Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо (газ скраплений для автомобільного транспорту)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-10-16-011123-c 9934ca1029f847a6a07c381e26333097
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Колеснік

+380985996901 v.kolesnik@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: https://likar.center/
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Віра Колеснік
+380985996901
v.kolesnik@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:42
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 літр
Газ скраплений для автомобільного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 18:11
Форма пропозиції.xlsx
16 жовтня 2020 18:11
Тендерна документація.docx.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-011123-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:12
Вимога
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.

Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.

1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.

1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 14:35
Шановний учасник, вашу вимогу розглянуто. Вказані вами зауваження стосовно внесення змін в тендерну документацію та проєкт договору є безпідставними, так як зазначені у вашій вимозі пункти відображені в проєкті договору. У разі наявності зауважень просимо надати конкретні редакції пунктів проєкту договору, які потребують змін.
Номер вимоги: UA-2020-10-16-011123-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКО-МЕТАН", Код ЄДРПОУ:41575464
Дата подання: 18 листопада 2020 12:21
Вимога до рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника
При розгляді, тендерним комітетом Замовника – Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради, поданої тендерної документації Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН», згідно протоколу № 817 від 17.11.2020р. – винесено рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «ЕКО-МЕТАН», у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції тендерній документації, а саме: Учасником ТОВ "ЕКО-МЕТАН" (41575464) в жодному з документів не зазначено термін дії талонів (карток/бланків-дозволів) на газ скраплений для автомобільного транспорту, відповідно до п. 3.1.2. 17.11.2020 тендерної документації строк дії талонів (карток/бланків-дозволів) повинен бути не менше 12 місяців від дати їх поставки.

ТОВ «ЕКО-МЕТАН» в протоколі № 817 від 17.11.2020р. вбачає дискримінаційне відношення до себе як до Учасника, так як тендерна документація була подана своєчасно в повному обсязі та відповідала всім вимогам учасника відповідно до законодавства.

Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо документального підтвердження пункту 3.1.2. (Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики позиції). Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ЕКО-МЕТАН» відповідала усім вимогам Замовника, в тому числі щодо терміну дії талонів (карток/бланків-дозволів) не менше 12 місяців від дати їх поставки.

З урахуванням вище викладеного пропонуємо Вам розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-МЕТАН» ще раз більш детально. В іншому випадку з метою дотримання вимог чинного законодавства України та захисту своїх порушених прав будемо вимушені звернутися до уповноважених органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2020 16:01
Шановний учасник!
На вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до п.18.6.1. тендерної документації учасник у складі тендерної документації має надати заповнену форму тендерної пропозиції, якою у графі “Інформація про технічні та якісні характеристики, інші відомості” передбачено надання інформації про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, які відповідають вимогам п.3.1.2 тендерної документації. У наданій вами формі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, що унеможливлює встановити термін дії талонів (карток/бланків-дозволів).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СП САН 157 500,00
UAH з ПДВ
153 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-МЕТАН" 163 660,00
UAH з ПДВ
155 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 170 100,00
UAH з ПДВ
156 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 171 360,00
UAH з ПДВ
171 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 171 500,00
UAH з ПДВ
171 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 175 560,00
UAH з ПДВ
175 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 11:42
Електронний підпис
01 листопада 2020 15:13
Електронний підпис
01 листопада 2020 12:36
тендерна пропозиція 2.pdf
01 листопада 2020 12:36
тендерна пропозиція 1.pdf
01 листопада 2020 12:36
талони.pdf
01 листопада 2020 12:36
пропозиція стр.1.pdf
01 листопада 2020 12:36
пропозиція стр. 2.pdf
01 листопада 2020 12:36
копія Статуту стр.7.pdf
01 листопада 2020 12:36
копія Статуту стр.6.pdf
01 листопада 2020 12:36
копія Статуту стр.5.pdf
01 листопада 2020 12:36
копія Статуту стр.4.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія Статуту стр.3.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія Статуту стр.2.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія Статуту стр.1.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія паспорта якості.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія паспорта директора.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія накладної НІКА-ГРАН.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія ліцензії Жуйка 43 стр.3.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія ліцензії Жуйка 43 стр.2.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія ліцензії Жуйка 43 стр.1.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія дозволу ТОВ СП САН.pdf
01 листопада 2020 12:35
Копія дозволу ТОВ СП САН 2.pdf
01 листопада 2020 12:35
Копія дозволу ТОВ СП САН 1.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія дозволу Жуйка 43.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія дозволу Жуйка 43 2.pdf
01 листопада 2020 12:35
довідка про санкції.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія довідки з ЄДРПОУ стр.2.pdf
01 листопада 2020 12:35
довідка про пов_язані особи.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія довідки з ЄДРПОУ стр.1.pdf
01 листопада 2020 12:35
копія довідки 4-ОПП.pdf
01 листопада 2020 12:35
довідка про надійність.pdf
01 листопада 2020 12:34
копія Виписки стр.2.pdf
01 листопада 2020 12:34
копія Виписки стр.1.pdf
01 листопада 2020 12:34
довідка про мережу АЗС.pdf
01 листопада 2020 12:34
доручення.pdf
01 листопада 2020 12:34
довідка про субпідрядників.pdf
01 листопада 2020 12:34
довідка про винагороду.pdf
01 листопада 2020 12:34
довідка про введення в обіг.pdf
01 листопада 2020 12:34
довідка про банкрутство.pdf

Публічні документи

01 листопада 2020 23:38
Електронний підпис
01 листопада 2020 23:36
10. Форма пропозиції.xlsx
01 листопада 2020 23:36
Витяг ЄДР Еко-Метан (копія).pdf
01 листопада 2020 23:36
17. Технічний опис та зразок.pdf
01 листопада 2020 23:36
8. Довідка стаття 17 ЗУ.pdf
01 листопада 2020 23:36
1. Довідка щодо Маркування.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 11:51
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:49
Ліцензії.pdf
20 листопада 2020 11:49
Ліцензія ТОВ ВОГ КАРД.pdf
20 листопада 2020 11:49
Форма пропозиції.pdf
20 листопада 2020 11:49
Довідка до ч 2 ст 17.pdf
20 листопада 2020 11:49
Довідка до п 6 ст 17.pdf
20 листопада 2020 11:49
Довідка МВС.pdf
30 жовтня 2020 16:48
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:45
Статут_Оригінал.pdf
30 жовтня 2020 16:45
СТАТУТ ВОГ КАРД.pdf
30 жовтня 2020 16:45
Ліцензії.pdf
30 жовтня 2020 16:45
Протоколи+Наказ.pdf
30 жовтня 2020 16:45
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 16:45
Технічні вимоги.pdf
30 жовтня 2020 16:45
Сертифікат ДСТУ.pdf
30 жовтня 2020 16:45
Опис до Статуту.pdf
30 жовтня 2020 16:45
Мережа АЗК в Жит обл.pdf
30 жовтня 2020 16:45
Ліцензія ТОВ ВОГ КАРД.pdf
30 жовтня 2020 16:45
Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 16:45
ГАЗ_Зразки талонів.pdf
30 жовтня 2020 16:45
Виписка ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 16:45
Відомості ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 16:45
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 12:13
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:09
30 Форма пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 12:09
29 Форма пропозиції.xlsx
30 жовтня 2020 12:09
26 Довідка.pdf
30 жовтня 2020 12:09
25 Довідка стаття 17.pdf
30 жовтня 2020 12:09
23 Довідка довкілля.pdf
30 жовтня 2020 12:09
21 Паспорт якості ГАЗ_1.pdf
30 жовтня 2020 12:09
20 ГАЗ сертифікат.pdf
30 жовтня 2020 12:09
13 Лист-відгук Рітейл.pdf
30 жовтня 2020 12:09
10_ліцензія.pdf
30 жовтня 2020 12:09
8_ПДВ.pdf
30 жовтня 2020 12:09
7 витяг з ЄДР.pdf
30 жовтня 2020 12:09
6 Код Бойчук В.В..pdf
30 жовтня 2020 12:09
5 Паспорт Бойчук В.В_.pdf
30 жовтня 2020 12:09
4 опис.pdf
30 жовтня 2020 12:09
3 контракт.pdf
30 жовтня 2020 12:09
2 наказ Бойчук.pdf

