Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газове паливо (газ скраплений для автомобільного транспорту)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-10-16-011123-c ● 9934ca1029f847a6a07c381e26333097
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Вебсайт: | https://likar.center/ |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Віра Колеснік +380985996901 v.kolesnik@likar.center |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 13:42 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 літр
Газ скраплений для автомобільного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2020 18:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2020 18:11 |
Форма пропозиції.xlsx | |
16 жовтня 2020 18:11 |
Тендерна документація.docx.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-16-011123-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:12
Вимога
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.
Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути
Згорнути
1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.
Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 14:35
Шановний учасник, вашу вимогу розглянуто. Вказані вами зауваження стосовно внесення змін в тендерну документацію та проєкт договору є безпідставними, так як зазначені у вашій вимозі пункти відображені в проєкті договору. У разі наявності зауважень просимо надати конкретні редакції пунктів проєкту договору, які потребують змін.
Номер вимоги: UA-2020-10-16-011123-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКО-МЕТАН", Код ЄДРПОУ:41575464
Дата подання: 18 листопада 2020 12:21
Вимога до рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника
При розгляді, тендерним комітетом Замовника – Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради, поданої тендерної документації Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН», згідно протоколу № 817 від 17.11.2020р. – винесено рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «ЕКО-МЕТАН», у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції тендерній документації, а саме: Учасником ТОВ "ЕКО-МЕТАН" (41575464) в жодному з документів не зазначено термін дії талонів (карток/бланків-дозволів) на газ скраплений для автомобільного транспорту, відповідно до п. 3.1.2. 17.11.2020 тендерної документації строк дії талонів (карток/бланків-дозволів) повинен бути не менше 12 місяців від дати їх поставки.
ТОВ «ЕКО-МЕТАН» в протоколі № 817 від 17.11.2020р. вбачає дискримінаційне відношення до себе як до Учасника, так як тендерна документація була подана своєчасно в повному обсязі та відповідала всім вимогам учасника відповідно до законодавства.
Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо документального підтвердження пункту 3.1.2. (Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики позиції). Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ЕКО-МЕТАН» відповідала усім вимогам Замовника, в тому числі щодо терміну дії талонів (карток/бланків-дозволів) не менше 12 місяців від дати їх поставки.
З урахуванням вище викладеного пропонуємо Вам розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН» ще раз більш детально. В іншому випадку з метою дотримання вимог чинного законодавства України та захисту своїх порушених прав будемо вимушені звернутися до уповноважених органів.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ЕКО-МЕТАН» в протоколі № 817 від 17.11.2020р. вбачає дискримінаційне відношення до себе як до Учасника, так як тендерна документація була подана своєчасно в повному обсязі та відповідала всім вимогам учасника відповідно до законодавства.
Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо документального підтвердження пункту 3.1.2. (Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики позиції). Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ЕКО-МЕТАН» відповідала усім вимогам Замовника, в тому числі щодо терміну дії талонів (карток/бланків-дозволів) не менше 12 місяців від дати їх поставки.
З урахуванням вище викладеного пропонуємо Вам розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН» ще раз більш детально. В іншому випадку з метою дотримання вимог чинного законодавства України та захисту своїх порушених прав будемо вимушені звернутися до уповноважених органів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2020 16:01
Шановний учасник!
На вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до п.18.6.1. тендерної документації учасник у складі тендерної документації має надати заповнену форму тендерної пропозиції, якою у графі “Інформація про технічні та якісні характеристики, інші відомості” передбачено надання інформації про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, які відповідають вимогам п.3.1.2 тендерної документації. У наданій вами формі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, що унеможливлює встановити термін дії талонів (карток/бланків-дозволів).
На вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до п.18.6.1. тендерної документації учасник у складі тендерної документації має надати заповнену форму тендерної пропозиції, якою у графі “Інформація про технічні та якісні характеристики, інші відомості” передбачено надання інформації про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, які відповідають вимогам п.3.1.2 тендерної документації. У наданій вами формі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, що унеможливлює встановити термін дії талонів (карток/бланків-дозволів).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СП САН |
157 500,00
UAH з ПДВ
|
153 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО-МЕТАН" |
163 660,00
UAH з ПДВ
|
155 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
170 100,00
UAH з ПДВ
|
156 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
171 360,00
UAH з ПДВ
|
171 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
171 500,00
UAH з ПДВ
|
171 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
175 560,00
UAH з ПДВ
|
175 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СП САН #38562586 |
Рішення скасоване |
153 860,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 12:12
|
ТОВ СП САН #38562586 |
Відхилено |
153 860,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 12:22
|
ТОВ "ЕКО-МЕТАН" #41575464 |
Відхилено |
155 020,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 16:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Рішення скасоване |
156 960,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 12:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
156 960,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 16:38
|
Додаткова угода № 3_359 від 05.08.2021 до договору поставки №427 від 01.12.2020.pdf | укладений |
06 серпня 2021 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2021 18:31
|
Договір про внесення змін 15.01.2021 2-26.pdf | зміни до договору |
15 січня 2021 18:28
|
Договір про внесення змін 15.01.2021 2-26 з КЕП.zip | зміни до договору |
15 січня 2021 18:28
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 17:23
|
Договір поставки (газ скраплений для автомобільного транспорту) 01.12.2020 №427.pdf | укладений |
01 грудня 2020 17:21
|
Договір поставки (газ скраплений для автомобільного транспорту) 01.12.2020 №427 з електронними підписами.zip | укладений |
01 грудня 2020 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 427 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |