Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові віконні комплекти із склопакетами ДК 021:2015 - 44220000-8 — Столярні вироби (ДК 021:2015 - 44221100-6 Вікна )
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-10-16-007963-c 3ee4561334bb44c79a8e04a7a21fb351
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Запєвалова

+380613191100 osvita2357@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02136198
Місцезнаходження: 72503, Україна , Запорізька обл., смт Якимівка, вул. Ігоря Щербини, 13
Контактна особа: Юлія Запєвалова
+380613191100
osvita2357@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 14:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 14:32
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 12:45
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Металопластикові віконні комплекти із склопакетами ДК 021:2015 - 44220000-8 — Столярні вироби (ДК 021:2015 - 44221100-6 Вікна )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72552, Україна, Запорізька область, с. Велика Тернівка, Якимівський район, вул. Шкільна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:58
зміни.pdf
21 жовтня 2020 14:58
оголошення___нов.ред..docx
21 жовтня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:58
зміни.pdf
21 жовтня 2020 13:31
зміни.з.pdf
20 жовтня 2020 16:11
20.10.pdf
21 жовтня 2020 14:58
оголошення___нов.ред..docx
21 жовтня 2020 13:31
оголошення___нов.ред..docx
20 жовтня 2020 16:11
оголошення___нов.ред..docx
16 жовтня 2020 14:42
оголошення___.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вид предмета закупівлі
Дата подання: 19 жовтня 2020 11:19
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 16:22
Шановний замовнику! Згідно вимог тендерної документації видом предмету закупівлі є – Товар. Тобто продукція та її постачання. Про це свідчить і вказаний Вами код єдиного державного класифікатора ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби. Однак наданий Вами проект договору не відповідає вищевказаним вимогам і відноситься до договорів з надання Послуг, які включають в себе монтажні роботи з демонтажем старих конструкцій. Згідно п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ці види робіт відносяться до Робіт та класифікуються за ДК 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи. Враховуючі вищевикладене вважаю необхідним внести зміни в тендерну документацію відмовившись від монтажних робіт або змінити код ДК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до пункту 34 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги пов’язані з постачанням таких товрів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Монтаж - це послуга, яка пов’язана з постачанням товару..Дякуємо за звернення.
відкоси
Дата подання: 20 жовтня 2020 09:27
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:18
Чи входять такі роботи в склад пропозиції
Відповідь: Доброго дня! Обробка відкосів не входить до складу пропозиції. Дякуємо за звернення.
монтаж підвіконників, відливів
Дата подання: 20 жовтня 2020 09:28
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:15
Чи входять роботи в склад пропозиції
Відповідь: Доброго дня! В склад пропозиції входить монтаж металопластикових віконних комплектів:безпосередньо вікон, а також підвіконь внутрішніх, підвіконь зовнішніх (відливи).Дякуємо за звернення.
заміри і акт огляду
Дата подання: 20 жовтня 2020 09:34
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:07
Проводяться Замовником при складанні, прорахунку тендерної пропозиції. Акт огляду складається до підписання договору учасником переможцем по фактичних розмірах. Замініть в тендерній документації вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику!Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу
Додайте графічні схеми вікон
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:53
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:15
Для правильного обрахунку пропозиції потрібні графічні схеми вікон (розбивка на частини з шириною шибок). Додайте, будь ласка.
Відповідь: Доброго дня! В Додатку 1 оголошення до закупівлі «Технічні вимоги (завдання)» вказані розміри вікон та наявне схематичне їх зображення із зазначенням всіх розмірів. Для більш точного обрахунку пропозиції неохідно оглянути об’єкт. Запрошуємо до участі в закупівлі
Антимоскітні сітки не потрібні?
Дата подання: 20 жовтня 2020 14:01
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:16
В переліку технічних вимог відсутні дані про необхідність антимоскітних сіток. Вони дійсно не потрібні?
Відповідь: Шановний учаснику! Москітні сітки потрібні. Нами було внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Яка ширина підвіконь та відливів?
Дата подання: 20 жовтня 2020 14:02
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:17
Дані про ширину відливів та підвіконь у таблиці техвимог відсутні. Додайте, будь ласка.
Відповідь: Шановний учаснику!Дані про розміри підвіконь та відливів зазначені в Додатку1«Технічні вимоги (завдання)» до оголошення про закупівлю
Чи можливе постачання товару з профілем еквівалентом?
Дата подання: 20 жовтня 2020 14:07
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:18
Уточніть технічні вимоги до профілю: Потрібен профіль тільки такої назви, чи можливе постачання вікон з використанням еквівалентного чотирикамерного профілю з монтажною шириною 60 мм?
Відповідь: Доброго дня! Можливе постачання вікон з використанням еквівалентного профілю, якщо його технічні характеристики не гірші за зазначені замовником в технічних вимогах до закупівлі.
Влаштування відкосів не потрібне?
Дата подання: 20 жовтня 2020 14:09
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:18
Уточніть, будь ласка, чи дійсно не потрбіно влаштування вікодсів, вони не згадуються у оголошенні взагалі.
Відповідь: Доброго дня! Обробка відкосів не входить до складу пропозиції. Дякуємо за звернення.
Які саме супутні послуги потрібно надати?
Дата подання: 20 жовтня 2020 14:10
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:19
Уточніть перелік супутніх послуг, що потрібно буде надати.
Відповідь: Добрий день! До супутніх послуг належать доставка металопластикових віконних комплектів за адресою встановлення, їх розвантаження, демонтаж старих вікон та монтаж металопластикових віконних комплектів (безпосередньо вікон, внутрішніх підвіконь, відлилів).Дякуємо за звернення.
Невідповідність товару до вимог ДБН
Дата подання: 20 жовтня 2020 16:53
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 13:32
Згідно ДБН В.2.6-31:2016 "Теплова ізоляція будівель" - мінімально допустиме значення опору теплопередачі світлопрозорих огороджувальних конструкцій для ІІ температурної зони (до якої належить Запорізька обл.) становить 0,6 кв.м х К/Вт. Зазначені Вами склопакети не можуть забезпечити даний показник. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та обрати інший склопакет, який буде відповідати ДБН (наприклад 4-16ar-4i)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Нами було внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Надання Учасником зразку запропонованої констструкції
Дата подання: 21 жовтня 2020 08:17
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 13:33
Конкретизуйте будь ласка, в якому саме вигляді вимагається від учасника переможця зразок конструкції - необхідно надачи частину профілю з армиром (тоді не менше якої довжини), чи необхідна ціла віконна конструкція, чи щось третє?
Відповідь: Доброг дня! На етапі кваліфікації Учасник повинен надати зразок запропоноаної контструкції Замовнику для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в технічному завданні Учасник має надати зразок конструкції – кутову частину вікна розмір якого дає можливість оцінити технічні характеристики.
Вимога про обов'язкове відвідування об'єкту
Дата подання: 21 жовтня 2020 08:44
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 13:34
Просимо виключити дану вимогу, адже це порушує принципи добросовісної конкуренції та дискримінує учасників. Той учасник, який не мав змоги на етапі уточнень виїхати до Замовника, на етапі подання пропозиції вже не може сформувати необхідний для кваліфікації пакет документів. І головне - ця вимога напряму порушує принципи роботи Prozorro - до закінчення аукціону ніхто не повинен знати, хто із ким конкурує, адже це забезпечує найвигідніші умови пропозиції, а замовником вимагається, щоб кожний учасник себе ідентифікував. Таким чином з'являються корупційні ризики
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Яким чином доставити зразок замовнику?
Дата подання: 21 жовтня 2020 09:40
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 13:38
Приєднуюсь до попереднього питання про характеристики зразка (це дуже рідкісна вимога). прошу уточнити, також, як саме і в які термніи ці зразки доставити Замовнику: Нова Пошта чи інше? Якщо Нова Пошта - то на Кому і на яку адресу доставляти?
Відповідь: Доброго дня! Зразок необхідно доставити на етапі кваліфікації на адресу замовника: смтЯкимівка,вул.Ігоря Щербини,6. Дякуємо за звернення.
Вимога відвідування обєкту учасниками є повністю дискримінаційною для віддалених учасників
Дата подання: 21 жовтня 2020 09:45
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 13:34
Вважаємо, що вимога обов'язкового відвідування обєкту учасниками є повністю дискримінаційною для віддалених учасників, котрих Замовник змушує нести витрати на проїзд не будучи переможцем торгів, тобто відсікає тих, хто і так знаходиться у невигідному стані саме із-за їх віддаленості. Прошу зняти обов'язковість даної вимоги до учасників торгів.
Відповідь: Шановний учаснику!Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Навіщо вимога про надання протоколів випробувань на вікна, профілі, склопакети?
Дата подання: 21 жовтня 2020 09:55
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:50
Замовником вимагається: Для віконних конструкцій, що будуть встановлюватися, висуваються наступні вимоги (дані документи обов’язково включаються у цінову пропозицію Учасника): 1) Сертифікат відповідності на блоки віконні. 2) Сертифікат відповідності на профілі з ПВХ для віконних. 3) Сертифікат відповідності на склопакети. Сертифікати відповідності на вікна, профілі, склопакети видаються акредитованими на підставі протоколів сертифікаційних виробувань. Сертифікати прямо на них посилаються. Прошу зняти вимогу про надання протоколів випробувань на вікна, профілі, склопакети, дані про наявність яких прямо наведені у сертифікатах, як незрозумілу і чисто дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до листа Мінекономрозвитку "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Враховуючи це вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Кількість камер профілю
Дата подання: 21 жовтня 2020 09:56
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:43
Чим обгрунтована вимога про кількість камер профілю? Це рекламний хід. Кількість камер профілю не впливає а ні на міцність/жорсткість конструкції, а ні на її показники теплопередачи. На це впливає монтажна глибина профілю - 58 мм, 70 мм, 76мм, 82 мм. Чим товще віконний блок, тим він тепліше та міцніше. Яким саме документом буде підтверджуватись кількість камер у профілі? У протоколах випробувань та сертифікатах відповідності така інформація не зазначається
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добри й день! Камери - це додаткова теплоізоляція, можна з впевненістю сказати, що чим більше камер тим гірша теплопровідність профілю, тобто краща теплоізоляція. Кількість камер у профілі підтверджується. Для підтвердження відповідності вимогам зазначеним в технічному завданні Учасник має надати зразок конструкції – кутову частину вікна розмір якого дає можливість оцінити технічні характеристики.
Прошу зняти вимогу про 5 камер профілю при ширині 60 мм як дискримінаційну.
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:02
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:44
Фактично п'ять камер при монтажній ширині 60 мм має тільки профіль WDS, тобто всі інші аналоги з опором теплопередачі та міцністю або відсікаються, або учасники змушені ставити профілі п'ятикамерні з монтажною шириною 70 мм, що значно дорожче, а, отже, обмежує їхню конкурентоспроможність як профілів еквівалентів. Прошу дану вимогу зняти як дискримінаційну, що порушує вимогу п. 4 Ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" :4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Ніякого раціонального обгрунтування чому саме 5 камер, але 60 мм, крім вимоги до контретного типу профілю Замовник не наводить.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога ні в якому разі не порушує Закону України «Про публічні закупівлі». Можливе постачання Учасниками вікон з використанням еквівалентного профілю, якщо його технічні характеристики не гірші за зазначені замовником в технічних вимогах до закупівлі.Запорошуємо до участі в закупівлі!
Яким законом передбачено відвідування обоєкту учасником на стадії уточнення пропозицій?
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:07
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 14:59
Один приїде за 10 км, а і ншому доведеться приїхати за 400 км. Звичайно, нічого особистого, повне рівноправ'я учасників. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу., спокійно відповідає Замовник. Замовник має право включати інші вимоги до предмету закупівлі "передбачені чинним законодавством", так виглядає текст Закону України "Про публічні закупівлі". Яким законом передбачено відвідування обоєкту учасником на стадії уточнення пропозицій? Прошу надати відповідь з посиланням на чинне законодавство України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Нами було внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Прошу зняти вимогу про надання протоколів випробувань на вікна, профілі, склопакети, дані про наявність яких прямо наведені у сертифікатах, як незрозумілу і чисто дискримінаційну.
Дата подання: 22 жовтня 2020 08:59
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 14:26
Замовник не дав прямої відповіді на прохання зняти вимогу про надання протоколів випробувань на вікна, профілі, склопакети,як такі, прямі посилання на які містяться у сертифікатах на вікна, профілі, склопакети (сертифікати видаються на підставі протоколів сертифікаційних випробувань). Щодо чинного законодавства, то ст. 16 визначено перелік критеріїв, які не стосуються даного питання (дані про базу, працівників, фінансовий стан). Разом з тим згідно з частиною 3 Ст. 22 Заакону тен едрна документація може містити "іншу інформацію відповідно до законодавства" (ключові слова - "відповідно до законодавства"!, а не будь які за бажанням Замовника!!!), яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 Ст. 22 Закону). Питання до Замовника: Якими саме статтями чинного законодавства визначено надання протоколів випробувань на вікна, профілі, склопакети, як врешті решт і доставку зразків продукції до Замовника? Прошу зняти вимогу про надання протоколів випробувань на вікна, профілі, склопакети, дані про наявність яких прямо наведені у сертифікатах, як незрозумілу і чисто дискримінаційну та антиконкурентну і, до того ж, невідповідну чинному законодавству. Дана вимога прямо призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!Згідно Статті 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
"…3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити."
Згідно ж п.4 цього Закону:
"…4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Вимога надання додаткових сертифікатів відповідності, протоколів випробувань, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукту закупівлі (товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань, хоча і є добровільним. Крім того, згідно ДСТУ Б В.2.7-130:2007:
…6.3 Профілі відносяться до групи Г4 згідно ДБН В.1.1-7. Група горючості визначається згідно з ДСТУ Б В.2.7-19 і підтверджується протоколом випробувань…
Розгорнути всі запитання: 20 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-007963-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ПОЛТАВСЬКИЙ ЄВГЕН ВАДИМОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2614105419
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:40
Оскарження кваліфікацію переможця
В закупівлі переміг учасник у якого була сама найвища цінова пропозиція. Учасник ФОП Полтавський Є.В. запропонував ще на початку торгів найнижчу цінову пропозицію, а не встановлював захмарні ціни. Прошу пояснити чому так відбувається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 13:01
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно ч.12 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Згідно п.1 ч.13 ст.14 замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Відповідно до ч.12 ст.14 у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч.13 ст.14 замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.. Учасником ФОП ПОЛТАВСЬКИЙ ЄВГЕН ВАДИМОВИЧ в складі пропозиції не було надано гарантійний лист, щодо виконання гарантійних зобов’язань: на металопластикові віконні блоки - вікно – не менше 3 років, склопакет – не менше 5 років згідно вимоги у Технічному завдання (Додаток1). Технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару не відповідають вимогам Замовника до предмету закупівлі, викладених у Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно Додатку 1 серед технічних вимог до предмета закупівлі Замовником було зазначено наявність антимоскітних сіток. В складі пропозиції Учасника відсутні відомості про антимоскітні сітки. Учасником ФОП ПОЛТАВСЬКИЙ ЄВГЕН ВАДИМОВИЧ не було надано довідку щодо загальних відомостей про підприємство. До того ж Учасник не всі документи надав в форматі PDF як просив Замовник, деякі сертифікати надано в форматі JPG, а саме: Висновки санітарної служби та сертифікати. Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі та відхилена замовником згідно п.1 ч.13 ст.14