Публічні документи

01 листопада 2020 23:30
Електронний підпис
01 листопада 2020 23:30
Довiдка(захист_довкiлля).pdf
01 листопада 2020 23:30
Довiдка_санкцii.pdf
01 листопада 2020 23:30
Довiдка_про_сплату_податкiв.pdf
01 листопада 2020 23:30
Довiдка_про_пiдприeмство.pdf
01 листопада 2020 23:30
довiдка_про_види_дiял_ностi.pdf
01 листопада 2020 23:30
Довiдка_працiвникi.pdf
01 листопада 2020 23:30
Довiдка_МТБ.pdf
01 листопада 2020 23:30
Довiдка_корупцiя.pdf
01 листопада 2020 23:30
Довiдка_емiтент.pdf
01 листопада 2020 23:30
Довiдка_договора.pdf
01 листопада 2020 23:30
Довiдка_вiдсутнiст__пiдстав.pdf
01 листопада 2020 23:30
Вiдгук.pdf
01 листопада 2020 23:30
ГАЗ_паспорт.jpg
01 листопада 2020 23:30
Перелiк_АЗС.pdf
01 листопада 2020 23:30
Справка_Юстиция_Заец_20201020.pdf
01 листопада 2020 23:30
Справка_МВД_Заєць_20200826.pdf
01 листопада 2020 23:30
Справка_ГНИ_ЛТ_20201006.pdf
01 листопада 2020 23:30
Справка_Банкротство_20201021.pdf
01 листопада 2020 23:30
ЛТ_Статут_10 12 18.pdf
01 листопада 2020 23:30
ЛТ_виписка_смена юр адреса.pdf
01 листопада 2020 23:30
ДОГОВІР_Лівай та ДжераОйл.PDF
01 листопада 2020 23:30
ДОГОВІР_Лівай та ДагазЛайт.PDF
01 листопада 2020 23:30
Відомості_ЄДРПОУ_20201021.pdf
01 листопада 2020 23:30
Витяг_20200925.pdf
01 листопада 2020 23:30
АК_Наказ про затв. АП.pdf
01 листопада 2020 23:30
АК_АПЛівайнТорг.pdf
01 листопада 2020 23:30
2020_1 полуг_Ф1. Баланс.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис
31 жовтня 2020 13:35
Опис СПБТ.pdf
31 жовтня 2020 13:35
Установчі документи.7z
31 жовтня 2020 13:35
17 стаття.7z
31 жовтня 2020 13:35
Форма пропозиції.xlsx
31 жовтня 2020 13:35
Форма пропозиції.pdf
31 жовтня 2020 13:35
Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СП САН

ТОВ "ЕКО-МЕТАН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СП САН
#38562586
Рішення скасоване 153 860,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 12:12
ТОВ СП САН
#38562586
Відхилено 153 860,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 12:22
ТОВ "ЕКО-МЕТАН"
#41575464
Відхилено 155 020,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Рішення скасоване 156 960,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 12:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 156 960,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 15:03

Документи

17 листопада 2020 12:22
Електронний підпис
17 листопада 2020 12:21
Протокол 17.11.2020 №815.pdf
17 листопада 2020 12:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 листопада 2020 16:58
Електронний підпис
17 листопада 2020 16:57
Протокол 17.11.2020 №817.pdf
17 листопада 2020 12:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
156 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 16:38
Додаткова угода № 3_359 від 05.08.2021 до договору поставки №427 від 01.12.2020.pdf укладений
06 серпня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 18:31
Договір про внесення змін 15.01.2021 2-26.pdf зміни до договору
15 січня 2021 18:28
Договір про внесення змін 15.01.2021 2-26 з КЕП.zip зміни до договору
15 січня 2021 18:28
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 17:23
Договір поставки (газ скраплений для автомобільного транспорту) 01.12.2020 №427.pdf укладений
01 грудня 2020 17:21
Договір поставки (газ скраплений для автомобільного транспорту) 01.12.2020 №427 з електронними підписами.zip укладений
01 грудня 2020 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 427
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 05 серпня 2021
Сума оплати за договором: 78 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 066,67 UAH)
Причини розірвання договору: Через неможливість Постачальника виконати умови договору