Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Футбольні ворота
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-10-17-000427-a e17c1e7e381144ecacc38e3cda5c6ffa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчишин Василь

380661045069 LIRIKUS911@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04356194
Місцезнаходження: 76491, Україна , Івано-Франківська обл., Вовчинець, ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА, будинок 39
Контактна особа: Шевчишин Василь
380661045069
LIRIKUS911@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2020 23:04
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 12:42
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37450000-7: Спортивний інвентар для полів і кортів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Футбольні ворота
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37450000-7 — Спортивний інвентар для полів і кортів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар буде здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання товару шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2020 23:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2020 23:03
Документація.docx
17 жовтня 2020 23:03
Дод. 4 Проект договору.doc
17 жовтня 2020 23:03
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-17-000427-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХУДОКОРМОВ ОЛЕКСАНДР РОМАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3583104596
Дата подання: 03 листопада 2020 16:25
Вимога
Додано файл у форматІ PDF
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2020 20:16
1. Розгляд вимоги яка надійшла 03 листопада 2020р. о 16:25 год., від учасника ФОП ХУДОКОРМОВ ОЛЕКСАНДР РОМАНОВИЧ, пропозиція «ФОП ХУДОКОРМОВ ОЛЕКСАНДР РОМАНОВИЧ» за кількістю учасників є останньою 3 та за ціною є найвищою 100 000,00 тис. грн.» на рішення уповноваженої особи щодо наміру укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі торгів UA-2020-10-17-000427-a з ФОП Макарова Євгенія Володимирівна, яка за результатами аукціону була першою з пропозицією 98 000,00 тис гривень.
Слухали:
Уповноважена особа з питань публічних закупівель Шевчишина В.С. який розглянув вимогу яка надійшла 03 листопада 2020 о 15:25 під UA-2020-10-17-000427-a, від учасника ФОП ХУДОКОРМОВ ОЛЕКСАНДР РОМАНОВИЧ, щодо невідповідності вимогам пропозиції переможця торгів ФОП Макарова Є.В.:
- ФОП Макарова Євгенія Володимирівна, надала копію паспорту тим самим підтвердила вимоги Замовника.
- Постачальник зобов’язується засвідчити якість Товару належним товаросупровідним документом (сертифікатом відповідності та/або сертифікатом якості та/або декларацією виробника та/або протоколом досліджень та/або протоколом випробовувань та/або протоколом аналізу та/або протоколом огляду Товару тощо), який передається разом з Товаром. Тобто учасник якого визнано переможцем.
- Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації (наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи);
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок);
- недодержання встановленних форм згідно Додатків до цієї документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась замовником, зазначені у наданому документі/документах (у разі, якщо вся інформація, що вимагалась замовником, не зазначена у наданому/их документі/ах, пропозицію такого учасника буде відхилено замовником як таку, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі);
- зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення);
- подання документів пропозиції у інших форматах, ніж PDF, розширення програм, що здійснюють архівацію даних (rar, zip), але вони придатні для машинозчитування або елетронних документів в електронну систему закупівель,
- інші.
Рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається Уповноваженою особою замовника.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

03 листопада 2020 16:25
Вимога.pdf

Документи

04 листопада 2020 20:16
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Макарова Євгенія Володимирівна 99 000,00
UAH з ПДВ
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Монастирський Богдан Степанович 99 660,00
UAH з ПДВ
98 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХУДОКОРМОВ ОЛЕКСАНДР РОМАНОВИЧ" 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:52
Санепід висновок.jpg
26 жовтня 2020 14:52
Витяг Макарова_05_08_2020.rtf
26 жовтня 2020 14:52
Проєкт договору.pdf
26 жовтня 2020 14:52
Виписка2.jpg
26 жовтня 2020 14:52
Виписка1.jpg
26 жовтня 2020 14:52
Макарова_паспорт.pdf
26 жовтня 2020 14:52
ІН.pdf
26 жовтня 2020 14:52
7_Довідка_сертифікація.pdf
26 жовтня 2020 14:52
витяг_ЄП.jpg
26 жовтня 2020 14:52
6_Довідка_повноваження.pdf
26 жовтня 2020 14:52
3_Тех характеристики.pdf
26 жовтня 2020 14:52
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 22:52
Електронний підпис
28 жовтня 2020 22:50
4_SERTYFIKATY-1.zip
28 жовтня 2020 22:50
3_CHASTYNA_INSHI_DOKUMENTY.zip
28 жовтня 2020 22:50
2_CHASTYNA_TEKHNICHNA.zip
28 жовтня 2020 22:50
1_CHASTYNA KVALIFIKATSIJNA-2.zip
28 жовтня 2020 22:50
1_CHASTYNA KVALIFIKATSIJNA-1.zip
28 жовтня 2020 22:50
zgoda_z_umovamy.pdf
28 жовтня 2020 22:50
Istotni_umovy.pdf
28 жовтня 2020 22:50
Dogovir.pdf
28 жовтня 2020 22:50
Tex_Vymogy_tovar.pdf
28 жовтня 2020 22:50
Forma_PROPOZYCIYA-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Макарова Євгенія Володимирівна

ФОП Монастирський Богдан Степанович

ФОП "ХУДОКОРМОВ ОЛЕКСАНДР РОМАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Макарова Євгенія Володимирівна
#2832515607
Переможець 98 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:52

Документи

30 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:51
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Макарова Євгенія Володимирівна
#2832515607
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:51
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 10:53
Додаткова.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 10:53
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 10:39
Договір.pdf укладений
06 листопада 2020 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами договору та Законом України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 65 500,00
UAH