Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщення Бутівецького сільського клубу в с. Бутівці Хорольського району Полтавської області
Очікувана вартість
73 445,00 UAH
UA-2020-10-16-011081-c ● 7e45b780524248b7aab6b74b3c1658e4
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Хорольської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02229971 |
Місцезнаходження: | 37800, Україна , Полтавська обл., м. Хорол, вул. Шевченка, 14/41 |
Контактна особа: |
Наталія Новосьол +380536233642 khorol.vidcultury@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2020 12:53 |
Очікувана вартість: | 73 445,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 734,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до документації додається (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення Бутівецького сільського клубу в с. Бутівці Хорольського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37800, Україна, Полтавська область, Хорольський район, с. Бутівці, вул. Гагаріна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата ремонтних робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані ремонтні роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів приймання виконаних ремонтних робіт форми № КБ-2в та не пізніше 10 банківських днів з моменту їх підписання Сторонами. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2020 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2020 14:00 |
НОВА_РЕДАКЦІЯ_Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.docx | |
16 жовтня 2020 18:03 |
ПД.docx |
19 жовтня 2020 14:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 жовтня 2020 14:00 |
НОВА_РЕДАКЦІЯ_Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
|||
16 жовтня 2020 18:03 |
ПД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-16-011081-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬБАТРОС", Код ЄДРПОУ:32120852
Дата подання: 09 листопада 2020 15:45
Визначення переможця
1. Згідно Оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-16-011081-c) «Поточний ремонт приміщення Бутівецького сільського клубу в с. Бутівці Хорольського району Полтавської області» Учасник повинен надати: копія не менше ніж двох аналогічних договорів, разом з копіями документів, що підтверджують повне виконання договорів, копії яких надано у складі пропозиції. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір предметом якого є виконання робіт з поточного ремонту приміщення.
Документами, що підтверджують реальність виконання будівельних робіт (якщо будівельні роботи відбуваються за державний кошт) є форми первинних облікових документів: «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3).
Учасником, що визнаний переможцем, надані лише Договори підряду, без документів, що підтверджують факт виконання робіт, що не відповідає умовам Оголошення.
2. Також Учасником – переможцем надана пропозиція (проектно – кошторисна документація), що не відповідає якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником технічною специфікацією. Вартість визначена з недотриманням законодавства та ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Згідно вимог Відомості обсягів робіт по локальному кошторису Замовником вказано:
п. 5 Мурування внутрішніх стін з газобетонних блоків – 0,57 м.куб. В свою чергу учасник – переможець у своїй проектно – кошторисній документації вказує кількість газобетонних блоків розміром 600мм х 300мм х 100мм – 24 шт. Об’єм блоків закладений в пропозиції Учасником – переможцем складає: 0,6*0,3*0,1*24 шт. = 0,432 м.куб.
Маємо значне заниження кількості матеріалів і при ремонті Покрівлі. Замовником вказана вимога розбирання та улаштування покриття з азбестоцементних листів площею 12 м.кв (інформація про використання демонтованого – старого матеріалу у вихідних даних Замовника відсутня). Згідно ресурсних елементних кошторисних норм для улаштування покриття з азбестоцементних листів 8-хвильових на 100 м.кв. необхідно 128 м.кв. листів, тобто кількість необхідного матеріалу для улаштування покриття площею 12 м.кв. складає – 15,36 м.кв., а не 9,5 м.кв., як вказано в проектній документації Учасника-переможця.
Вимога Замовника – улаштування перемичок із металевих кутиків – 0,023 т. Учасником – переможцем закладено кутик 50х50мм – 3,6 м.п. Вага кутика 50х50х5 – 3,77 кг. Маємо: 3,6 * 3,77 = 13,572 кг. або лише 0,013572 т.
Згідно ресурсної елементної кошторисної норми ЕН15-56-3 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу норма використання клейового гіпсу 1 кг/м.кв. Тобто більше ніж 64 кг. клейового гіпсу закладати не можна по цій РЕКН, в той час як Учасник – переможець закладає 370 кг. «старту» плюс «фінішу». Норма ЕН15-56-3 не передбачає армування сіткою поверхні. У Вимогах замовника (технічній специфікації) відсутні роботи з армування, але учасник – переможець чомусь закладає необґрунтовано додатковий матеріал – арматурна сітка?
ЕН15-51-2 Штукатурення віконних плоских укосів не передбачає встановлення кутика ПВХ, знову йде не обґрунтоване використання додаткових матеріалів Учасником - переможцем, в супереч вимогам до предмету закупівлі.
ДСТУ Д.1.1- 1:2013 носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва. Ресурсні елементні кошторисні норми призначені для визначення кількості ресурсів, необхідних для виконання різних видів будівельних робіт, робіт з монтажу устаткування, ремонтно-будівельних, реставраційно-відновлювальних і пусконалагоджувальних робіт, для визначення прямих витрат у вартості будівництва.
Кошторисні норми поділяються на такі види:
- державні стандарти України (державні кошторисні норми);
- стандарти організацій України (у тому числі галузеві кошторисні норми);
- індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми.
Державні кошторисні норми застосовуються всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх відомчої належності і форм власності при визначенні вартості будівництва будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється із залученням державних коштів.
Індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми розробляються у складі інвесторської кошторисної документації на окремі конструкції та роботи, передбачені в проектній документації на стадіях проект (далі - П) та робочий проект (далі - РП), за відсутності відповідних норм у чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм. Ці норми затверджуються у складі проектної документації на стадіях П та РП з обов’язковим проведенням відповідної експертизи і застосовуються тільки для об’єкта будівництва за даною проектною документацією.
Тобто, якщо Учасником змінюється норма використання матеріалів, склад робіт, заміна ресурсів (крім машин) …… в Державній кошторисній нормі, то вона стає - індивідуальна ресурсна елементна кошторисна норма, яка має бути узгоджена із Замовником та пройти відповідну експертизу.
Маємо не відповідність Учасника умовам оголошення в частині не надання документів, що підтверджують факт виконання робіт та порушення законодавства, ДСТУ і вимог Замовника при розрахунку договірної ціни.
І є не зрозумілим, як буде укладено Договір з Учасником, що не має (згідно відкритих реєстрів) ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Вимоги оголошення Замовника п. 14.8: «Переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру….»
Згідно з частиною 9 статті 14 Закону: “Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.” Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. При цьому Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій в електронному вигляді. Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій в електронному вигляді. Учасник додавати якісь документи до своєї пропозиції після завершення аукціону та до формування повідомлення про намір укласти договір не має права. Як було зазначено вище, всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій в електронному вигляді і «вчора мені донесли документи такі як треба» законодавством не передбачено.
З огляду на все вище описане, вимагаємо скасувати Протокол (який не відкриваються і не можливо прочитати, бо видає помилку – «Файл поврежден») від 09.11.2020р., як такий що суперечить діючому законодавству.
В іншому випадку будемо змушені звернутись через електронну систему закупівель до відповідних органів контролю – Державної аудиторської служби України з вимогою про проведення моніторингу закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Документами, що підтверджують реальність виконання будівельних робіт (якщо будівельні роботи відбуваються за державний кошт) є форми первинних облікових документів: «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3).
Учасником, що визнаний переможцем, надані лише Договори підряду, без документів, що підтверджують факт виконання робіт, що не відповідає умовам Оголошення.
2. Також Учасником – переможцем надана пропозиція (проектно – кошторисна документація), що не відповідає якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником технічною специфікацією. Вартість визначена з недотриманням законодавства та ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Згідно вимог Відомості обсягів робіт по локальному кошторису Замовником вказано:
п. 5 Мурування внутрішніх стін з газобетонних блоків – 0,57 м.куб. В свою чергу учасник – переможець у своїй проектно – кошторисній документації вказує кількість газобетонних блоків розміром 600мм х 300мм х 100мм – 24 шт. Об’єм блоків закладений в пропозиції Учасником – переможцем складає: 0,6*0,3*0,1*24 шт. = 0,432 м.куб.
Маємо значне заниження кількості матеріалів і при ремонті Покрівлі. Замовником вказана вимога розбирання та улаштування покриття з азбестоцементних листів площею 12 м.кв (інформація про використання демонтованого – старого матеріалу у вихідних даних Замовника відсутня). Згідно ресурсних елементних кошторисних норм для улаштування покриття з азбестоцементних листів 8-хвильових на 100 м.кв. необхідно 128 м.кв. листів, тобто кількість необхідного матеріалу для улаштування покриття площею 12 м.кв. складає – 15,36 м.кв., а не 9,5 м.кв., як вказано в проектній документації Учасника-переможця.
Вимога Замовника – улаштування перемичок із металевих кутиків – 0,023 т. Учасником – переможцем закладено кутик 50х50мм – 3,6 м.п. Вага кутика 50х50х5 – 3,77 кг. Маємо: 3,6 * 3,77 = 13,572 кг. або лише 0,013572 т.
Згідно ресурсної елементної кошторисної норми ЕН15-56-3 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу норма використання клейового гіпсу 1 кг/м.кв. Тобто більше ніж 64 кг. клейового гіпсу закладати не можна по цій РЕКН, в той час як Учасник – переможець закладає 370 кг. «старту» плюс «фінішу». Норма ЕН15-56-3 не передбачає армування сіткою поверхні. У Вимогах замовника (технічній специфікації) відсутні роботи з армування, але учасник – переможець чомусь закладає необґрунтовано додатковий матеріал – арматурна сітка?
ЕН15-51-2 Штукатурення віконних плоских укосів не передбачає встановлення кутика ПВХ, знову йде не обґрунтоване використання додаткових матеріалів Учасником - переможцем, в супереч вимогам до предмету закупівлі.
ДСТУ Д.1.1- 1:2013 носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва. Ресурсні елементні кошторисні норми призначені для визначення кількості ресурсів, необхідних для виконання різних видів будівельних робіт, робіт з монтажу устаткування, ремонтно-будівельних, реставраційно-відновлювальних і пусконалагоджувальних робіт, для визначення прямих витрат у вартості будівництва.
Кошторисні норми поділяються на такі види:
- державні стандарти України (державні кошторисні норми);
- стандарти організацій України (у тому числі галузеві кошторисні норми);
- індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми.
Державні кошторисні норми застосовуються всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх відомчої належності і форм власності при визначенні вартості будівництва будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється із залученням державних коштів.
Індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми розробляються у складі інвесторської кошторисної документації на окремі конструкції та роботи, передбачені в проектній документації на стадіях проект (далі - П) та робочий проект (далі - РП), за відсутності відповідних норм у чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм. Ці норми затверджуються у складі проектної документації на стадіях П та РП з обов’язковим проведенням відповідної експертизи і застосовуються тільки для об’єкта будівництва за даною проектною документацією.
Тобто, якщо Учасником змінюється норма використання матеріалів, склад робіт, заміна ресурсів (крім машин) …… в Державній кошторисній нормі, то вона стає - індивідуальна ресурсна елементна кошторисна норма, яка має бути узгоджена із Замовником та пройти відповідну експертизу.
Маємо не відповідність Учасника умовам оголошення в частині не надання документів, що підтверджують факт виконання робіт та порушення законодавства, ДСТУ і вимог Замовника при розрахунку договірної ціни.
І є не зрозумілим, як буде укладено Договір з Учасником, що не має (згідно відкритих реєстрів) ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Вимоги оголошення Замовника п. 14.8: «Переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру….»
Згідно з частиною 9 статті 14 Закону: “Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.” Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. При цьому Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій в електронному вигляді. Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій в електронному вигляді. Учасник додавати якісь документи до своєї пропозиції після завершення аукціону та до формування повідомлення про намір укласти договір не має права. Як було зазначено вище, всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій в електронному вигляді і «вчора мені донесли документи такі як треба» законодавством не передбачено.
З огляду на все вище описане, вимагаємо скасувати Протокол (який не відкриваються і не можливо прочитати, бо видає помилку – «Файл поврежден») від 09.11.2020р., як такий що суперечить діючому законодавству.
В іншому випадку будемо змушені звернутись через електронну систему закупівель до відповідних органів контролю – Державної аудиторської служби України з вимогою про проведення моніторингу закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2020 12:49
Доброго дня! Дякуємо за звернення, Замовником буде відмінено спрощену закупівлю у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДОВБНЯ ЛЕОНІД ВАСИЛЬОВИЧ" |
64 715,00
UAH з ПДВ
|
62 510,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬБАТРОС" |
69 618,00
UAH з ПДВ
|
62 655,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТОГ-АЛЕКС" |
73 400,00
UAH з ПДВ
|
62 665,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДОВБНЯ ЛЕОНІД ВАСИЛЬОВИЧ" #2263214238 |
Переможець |
62 510,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2020 11:50
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 листопада 2020 14:16 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | у звя`зку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
11 листопада 2020 14:16
|
Електронний підпис |
11 листопада 2020 14:08
|
Протокол відміна.jpg |