Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафи-органайзери
Очікувана вартість
15 692,00 UAH
UA-2020-10-16-009644-c 637c72f45ef44271b212b61322a4cc6a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Заєць

+380432670512 fmg17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНА ГІМНАЗІЯ №17 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20097993
Вебсайт: http://www.pmg17.vn.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Олександра Соловйова, буд. 2
Контактна особа: Ірина Заєць
+380432670512
fmg17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 15 692,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Місцезнаходження замовника-21050, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Олександра Соловйова,2. Категорія замовника-п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті.. Вид закупівлі: згідно абз.3 п.5 ч.2 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Шафи-органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, О.Солвйова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після події: поставка товару. Тип оплати: післяоплата. Розмір оплати: 100%. Період (днів): 30 (календарні). замовника-21050, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Олександра Соловйова,2. Категорія замовника-п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті.. Вид закупівлі: згідно абз.3 п.5 ч.2 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Кедр-ВВ" 12 500,00
UAH
12 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 17:41
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:40
сес з печатками.pdf
22 жовтня 2020 17:40
гарантійний лист.pdf
22 жовтня 2020 17:40
гарантійний лист1.pdf
22 жовтня 2020 17:40
гарантійний2.pdf
22 жовтня 2020 17:40
довідка.pdf
22 жовтня 2020 17:40
кваліфікація серванти.pdf
22 жовтня 2020 17:40
лист згода.pdf
22 жовтня 2020 17:40
лист погодження.pdf
22 жовтня 2020 17:40
проєкт договору.pdf
22 жовтня 2020 17:40
Свідоцтва та витяги (1).pdf
22 жовтня 2020 17:40
таблиця відповідності.pdf
22 жовтня 2020 17:40
техумови.pdf
22 жовтня 2020 17:40
цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Кедр-ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Кедр-ВВ"
#37357697
Переможець 12 500,00
UAH
28 жовтня 2020 14:49

Документи

28 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:18
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Кедр-ВВ"
#37357697
12 500,00
UAH
Документи

Документи

28 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:18
протокол.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 листопада 2020 10:53
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
04 листопада 2020 10:53
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:51
Прот.прийн.ріш.pdf