Номер вимоги: UA-2020-10-16-007963-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІТІЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:42423090
Дата подання: 02 листопада 2020 15:26
ВИМОГА
Вимога, щодо дискваліфікації Учасника-переможця.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 16:44
Доброго дня! Згідно Вашого звернення щодо завантаження на електронний майданчик закупівель учасником ТОВ «ВКФ «НІКС-М» документів, що виконані на фірмових бланках підприємства, та які, на Вашу думку, не відповідають вимогам чинного законодавства, повідомляємо Вам, що згідно п.3 ст.207 Цивільного Кодексу України: «Використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів.». Також варто зазначити, що дана закупівля є спрощеною, а отже відповідно до ч.13 ст. 14. Закону України «Про публічні закупівлі: «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Виходячи в цього Замовник не має підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ВКФ «НІКС-М».

Документи подані скаржником

02 листопада 2020 15:26
Вимога Якимівка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПОЛТАВСЬКИЙ ЄВГЕН ВАДИМОВИЧ 137 256,00
UAH з ПДВ
133 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІТІЛАЙФ КОМПАНІ" 148 050,00
UAH з ПДВ
133 686,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 147 945,00
UAH з ПДВ
133 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" 148 000,00
UAH з ПДВ
134 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 18:18
Довідки.pdf
26 жовтня 2020 18:18
Сертифікати.zip
26 жовтня 2020 18:18
Паспорт_IНН.pdf
26 жовтня 2020 18:18
Свидетел_ство_.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 11:13
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:54
Технічні вимоги.pdf
27 жовтня 2020 10:54
Статут СитиЛайф.pdf
27 жовтня 2020 10:54
Проект договору.pdf
27 жовтня 2020 10:54
Описи внесених змін.pdf
27 жовтня 2020 10:54
Договір Завод Стеко.pdf
27 жовтня 2020 10:54
Витяг ПДВ СитиЛайф.pdf
27 жовтня 2020 10:54
Виписка з ЄДР СитиЛайф.pdf
27 жовтня 2020 10:54
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 11:22
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:21
Уставні документи.7z
26 жовтня 2020 11:21
Сертифікати.7z
26 жовтня 2020 11:21
Лист згода.pdf
26 жовтня 2020 11:21
Лист гарантія.pdf
26 жовтня 2020 11:21
Лист відповідь.pdf
26 жовтня 2020 11:21
Загальні відомості.pdf
26 жовтня 2020 11:21
Декларація.7z
26 жовтня 2020 11:21
Гарантійний талон1.pdf
26 жовтня 2020 11:21
Гарантійний лист.pdf
26 жовтня 2020 11:21
Гарантійний лист 3.pdf
26 жовтня 2020 11:21
Гарантійний лист 2.pdf
26 жовтня 2020 11:21
Гарантійний лист 1.pdf
26 жовтня 2020 11:21
Відповідно до статті 17.pdf
26 жовтня 2020 11:21
Аналогічні договори.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПОЛТАВСЬКИЙ ЄВГЕН ВАДИМОВИЧ

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІТІЛАЙФ КОМПАНІ"

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПОЛТАВСЬКИЙ ЄВГЕН ВАДИМОВИЧ
#2614105419
Відхилено 133 650,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 11:59
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІТІЛАЙФ КОМПАНІ"
#42423090
Відхилено 133 686,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 12:04
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
Відхилено 133 900,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 13:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М"
#41635753
Переможець 134 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 13:42

Документи

29 жовтня 2020 11:59
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:44
29.10.pdf

Документи

29 жовтня 2020 12:04
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:03
11.pdf

Документи

29 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:31
12.pdf

Документи

29 жовтня 2020 13:42
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:41
протокол.13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М"
#41635753
134 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2020 13:42
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:41
протокол.13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 10:33
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 18:06
догов.203.pdf укладений
05 листопада 2020 15:13
догов.203 від 05.11.pdf укладений
05 листопада 2020 14:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 134 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 333,33 UAH)