік змін.docx
20 жовтня 2020 08:34
Додаток 6 (нова редакція).docx
20 жовтня 2020 08:34
Додаток 5 (нова редакція).docx
20 жовтня 2020 08:34
Додаток 3 (нова редакція).docx
20 жовтня 2020 08:34
Додаток 2 (нова редакція).docx
20 жовтня 2020 08:34
Додаток 1 (нова редакція).doc
19 жовтня 2020 10:19
Оголошення.docx
29 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 08:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 10:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 14:05
Перелік змін.docx
29 жовтня 2020 14:05
Додаток №4 Проект договору (нова редакція).docx
20 жовтня 2020 08:34
Додаток 4 (нова редакція)Проект договору.docx
19 жовтня 2020 10:19
Додаток 4 Проект договору.docx
29 жовтня 2020 14:04
Тендерна документація (нова редакція).docx
20 жовтня 2020 08:33
Тендерна документація (нова редакція).docx
19 жовтня 2020 10:18
Тендерна документація.docx
20 жовтня 2020 08:35
Перелік змін.docx
20 жовтня 2020 08:34
Додаток 6 (нова редакція).docx
19 жовтня 2020 10:19
Додаток 6.docx
20 жовтня 2020 08:34
Додаток 5 (нова редакція).docx
19 жовтня 2020 10:19
Додаток 5.docx
20 жовтня 2020 08:34
Додаток 3 (нова редакція).docx
19 жовтня 2020 10:19
Додаток 3.docx
20 жовтня 2020 08:34
Додаток 2 (нова редакція).docx
19 жовтня 2020 10:18
Додаток 2.docx
20 жовтня 2020 08:34
Додаток 1 (нова редакція).doc
19 жовтня 2020 10:18
Додаток 1.doc
19 жовтня 2020 10:19
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 13:05
Кінець періоду оскарження: 10 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 10 листопада 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі за № UA-2020-10-19-000963-b Технічне обслуговування фонтану на площі Театральній
Документи:
30 жовтня 2020 13:04
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:03
Протокол №607_0001.pdf