Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивний комплекс у комплекті; Ноутбук; Маніпулятор ПК; Багато-функційний пристрій (принтер-сканер-копір); USB флеш накопичувач; Персональний комп’ютер в комплекті; Ноутбук; Портативний комп’ютер (планшет-трансформер); Ламінатор (пакетний/конвертний); Пристрій безперебійного живлення; Інтерактивна дошка з програмним забезпеченням; Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом
Очікувана вартість
615 103,00 UAH
UA-2020-10-16-010319-c ● ef3136e86cc64c10874b3c019538f915
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40448087 |
Місцезнаходження: | 39000, Україна , Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, 285 |
Контактна особа: |
Юрій Віталійович Закржевський +380536524107,+380508557549 mr.osvita@globyne-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 14:48 |
Очікувана вартість: | 615 103,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 075,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Інтерактивний комплекс у комплекті; Ноутбук; Маніпулятор ПК; Багато-функційний пристрій (принтер-сканер-копір); USB флеш накопичувач; Персональний комп’ютер в комплекті; Ноутбук; Портативний комп’ютер (планшет-трансформер); Ламінатор (пакетний/конвертний); Пристрій безперебійного живлення; Інтерактивна дошка з програмним забезпеченням; Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом). Місцезнаходження: 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, буд. 285. Місце постачання за Дислокацією. Категорія: відповідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Інтерактивний комплекс у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
6 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
6 штуки
Маніпулятор ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
6 штуки
Багато-функційний пристрій (принтер-сканер-копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
12 штуки
USB флеш накопичувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
Персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 штуки
Портативний комп’ютер (планшет-трансформер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Ламінатор (пакетний/конвертний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Пристрій безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Інтерактивна дошка з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2020 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2020 16:29 |
ТД 2020.docx | |
16 жовтня 2020 16:29 |
Додаток 2.docx | |
16 жовтня 2020 16:28 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-16-010319-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 жовтня 2020 19:17
Дискримынаційні вимоги
У Додатку 1 ТД зазначена вимога майже до всього предмету закупівлі:
Надати Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 на .......
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на ноутбуки,БФП,системний блок і т.д...
А також вимога :
Надати Копію листа виданого Міністерством освіти і науки України або його уповноваженим органом про надання грифу «Рекомендоване Міністерством освіти і науки України» на дидактичний мультимедійний контент ..
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 (далі – Наказ) засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Надання/обов'язкового отримання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам (далі – Свідоцтво) Наказом не передбачено. Доводимо до вашого відому, що порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (далі – Порядок), затверджений Наказом МОН від 17.06.2008 року №537. Крім того, отримання відповідного Свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим. Жодним актом чинного законодавства України не передбачено обов’язкової наявності документа «Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам». Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво, або інші суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання товару, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти. Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Надати Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 на .......
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на ноутбуки,БФП,системний блок і т.д...
А також вимога :
Надати Копію листа виданого Міністерством освіти і науки України або його уповноваженим органом про надання грифу «Рекомендоване Міністерством освіти і науки України» на дидактичний мультимедійний контент ..
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 (далі – Наказ) засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Надання/обов'язкового отримання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам (далі – Свідоцтво) Наказом не передбачено. Доводимо до вашого відому, що порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (далі – Порядок), затверджений Наказом МОН від 17.06.2008 року №537. Крім того, отримання відповідного Свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим. Жодним актом чинного законодавства України не передбачено обов’язкової наявності документа «Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам». Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво, або інші суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання товару, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти. Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 17:19
Шановний Учасник.
Запропоновані вимоги до предмета закупівлі, повністю відповідають легальності товару.
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в Додатку 1 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент» але даний еквівалент повинен бути по технічним характеристикам не гіршим.
Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Дякуємо за запитання!
Запропоновані вимоги до предмета закупівлі, повністю відповідають легальності товару.
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в Додатку 1 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент» але даний еквівалент повинен бути по технічним характеристикам не гіршим.
Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Дякуємо за запитання!
Номер вимоги: UA-2020-10-16-010319-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 жовтня 2020 19:28
Вимога
У Додатку 1 п 1.2. вимога надати :
4.Авторизаційний лист від виробника запропонованого Учасником дидактичного мультимедійного контенту для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, вказані терміни дії ліцензії .
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. А не лише ("КМ Media") Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог.
Розгорнути
Згорнути
4.Авторизаційний лист від виробника запропонованого Учасником дидактичного мультимедійного контенту для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, вказані терміни дії ліцензії .
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. А не лише ("КМ Media") Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 17:19
Шановний Учасник.
Запропоновані вимоги до предмета закупівлі, повністю відповідають легальності товару.
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в Додатку 1 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент» але даний еквівалент повинен бути по технічним характеристикам не гіршим.
Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Дякуємо за запитання!
Запропоновані вимоги до предмета закупівлі, повністю відповідають легальності товару.
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в Додатку 1 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент» але даний еквівалент повинен бути по технічним характеристикам не гіршим.
Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Дякуємо за запитання!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" #30668603 |
Переможець |
613 824,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2021 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 14:12
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 10:40
|
Договір.pdf | укладений |
20 листопада 2020 10:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони домовились згідно п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та викласти Специфікацію (Додаток №1) Договору в наступній редакції. 2. Всі інші умови Договору № 399 від 20.11.2020 р , залишаються без змін. 3. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 399 від 20.11.2020 р |
Номер договору про закупівлю: | 399 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |