Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приймального, пульмонологічного відділень та травматологічного пункту під відділення невідкладних станів Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» по вул. Олеся Гончара, 27А у м. Полтаві.
Очікувана вартість
26 748 883,00 UAH
UA-2020-10-16-009214-c 6d9a733aac2a4973a8a445b5354efeb1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Годня

+380532562010 ukb@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Володимир Годня
+380532562010
ukb@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 23:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 26 748 883,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 133 744,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Умови забезпечення тендерної пропозиції: викладені в тендерній документації.
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, зазначений у п. 1, ч. 1, ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приймального, пульмонологічного відділень та травматологічного пункту під відділення невідкладних станів Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» по вул. Олеся Гончара, 27А у м. Полтаві.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, Полтава, Олеся Гончара, 27А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Учаснику попередню оплату на підставі та на строк встановлений Постановами КМУ № 1764 від 27.12.2001р. та КМУ № 1070 від 04.12.2019р., в розмірі до 30% від річного обсягу вартості робіт шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт на не бюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку у термін, визначений Сторонами додатково. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовником після пред’явлення Учасником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3) або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом дев’яносто календарних днів. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:56
Протокол № 23-3.pdf
23 жовтня 2020 15:56
Тендерна документація (Нова редакція).docx
23 жовтня 2020 15:56
Перелік змін.docx
16 жовтня 2020 15:28
Тендерна документація.docx
23 жовтня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:56
Протокол № 23-3.pdf
23 жовтня 2020 15:56
Тендерна документація (Нова редакція).docx
23 жовтня 2020 15:56
Перелік змін.docx
16 жовтня 2020 15:28
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

склад тендерної пропозиції
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:18
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 16:51
Уточніть, будь ласка, учасник надає кошторисний розрахунок на етапі "Кваліфікація"? Які документи, що стосуються кошторисної частини, учасник повинен завантажити при подачі тендерної пропозиції?
Відповідь: На етапі "Кваліфікація" учасник надає договірну ціну відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 . У складі тендерної пропозиції учасник надає лише відомість ресурсів, складену відповілно до технічного завдання.
Чи підтверджувати всю техніку, з технічного завдання замовника?
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:28
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 16:52
Додаток 4 Тендерної документації крім об'ємів робіт містить підсумкову відомість ресурсів, яка включає в себе значний перелік будівельних машин та механізмів. Якщо учасник не планує залучати весь перелік вказаної техніки, чи може він не включати відповідні машини та механізми до своїх розрахунків та відповідно до довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасник не планує залучати весь перелік вказаної техніки в підсумковій відомісті ресурсів, він може не не включати відповідні машини та механізми до своїх розрахунків.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000021 ● 53bbdbd7da2e40d7bcb751be5ba68a73
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021 15:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.01.2021 № 51

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.01.2021.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.01.2021 № 51

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 7 UA-2020-10-16-009214-c 16.10.2020

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СЕН" 25 560 458,59
UAH з ПДВ
25 426 714,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА" 26 104 243,69
UAH з ПДВ
25 560 457,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис
31 жовтня 2020 16:32
Контрольний лист.pdf
31 жовтня 2020 16:32
Календарний графік.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 09:47
Електронний підпис
13 листопада 2020 09:46
Документи переможця.pdf
31 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
31 жовтня 2020 15:51
GARANTIYA_130 000UAH.zip
31 жовтня 2020 15:51
ч. 3.pdf
31 жовтня 2020 15:51
ч. 6.pdf
31 жовтня 2020 15:51
ч. 1.pdf
31 жовтня 2020 15:51
ч. 8.pdf
31 жовтня 2020 15:51
ч. 7.pdf
31 жовтня 2020 15:50
ч. 5.pdf
31 жовтня 2020 15:50
ч. 2.pdf
31 жовтня 2020 15:50
ч. 9.pdf
31 жовтня 2020 15:50
ч. 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СЕН"

ТОВ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СЕН"
#23280093
Відхилено 25 426 714,17
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 17:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА"
#42825231
Переможець 25 560 457,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА"
#42825231
25 560 457,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2022 13:00
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2022 12:58
Дод.угода №5_245-юр.jpeg зміни до договору
04 жовтня 2022 12:55
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2022 12:40
Дод.угода №4_245-юр.jpeg зміни до договору
04 жовтня 2022 10:11
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 16:15
Дод угода № 3.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 16:35
Додугода №2 до №245-юр20 від 20.11.2020.pdf зміни до договору
30 березня 2021 16:35
Графік.pdf зміни до договору
30 березня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 08:52
Календарний графік.pdf укладений
23 листопада 2020 08:51
Договірна ціна.pdf укладений
23 листопада 2020 08:51
Договір № 245.pdf укладений
23 листопада 2020 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вартість робіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 245-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 245-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшена загальна вартість договору
Номер договору про закупівлю: 245-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 245-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 544 181,57
UAH (в тому числі ПДВ 4 257 363,60 UAH)