Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонери
Очікувана вартість
662 400,00 UAH
UA-2020-10-16-011392-c 261f8dfb89604666a25af21c01cd02fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Яковлева

+380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Галина Яковлева
+380442000883
h.yakovleva@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 19:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 14:01
Очікувана вартість: 662 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 312,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Кондиціонери (код 39710000-2 «Електричні побутові прилади» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Строк поставки товару: поставка товару здійснюється у строк, що не перевищує 30 календарних днів з дати укладання Договору.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 19 000,00 грн (дев’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально у тендерній документації.
Відповідальні за проведення процедури закупівлі:
- з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua.
- з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Довгич Юрій Володимирович, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-39, e-mail: yu.dovgych@nazk.gov.ua.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92 штуки
Кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39717200-3 — Кондиціонери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати за договором (порядок здійснення розрахунків): з метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Покупцю належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі XІІІ Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 19:26
Проєкт договору.docx
16 жовтня 2020 19:26
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-011392-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:41952219
Дата подання: 19 жовтня 2020 10:28
Ціна
Шановний Замовник. У Додатку 4 до тендерної документації вказано : "Ціна вказується з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до чинного законодавства України, а також доставки, розвантажування, монтажу встановлених кріплень, підключення, вартості електрокабелю, розеток тощо для налагодження та коректної роботи кондиціонерів в приміщеннях Покупця." Звертаємо Вашу увагу , що при наданні таких послуг (монтажу) з урахуванням вартості кондиціонерів у кількості 92 шт. орієнтовна ціна Закупівлі - не є реальною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2020 12:47
Шановний учасник. Внесення змін до тендерної документації на сьогоднішній день не передбачається. Монтаж, доставка, розвантажування, встановлення кріплень тощо та пусконалагоджувальні роботи входять у вартість (ціну) товару і не закуповуються окремо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕНСЕЙ ГРУП" 637 637,28
UAH з ПДВ
631 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Київ Комфорт 661 958,40
UAH з ПДВ
633 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САТ МАЙСТЕР" 649 704,00
UAH з ПДВ
644 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 15:58
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:54
Довідка по торг людьми.pdf
26 листопада 2020 15:54
Довідка.zip
26 листопада 2020 15:54
Довідка ст.17(дит пр).pdf
26 листопада 2020 15:54
Довідка Сенсей.pdf
26 листопада 2020 15:54
Довідка про співпрацю.pdf
26 листопада 2020 15:54
Довідка про банкрутство.pdf
26 листопада 2020 15:54
Довідка МВС.pdf
26 листопада 2020 15:54
Довідка Крилов.pdf
26 листопада 2020 15:54
Довідка (1).zip
26 листопада 2020 15:54
file (16).pdf
26 листопада 2020 15:54
101350030046691.XML
25 листопада 2020 12:22
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:22
Пропозиція оновлена.pdf
25 листопада 2020 11:18
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:17
Пропозиція оновлена.pdf
19 листопада 2020 09:44
Електронний підпис
19 листопада 2020 09:43
Пропозиція.pdf
17 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:11
Лист з номером.pdf
17 листопада 2020 15:51
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:50
Фото кондиціонера.jpg
17 листопада 2020 15:39
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:38
Накладная Аули.pdf
17 листопада 2020 15:38
Відгук Аули.pdf
17 листопада 2020 15:38
Відгук НАДС.pdf
17 листопада 2020 15:38
Видаткова НАДС.pdf
17 листопада 2020 15:38
Досвід Сенсей.pdf
17 листопада 2020 15:38
Договор Аули 28 09 20.pdf
17 листопада 2020 15:38
Статут Сенсей 27 09 19.pdf
17 листопада 2020 15:38
Сертификат Сенсей.pdf
02 листопада 2020 09:39
Електронний підпис
02 листопада 2020 09:38
Довідка про активи.pdf
02 листопада 2020 09:38
Витяг Сенсей 29.10.2020.pdf
30 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:49
Досвід.rar
27 жовтня 2020 10:41
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:36
Пропозиція конд.pdf
22 жовтня 2020 11:23
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:23
Довідка Радабанк.pdf
21 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:31
Статут стор 7-13.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Статут стор 1-7.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Рішення про підпис.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Пропозиція конд.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Про санкції.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Працівники (оновлена).pdf
21 жовтня 2020 17:31
Порівняльна таблиця.pdf
21 жовтня 2020 17:31
паспорт Крилов С.А. 2019.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Опис Сенсей груп.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Неліцензування.pdf
21 жовтня 2020 17:31
наказ, протокол Сенсей.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Лист ст 17.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Лист про відмови.pdf
21 жовтня 2020 17:31
каталог Sensei.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Інструкція AQUILON-mbw.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Досвід.rar
21 жовтня 2020 17:31
Договор.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Довідка про підпис.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Довідка про активи.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Довідка МВС.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Відомості.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Витяг Сенсей 21.09.20.pdf
21 жовтня 2020 17:31
Виписка ЄДРПОУ.PDF
21 жовтня 2020 17:31
Видаткова ПФУ Рівне.pdf
21 жовтня 2020 17:31
07_Свідоцтво ПДВ СЕНСЕЙ.PDF

Публічні документи

01 листопада 2020 09:40
Електронний підпис
01 листопада 2020 09:40
Цінова пропозиція (5).zip.p7s
01 листопада 2020 09:40
Цінова пропозиція (5).zip
30 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:28
Відповідність.zip.p7s
30 жовтня 2020 14:28
Відповідність.zip
30 жовтня 2020 14:28
Цінова пропозиція.zip.p7s
30 жовтня 2020 14:28
Цінова пропозиція.zip

Публічні документи

30 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:50
Лист- відгук.pdf
30 жовтня 2020 14:32
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:31
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
30 жовтня 2020 14:31
Статут.pdf
30 жовтня 2020 14:31
Наказ.pdf
30 жовтня 2020 14:31
лист-згода ПД.pdf
30 жовтня 2020 14:31
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.pdf
30 жовтня 2020 14:31
Видаткова + відгук.pdf
30 жовтня 2020 14:31
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕНСЕЙ ГРУП"

ТОВ Київ Комфорт

ПП "САТ МАЙСТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕНСЕЙ ГРУП"
#37534118
Переможець 631 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 17:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2020 18:48

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом Кондиціонери (код 39710000-2 «Електричні побутові прилади» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), UA-2020-10-16-011392-c. Перелік виявлених невідповідностей. І. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» надано: 1. Довідку щодо наявності аналогічних договорів без номера і дати. 2. Копію договору від 27.08.2020 № 21, укладеного між ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» та Військовою частиною А4180 з копією первинного документу та рекомендаційним листом (листом-відгуком) від контрагента до нього. 3. Копію договору від 20.12.2019 № 503, укладеного між ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» та Головним управлінням Пенсійного фонду України в Рівненській області з копією первинного документу до нього. 4. Копію договору від 28.09.2020 № 28/09/20Т, укладеного між ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» та Комунальним підприємством Дніпровської області ради «Аульський водовід» з копією первинного документу до нього. 5. Копію договору від 20.11.2019 № 463, укладеного між ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» та Центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва з копією первинного документу до нього. 6. Копію договору від 02.12.2019 № 196, укладеного між ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» та Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області з копією первинного документу до нього. ІІ. На підтвердження відповідності зазначеній вимозі у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» надано: копію статуту ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП», затвердженого протокольним рішенням загальних зборів учасника ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» від 19.09.2017 № 9/17 та опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» від 30.09.2019. Під час розгляду цих документів були виявлені такі невідповідності: І. 1. У копії договору від 27.08.2020 № 21, укладеного між ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» та Військовою частиною А4180 відсутня інформація щодо монтажу кондиціонерів, що були поставлені. 2. Копію договору від 20.12.2019 № 503, укладеного між ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» та Головним управлінням Пенсійного фонду України в Рівненській області надано без листа-відгука від контрагента. У копії зазначеного договору відсутня інформація щодо монтажу кондиціонерів що були поставлені. 3. Копію договору від 28.09.2020 № 28/09/20Т, укладеного між ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» та Комунальним підприємством Дніпровської області ради «Аульський водовід» надано без листа-відгука від контрагента. 4. Копію договору від 20.11.2019 № 463, укладеного між ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» та Центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва надано без листа-відгука від контрагента. 5. Копію договору від 02.12.2019 № 196, укладеного між ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» та Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області надано без листа-відгука від контрагента. ІІ. За кодом доступу 220479184842, що міститься у зазначеному описі, збережено статут ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП», затверджений протокольним рішенням загальних зборів учасника ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» від 27.09.2019 № 8/19, тоді як у складі тендерної пропозиції ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» надано статут, затверджений протокольним рішенням загальних зборів учасника ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» від 19.09.2017 № 9/17. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. І. Абзацом 2 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено вимогу щодо завантаження необхідних документівта/або інформації, в тому числі: «інформації та/або документів, що підтверджують відповідність Учасника установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно із додатком 1 до тендерної документації». Пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо надання учасником: «Копія/ї аналогічного/их договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору. Аналогічний договір має бути наданий з додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, додатковими угодами тощо). Первинні документи, що підтверджують виконання Учасником аналогічного договору мають бути подані в повному обсязі. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на поставку (з монтажем) кондиціонерів». ІІ. Абзацами 6, 7, 8 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено вимогу щодо завантаження необхідних документівта/або інформації, в тому числі: «Також, на підтвердження повноваження щодо підпису тендерної пропозиції для юридичних осіб, надається копія статуту (діюча редакція, з урахуванням змін і доповнень до статуту та обов’язковим підтвердженням таких реєстраційних дій (опис), у разі проведення їх після 01.01.2016)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. І. Копію/ії аналогічного/их договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору. Аналогічний договір має бути наданий з додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, додатковими угодами тощо). Первинні документи, що підтверджують виконання Учасником аналогічного договору мають бути подані в повному обсязі. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на поставку (з монтажем) кондиціонерів. ІІ. Також, на підтвердження повноваження щодо підпису тендерної пропозиції для юридичних осіб, надається копія статуту (діюча редакція, з урахуванням змін і доповнень до статуту та обов’язковим підтвердженням таких реєстраційних дій (опис), у разі проведення їх після 01.01.2016).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕНСЕЙ ГРУП"
#37534118
631 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:33
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 09:43
Договір 148_20.pdf укладений
03 грудня 2020 09:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 631 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 105 166,67 UAH)