Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Євроконтейнер оцинкований для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
141 878,00 UAH
UA-2020-10-16-009538-c 1eebc7908768441fa3b03856c9372978
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олегівна Кудлай

+380617561812 press@dnrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04526957
Місцезнаходження: 71630, Україна , Запорізька обл., місто Дніпрорудне, проспект Ентузіастів, 11
Контактна особа: Олена Олегівна Кудлай
+380617561812
press@dnrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 14:58
Очікувана вартість: 141 878,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 709,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Критерій оцінки пропозиції - ціна. Детальніше технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі у Оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Євроконтейнер оцинкований для збору твердих побутових відходів
(ДК 021:2015: 44613700-7 Контейнери для сміття )

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71630, Україна, Запорізька область, Василівський р-н, м. Дніпрорудне, пр. Ентузіастів, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 15:43
контейнер_оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості ребер жорсткості
Дата подання: 19 жовтня 2020 18:09
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:39
Вимога щодо того, що «Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті).» є дискримінаційною. Повідомляємо, що дана вимога не міститься у стандарті EN 840-2, а тому визначається виробником самостійно. Кількість ребер жорсткості не впливає на міцність контейнера та його якість. А дана вимога є такою, що порушує норми ч. 4 ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі та не дає змоги потенційним Учасникам які виготовляють якісні контейнери проте з іншими технічними характеристиками прийняти участь у закупівлі. Тому просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання зазначаємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі, що закуповується, відповідно до фактичної потреби замовника та урахування попереднього досвіду щодо аналогічного предмета закупівлі.
Щодо дна контейнера
Дата подання: 19 жовтня 2020 18:10
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:39
Вимога одо того, що «Дно заокруглене» є вимогою яка дискримінує потенційних Учасників. Стандарт EN 840-2 не встановлює вимоги щодо дна контейнера. Замовник прописуючи вимоги які не містяться у стандарті, створює умови за яких участь у закупівлі матиме змогу прийняти лише той Учасник на конструкцію контейнера якого посилається Замовник. Зазначене є порушенням норм ч. 4 ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Тому з метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання зазначаємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі, що закуповується, відповідно до фактичної потреби замовника та урахування попереднього досвіду щодо аналогічного предмета закупівлі.
Товщина вузла кронштейну захвату
Дата подання: 19 жовтня 2020 18:10
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:39
Вимога щодо того, що «Корпус вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм» порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Крім того вказуємо що товщина вузла кронштейну захвату не впливає на його міцність, а лише є умовою за якою Замовник дискримінує потенційних Учасників. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання зазначаємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі, що закуповується, відповідно до фактичної потреби замовника та урахування попереднього досвіду щодо аналогічного предмета закупівлі.
Щодо з’єднання вузла кронштейну захвату
Дата подання: 19 жовтня 2020 18:11
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:39
Вимога щодо того, що «Корпус вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм» порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Крім того вказуємо що товщина вузла кронштейну захвату не впливає на його міцність, а лише є умовою за якою Замовник дискримінує потенційних Учасників. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання зазначаємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі, що закуповується, відповідно до фактичної потреби замовника та урахування попереднього досвіду щодо аналогічного предмета закупівлі.
Щодо товщини кронштейну
Дата подання: 19 жовтня 2020 18:22
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:39
Вимога щодо того, що «кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм. і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм.» є такою, що обмежує конкуренцію між Учасниками. Повідомляємо що товщини у 3 мм. цілком достатньо для того щоб деталь виконувала свої функції. Встановлення Замовником конкретних меж товщини, не дає змоги прийняти участь у закупівлі та запропонувати якісний товар. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання зазначаємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі, що закуповується, відповідно до фактичної потреби замовника та урахування попереднього досвіду щодо аналогічного предмета закупівлі.
Щодо рами контейнера
Дата подання: 19 жовтня 2020 18:22
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:39
Вимога щодо того, що «По периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину не менше 20 на 20 мм та не більше 30 на 30 мм.» дискримінує потенційних Учасників, оскільки стандарт не встановлює вимоги щодо рами контейнера, то Виробники самостійно вирішують питання щодо того, з якою рамою (круглого чи квадратного перерізу) виготовляти контейнер. З метою уникнення дискримінації просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання зазначаємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі, що закуповується, відповідно до фактичної потреби замовника та урахування попереднього досвіду щодо аналогічного предмета закупівлі.
Дискримінаційна вимога щодо розмірів рами контейнера
Дата подання: 19 жовтня 2020 18:23
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:39
Вказуємо що товщина рами контейнера не впливає на його міцність. Просимо пояснити для чого Замовником встановлена дана дискримінаційна вимога?
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання зазначаємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі, що закуповується, відповідно до фактичної потреби замовника та урахування попереднього досвіду щодо аналогічного предмета закупівлі.
Щодо металевих накладок
Дата подання: 19 жовтня 2020 18:23
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:39
Вимога щодо того, що «Корпус контейнера має бути обладнаний підсилюючими металевими накладками товщиною не менше 2 мм в нижній передній частині, які виступають над рівнем поверхні не менше ніж на 10 мм та кріпляться методом зварювання» є такою, що призводить до дискримінації потенційних Учасників. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання зазначаємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі, що закуповується, відповідно до фактичної потреби замовника та урахування попереднього досвіду щодо аналогічного предмета закупівлі.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 жовтня 2020 18:24
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:41
Вимога щодо того, що Учасник повинен надати «довідку в довільній формі про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання оголошення з зазначенням чітких технічні характеристик та параметрів запропонованого товару, враховуючи вимоги ДСТУ 8476:2015 з обов’язковим дотриманням вимог Замовника.» є такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання зазначаємо, що Замовником встановлені вимоги до предмета закупівлі що не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», та забезпечать Замовника поставкою якісного товару. Крім того звертаємо Вашу увагу на те, що Оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено, що у разі надання еквіваленту Товару, необхідно вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару з обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Щодо визначення «гірший товар»
Дата подання: 19 жовтня 2020 18:24
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:40
Визначення Замовника щодо того, який товар вважатиметься Гіршим товаром (товаром гіршої якості)» є таким, що не відповідає дійсності та призводить до дискримінації. Крім того дане визначення не дає можливості потенційним Учасникам запропонувати еквівалент. Оскільки будь-яке відхилення від технічного завдання, яке прописано Замовником призводитиме до відхилення пропозиції Учасників. Замовник порушив норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану умову з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання зазначаємо , що Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі зазначено вказати конкретні технічні характеристики запропонованого Товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника (Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого Товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, які визначені в Додатку, без виразів «не менше»/ «не більше», «має бути» тощо) , а у разі надання еквіваленту Товару, вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Також слід зазначити, що у разі, коли в описі технічного завдання предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент». Щодо до визначення поняття «Гірший товар» (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності) (детальний перелік міститься в Оголошенні).
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 19 жовтня 2020 18:24
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:40
Чи повинен аналогічний договір поданий Учасником містити посилання на «ДК 021:2015: 44610000- 9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»? Чи не буде відхилена пропозиція учасника аналогічний договір якого містить посилання на код ДК інший ніж передбачено?
Відповідь: Доброго дня! Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо про наступне. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачені вимоги до учасника спрощеної закупівлі, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічними договорами в розумінні умов оголошення, є договори на постачання товару, аналогічного до предмета закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічних договорів не менше 1 (одного) учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, копії договорів та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна, та оригінали відгуків не менше 1 (одного) про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгуки мають бути надані від установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 137 568,00
UAH з ПДВ
137 568,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 141 763,20
UAH з ПДВ
141 763,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
26 жовтня 2020 16:18
ТУ перша сторінка.pdf
26 жовтня 2020 16:18
Технічне завдання.pdf
26 жовтня 2020 16:18
Пропозиція, дод.1.pdf
26 жовтня 2020 16:18
Проект договору.pdf
26 жовтня 2020 16:18
Порівняльна таблиця.pdf
26 жовтня 2020 16:18
Зведена довідка.pdf
26 жовтня 2020 16:18
Довідка-зобов'язання.pdf
26 жовтня 2020 16:18
Довідка про досвід.pdf
26 жовтня 2020 16:18
Водоканал, копія вн.pdf
26 жовтня 2020 16:18
Відгук Водоканал.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
26 жовтня 2020 16:46
Фотографії.pdf
26 жовтня 2020 16:46
Тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2020 16:46
Проєкт договору.pdf
26 жовтня 2020 16:46
Порівняльна таблиця.pdf
26 жовтня 2020 16:46
Повноваження копія.pdf
26 жовтня 2020 16:46
Лист пояснення щодо ТУ.pdf
26 жовтня 2020 16:46
Лист - гарантія якості.pdf
26 жовтня 2020 16:46
Копія Статуту.pdf
26 жовтня 2020 16:46
Відгук - СКПКПО.pdf
26 жовтня 2020 16:46
Витяг з ПДВ.pdf
26 жовтня 2020 16:46
Виписка Ренток груп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Відхилено 137 568,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:07
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
Переможець 141 763,20
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:10

Документи

30 жовтня 2020 11:07
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:59
протокол 2.pdf

Документи

30 жовтня 2020 11:10
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:07
протокол 3(1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
141 763,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2020 11:10
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:07
протокол 3(1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 10:42
ДУ №1 від 16.11.2020 до Договору №121 від 10.11.2020.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 10:40
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 11:58
договір 121 від 10.11.2020.pdf укладений
12 листопада 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк поставки товару до 10.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: № 121/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML